dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. św. Floriana 2 62-700 Turek powiat: turecki TEL. (47) 77 19 500 kppspturck@psp.wlkp.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Turek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | TEL. (47) 77 19 500 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozeznanie cenowe Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku przedstawia w załączeniu formularz celem złożenia oferty do przedmiotowego rozeznania. / Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) energii elektrycznej na potrzeby obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku, do którego podłączona jest mikroinstalacja OZE (panele fotowoltaiczne o mocy 32,8 kW), zlokalizowanego przy Ul. św. Floriana 2, 62-700 Turek w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w oparciu o stałą cenę oraz rozliczenia prosumenckie net-billing lub równoważne (energii elektrycznej pochodzących z paneli fotowoltaicznych) bez konieczności wystawiania faktury przez KP PSP Turek za wprowadzoną energię elektryczną do sieci energetycznej. DOSTAWA energii elektrycznej ma odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy, przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U,2023 poz. 1610 ze zm.) oraz zasadami określonymi w koncesjach. Celem udzjelenia zamówienia jest zabezpieczenie Komendy w dostęp do energii elektrycznej przez okres 1 roku. Obecnie KP PSP w Turku ma obowiązującą umowę kompleksową z Energa Obrót SA. W wyniku przeprowadzonego rozeznania cenowego zostanie wyłoniona najkorzystniejsza oferta, która będzie stanowić podstawę do podpisania umowy na dostawę energii elektrycznej. Warunki techniczne świadczenia usługi: o linia kablowa nn 0,4 kV wyprowadzona ze stacji transformatorowej 15/0,4 kV, o moc umowna w okresie obowiązywania nowej umowy, tj. od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r: 42 kW, o moc przyłączeniowa: 105 kW, o grupa przyłączeniowa: IV, o układ pomiarowo-rozliczeniowy: półpośredni, przekładniki prądowe o przekładni 150/5 A/A, licznik energii czynnej ze wskazaniem mocy maksymalnej -jednostrefowy, licznik energii bierniej pojemnościowej, układ transmisji danych. o taryfa - C21 (jednostrefowa), o napięcie sieci wewnętrznych - 0,4 kV, o szacunkowy pobór energii elektrycznej w okresie 1 roku (2024) - 50.000,00 kWh o nr licznika energii - 50643884 o Numer PPE: 590243846029009148 Komeda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku informuję, iż jest to dziewiąta zmiana sprzedawcy. Zakres przedmiotu umowy będzie obejmował miedzy innymi: zawarcie lub kontynuowanie umowy kompleksowej, odbiorca upoważni nowego sprzedawcę do reprezentowania go przed operatorem systemu dystrybucyjnego oraz przed dotychczasowym sprzedawcą. W tym przypadku nowy sprzedawca - w imieniu odbiorcy -dokonuje niezbędnych formalności. Operator dokonuje odczytu licznika i przekazuje dane sprzedawcom. Dotychczasowy sprzedawca sporządza rozliczenie końcowe. // Minimalne wymagania, jakie musi spełniać przedmiot zakupu, np. gwarancja, rękojmia, serwis, przeszkolenie z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia, zasady odbioru itp. o energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, o oferent musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy, o znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, o posiadać zawartą umowę generalną, (tj.: o świadczenie usług dystrybucji) z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie miasta Turek (ENERGA-OPERATOR S. A.), o cena jednostkowa za energię elektryczną przyjęta w ofercie będzie stała w okresie objętym umową, chyba że zostanie kontynuowany lub wprowadzony program obniżający ceny dla odbiorców końcowych, o zamawiający zobowiązuje się zapłacić jedynie za rzeczywistą ilość zużytej energii elektrycznej, o wykonawca nie może powierzyć innym wykonania całości lub części zamówienia, o w przypadku gdyby zaistniałaby konieczność dostosowania układu pomiarowo -rozliczeniowego sprzedawca zobowiązany jest poinformować o tym pisemnie Zamawiającego najpóźniej w dzień złożenia oferty, o okres rozliczeniowy 1 miesięczny. o sprzedający musi w okresie trwania umowy (rok 2025) mieć możliwość rozliczenia prosumenckiego net-billing lub równoważnego (energii elektrycznej pochodzących z paneli fotowoltaicznych), tzn. bez konieczności wystawiania faktury przez KP PSP Turek za wprowadzoną energię elektryczną do sieci energetycznej). Sposób rozliczania z odbiorcą: o rozliczanie należności za sprzedaż odbywać się będzie w 1 miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie faktury VAT, o na zgłoszenie kupującego faktura powinna zawierać odczyt rzeczywisty z licznika za dany miesiąc. Dokument nr: PT-III.2370.6.2024.1 Otwarcie ofert: o Miejsce otwarcia ofert - w siedzibie Zamawiającego - w pok. Nr 1.23 o Termin otwarcia ofert - 15 maja 2024 r. godz. 09.15 Składanie ofert: o Ofertę należy złożyć w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu z napisem ,,Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku nie otwierać przed dniem 15 maja 2024 r. godz. 09.00 oraz nazwą, dokładnym adresem i numerami telefonów Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci) lub o Zamawiający dopuszcza przesłanie formularza ofertowego w formie e - mail na adres kppspturck@psp.wlkp.pl w terminie do 15 maja 2024 r. godz. 09.00. o Miejsce składania ofert - w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat KP PSP w Turku Ul. św. Floriana 2, 62-700 Turek o TERMIN SKŁADANIA ofert - 15 maja 2024. godz. 09.00 Miejsce i termin realizacji: V Termin realizacji zamówienia: o od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. Wymagania: /// Kryteria wyboru: o cena - wskaźnik "C" - waga kryterium 100 %, o maksymalna liczba punktów - 100. Przy ww. kryterium zastosowana zostanie zasada minimalizacji - tzn. oferta o najniższej cenie uzyska największą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, liczba punktów zostanie wyliczona według następującego wzoru: cena oferowana najniższa C =-------------------------------------x 100 pkt cena oferty badanej W skład ceny oferty będzie wchodzić: o koszt energii czynnej dla szacowanego zużycia w okresie umownym, o koszty związane z innymi opłatami, usługami/czynnościami należnymi w okresie umownym. Złożona oferta jest sumą cen brutto podanych w części I i II formularza ofertowego. o cena oferty powinna zawierać cenę jednostkową energii elektrycznej netto wyrażoną w zł/kWh, określoną z dokładnością nie większą niż pięć miejsc po przecinku. IV Koszty dostawy: o wg obowiązujących przepisów (Operator Systemu Dystrybucyjnego). VI Sposób płatności: o faktura VAT przelew min. 14 dni VII Uwagi: o wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, o wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, o zamawiający zastrzega sobie, iż może odstąpić od zawarcia umowy bez podania przyczyny. o zamawiający, informuje, że może unieważnić rozeznanie cenowe bez podawania przyczyny, o Sprzedający może zaproponować swój wzór umowy i swój formularz ofertowy ale będzie on podlegał ocenie przez Zamawiającego. |
© eurobudowa.pl 2004-2024