śląskie (Piekary Śląskie)
śląskie (Pyskowice)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Sanok)
łódzkie (Łódź)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łabiszyn Plac 1000-lecia 89-210 Łabiszyn powiat: żniński zamowienia@labiszyn.pl https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Łabiszyn |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie 2) Lokalizacja inwestycji: - działka nr 868/2 obręb ewidencyjny Łabiszyn, gmina Łabiszyn; 3) Zakres prac: Etap 1. Remont bieżni stadionu zlokalizowanego w Parku Miejskim w Łabiszynie, polegać będzie na: a) wykonaniu nowej nawierzchni bieżni wokół boiska z podbudową i nawierzchnią ,,tartanową" (poliuretanową); b) wykonaniu nawierzchni i urządzeń lekkoatletycznych (skoczni do skoku w dal i trójskoku), c) wykonaniu: - kanału dla instalacji informacyjnej wraz z zakupem tablicy; - kanału dla instalacji pomiarowej wyników sportowych z przewodem zasilającym; d) wykonaniu regulacji zadaszeń i kostki placu dla zawodników rezerwowych i obsługi medycznej e) ułożeniu trawy z rolki na terenie naruszonym po przebudowie stadionu. Etap 2. Budowa dróg dojazdowych zlokalizowanych na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na: a) wykonaniu dróg z eko-kostki o długość ok. 299 m i powierzchni ok 1700 m^2 - Konstrukcja nawierzchni drogi dojazdowej z eko-kostki: o Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 20 cm, o Podsypka piaskowa grub. 5 cm o Nawierzchnia z eko kostki betonowej grub. 8 cm z wypełnieniem szczelin grysem frakcji 4/8 mm z kruszywa twardego, b) wykonaniu drogi z kruszywa łamanego o długość ok. - 103 m i powierzchni - ok. 373 m2 - Konstrukcja drogi z kruszywa łamanego: o Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm o Warstwa podbudowy zasadniczej i nawierzchni z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 30 cm, Etap 3. Budowa chodników na terenie parku Miejskiego w Łabiszynie polegać będzie na: a) wykonaniu chodników z kostki betonowej o długości ok. 238 m2 i powierzchni ok. 572 m^2, - Konstrukcja chodników z kostki betonowej: o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 15 cm, o Podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm o Nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 6, Etap 4. Budowa parkingu na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na: a) utwardzeniu powierzchni placu (parkingu) tłuczniem łamanym o powierzchni ok. 1309 m2 - Konstrukcja placu utwardzonego tłuczniem: o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 25 cm, b) utwardzeniu terenu z płyt ażurowych za budynkiem o powierzchni ok. 1022 m2 - Konstrukcja placu utwardzonego płytami ażurowymi: o Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 20 cm, o Podsypka piaskowa grub. 5 cm o Nawierzchnia z płyt ażurowych grub. 10 cm z wypełnieniem szczelin grysem frakcji 4/8 mm z kruszywa twardego, Etap 5. Budowa ścieżki rekreacyjnej na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na: a) Wykonaniu ścieżek o nawierzchni tłuczniowej o długość ok. 879 m i powierzchni ok. 1727 m2 - Konstrukcja ścieżek utwardzonych tłuczniem: o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 12 cm, o Zaklinowanie miałem kamiennym o frakcji 0/16 mm grub. 3 cm, o Pobocza gruntowe minimum 0,75 m obsypana humusem i obsiana trawą, ze spadkiem poprzecznym 6%. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ: a) Projekt budowlany bieżni (Etap 1) b) Projekt budowlany utwardzenie terenu (Etap od 2 do 5) c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna utwardzenie terenu (zwana SST) dotyczy Etapów od 2 do 5 d) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Bieżnia(zwana STWiOR) - dot. Etapu 1 5) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ. 6) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywał będzie na Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia. 7) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 PZP oraz art. 101 ust. 3 PZP - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentach zamówienia. CPV: 45212200-8, 45233200-1,45233140-2,45233120-6,45111291-4,45100000-8,45233220-7,45111200-0 Dokument nr: 2024/BZP 00316989, IGM.271.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Gminę Łabiszyn danych osobowych jest Burmistrz Łabiszyna, z siedzibą w Łabiszynie, Ul. Plac 1000-lecia 1 , mail: urzad@labiszyn.pl administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych: email: inspektor@cbi24.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie znak sprawy: IGM.271.2.2024, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 2 Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych zwaną dalej ,,ustawa Pzp"; Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych, ustawą Prawo zamówień publicznych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-24 09:00 Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000 PLN. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Szczegółowe wymagania opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział 10) dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IGM.271.1.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie 2) Lokalizacja inwestycji: - działka nr 868/2 obręb ewidencyjny Łabiszyn, gmina Łabiszyn; 3) Zakres prac: Etap 1. Remont bieżni stadionu zlokalizowanego w Parku Miejskim w Łabiszynie, polegać będzie na: a) wykonaniu nowej nawierzchni bieżni wokół boiska z podbudową i nawierzchnią ,,tartanową" (poliuretanową); b) wykonaniu nawierzchni i urządzeń lekkoatletycznych (skoczni do skoku w dal i trójskoku), c) wykonaniu: - kanału dla instalacji informacyjnej wraz z zakupem tablicy; - kanału dla instalacji pomiarowej wyników sportowych z przewodem zasilającym; d) wykonaniu regulacji zadaszeń i kostki placu dla zawodników rezerwowych i obsługi medycznej e) ułożeniu trawy z rolki na terenie naruszonym po przebudowie stadionu. Etap 2. Budowa dróg dojazdowych zlokalizowanych na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na: a) wykonaniu dróg z eko-kostki o długość ok. 299 m i powierzchni ok 1700 m^2 - Konstrukcja nawierzchni drogi dojazdowej z eko-kostki: o Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 20 cm, o Podsypka piaskowa grub. 5 cm o Nawierzchnia z eko kostki betonowej grub. 8 cm z wypełnieniem szczelin grysem frakcji 4/8 mm z kruszywa twardego, b) wykonaniu drogi z kruszywa łamanego o długość ok. - 103 m i powierzchni - ok. 373 m2 - Konstrukcja drogi z kruszywa łamanego: o Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm o Warstwa podbudowy zasadniczej i nawierzchni z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 30 cm, Etap 3. Budowa chodników na terenie parku Miejskiego w Łabiszynie polegać będzie na: a) wykonaniu chodników z kostki betonowej o długości ok. 238 m2 i powierzchni ok. 572 m^2, - Konstrukcja chodników z kostki betonowej: o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 15 cm, o Podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm o Nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 6, Etap 4. Budowa parkingu na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na: a) utwardzeniu powierzchni placu (parkingu) tłuczniem łamanym o powierzchni ok. 1309 m2 - Konstrukcja placu utwardzonego tłuczniem: o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 25 cm, b) utwardzeniu terenu z płyt ażurowych za budynkiem o powierzchni ok. 1022 m2 - Konstrukcja placu utwardzonego płytami ażurowymi: o Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 20 cm, o Podsypka piaskowa grub. 5 cm o Nawierzchnia z płyt ażurowych grub. 10 cm z wypełnieniem szczelin grysem frakcji 4/8 mm z kruszywa twardego, Etap 5. Budowa ścieżki rekreacyjnej na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na: a) Wykonaniu ścieżek o nawierzchni tłuczniowej o długość ok. 879 m i powierzchni ok. 1727 m2 - Konstrukcja ścieżek utwardzonych tłuczniem: o Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 12 cm, o Zaklinowanie miałem kamiennym o frakcji 0/16 mm grub. 3 cm, o Pobocza gruntowe minimum 0,75 m obsypana humusem i obsiana trawą, ze spadkiem poprzecznym 6%. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ: a) Projekt budowlany bieżni (Etap 1) b) Projekt budowlany utwardzenie terenu (Etap od 2 do 5) c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna utwardzenie terenu (zwana SST) dotyczy Etapów od 2 do 5 d) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Bieżnia(zwana STWiOR) - dot. Etapu 1 5) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ. 6) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywał będzie na Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia. 7) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 PZP oraz art. 101 ust. 3 PZP - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentach zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233140-2 - Roboty drogowe 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na: 1) zmniejszeniu zakresu kontraktu o o 15% wartości netto kontraktu. 2) zmniejszeniu zakresu kontraktu o następujące elementy będące przedmiotem umowy o jeden, kilka lub wszystkie z następujących zakresów zadania: a) w ramach Etapu 1: - wykonanie kanału dla instalacji informacyjnej wraz z zakupem tablicy; - wykonanie kanału dla instalacji pomiarowej wyników sportowych z przewodem zasilającym; b) w ramach Etapu 2: - budowa drogi z kruszywa łamanego o długość ok. - 103 m i powierzchni - ok. 373 m2 c) w ramach Etapu 4: - utwardzenie terenu z płyt ażurowych za budynkiem o powierzchni ok. 1022 m2 3) Okoliczności skorzystania z prawa opcji. Zamawiający skorzysta ze zmniejszenia zakresu z wykorzystaniem prawa opcji: a) opisanym w pkt. 2a ppkt. 1) w przypadku okoliczności opisanych w załączniku nr 3 do SWZ (istotne postanowienia Umowne § 15 ust. 7) b) opisanym w pkt. 2a ppkt. 2) jeżeli wartość zamówienia przewyższa środki jakie Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, 4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmniejszeniu zakresu będącego przedmiotem zamówienia przez złożenie oświadczenia woli za pośrednictwem przedstawicieli uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego w sposób wskazany w Umowie z Wykonawcą, w trakcie trwania przedmiotu umowy. 5) Przed zakupem i montażem/wykonaniem zakresu określonego w ramach prawa opcji pkt. 2a ppkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o gotowości do wykonania zakresu tak aby Zamawiającego mógł skorzystać z prawa opcji. Akceptacja Zamawiającego w postaci oświadczenia woli złożonego przez Zamawiającego lub brak złożenia oświadczenia w terminie 20 dni roboczych od dnia złożenia informacji przez Wykonawcę jest jednoznaczne z wykonaniem przedmiotu zamówienia określonym w ramach prawa opcji pkt. 2a ppkt. 2). 6) Zamawiający może skorzystać niezależnie z przysługującego prawa opcji opisanego w pkt. 2a ppkt. 1 i 2, tj. maksymalnie obniżając wartość kontraktu o wartość zakresu opisanego w ppkt. 2 i dodatkowo o skorzystanie z prawa opcji opisanego w pkt. 2a ppkt. 1 (o 15% wartość netto kontraktu). 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy będzie sumą punktacji uzyskanej w każdym z niżej wymienionych kryteriów. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące: 1) sytuacji ekonomiczna lub finansowa: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2 000 000 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa ppkt. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 2) zdolności techniczna lub zawodowa: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Wykonawca przedstawi, że wykonał minimum dwie roboty budowlane obejmujące budowę, przebudowę, modernizację lub remont boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni powyżej 1000 m2. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z wymogami zawartymi w Rozdziale 4 pkt. 3 SWZ 2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2 000 000 zł. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: OFERTĘ składa się: na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem do SWZ. Wraz z OFERTĄ Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ; 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ (jeżeli dotyczy); 3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ (jeżeli dotyczy); 4) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy konsorcjum (jeżeli dotyczy) 5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000 PLN. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Szczegółowe wymagania opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział 10) dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagania opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział 7) dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj zmian i zakres opisany został w załączniku nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnym na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy będzie sumą punktacji uzyskanej w każdym z niżej wymienionych kryteriów. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024