Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi powiatowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi powiatowej

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
św. Sebastiana 1
59-100 Polkowice
powiat: polkowicki
Telefon: 76 729 92 64
biuro@pzdp.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 76 729 92 6
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej
w ramach postępowania o udzielnie zamówienia publicznego
prowadzonego bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych,
w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy, dla zadania pn.:
,,Przebudowa drogi powiatowej nr D1 w zakresie budowy chodnika przy przejściu dla pieszych, ul.
Działkowa w Polkowicach".
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych związanych przebudową drogi
powiatowej nr D1 w miejscowości Polkowice, od km 0+825 do km 0+840 (ok. 15 mb). Zakres prac obejmuje:
1.1. Budowę chodnika z kostki betonowej, szarej (50 m2);
1.2. Montaż obrzeży betonowych na ławie cementowej (30 mb);
1.3. Montaż krawężnika betonowego na ławie cementowej (30 mb);
1.4. Remont nawierzchni asfaltowej na szerokości (100 m2),
1.5. Montaż hybrydowych lamp solarnych doświetlających przejście dla pieszych - 2 szt., o parametrach
- słup wysokości 6 m (bez paneli solarnych),
- wysięgnik 1,2 - 2,5 m,
- zabezpieczenie antykorozyjne (ocynk ogniowy),
- akumulator w obudowie zimnej wraz z okablowaniem min. 100 Ah,
- oprawa dedykowane dla przejścia dla pieszych z diodami kierunkowymi LED 54 W lub 36 W
- fundament betonowy prefabrykowany min 1000 x 430 x 430 mm
1.6. Wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z zatwierdzoną docelową organizacją ruchu
nr 32/S-17/2024 z dnia 05.03.2024 r.

Składanie ofert:
6. Miejsce oraz termin składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 17 maja 2024 r. do godz. 10:00
? osobiście - pok. nr 107,
? drogą pocztową na adres: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych Ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice
(liczy się data wpływu do Zamawiającego),
? drogą elektroniczną: za pomocą ePUAP bądź e-mail: biuro@pzdp.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od daty przekazania placu budowy

Wymagania:
2. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia
2.1. Powołanie Kierownika budowy z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej
w budownictwie. Osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy winna posiadać:
? odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania
samodzielnej funkcji kierownika budowy do kierowania robotami drogowymi w specjalności
inżynieryjnej drogowej lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów
2.2. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia ma formę ryczałtu.
2.3. Przedstawiona w formularzu ofertowym cena ofert brutto powinna uwzględniać wszelkie okoliczności
lokalizacji, cechy szczególne zadania, terminy oraz ryzyko i rekompensuje Wykonawcy wszelkie jego
wydatki, koszty i zobowiązania, a także obejmuje wszystkie składniki potrzebne do wykonania przedmiotu
umowy - bez możliwości wysuwania roszczeń w stosunku do Zamawiającego o podwyższenie
wynagrodzenia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania ilości robót objętego dokumentacją
projektową zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia
ryczałtowego.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres 36
miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania robót.
2.5. Wykonawca powinien uwzględnić wykonanie wszelkich prac pomocniczych, w tym transport materiałów
zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowanie robót, porządkowanie przed i po
robotach w pasie drogowym w zakresie związanym z realizacją prac.
12.6. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać przy użyciu sprzętu i urządzeń
własnych, które muszą spełniać wymagania obowiązujących norm, specyfikacji technicznej oraz posiadać
atesty umożliwiające ich stosowanie.
2.7. Roboty mogą wykonywać osoby posiadające uprawnienia do obsługi używanych przy pracy maszyn
i urządzeń, przeszkolone do kierowania ruchem, pod nadzorem kadry posiadającej odpowiednie
uprawnienia.
2.8. Roboty wykonywać na podstawie wytycznych Zamawiającego, w oparciu o ww. zakres.
2.9. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji w terenie celem sprawdzenia warunków
związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia czy też uzyskać dodatkowe
informacje konieczne i przydatne do prawidłowej wyceny zakresu prac niezbędnych do pełnego
zamówienia.
4. Warunki płatności:
4.1 Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po wykonaniu i odbiorze robót.
4.2 Płatność jednorazowa w terminie 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie
Zamawiającego na podstawie załączonego protokołu odbioru robót i kosztorysu powykonawczego.
5. Przygotowanie oferty: Oferta winna być sporządzona w języku polskim, zgodnie z wzorem, który określa
,,Formularz ofertowy" stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Oferta winna być podpisana przez
osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
8. Informacja w sprawie zawierania umowy: Szczegółowe warunki określone zostały we wzorze umowy
stanowiący załącznik nr 2 do zaproszenia.
? Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w całości lub w części, bez podania
przyczyny, a w szczególności w przypadku otrzymania ofert, których wartość przekracza wielkość środków
finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
? Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny ofert.
? Niniejsze zapytanie cenowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.-
kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz., 1360), a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art.
71 ww. ustawy.
10. Podstawy wykluczenia:
Podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa (Dz. U. z 2023 poz. 1497):
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.
7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497) tj.:
2a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w pkt. 3;
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na
listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w pkt. 3;
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994
r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w pkt. 3.
2) Wykluczenie jak w pkt. 1 lit. a - c następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego
Wykonawcy.
4) Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
5) Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty.
6) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają
się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
podlegają karze pieniężnej.

Uwagi:
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: 100 % najniższa cena.
11. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zamawiającego związania z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego
Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia
14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem
przestępczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 1206) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)
informuję, że:
1.Administratorem danych osobowych osób, których dane dotyczą jest Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
reprezentowany przez Dyrektora jednostki z siedzibą przy ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, tel.: 76 72
99 264, e-mail: biuro@pzdp.pl;
2.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych
możliwy jest pod numerem tel. 723 638 988 lub adresem e-mail: inspektor@pcuwpolkowice.pl/
3.Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze;
4.Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego Przebudowa drogi powiatowej nr D1 w zakresie budowy chodnika
przy przejściu dla pieszych, ul. Działkowa w Polkowicach;
5.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób, których dane dotyczą będzie:
a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605);
b) regulamin udzielania zamówień publicznych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych;
Kategorie przetwarzanych danych obejmują podstawowe dane osobowe, szczególne kategorie danych
osobowych jak i również dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa;
6.Dane osobowe osób, których dotyczą mogą być udostępniane podmiotom dostarczającym lub utrzymującym
infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym usługi ochrony mienia lub osób
Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi
prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków
wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom
3uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe osób,
których dotyczą nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
7.Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane przez Administratora w formie papierowej i
w systemach informatycznych na podstawie przepisów prawa przez okresy określone w Jednolitym
Rzeczowym Wykazie Akt zatwierdzonym przez archiwum państwowe, tj. dokumentacja kwalifikuje się do
kategorii 5 lat, gdy są to umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych do progu
poniżej 130 000 złotych netto i 10 lat, gdy powyżej progu 130 000 złotych netto;
8.Osoba, której dane dotyczą posiada:
a) w oparciu o art. 15 RODO, tj. prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych;
b) w oparciu o art. 16 RODO, tj. prawo do sprostowania danych osobowych*;
c) w oparciu o art. 17 RODO, tj. prawo do usunięcia danych osobowych;
d) w oparciu o art. 18 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania**;
e) w oparciu o art. 20 RODO, tj. prawo do przenoszenia danych;
f) w oparciu o art. 21 RODO, tj. prawo do sprzeciwu;
wobec przetwarzania, o ile inne przepisy prawa nie uniemożliwiają Administratorowi realizacji tych praw;
9.Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z wyłączeniem
przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa;
10. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza jej prawa lub
wolności;
11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji wymienionych celów, brak ich
podania uniemożliwi osobie, której dane dotyczą korzystanie z przysługujących na podstawie określonych
przepisów praw.

Kontakt:
9. Pozostałe warunki zamówienia:
? Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami na etapie postępowania jest:
Tomasz Pieniacki, tel. 530 315 351.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.