Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług konserwacyjnych oraz usług poza konserwacyjnych w celu utrzymania w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług konserwacyjnych oraz usług poza konserwacyjnych w celu utrzymania w ruchu dźwigów towarowych, osobowych i towarowo - osobowych

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Tomaszowskie Centrum Zdrowia Spółka z o.o
ul. Jana Pawła II 35
97-200 Tomaszów Mazowiecki
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
Tel. (44) 725 72 30
azielinska@tcz.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Tomaszów Mazowiecki
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: Tel. (44) 725 72 30
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
zapraszamy
do złożenia oferty do postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł, którego przedmiotem jest
świadczenie usług konserwacyjnych oraz usług poza konserwacyjnych w celu
utrzymania w ruchu dźwigów towarowych, osobowych i towarowo- osobowych,
znajdujących się w obiektach Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przy
ul. Jana Pawła II 35 w Tomaszowie Mazowieckim oraz Niskiej 14.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacyjnych oraz usług poza
konserwacyjnych w celu utrzymania w ruchu dźwigów towarowych, osobowych i
towarowo-osobowych n/w, znajdujących się w budynkach Tomaszowskiego Centrum
Zdrowia Sp. z o. o. przy Ul. Jana Pawła II w Tomaszowie Mazowieckim oraz w budynku
przy Ul. Niskiej 14.
1. W ramach usług konserwacyjnych Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności:
1) prace konserwacyjne w maszynowni
2) sprawdzenie stanu technicznego dźwigu;
3) sprawdzenie czy luzownik pewnie otwiera szczęki hamulcowe;
4) sprawdzenie wartości napięcia fazowego i przewodowego;
5) sprawdzenie działania kontaktu ogranicznika prędkości;
6) smarowanie ogranicznika prędkości;
7) sprawdzenie stanu, lin nośnych i linki ogranicznika prędkości;
8) sprawdzanie stanu kół liniowych, szczególnie rowków koła ciernego;
9) sprawdzenie pracy i regulacji układu hamulcowego;
10) sprawdzenie stanu technicznego drzwi szybowych i kabinowych;
11) sprawdzenie urządzeń dźwigowych pod kątem bezpieczeństwa
użytkowania oraz inne czynności konserwacyjne zgodnie z UDT.
2. W ramach usług poza konserwacyjnych Wykonawca będzie wykonywał następujące
czynności:
1)
2)
3)
4)
5)
naprawa urządzeń w celu usunięcia awarii;
wymiana uszkodzonych elementów, części dźwigu;
usuwanie skutków dewastacji lub kradzieży;
pomiary elektryczne;
badania doraźne określone przepisami Dozoru Technicznego po wymianie części i
zespołów.3. Umowa nie obejmuje świadczenia następujących usług i ponoszenia Wykonawcę
następujących kosztów:
1)
2)
3)
prac stolarskich;
prac murarskich;
prac malarskich;
WYKAZ DŹWIGÓW
1. Dźwig towarowy udźwig 100 kg dwuprzystankowy Ul. Jana Pawła II 35 udźwig 100 kg nr
ewidencyjny 3120150185 ( Apteka)
2. Dźwig szpitalny drzwi automatyczne
ul. Jana Pawła II 35 udźwig 1600 kg,
czteroprzystankowy, nr ewidencyjny 3120000288 ( Laryngologia)
3. Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych - Platforma przy schodowa dla
osób niepełnosprawnych, na zewnątrz przy SOR Ul. Jana Pawła II 35 udźwig 230 kg,
dwuprzystankowy nr ewidencyjny 3020000061
4. Urządzenie dźwigowe typ OE 15100, nr fabryczny: 564, udźwig 1500 kg, pięć
przystanków nr ewidencyjny 3120000707 w budynku szpitalnym Ul. Jana Pawła II 35
5.Urządzenie dźwigowe typ osobowy, numer fabryczny WEO-20174 udźwig 1600 kg, cztery
przystanki, nr ewidencyjny 3120001022 Ul. Niska 14
Realizacja umowy- czas reakcji na zgłoszoną awarię:
1. Nie może przekroczyć 30 minut od jej zgłoszenia.
2. Wymagany czas usunięcia awarii wynosi maksymalnie 3 godz. od jej zgłoszenia w
przypadku konieczności usunięcia awarii nie wymagającej stosowania części zamiennych
oraz 24 godz. od jej zgłoszenia w przypadku konieczności usunięcia awarii wymagającej
stosowania części zamiennych.
3. Wykonawca każdorazowo udziela Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji na wykonaną
usługę. Awarie urządzeń w okresie gwarancyjnym Wykonawca usuwa nieodpłatnie chyba, że
przedstawi dowody, że awaria nie wynika z przyczyn konserwacyjnych lub usunięcia
poprzedniej usterki.

Dokument nr: 43/2024/KO

Otwarcie ofert: Otwarcie nastąpi w dniu 17.05.2024r. o godz. 10.00

Składanie ofert:
3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej ,
na adres e-mail: azielinska@tcz.com.pl .
Oferty należy składać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 17.05.2024r. do godz.
09:00, na adres poczty e mail wskazany w pkt. 3. W tytule wiadomości należy wpisać:
" Usługi konserwacyjne dźwigów "- Znak sprawy: 43/2024/KO.

Miejsce i termin realizacji:
IV.
Termin obwiązywania umowy - 24 miesiące

Wymagania:
II. Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków - Zamawiający nie stawia warunków udziału
w postępowaniu.
Posiadanie przez Wykonawcę kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, w tym zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego odnośnie
kwalifikacji do konserwacji urządzeń transportu bliskiego w kategorii III: dźwigi ( osobowe
i towarowe) jedno- lub dwubiegowe z systemem sterowania zewnętrznym, wewnętrznym
i przestawnym oraz urządzenia dla osób niepełnosprawnych: platformowe i kabinowepionowe, platformowe i krzesełkowe ukośne, rodzaj napędu: elektryczny, hydrauliczny;
świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci na stanowisku dozoru, urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,
przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną.
VI. Na ofertę Wykonawcy składają się niżej wymienione dokumenty :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1A do Zapytania
ofertowego,
Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika).
Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego odnośnie kwalifikacji do konserwacji
urządzeń transportu bliskiego w kategorii III: dźwigi ( osobowe i towarowe) jedno- lub
dwubiegowe z systemem sterowania zewnętrznym, wewnętrznym i przestawnym oraz
urządzenia dla osób niepełnosprawnych: platformowe i kabinowe pionowe,
platformowe i krzesełkowe ukośne, rodzaj napędu: elektryczny, hydrauliczny;
świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci na stanowisku dozoru, urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną
VII. Dodatkowe informacje, Złożenie oferty
Za wykonawcę uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną
nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego,
złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.
1) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty w języku polskim w formie
elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Zaproszeniu.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Oferta (wszystkie dokumenty i oświadczenia) winna być podpisana przez
wykonawcę lub upoważnionego Pełnomocnika.
4) W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do składanej oferty
należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo.
2. ZŁOŻENIE OFERTY
Oferta dla swojej ważności musi zawierać:
1.
2.
3.
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1A do Zapytania
ofertowego,
Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika).4.
5.
6.
Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego odnośnie kwalifikacji do konserwacji
urządzeń transportu bliskiego w kategorii III: dźwigi ( osobowe i towarowe) jedno- lub
dwubiegowe z systemem sterowania zewnętrznym, wewnętrznym i przestawnym oraz
urządzenia dla osób niepełnosprawnych: platformowe i kabinowe pionowe,
platformowe i krzesełkowe ukośne, rodzaj napędu: elektryczny, hydrauliczny;
świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci na stanowisku dozoru, urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną.
Oferta musi zostać złożona na załączonych
do zaproszenia wzorach dokumentów. Oferty nie należy składać poprzez platformę ePUAP.
Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej opatrzonej zgodnie z wyborem:
a) podpisem zaufanym,
b) podpisem osobistym,
c) podpisem kwalifikowanym,
d) przesyła podpisaną i zeskanowaną ofertę elektronicznie na adres e-mail, o którym mowa
wyżej.
4. Oferty otrzymane po terminie, o którym mowa w pkt. 3 - nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Zamawiający w toku prowadzonego zapytania może zwracać się do Wykonawcy
o wyjaśnienia dotyczące złożonej oferty oraz żądać uzupełnienia brakujących dokumentów.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia
w terminie do dnia 15.05.2024r. do godz. 09:00. Zapytania otrzymane po wskazanym
terminie nie będą rozpatrywane. Ewentualne zapytania składane będą w formie elektronicznej
na adres poczty e-mail wskazany w pkt. 3.
8. Zamawiający w każdym czasie może dokonać zmiany treści zaproszenia do składania ofert.
Jeżeli niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian przez wykonawców Zamawiający
przedłuża termin składania ofert - jeżeli jest to konieczne
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty lub zakończyć
postępowanie na każdym jego etapie jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze
prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
10. Zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z kryteriami oceny ofert
określonymi w postępowaniu, który spełnia warunki udziału postawione w niniejszym
Zaproszeniu.11. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni od terminu przewidzianego na jej
złożenie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
VIII. Opis sposobu porozumiewania się
1) W niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
2) Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt
otrzymania korespondencji
przy użyciu komunikacji elektronicznej przesyłając
informację zwrotną.
3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, o którym mowa w pkt. 2
przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na adres poczty elektronicznej
wykonawcy zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego
treścią.
IX. Sposób rozliczeń
Termin płatności 30 lub 60 dni
X. Sposób oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej
1. Zamawiający będzie oceniał, każdą z ofert, spełniającą warunki techniczne opisane przez
Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:
Lp.KryteriumRanga
1.Cena100%
Maksymalna liczba
punktów za
kryterium
100 pkt.
2. Sposób obliczenia wartości punktowej kryteriów:
W kryterium CENA (C) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
C = CMIN/CB x 100 x 100%
C - wartość punktowa ceny
CMIN - cena najniższa spośród wszystkich ofert
CB - cena badanej oferty
Cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku.Maksymalna liczba punktów jaką można otrzymać w kryterium ,,CENA" wynosi 100 pkt.
Zamawiający przyzna punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub zapytania ofertowego,
b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) zawiera inny sposób wykonania zamówienia, niż ten, który został opisany przez
zamawiającego w zamówieniu lub zaproszeniu.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że
dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie,
zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
XI. Rażąco niska cena
1) W przypadku, gdy cena oferty wydaje się zbyt niska i budzi wątpliwości, co do
możliwości prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający może
zwrócić się do wykonawcy z żądaniem podania szczegółów dotyczących
zaproponowanej ceny.
2) Dokonując analizy złożonych wyjaśnień zamawiający będzie miał w szczególności na
uwadze możliwość uzyskania przez wykonawcę osiągnięcia zysku, rozwiązania
techniczne i funkcjonalne, metody realizacji, koszty materiałowe, koszty personelu.
3) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli złożone
wyjaśnienia wraz z dowodami nie wykazują możliwości wykonania zamówienia zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w ogłoszeniu
o zamówieniu lub zaproszeniu do składania ofert.
XII.
Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIV. Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego:
1) Zamawiający niezwłocznie poinformuje jednocześnie wszystkich wykonawców, którzy
złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,
odrzuceniu ofert lub wykluczeniu wykonawców.2) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się
od zawarcia umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy
spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej
ocenioną spośród pozostałych ofert.
XV.
Unieważnienie postępowania
1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej ważnej oferty - w przypadku publikacji ogłoszenia o zamówieniu
na stronie internetowej zamawiającego,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie zamawiającego,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty
niezwłocznie zawiadamiając wykonawców.
XVI.Zawarcie umowy - wzór umowy stanowi Załącznik Nr 2.

Kontakt:
4) Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, od poniedziałku do piątku
są: w sprawach formalnych: A. Zielińska e - mail : azielinska@tcz.com.pl .

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.