Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Sieci Cieplne w Zduńskiej Woli Sp. z o.o
ul. Żeromskiego 7/9
98-220 Zduńska Wola
powiat: zduńskowolski
tel. centrala 43-823-51-71
msc@msc-zw.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduńska Wola
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. centrala 43-823
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
IV. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót budowlanych polegających na odtwarzaniu nawierzchni po budowie sieci ciepłowniczej i usuwaniu awarii.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty:
Odtworzenia nawierzchni chodników, jezdni i parkingów po budowie ciepłociągów materiałami i wyrobami posiadającymi dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie wraz z badaniami zagęszczenia gruntu.
Zagęszczenie warstw wykonywanych nawierzchni,
Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, usunięcie odpadów. Realizacja zleceń zgodnie z obowiązującymi przepisami w uzgodnieniu z właścicielem odtwarzanego terenu.
3) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do:
- wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi
przepisami,
- posiadania niezbędnych urządzeń i sprzętu umożliwiającego prawidłowe, dokładne i należyte wykonanie prac budowlanych,
prowadzenia robót zgodnie z wszelkimi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego.
- przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej,
- odpowiedzialności za ochronę instalacji na powierzchni i pod powierzchnią odtwarzanej drogi,
- przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz należyte wyposażenie BHP.
- używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu, na jakość wykonanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkownika. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt: wszelkie zanieczyszczenia, odpady asfaltowe powstałe na skutek prowadzonych robót, uszkodzenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdowych do terenu prowadzenia budowy.

CPV: 45000000-7, 45233000-9

Dokument nr: ZP/TR/RB/2024/5

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert w dniu 24 maja 2024 r. o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
Xn. Miejsce i termin składania ofert;
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie do dnia 24 maja 2024 r. godz. 10:00.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin wykonania zamówienia:
1) Zamówienie będzie realizowane przez 12 miesięcy od podpisania umowy lub do momentu wykorzystania kwoty 149.640,55 zł brutto.
2) Termin wykonania robót objętych danym zleceniem będzie każdorazowo określany w wystawianym zleceniu.

Wymagania:
II. Typ postępowania: zamówienie: sektorowe
III. Tryb zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jako zamówienie sektorowe prowadzone jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 póz. 1605 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2.
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 5.538.000 Euro na podstawie ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Miejskich Sieciach Cieplnych w Zduńskiej Woli sp. z o.o., zwanym w dalszej części SWZ Regulaminem.
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy.
Informacje i wymagania:
1) Przewidywany rodzaj prac określony został w załączniku nr 1 do niniejszej
SWZ.
4) Zamawiający będzie zlecał wykazane w załączniku nr 1 do SWZ rodzaje robót w zależności od potrzeb.
5) Roboty w ramach zawartej umowy każdorazowo realizowane będą na podstawie zlecenia, w którym Zamawiający wskaże miejsce wykonania robót, termin realizacji, zakres prac oraz inne uwarunkowania związane z realizacją danego zlecenia.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót na zleconym odcinku w ciągu 24 godzin od powiadomienia o konieczności wykonania robót przywracających nawierzchnię do stanu pierwotnego. Pozostałe terminy realizacji robót będą podawane każdorazowo w zleceniu.
7) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót objętych danym zleceniem.
8) Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym grubość warstwy odtworzeniowej - z tłucznia kamiennego oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające
pełnego zakresu prac objętych specyfikacją zostaną odrzucone.
Dodatkowe informacje:
1. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Ewentualne modyfikacje SWZ Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.msc-zw.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/Aktualne ogłoszenia o przetargach/ w ogłoszonym przetargu.
2. Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego: www.msc-zw.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/Pytania i odpowiedzi do przetargów^.
3. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.
4. Jeśli gdziekolwiek w SWZ i załącznikach przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
V. Informacja nt. uzyskania SWZ:
SWZ umieszczono: na stronie internetowej Zamawiającego: www.msc-zw.pl
w zakładce: Zamówienia publiczne/ Aktualne ogłoszenia o przetargach.
VII. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
1) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na renowacji terenu o wartości zamówienia minimum 20.000,00 zł brutto każde w terenie miejskim.
2) Dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę, której zostanie powierzone stanowisko kierownika robót, wymagana osoba musi posiadać uprawnienia do kierowania i nadzoru robót w specjalności drogowej i wykazać się przynależnością do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:
1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) udzielą minimum 36 miesięcy rękojmi i gwarancji od dnia odbioru końcowego robót objętych danym zleceniem.
2. Zamawiający podejmuje decyzję o wykluczeniu z postępowania:
1) który został prawomocnie skazany za przestępstwa karne, przestępstwo o charakterze terrorystycznym lub przestępstwo skarbowe, określone w art. 108 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp,
2) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjna o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;,
3) wobec którego orzeczono wyrokiem lub tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne.
4) w stosunku, do którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość,
5) który nie wykonał lub nienależycie wykonał wcześniejsze zamówienie na rzecz zamawiającego,
6) który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji lub zatajenie informacji, mających wpływ na ocenę spełniania warunków udziału lub braku podstaw wykluczenia.
7) Zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 póz. 1497 ze zm.) Zamawiający wykluczy:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593, z późn.zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. póz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Vin. Dokumenty/oświadczenia wymagane od Wykonawcy
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków Zamawiający
wymaga załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu- załącznik nr 2,
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 3;
3) wykaz wymaganych robót budowlanych wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 4;
4) aktualną, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do polisy należy dołączyć dowód jej opłacenia,
5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są ujęte w dokumencie rejestrowym Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).
6) zobowiązanie innego podmiotu według Załącznika nr 5 w przypadku
korzystania z zasobów innego podmiotu,
7) pełnomocnictwo -- stosowanie do okoliczności,
8) jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych, należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie);
Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Informacja odnośnie zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający nie przewiduje wniesienia należytego wykonania umowy
2. Ceną oferty będzie suma wszystkich cen jednostkowych zaproponowanych w formularzu ofertowym.
3. Wykonawca nie może zaproponować okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy.
4. Zaoferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. Niepełne miesiące zostaną zaokrąglone w dół. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia - wszystkich robót w ramach zleceń.
5. Gwarancja każdej zleconej roboty budowlanej liczona będzie od daty podpisania bezusterkowego odbioru robót objętych danym zgłoszeniem dokonywanym na podstawie protokołu zejścia z terenu (załącznik nr 7 do SWZ), podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego, wyznaczonego przez Wykonawcę kierownika robót, bądź Wykonawcę oraz właściciela terenu, na którym wykonywana była robota.
6. Jeśli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 m-cy jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SWZ.
7. Łączna wartość punktowa oferty = Wartość punktowa oferty w kryterium ,,Cena" + Wartość punktowa oferty w kryterium Gwarancja.
8. Wykonawca musi wypełnić cenowo wszystkie pozycje zestawienia. Brak wypełnienia jakiejkolwiek pozycji w zestawieniu skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. Upusty oferowane przez Wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych.
10. Wartość pozycji po zastosowaniu upustu nie może być niższa niż koszty własne.
11. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, w którego ofercie stwierdzono omyłki.
12. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do wykonawcy
o udzielnie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny,
13. Zamawiający odrzuca ofertę stosownie do treści § 19 Regulaminu.
14. O dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców stosownie do treści § 21 Regulaminu.
15. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
16. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
17. Oferta z największą ilością punktów, odpowiadająca wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Xn. Miejsce i termin składania ofert;
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie do dnia 24 maja 2024 r. godz. 10:00.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
2. Otwarcie ofert w dniu 24 maja 2024 r. o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego.
3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej informacje o:
a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
XIII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
1 merytorycznym zamówienia.
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub mailem msc@msc-zw.pl.
XV. Zamawiający wezwie wykonawcę, który:
nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie,
- nie złożył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

Uwagi:
Kryteria oraz sposób oceny ofert;
1. Zamawiający będzie oceniał i porównywał oferty według następujących kryteriów:
Cena zamówienia - waga 90 punktów Gwarancja - waga 10 punktów
Cena oferty będzie oceniana według następującego wzoru: najniższa oferowana cena
Cena =___________________________x 90 punktów =.......punktów
cena oferty ocenianej
Gwarancja (min 36 m-cy) będzie oceniana według następującego wzoru:
Okres gwarancji w badanej ofercie w miesiącach
Gwarancja=______________________________________x 10 punktów =.....punktów
Najdłuższy okres gwarancji w miesiącach

Kontakt:
XIV. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Rafał Fiks tel. 43 823-51-71, wew. 40, w zakresie technicznym

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.