Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa systemu wodociągowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa systemu wodociągowego

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Partyzancka 27
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
tel. 62 738-77-00, fax 62 735-36-90, tel. 62 738 77 12, tel. 62 738 77 05, 62 738 77 06
biuro@wodkan.com.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: 1 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 62 738-77-00, f
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa systemu wodociągowego dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie:
,,Budowa sieci wodociągowej w rej. Ul. Przymiejskiej".
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
6.
6.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
wykonanie sieci wodociągowej z rur PE 100 PN10 SDR17 średnicy 125mm - długość
131,0 m,
- montaż hydrantu podziemnego DN 80 mm z żeliwa sferoidalnego min GGG 40 DIN
1563, ochrona antykorozyjna zewnętrzna i wewnętrzna farbą proszkową na bazie
żywicy epoksydowej min. 250 ?m DIN 30677 wg wymogów GSK -RAL potwierdzone
certyfikatem wraz z zasuwą odcinającą DN 80 z obudową, skrzynką żeliwną i
znakiem informacyjnym oraz otuliną zabezpieczającą dolną część hydrantu - 1 szt,
- montaż zasuw kołnierzowych DN 100 z żeliwa sferoidalnego min GGG 40 DIN 1563
malowanego farbą epoksydową ( grubość powłoki ochronnej min. 250 ?m) DIN
30677 wg wymogów GSK -RAL potwierdzone certyfikatem, długość zabudowy krótka
F4, minimum 4 oringowe uszczelnienie, śruby pokrywy wykonane ze stali nierdzewnej
schowane w gniazdach i zabezpieczone masą plastyczną przed korozją, klin z żeliwa
sferoidalnego nawulkanizowany zewnętrznie i wewnętrznie powłoką EPDM , z
obudową i skrzynką żeliwną i znakiem informacyjnym - 1 szt,
- montaż kształtek z żeliwa sferoidalnego pokrytego antykorozyjnie - farbą
epoksydową na zewnątrz wewnątrz (min. GGG40, wg DIN 30677).
W ramach ww. zakresu wykonawca zobowiązany jest do:
-
wymiany gruntu wraz z zagęszczeniem warstwami, potwierdzoną protokołem badania
zagęszczenia,
-
odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego zgodnie z decyzją zarządcy drogi,
-
wywieszenia w miejscu widocznym powierzonego przez zamawiającego baneru
informacyjnego o inwestycji oraz dbanie o jego czystość.
-
wywieszania bez zgody zamawiającego innych banerów reklamowych,
informacyjnych,
-
przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności terenu
budowy,
-
kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót,
-
opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę
obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót,
-
postępowania zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ochrony środowiska oraz
gospodarki odpadami uwzględniając przepisy:
o ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.
54) w szczególności w zakresie zabezpieczenia terenu inwestycji przed
zanieczyszczeniami do powietrza, wody i gleby oraz
o ustawy z dnia 14.12.2012r o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn.
zm.) w szczególności
w zakresie prawidłowej gospodarki odpadami,
uwzględniając hierarchię postepowania z odpadami. W przypadku wytworzonych
odpadów Wykonawca zobowiązany jest do ich zagospodarowania przekazując je
uprawnionemu podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenia,
-
niezbędnego zabezpieczenia budowy w zakresie p.poż. i bhp,
-
ubezpieczenia z zakresu odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu
prowadzonych robót, ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia
elektryczna, woda, gaz, sieć teletechniczna),
-
ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i
bezpiecznej realizacji robót objętych ofertą,
-
ponoszenia kosztów nadzoru właścicieli urządzeń, z którymi występuje kolizja,
-
ponoszenia kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w
dokumentacji projektowej tj. sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, drenarskiej do
średnicy 160mm, gazowej do średnicy 80mm oraz instalacji energetycznych i
telekomunikacyjnych krzyżujących się z zaprojektowanym w Projekcie Budowlanym
uzbrojeniem podziemnym,
-
zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z
realizacją zadania,
przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami
pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru,
-
zgłoszenia do odbioru końcowego: robót budowlanych i przedmiotu umowy oraz
uczestnictwo w czynnościach odbiorowych,
-
pisemnego zapewnienie o usunięciu stwierdzonych wad,
-
uczestnictwa w naradach koordynacyjnych.
Zaleca się przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej.
Zakresem umowy objęte jest również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej
zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o
zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki
lub terenu lub odstępstwach od tego projektu i przekazanie zamawiającemu trzech
egzemplarzy zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno -
Kartograficznej
w
Ostrowie
Wielkopolskim
dokumentacji
geodezyjnej
wykonanych robót wraz z inwentaryzacją w wersji elektronicznej (DWG/DXF),
odbiorem pasa drogowego oraz oceną higieniczną .
-
6.2. Roboty budowlane związane z ww. zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z:
?
dostępnymi na stronie internetowej zamawiającego: projektem budowlanym,
STWiOR, geologią. Przedmiar ma formę tylko pomocniczą - przed złożeniem
oferty należy dokonać weryfikacji załączonego przedmiaru na okoliczność
zgodności z rzeczywistym zakresem prac wymaganych do realizacji
inwestycji.
? Specyfikacją Warunków Zamówienia,
? wiedzą i sztuką budowlaną.
6.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
oDokumentacji projektowej;
oSpecyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
6.4. Wszystkie elementy dokumentacji określone w p. 6.1, 6.2 i 6.3 stanowią część
Umowy, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące -
tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji.

CPV: 45231300-8

Dokument nr: SW/17/2024

Otwarcie ofert: 21.3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (budynek B, pokój nr 102 - sala
narad) w dniu 24.05.2024r. o godz. 12:30
21.4. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
21.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
21.1. Ofertę, w formie i treści zgodnej z niniejszym SWZ, należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.05.2024r.
do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
11.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
11.1. Termin wykonania zamówienia: do dnia 10.09.2024r., w tym:
a) wykonanie robót budowlanych - do dnia 26.07.2024r.,
b) przekazanie zamawiającemu zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji
Geodezyjno - Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim dokumentacji geodezyjnej
powykonawczej, odbiór pasa drogowego oraz ocenę higieniczną - do dnia
10.09.2024r

Wymagania:
1.2. Przetarg prowadzony jest zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych
obowiązującym w spółce WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 01.06.2022r., zwanym dalej ,,Regulaminem".
1.3. Przetarg dotyczy zamówienia sektorowego dla robót budowlanych, którego wartość
nie przekracza kwoty określonej w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień
Publicznych z dnia 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich
równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych lub konkursów" (M.P. 2023 poz. 1344). Wobec tego,
zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z
2023r. poz. 1605,1720), przepisów
powołanej ustawy nie stosuje się.
3.
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego .
3.2. Specyfikacja Warunków Zamówienia stanowi wraz z załącznikami kompletny
dokument, obowiązujący Wykonawcę i Zamawiającego podczas prowadzenia
postępowania przetargowego.
4.
OZNACZENIE POSTĘPOWANIA
4.1. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem sprawy:
SW/17/2024.
4.2. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się
na wyżej podane oznaczenie.
7.
OFERTY CZĘŚCIOWE
7.1. Nie dotyczy.
8.
ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
8.1. Nie dotyczy.
9.
OFERTA WARIANTOWA I UMOWA RAMOWA
Nie dotyczy.
10.
ZALICZKA
10.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
12.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY ICH SPEŁNIENIA
12.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
gospodarczej
lub
12.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków jest następujący:
12.3. W zakresie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany
jest do wykazania, że nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt 12.7 SWZ.
12.4. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
12.4.1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań,
których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
12.4.2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
12.5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej i zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się
aby:
1) Wykonawca wykaże (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej
Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne
kwalifikacje i doświadczenie) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
to w tym okresie, co najmniej:
o dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa sieci wodociągowej
o następujących parametrach: średnica sieci minimum DN 110 oraz długości
minimum 100 m każda,
UWAGA: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy
zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ oraz dokumenty potwierdzające, że
zamówienia zostały należycie wykonane.
Dowody
należytego
wykonania
zamówienia
muszą
mieć
postać
referencji/poświadczeń a jeżeli wykonawca nie posiada referencji/poświadczeń, to
inny dokument potwierdzający spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty
budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, muszą zawierać
co najmniej:
a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu
realizował zamówienie, których dokumenty dotyczą,
b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie,
c) wskazanie zakresu zamówienia (w tym podanych przez Zamawiającego
powyżej parametrów oraz długości sieci),
d) wskazanie wartości zamówienia,
e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f) wskazanie miejsca wykonania,
g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w lit. b stwierdzającą, że zamówienie
zostało wykonane należycie.
2) Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia
następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywania przez nich czynności (w przypadku wspólnego ubiegania
się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,
oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy):
Kierownik budowy - musi spełniać następujące wymagania:
o
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2
(z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo
budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681,
1688, 1762, 1890, 1963, 2029) lub inne ważne uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów*;
*Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które
Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia
i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję
w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej
Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego
zamówienia zgodnie z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023
r., poz. 334).
Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.
W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka
polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego,
zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między
Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o:
1) wykaz osób, które będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się
aby: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania
niniejszego warunku wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców
o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców,
którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie
niniejszego warunku.
12.7.
Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy
z udziału w postępowaniu wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki
wykluczenia określone w § 9 Regulaminu.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy zobowiązani
są przedłożyć oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego
przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 4),
12.8.Oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale,
podpisane przez osoby do tego uprawnione.
12.9.Dokumenty inne niż oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest
złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci,
który dokument ten wystawił, albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie
dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
12.10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej
kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub
budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
12.11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania
wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów (w tym
oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki
udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,
że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych
dokumentów).
12.12. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego,
zwanego
dalej
,,postępowaniem", zamawiający żąda następujących podmiotowych środków
dowodowych:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający może żądać złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
13.
INFORMACJA
O
SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA
SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,
A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI
13.1. Składanie ofert dopuszcza się jedynie w formie pisemnej.
13.2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje,
z wyłączeniem Ofert, Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą sobie pisemnie
(w formie papierowej) lub drogą elektroniczną za pomocą środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 roku, poz. 344).
13.3. Korespondencja z Zamawiającym musi być kierowana na adres:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i
Wielkopolskim
ul. Partyzancka 27 63- 400 Ostrów Wielkopolski.
Kanalizacji
S.A.
w
Ostrowie
13.4. Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania każdej przesyłki dokonanej drogą
elektroniczną. Potwierdzenia otrzymania przesyłki drogą elektroniczną Zamawiający
dokona względem Wykonawcy na jego wyraźne żądanie zawarte w treści tej
korespondencji.
13.5. Język polski jest obowiązujący w toku całego postępowania i realizacji umowy.
14. OCENA OFERT
14.1. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
pkt. 12 SWZ, oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 19.13. 8) i 9) SWZ, wyłącznie w
stosunku do wykonawcy, którego oferta uznana jest za najkorzystniejszą, z
zastrzeżeniem, że oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego
przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 4 do SWZ), będzie badany dla
wszystkich ofert.
W związku z powyższym Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie
zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w toku oceny oferty,
wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń,
wykazów, danych i informacji.
14.3.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zostaną spełnione przesłanki wskazane w § 10
ust. 6 Regulaminu .
14.4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego
Wykonawcy okoliczności wskazane w pkt. 12.7 SWZ.
15.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
15.1. Wykonawca określi cenę oferty brutto (oraz netto), która stanowić będzie
wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając
ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc
po przecinku).
15.2. Cena całej oferty winna wynikać z formularza ofertowego.
16.
KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA
ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
PUNKTACJI
16.1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki
formalne określone niniejszą specyfikacją,
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
16.2. Kryteria oceny ofert.
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Oferta
z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 100 punktów.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według podanego w pkt 16.3 wzoru. Wynik
będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Lp.Nazwa kryterium
1.Cena (C)
Waga
100
16.3. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
C min
Pi(C) = ----------- x 100
Ci
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty ,,i"
16.4. Wynik:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą,
pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą
ilość punktów.
16.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wzywa Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
17.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
17.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł).
17.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach
bankowych
lub
poręczeniach
spółdzielczej
kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462, 1672)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek
Zamawiającego: 93 1540 1173 2001 4000 0055 0001.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność
z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium przetarg nr ref. SW/17/2024
na zadanie: ,,Budowa sieci wodociągowej w rej. ul. Przymiejskiej.
Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy
złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu
wadialnego do oryginału oferty.
17.3. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
18.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
18.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 60 dni. Bieg
terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW
W POSTĘPOWANIU
19.1. Wymagania podstawowe:
19.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (samodzielnie albo w ramach
konsorcjum).
19.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona
czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób
uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę
upoważnioną.
19.4. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być
załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
19.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
19.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie
przez osobę podpisującą ofertę.
19.7. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi
w niniejszym przetargu.
19.8. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta
(opakowanie) musi być opisana, w następujący sposób:
Oferta na:
Roboty budowlane na zadanie pn.
Rozbudowa systemu wodociągowego dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie:
,,Budowa sieci wodociągowej w rej. ul. Przymiejskiej"
znak sprawy: SW/17/2024
Nie otwierać przed: 24.05.2024r. Godz. 12:30
19.9. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona
przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści
do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku
zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie
koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego
opisu.
19.10. Zamawiający wymaga, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i parafowane.
19.11. Zaleca się, aby oferta była zszyta/spięta w sposób uniemożliwiający wypadnięcie
jakiegokolwiek z dokumentów składających się na ofertę.
19.12. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 1233), wówczas
informacje te muszą być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale
ze sobą połączone i ponumerowane. Opakowanie to musi być wyraźnie
oznaczone hasłem ,,Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym
uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za niezgodne z SWZ wyodrębnienie (lub jego brak) informacji stanowiącej tajemnicę
przedsiębiorstwa przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien
złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta może zostać
ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby.
19.13. Zawartość oferty:
1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
2)wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 2 do SWZ,
3)wykaz osób, które będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 3 do
SWZ,
4)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SWZ,
5)podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12.12 SWZ,
6)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
o której mowa w pkt. 12.6 SWZ,
7)pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia
(tylko, jeśli dotyczy),
8)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
9)kosztorys pomocniczy - uproszczony, wraz z zestawieniem R,M i S.
WYCOFANIE, ZMIANA, ZWROT OFERTY
20.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia
do złożonej Oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania Ofert.
20.2. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia muszą być złożone w miejscu i według
takich samych zasad, jak składana jest Oferta. Odpowiednio opisane koperty (paczki)
zawierające zmiany, muszą być dodatkowo podpisane ,,ZMIANA". W przypadku
złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć
napisem ,,zmiana nr...".
20.3. Koperty (paczki) oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu Oferty
Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury
dokonywania zmian, zostaną dołączone do Oferty.
20.4. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania Ofert, wycofać się
z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, podpisanego przez
Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy.
20.5. Wycofanie Oferty należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy
składaniu Oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie
należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE".
20.6. Oferty wycofane nie zostaną otwarte.
20.7. Zamawiający zwraca Ofertę złożoną po terminie po uprzednim, niezwłocznym,
zawiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie, bez otwierania.
21.2. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt. 21.1 Zamawiający
niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została złożona po terminie
o tym fakcie oraz zwróci ofertę.
21.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
21.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta
jest otwierana oraz cenę ofertową, podane w formularzu oferty.
22.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
22.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu
z postępowania i spełnia warunku udziału w postępowaniu, a którego oferta
odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym SWZ i została
oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny.
22.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie
zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty i jednocześnie zamieści informację
na stronie internetowej oraz w miejscu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, o:
1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę
albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności
wykonawcy (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia), którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby
albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności
pozostałych wykonawców (lub wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia), którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną
poszczególnym ofertom w zakresie każdego kryterium oceny ofert jak i łączną
punktację dla każdej z ofert,
2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i powodach odrzucenia ofert,
4. unieważnieniu postępowania
22.3. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, Wykonawca, którego oferta została
uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest:
1. przedłożyć kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia
wskazanych w pkt 12.5.
2. przedłożyć Zamawiającemu umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie
realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
3. podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców
i osób ustanowionych do kontaktu z ramienia podwykonawców, zaangażowanych
w realizację zamówienia, jeżeli zamówienie będzie realizowane przy udziale
podwykonawców, o ile wykonawcy ci znani są Wykonawcy przed zawarciem
umowy.
22.4. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez
Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
22.5. Wszelkie istotne dla stron postanowienia, w tym dopuszczalne zmiany umowy,
zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5. Umowa zostanie zawarta na
podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
23.
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
23.1. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1) Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE
DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY
24.
24.1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego SWZ.
25.
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
25.1. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę
z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz.
1605,1720), a zatem nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych
określonych w tej ustawie.
26.
WALUTA W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ
NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
26.1. Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w PLN.
27. INFORMACJE DODATKOWE
27.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają
przepisy Regulaminu.

Uwagi:
28.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że:
?administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
WODKAN Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą w Ostrowie
Wielkopolskim, ul. Partyzancka 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział
Gospodarczy KRS, legitymującym się numerem KRS 0000039816 oraz numerem NIP
622-010-58-04 i REGON 250521343, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości
51.186.750,00 złotych; nr tel.: 62 738 77 12, e-mail: biuro@wodkan.com.pl
?WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. wyznaczyło Inspektora
Danych Osobowych. Z inspektorem można kontaktować się poprzez e-mail:
daneosobowe@wodkan.com.pl.
?Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty
budowlane w projekcie pn.: Rozbudowa systemu wodociągowego dla miasta Ostrów
Wielkopolski - zadanie: ,,Budowa sieci wodociągowej w rej. ul. Przymiejskiej";
?W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe
osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków
wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa;
?Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez
Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą
mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym,
którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub
placówkom pocztowym), kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy
prawa do otrzymania przedmiotowych danych;
?odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres
wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym
przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym
Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków
wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń
i wierzytelności przez Zamawiającego;
?obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących bezpośrednio
od Pani/Pana dotyczących: imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru PESEL
jest wymogiem umownym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - tj. ich niepodanie uniemożliwia
udział w w/w postępowaniu;
?w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
?posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO2;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
?
nie przysługuje Pani/Panu:
? prawo do usunięcia danych osobowych, o ile zostały spełnione przesłanki wskazane
w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Kontakt:
13.6. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami, ze strony
Zamawiającego, jest: Dział TTI, tel. 62 738 77 05, 62 738 77 06, adres e-mail:
biuro@wodkan.com.pl, w godz. pomiędzy 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku,
z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy (dni
świątecznych).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.