Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: ARTE Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna
Nowobielawska 5
58-260 Bielawa
powiat: dzierżoniowski
790649572
dpilecka@arte.bielawa.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189434
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielawa
Wadium: 15 000,00 zł
Nr telefonu: 790649572
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/M5/ARTE/2024
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.01-IP.02-0042/23 - Motyle z Dolnego Śląska - na swoim. Subregionalny system pomocy dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na obszarze TPST, w szczególności w związku z zagrożeniem lub doświadczeniem bezdomności.

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/M5/ARTE/2024

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych mających na celu stworzenie 9 mieszkań wspomaganych w budynku Zamawiającego (budynek zlokalizowany w Bielawie, Ul. Brzeżna 32). Prace realizowane w ramach zadania: tworzenie nowych mieszkań wspomaganych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres prac adaptacyjno - budowlanych, które mają zostać wykonane w ramach zamówienia:
przebudowa budynku mieszkalnego w celu wykonania 9 mieszkań wspomaganych o powierzchni całkowitej 186,18 m2 wraz z budową wewnętrznych instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej oraz C.O.
2. Szczegółowe określenie zakresu prac będących przedmiotem zamówienia zawierają:
1) Przedmiar stanowiący załącznik nr 8 do zapytania ofertowego,
2) Projekt architektoniczno - budowlany stanowiący załącznik nr 9 do zapytania ofertowego,
3) Projekt instalacji elektrycznej stanowiący załącznik nr 10 do zapytania ofertowego;
3. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3) Zamawiający wymaga aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4) W toku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego
o realizacji zadań lub ich części przez podwykonawcę (podwykonawców) w terminie 5 dni
od zawarcia umowy z podwykonawcą (podwykonawcami) oraz do wskazania: danych pozwalających na identyfikację podwykonawcy (podwykonawców), zakresu prac objętych zawartymi umowami (stosowne zapisy zostaną zawarte w umowie).
5) Należy pamiętać, iż podwykonawca (podwykonawcy) powinni spełniać warunki udziału
w postępowaniu wskazane w części VI OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU....
4. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:
1) Wykonawcy mogą zapoznać się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej na miejscu wykonania zamówienia przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac gdyż Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Ewentualne koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie ponosi Wykonawca. Wizję lokalną można odbyć po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielami Zamawiającego - wszelka komunikacja z Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
2) Gwarancja. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji obejmującej przedmiot zamówienia wynoszącego 60 miesięcy (liczonych od dnia końcowego odebrania prac przez Zamawiającego).
3) Rozwiązania równoważne stosowane przy opisie przedmiotu zamówienia.
Materiały zastosowane w przedmiarze i opisie technicznym oraz innych dokumentach będących częścią zapytania ofertowego są materiałami przykładowymi, na bazie których Wykonawca może zastosować materiały innych producentów o parametrach nie gorszych niż przyjęte
w dokumentacji.
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został wskazany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku
do opisanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane prawem atesty, certyfikaty lub dopuszczenia
oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami określonymi
przez Zamawiającego.
Wskazanie w dokumentacji przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłączenie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszystkie znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych należy traktować jako przykładowe
dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane
w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów
i urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.
Zamawiający w przypadku wszystkich znaków towarowych, patentów i świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w przedmiocie opisu zamówienia domyślnie przyjmuje możliwość zastosowania środków równoważnych ze względów technicznych np. w przedmiarze nie można było dopisać słowa ,,lub równoważne" jednakże Zamawiający w pełni uznaje takie rozwiązania).
4) Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605), wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. 2023, poz.1465)
przez Wykonawcę lub podwykonawcę (podwykonawców) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. prace związane z:
? pracami przygotowawczymi na placu budowy,
? uporządkowaniem placu budowy.
W przypadku, gdy Wykonawcą bądź podwykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG i będzie ona wykonywać czynności wskazane powyżej osobiście, osoba ta nie musi być zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
5) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych w pkt. 4. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
? żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów
i dokonywania ich oceny,
? żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów
i dokonywania ich oceny,
? przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa
przez Wykonawcę/podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się przeprowadzenie kontroli
przez Państwową Inspekcję Pracy.

Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45400000-1

Dokument nr: 2024-68228-189434, 1/M5/ARTE/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
dzierżoniowski
Gmina
Bielawa
Miejscowość
Bielawa
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-05-28
Koniec realizacji
2024-12-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
2. Termin realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia
do dnia 31.12.2024r.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia w sytuacji
gdy Wykonawca wystąpi z wnioskiem o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przychyli się do wniosku gdy uzna, że powody opóźnień nie leżą po stronie Wykonawcy. Jednocześnie maksymalny możliwy termin wykonania zamówienia to 31.01.2025r. Wydłużenie wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.

Miejsce realizacji zamówienia - Bielawa, Ul. Brzeżna 32 (obszar w granicach działki nr 370/3, obręb Południe, gmina Bielawa).
Termin realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia do dnia 31.12.2024r.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca wystąpi z wnioskiem o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przychyli się do wniosku gdy uzna, że powody opóźnień nie leżą po stronie Wykonawcy. Jednocześnie maksymalny możliwy termin wykonania zamówienia to 31.01.2025r. Wydłużenie wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
- terminu realizacji zamówienia.
3. Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian, w celu należytej realizacji projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy.
4. Warunkami uzasadniającymi wprowadzenie zmian do umowy mogą być m.in.:
a) zalecenia Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia,
b) konieczność zmiany terminu realizacji umowy wynikająca z potrzeby projektu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
10. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które składają się na kompletną ofertę:
1) załącznik nr 1 - Formularz oferty wykonania zamówienia,
2) załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych,
3) załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy - Doświadczenie,
4) załącznik nr 4 - Wzór umowy zlecenie,
5) załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna - Zamawiający,
6) załącznik nr 6 - Klauzula informacyjna - Instytucja Pośrednicząca,
7) załącznik nr 7 - Oświadczenie o braku powiązań z osobami prawnymi, podmiotami lub organami z siedzibą w Federacji Rosyjskiej oraz o niepodleganiu wykluczeniu z wykonania zamówienia
w wyniku nałożenia sankcji,
8) dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie (zgodnie z ustępem 2),
9) dokumenty dot. posiadanego ubezpieczenia i jego opłacenia (zgodnie z ustępem 4),
10) wydruk z KRS, statut lub inny dokument potwierdzający spełnienie warunku art. 94 ust. 1 PZP (zgodnie z ustępem 6),
11) zaświadczenia potwierdzające niezaleganie wobec ZUS i US (zgodnie z ustępem 7),
12) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium (zgodnie z ustępem 8);
13) kosztorys szczegółowy - kosztorys powinien zawierać wszystkie pozycje z przedmiaru, będzie on podstawą do dokonywania płatności częściowych;
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
8. wniosą przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 15 000,00 zł
(słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100); sposoby wniesienia wadium opisane zostały w części VII WADIUM.
Szczegóły w zapytaniu ofertowym.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
3. dysponują potencjałem technicznym i innymi zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Szczegóły w zapytaniu ofertowym.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
2. posiadają niezbędne doświadczenie - Wykonawca udokumentuje doświadczenie obejmujące wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu prac budowlanych adaptacyjnych i/lub remontowych i/lub wykończeniowych;
Szczegóły w zapytaniu ofertowym.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo w rozumieniu Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027;
4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
5. oświadczą, że osoby, które będą wykonywały czynności wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami części III ust 4 pkt 4, będą zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę;
6. spełniają warunki art. 94 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605), tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni Wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;
7. przedstawią aktualne zaświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego;
Szczegóły w zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-09
Data ostatniej zmiany
2024-05-09 11:44:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
KRYTERIUM1-CENA-82% (max 82 pkt)
Punkty przyznawane wg wzoru:
C=(CMIN : C0) x 82
C-liczba pkt przyznana danej ofercie
CMIN-najniższa cena za wykonanie usługi spośród ważnych ofert
C0-cena badanej oferty za wykonanie usługi
Max 82 pkt. Szczegóły w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium2-OKRES GWARANCJI-18% (max 18 pkt
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę. Min. okres gwarancji-60 mies. Max okres-72 mies.
wskazanie 60 mies. gwarancji-0pkt
każdy dodatkowy miesiąc ponad 60-1,5pkt
Max 18 pkt. Szczegóły w zapytaniu

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Dorota Pilecka
tel.: 790649572
e-mail: dpilecka@arte.bielawa.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.