dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Kozielice Kozielice 73 74-204 Kozielice powiat: pyrzycki telefon 91 561 11 30, fax 91 563 03 65, tel. 91 563 03 71 sekretariat@kozielice.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Kozielice |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | telefon 91 561 11 30 |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę. Nazwa : Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu - ,,Przebudowa dróg gminnych i budowa chodników na terenie gminy Kozielice" - Budowa chodników w miejscowości Mielno Pyrzyckie. IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Informacja z sesji otwarcie ofert postępowania w trybie przetargu nieograniczonego znajduje się na stronie Zamawiającego http://bip.kozielice.pl/zamowienia Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. ,,Przebudowa dróg gminnych i budowa chodników na terenie gminy Kozielice" - Budowa chodników w miejscowości Mielno Pyrzyckie w zakresie: Przedmiot zamówienia: Roboty polegające na przebudowie dróg gminnych w miejscowości Mielno Pyrzyckie w zakresie budowy chodników, zjazdów oraz placów. Zakres objęty inwestycją obejmuje działki nr 406/4, 409,579/1, 561, 406/2, 167/2, 406/1, 574 w obrębie Mielno. 1. Zadanie A W miejscowości Mielno Pyrzyckie w ramach inwestycji przewiduje się przebudowę pasa drogowego na sumarycznej długości 682,28 m (odcinek 1 - 376,10 m, odcinek 2 - 158,33 m, odcinek 3 - 105,12 m, odcinek 4 - 42,73 m) na działkach nr 406/4, 409, 579/1, 561, 406/1, 406/2, 167/2. Chodniki posiadać będą nominalną szerokość od 2,00 do 2,50 m przy czymodcinkowo przewiduje się ich zwężenie. Chodniki usytuowane przy jezdni przewiduje się odseparowanie od niej za pomocą wyniesionego krawężnika natomiast od strony terenów zielonych chodnik odseparowany będzie za pomocą obrzeża. Przebudowywane i budowane zjazdy dostosowane będą do istniejących wjazdów do posesji. Na styku zjazdu i jezdni drogi powiatowej przewiduje się zastosowanie krawężnika najazdowego wyniesionego o 4 cm. Zjazd z pozostałych stron przewiduje się obramować wtopionym opornikiem betonowym. Zestawienie powierzchni: a) Powierzchnia nawierzchni chodników wynosić będzie ok. 1660 m2, b) Powierzchnia nawierzchni zjazdów wynosić będzie ok. 575 m2, c) Powierzchnia nawierzchni jezdni wynosić będzie ok. 215 m2, d) Powierzchnia nawierzchni placów wynosić będzie ok. 340 m2, 2. Zadanie B Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej wraz z odnogą w miejscowości Mielno Pyrzyckie. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę drogi i poboczy oraz budowę jednego zjazdu. Obszar inwestycji obejmuje nieruchomości o numerach geodezyjnych 579/1 i 406/1. W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi na długości 66 m wraz z włączeniem odnogą o długości ok 31 m do innej drogi gminnej. Początek przebudowywanej drogi będzie na styku jezdni drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej. Krawędzie jezdni na włączeniu przewiduje się wyokrąglić łukami o promieniach R=6 i R=10m. Na wysokości końca przebudowy drogi przewiduje się zlokalizowanie zjazdu do prywatnej posesji. Jezdnia drogi posiadać będzie szerokość wynoszącą 5,00 m natomiast odnogi wynosić będzie 3,00 m. Krawędzie drogi przewiduje się obramować wtopionymi opornikami betonowymi za którymi przewiduje się wykonanie pobocza gruntowego. W ramach inwestycji nie przewiduje się budowy kanału technologicznego. Wynika to z faktu, iż przebudowa dotyczy odcinka drogi o sumarycznej długości do 1000 m (ok. 97 m ), a ewentualny kanał technologiczny nie miałby kontynuacji po żadnej ze stron dróg gminnych. Zestawienie powierzchni: a) Powierzchnia nawierzchni jezdni wynosić będzie ok 510 m2, b) Powierzchnia nawierzchni zjazdu wynosić będzie ok 35 m2, c) Powierzchnia poboczy wynosić będzie ok 133 m2. 3. Zadanie C. W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi w dwóch miejscach. Pierwszy fragment drogi na którym przewiduje się przebudowę zlokalizowany jest w okolicach posesji 48 i 48A, włączeniu do drogi na działce 574. W miejscu tym przewiduje się wykonanie poszerzenia łuku skrzyżowania w postaci zabruku. Dodatkowo przewiduje się przebudowę istniejącego chodnika (docelowa szerokość 1,40 m). Drugie miejsce podlegające przebudowie zlokalizowane jest na skrzyżowaniu z drogą gminną na działce 562/3. W miejscu tym przewiduje się wykonanie zabruku na połączeniu obu jezdni dróg oraz dodatkowo pobocza drogi gminnej (szerokość utwardzenia pobocza - 2,00 m). Projektowane zabruki przewiduje się obramować od strony jezdni krawężnikiem najazdowym a od strony chodnika krawężnikiem betonowym. Ponadto na poszerzeniu pobocza obramowanie przewiduje się wtopionym opornikiem. W ramach inwestycji nie przewiduje się budowy kanału technologicznego. Wynika to z faktu, iż przebudowa drogi obejmuje jej przebudowę o długości do 1000 m. Zestawienie powierzchni: a) Powierzchnia nawierzchni poszerzenia jezdni wynosić będzie ok 130 m2, b) Powierzchnia nawierzchni chodnika wynosić będzie ok 23 m2. 4. Zadanie D. W ramach inwestycji przewiduje się budowę placu manewrowego przy budynku strażnicy OSP na działce nr 167/2 o powierzchni 365 m2 wraz ze zjazdem. Konstrukcja podbudowytaka jak przy budowie miejsc postojowych. Zadanie inwestycyjne zawiera się w osobnej dokumentacji wraz z przebudową i rozbudową budynku strażnicy OSP. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę. Do obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należało : a) kontrola wykonywanych robót, b) obecność Inspektora na placu budowy min. 2 razy w tygodniu, c) spotkania koordynacyjne i spisanie protokołu zaawansowania robót w siedzibie Zamawiającego, d) informowania Zamawiającego o zaistniałych utrudnieniach oraz gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych / zamiennych lub pomniejszenie ilościowe w stosunku do oferty wykonawcy, e) rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót. CPV: 71247000-1 Dokument nr: BI.271.8.1.IN.Ch.MP.2024.MI Otwarcie ofert: Otwarcie nastąpi w dniu 16.05.2024 r. o godz. 12.10 Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia: 16.05.2024 r. godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego Gmina Kozielice Kozielice 73 74-204 Kozielice Pokój nr 2 sekretariat Miejsce i termin realizacji: VI. Termin wykonania zamówienia: Termin zakończenia do 14.12.2024 r. - zakończenie rozliczenia dotacji Wymagania: Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Zarządzenia nr 6.2024 z dnia 08 stycznia 2024 r. oraz Zarządzenia nr 27.2024 z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł w Gminie Kozielice. II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł w Gminie Kozielice . III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie ogłoszenie: Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostanie na stronie internetowej: www.bip.kozielice.pl V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej: zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się osoby, które: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności w pełnym zakresie tj. uprawnienia budowlane branży drogowej bez ograniczeń. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie określa warunków 3) zdolności technicznej lub zawodowej, wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. a) Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 4 zadań polegających pełnieniu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w tym jedno o wartości nadzorowanych robót budowlanych o wartości min, 2 mln. złotych, które polegały na wykonaniu nadzoru inwestorskiego przy budowie lub przebudowie dróg. b) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Oferent udokumentuje, żebędzie dysponować przynajmniej 1 osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która posiadać będzie od przynajmniej 5 lat uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się osoby, które podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również osoby, które podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów należy złożyć również zobowiązanie tego podmiotu. Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów: 1) dokumenty potwierdzające, że osoba jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) wykaz zadań pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osoby ubiegającej się o zamówienie, IX. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu: Lp. 1Nazwa kryterium CenaWaga kryterium 60 2.Doświadczenie40 Kryterium Oferty doświadczenie a) nadzór inwestorski nad 3 robotami budowlanymi b) nadzór inwestorski nad 4 robotami budowlanymi c) nadzór inwestorski nad 5 robotami budowlanymi d) nadzór inwestorski nad 6 i więcej robotami budowlanymi XI. Składanie ofert: - 0 pkt - 10 pkt - 20 pkt - 40 pkt XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Nie dotyczy XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów Nie dotyczy XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Nie dotyczy XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp: zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym: zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania. XVIII. Inne informacje: 1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kozielice w dniu 08.05.2024 r |
© eurobudowa.pl 2004-2024