Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
379z dziś
6389z ostatnich 7 dni
20890z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz usługi telekomunikacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz usługi telekomunikacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2
Al. Jana Pawła II 7
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
tel. (32) 47-54-510, tel. (32) 47-84-561, tel. (32) 47-84-548
zp@wss2.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (32) 47-54-510,
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ll. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zamówienie pn: Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz usługi telekomunikacyjnej. (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in. zgodnie z ,,USTAWĄ z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne" (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800)).
2. Opis przedmiotu zamówienia :
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do Formularza oferty (Formularz asortymentowo - cenowy) oraz Załączniku nr 3 do Formularza oferty (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).

Dokument nr: BZP.38.383-15.24

Składanie ofert:
VI. OPIS SPOSOBU ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 17.05.2024r. do godz. 11:30 w jeden z następujących sposobów:
1) w formie elektronicznej z podpisem Wykonawcy (oferta nie podpisana zostanie odrzucona)
przesłać na adres e-mail: zp@wss2.pl;
2) w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie - Zdrój, I p, Sekretariat (koperta zaklejona, opisana: Procedura do 130 000,00 zł BZP.38.383-15.24)- nie otwierać przed 17.05.2024r. godz. 11:30). Zaleca się, aby oferta w wersji papierowej została spięta (zszyta, zbindowana) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWINIA:
1. Umowa obowiązywać będzie:
od dnia 03.07.2024r. do dnia 02.07.2027r.

Wymagania:
TRYB: Zapytanie ofertowe - procedura udzielenia zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 15 000 zł do wartości poniżej 130 000 zł., zgodnie z § 16 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju.
IV. WARUNKI PŁATNOŚĆI
1. Należność za realizację przedmiotu zamówienia płatna będzie raz w miesiącu zgodnie z prawidłowo wystawioną fakturą Vat lub rachunkiem w terminie 30 lub 60** dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku do siedziby Zamawiającego w wersji papierowej na adres Szpitala lub elektronicznie na adres e-mail: szpital@wss2.pl. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2. Płatność nastąpi na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Wykonawca zobowiązany jest podać na fakturze numer umowy i datę jej zawarcia.
3. Terminy zapłaty uważa się za dotrzymane przez Zamawiającego, jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie obciążony kwotą należną Wykonawcy najpóźniej w ostatnim dniu terminu płatności.
4. Wykonawca jest uprawniony do wysyłania, a Zamawiający zobowiązany do odbierania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191). W przypadku, gdy Wykonawca będzie zamierzał korzystać z wymienionego w zdaniu poprzedzającym uprawnienia, prześle stosowną informację przedstawicielowi Zamawiającego na adres poczty elektronicznej wymieniony w pkt IV ust. 1 Formularza oferty.
5. Zamawiający i Wykonawca oświadczają, że są czynnymi podatnikami podatku VAT. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zagraniczny składa on Zamawiającemu oświadczenie, że jest podatnikiem podatku od wartości dodanej jednocześnie podając numer identyfikacji podatkowej VAT UE. [postanowienie to ma zastosowanie w przypadku, zagranicznego Wykonawcy nieposiadającego siedziby na terytorium RP].

**-Zamawiający dopuszcza 30 lub 60 dni.
6. Płatność nastąpi na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Wykonawca zobowiązany jest podać na fakturze numer umowy i datę jej zawarcia.
7. Termin zapłaty uważa się za dotrzymany przez Zamawiającego, jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie obciążony kwotą należną Wykonawcy najpóźniej w ostatnim dniu terminu płatności.

V. INNE WYMAGANIA: (jeżeli dotyczy)
Nie dotyczy niniejszego postępowania.
2. Cena podana w ofercie ma być wyrażona cyfrowo i słownie oraz obejmować całość zamówienia.
3. Oferta winna być napisana w języku polskim, czytelnie.
4. Oferty złożone po terminie lub oferty złożone w innej formie niż określone w Rozdziale VI pkt. 1 ppkt 1) - 2) zostaną odrzucone

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy niniejszego postępowania.

VIII. OFERTA MA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I ELEMENTY:
1. Dołączoną część A i wypełnioną część B Formularza oferty.
2. Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do Formularza oferty.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy).
4. Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (zał. nr 4). Na potwierdzenie należytego wykonania usługi dołączy dowód, od Zamawiających, którym Wykonawca należycie zrealizował usługę (w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego Wykonawca wykonał wcześniej usługę wskazaną w pkt II części A Formularza oferty, nie ma on obowiązku przedkładania w/w poświadczenia).
5. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY W SKŁADANEJ PROPOZYCJI CENOWEJ:
1. W cenie oferty winny zawierać się wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania
Zamówienia.
2. W formularzu oferty należy podać cenę oferty: wartość netto i wartość brutto.

X. KRYTERIUM OCENY OFERT:
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zgodnie z następującym kryterium:
,,Łączna cena ofertowa brutto" - C
2. Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium
Waga [%]
Liczba punktów
Sposób oceny wg wzoru
,,Łączna cena ofertowa brutto" - C

100%

100
Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 100% x 100
Cena badanej oferty
RAZEM
100%
100

3. Ocena punktowa w kryterium ,,Łączna cena ofertowa brutto" - C dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty
i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

Kontakt:
XI. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTU W SPRAWACH:
a) merytorycznych jest:
- ze strony Zamawiającego: Sebastian Spandel - Główny Specjalista ds. Informatyki. tel. (32) 47-54-510 e-mail: Sebastian spandel@wss2.pl
b) formalno- prawnych jest:
- ze strony Zamawiającego: Sylwia Rychter- p.o. Kierownika Biura Zamówień Publicznych tel. (32) 47-84-561
e-mail: srychter@wss2.pl
- Elwira Horak - Referent ds. Zamówień Publicznych. (32) 47-84-548 e-mail: ehorak@wss2.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.