Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont garaży

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont garaży

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
ul. Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel. +48 89 526 19 00, fax +48 89 539 98 76, tel. 87 520 15 40 w.64
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 89 526 19 0
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie zaprasza Państwa do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej w złotych równowartości 130 000 PLN, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest:
Remont garaży przy Ul. Gołdapskiej, 19-400 Olecko
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Remont garaży przy Ul. Gołdapskiej, 19-400 Olecko
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia.
3) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1740).

CPV: 45.00.00.00-7

Dokument nr: RDW.O/3221/8/DA/57/2024

Otwarcie ofert: 3) Termin otwarcia ofert: 17.05.2024r. godz. 9:10.

Składanie ofert:
Ofertę Wykonawca może złożyć drogą elektroniczną ;
Ofertę należy opisać w poniższy sposób:
Remont garaży przy Ul. Gołdapskiej, 19-400 Olecko RDW.O/3221/8/DA/57/2024
(nr postępowania)
Na ofercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy składającego ofertę.
2) Zamawiający wyznacza termin składania ofert do dnia 17.05.2024r. do godz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2024r.

Wymagania:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczajacej w złotych równowartości kwoty 130 000 PLN.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.zdw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Olecku.
2) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody na przedłużenie terminy związania ofertą jednocześnie do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
Odmowa wyrażenia zgody na wniosek Zamawiającego o przedłużenie terminu związania ofertą,
powoduje wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY*
1) Zamawiający nie wymaga składowania dokumentów w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
2) Pozostałe dokumenty jakie ma dostarczyć Wykonawca:
a) formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza;
c) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub do Centralnej Ewidencji i Informacji i o Działalności Gospodarczej -- w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.
7. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1) Wszelkie wnioski, zawiadomienia, oświadczenia oraz informacje składane przez Zamawiającego i wykonawców mogą być przekazywane zgodnie z wyborem Zamawiającego, drogą elektroniczna - e-mail lub poczta
- e-mail: rdw.olecko@zdw.olsztyn.pl Pisemnie na adres :
- Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku ul. Wojska Polskiego 12,19-400 Olecko
2) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmuje domniemanie, że dokumenty wysłane na platformę przetargową lub e-mail podany przez Wykonawcę zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1) Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
2) Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę/y uprawnioną/e), a w przypadku składania oferty wspólnej - przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
4) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tylko jedną ofertę.
5) Koszt sporządzenia oferty ponosi Wykonawca.
6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7) Oferta powinna zawierać:
a) Wypełniony zgodnie z treścią zapytania ofertowego i podpisany Formularz Ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 i 3
b) Dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. 6.
8) Zaleca się aby oferta zawierała dane Wykonawcy, dotyczące numeru REGON, NIP, adresu poczty elektronicznej, nr telefonu, faksu.
4) W przypadku złożenia oferty po upływie terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawcę o złożeniu oferty po terminie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę przy ocenie ofert, oferty złożonej przez Wykonawcę po terminie składania ofert.
10.OPIS KRYTERIÓW. KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIE KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT*
1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
kryterium cena - waga 100%;
2) Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
3) Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
11.RAŻĄCO NISKA CENA
Jeżeli cena oferty będzie się wydawać rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł zwrócić się do wykonawców o udzielenie
wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokości ceny.
12.WYKLUCZENIE WYKONAWCY
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub wykonawców, którzy w terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń, dokumentów, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu, zaproszeniu do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym, negocjacjach, rokowaniach lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związanego z ofertą. Oferta wykonawcy., który został wykluczony z postępowania, podlega odrzuceniu..
Ponadto, w związku z wejściem w życie regulacji ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz, U. z 2022 r., poz. 835) (zwanej dalej ustawą) - stanowiącą regulację prawa powszechnie obowiązującego, która statuuje wobec tzw. podmiotów rosyjskich (tzn. podmiotów objętych / określonych dyspozycją tego aktu prawnego - zgodnie z poniższym) sankcje i zakazy związane z obszarem zamówień publicznych - Zamawiający wskazuje, iż na gruncie niniejszego postępowania, obok podstaw wykluczenia określonych w pkt 6.1. SWZ (tzn. statuowanych przepisami art. 108 ustawy PZP), zastosowanie mają również sankcje określone tą regulacją szczególną.
Wedle przedmiotowej regulacji, wykonawca stanowiący podmiot, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy, w okresie trwania okoliczności tam wskazanych, podlega obligatoryjnemu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, tzn. złożona przez takiego wykonawcę oferta podlega odrzuceniu zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy, a ponadto w przypadku, jeżeli w okresie wykluczenia taki podmiot ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, to zgodnie z art. 7 ust. 6 ustawy podlega on karze pieniężnej nakładanej decyzją Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (UZP).
Wskazane sankcje i zakazy dotyczą podmiotów objętych dyspozycją art. 7 ust. 1 ustawy, tzn. podmiotów stanowiących wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2022 poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę, o której mowa w ust. 2, ustawy lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy.
Przedmiotowa regulacja wymusza na Zamawiającym konieczność ustalenia, czy wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego na gruncie danego postępowania nie dotyczą sankcje i zakazy nią statuowane, w szczególności zakaz udzielania zamówień publicznych i sankcja wykluczenia z udziału w postępowaniu (niezależnie / ponad / obok podstaw (okoliczności implikujących) wykluczenia regulowane ustawą PZP), przy czym nie określają one mechanizmu weryfikacji / badania tej kwestii oraz wprost nie wiążą one przedmiotowych aspektów kontekstu sytuacji podmiotowej wykonawcy (tzn. kontekstu owych dodatkowych, regulowanych innym niż ustawa PZP aktem prawnym, podstaw wykluczenia
z postępowania) z dokumentami i oświadczeniami, których złożenia Zamawiający może zgodnie z regulacjami ustawy PZP wymagać / żądać od wykonawców stricte celem wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania. Wobec jednakże faktu, iż wskazana regulacja stanowi przepis prawa powszechnie obowiązującego i bezpośrednio stosowanego, a więc ma zastosowanie ergra omnes (w zakresie określonym jej dyspozycją) oraz mając na względzie konieczność weryfikacji statusu wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia
(w kontekście determinowanym przywołaną wyżej regulacją ustawy) - przy nieprzyznaniu (nie wyposażeniu) jednakowoż Zamawiającemu wprost dostosowanych do tego narządzi i instrumentów pozwalających na weryfikację tegoż w ramach standardowej procedury zamówieniowej regulowanej ustawą PZP, za uzasadnione zostało uznane zastosowanie w tym kontekście mechanizmu oświadczeniowego ze strony wykonawców uczestniczących w postępowaniu -- obejmującego potwierdzenie, iż dany wykonawca nie stanowi podmiotu objętego sankcjami i zakazami statuowanymi ustawą, w związku z czym zał. nr 2 do-SWZ (formularz oferty) zawiera stosowne oświadczenie odnoszące się do określenia statusu wykonawcy w świetle przywołanej wyżej szczególnej regulacji prawnej.
W kontekście powyższego Zamawiający informuje, iż z racji bezwzględnego obowiązywania i bezpośredniego stosowania przedmiotowej regulacji prawnej (obok ustawy PZP i niezależnie od samych zapisów SWZ - przywołujących podstawy wykluczenia określone w art. 108 ustawy PZP) wykonawcy, wobec których istnieją okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy, podlegać będą wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu wprost na podstawie przedmiotowej szczególnej regulacji prawnej - niezależnie i obok podstaw wykluczenia statuowanych w art. 108 ustawy PZP (określonych w pkt. 6.1. SWZ), w związku z czym złożone przez nich oferty będą odrzucane jako oferty złożone przez wykonawców podlegających wykluczeniu z udziału w postępowaniu i oferty nieważne na podstawie odrębnych przepisów.
13.0DRZUCENIE OFERTY
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, jeżeli:
1) Jest sprzeczna z prawem lub wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu, zaproszeniu do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym;
2) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji;
3) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4) Wykonawca nie złożył wyjaśnień, o których mowa w pkt. 11 lub jeżeli oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) Została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania.
14.UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy:
1) Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) Cena najkorzystniejszej oferty lub zaproponowanych warunków umowy przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
4) Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
15.INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA POUBLICZNEGO
1) Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do:
a) Podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego,
b) W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty podmiotów występujących wspólnie - Wykonawca powinien dostarczyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów w przedmiocie wykonania zamówienia przed zawarciem umowy.
2) Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (a w przypadku dokumentu pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie), potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów załączonych do oferty (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pełnom ocn ictwo).
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie miał prawo wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
16.ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4.

Kontakt:
4) Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Wioletta Szymborska, tel. 87 520 15 40 w.64

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.