mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Pyskowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont konstrukcji dachowej budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Spółka z o.o ul. Tunelowa 2 41-600 Świętochłowice powiat: Świętochłowice tel. 32 245 40 21; fax 32 245 48 44 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Świętochłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 245 40 21; f |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na: ,,Remont konstrukcji dachowej budynku przy Ul. Sztygarskiej 4 w Świętochłowicach wraz z robotami towarzyszącymi". 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie konstrukcji dachowej budynku przy Ul. Sztygarskiej 4 w Świętochłowicach zarządzanym przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty zamówienia, w tym: a) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; b) wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 1.3 W zakres robót budowlanych wchodzą również prace, które powinny być wykonane w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem materiałów oraz urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP, oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego. 1.4 Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. 1.5 Roboty będą prowadzone w zamieszkałym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszkałych budynków. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojazdu oraz dojścia do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 1.7 Do realizacji zamówienia należy przystąpić w trybie pilnym tj. niezwłocznie po zawarciu umowy. Dokument nr: 15/DZP/ADM 2/2024 Otwarcie ofert: 9.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.05.2024 r. o godz.10: 30 w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 - Pokój nr 8. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Składanie ofert: 9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert: 9.1 Ofertę należy złożyć w jeden z następujących sposobów: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy Ul. Tunelowej 2 - Kancelaria - parter; b) przesyłką pocztową na adres Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o., Ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice, Z uwagi na pilną potrzebę udzielenia zamówienia Zamawiający ustala termin składania ofert na dzień 17.05.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający doświadczenie w realizacji tego typu zleceń tj. posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Weryfikacja doświadczenia odbędzie się na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania, złożonego wraz z ofertą. 4. Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy (o ile jest już znany). Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu ,,nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. 5. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy: 5.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego, podpisany przez Wykonawcę lub przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. 5.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) kosztorys ofertowy uproszczony, sporządzony zgodnie z zapisami pkt 7.8) niniejszego zapytania; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego; c) oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z RODO o treści zamieszczonej w formularzu ofertowym - załącznik nr 3 do zapytania; d) wskazanie osoby pełniącej funkcję kierownika robót w treści formularza ofertowego; e) stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy - jeżeli dotyczy. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: 6.1 Oferta musi być: a) sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym; b) złożona w formie pisemnej, w języku polskim; c) podpisana przez Wykonawcę lub przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy; d) złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu, na którym należy umieścić: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, opis: Zapytanie ofertowe na: ,,Remont konstrukcji dachowej budynku przy ul. Sztygarskiej 4 w Świętochłowicach" - nie otwierać przed 17.05.2024 r., godz. 10:00. 6.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. 6.3 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu. 6.4 Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. 7. Opis sposobu obliczenia oferty: 7.1 Dla zamówienia ustala się wynagrodzenie kosztorysowe. 7.2 Wykonawca poda cenę za realizację zamówienia w tabeli formularza ofertowego - załącznik nr 3 do zapytania. 7.3 Cenę oferty Wykonawca oblicza za pomocą kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego na podstawie przedmiaru robót. 7.4 Cena oferty to całkowite wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia łącznie z należnym podatkiem VAT. 7.5 Stawka podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia wynosi 8 %. 7.6 Wykonawca jest zobowiązany wypełnić formularz ofertowy - wszystkie pola bez wprowadzania zmian lub dodatkowych pozycji. 7.7 Cenę ofertową, ceny jednostkowe, wartość poszczególnych pozycji kosztorysowych oraz wartości kosztorysów należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7.8 Sposób przygotowania kosztorysów ofertowych: a) Wykonawca sporządza kosztorys ofertowy metodą uproszczoną; b) Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzić zmian do przedmiaru robót; c) Wykonawca nie może dopisywać i wykreślać pozycji z przedmiaru robót oraz zmieniać ilości robót wynikających wprost z przedmiaru; d) kosztorys ofertowy winien obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w przedmiarze robót; e) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania zerowej ceny jednostkowej pozycji kosztorysowej; f) jeżeli Wykonawca roboty z danej pozycji przedmiarowej wyceni w innej pozycji, przy pozycji niewycenionej należy wskazać pozycję, w której dane roboty zostały umieszczone (wycenione); g) W kosztorysie ofertowym należy podać: ? stawkę roboczogodziny, ? koszty pośrednie, ? zysk, ? cenę jednostkową dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, ? wartość poszczególnych pozycji kosztorysowych (cena jednostkowa pozycji jw. pomnożona przez obmiar), ? wartość kosztorysu, jako sumę wszystkich pozycji kosztorysowych. Wszystkie błędy ujawnione w przedmiarze robót Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. W przypadku uszczegółowienia i/lub zmian do pozycji przedmiaru, wprowadzonych przez Zamawiającego w wyniku zapytań Wykonawców, należy wszystkie wprowadzone modyfikacje uwzględnić w cenie, jak również w opisach pozycji przedmiarowych. 7.9 Cena musi obejmować wszystkie koszty i składniki niezbędne do realizacji zamówienia wraz z materiałami, robocizną, pracą sprzętu, robotami towarzyszącymi, świadczeniami i usługami (w tym ubezpieczenie, o którym mowa we wzorze umowy) oraz pozostałe prace i czynności niezbędne do osiągnięcia wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia oraz należny podatek VAT. 7.10 Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, obciążają Wykonawcę. 8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena zamówienia - 100%. 10. Informacja o trybie oceny ofert: 10.1 W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 10.2 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do upływu terminu składania ofert nie złożyli wymaganych dokumentów lub pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10.3 Wszystkie oferty zostaną sprawdzone pod względem rachunkowym. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 10.4 Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt. 10.3) powyżej; b) została złożona po terminie składania ofert; c) Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów i pełnomocnictw, o których mowa w pkt. 10.2) powyżej; d) Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień, o których mowa w pkt. 9.1) powyżej; e) Wykonawca nie wyceni wszystkich pozycji formularza ofertowego; f) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny. 10.4. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; c) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 10.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny. 11. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia: 11.1 O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców drogą elektroniczną, pod warunkiem wskazania w formularzu ofertowym adresu e-mail. 11.2 Zamawiający, zawiadomi wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy. 11.3 Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 12. Powierzenie przetwarzania danych osobowych: Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych, których jest administratorem. Uwagi: 13. Klauzula informacyjna RODO: 13.1 Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO") jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem. 13.2 Kontakt z Administratorem jest możliwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2, 41- 600 Świętochłowice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl. 13.3 Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem poczty elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl. 13.4 Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) oraz działanie przez Administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO. 13.5 Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp. 13.6 Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. 13.7 W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich. 13.8 Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym z zawarciem umowy w celu realizacji zamówienia. 13.9 Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. 13.10 Administrator informuje, że przepisy ograniczają prawo do skorzystania: o ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych); o z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego zamówienia. 13.11 Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa. 13.12 Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy. |
© eurobudowa.pl 2004-2024