dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług konserwacyjnych oraz usług poza konserwacyjnych w celu utrzymania w ruchu dźwigów towarowych, osobowych i towarowo - osobowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Tomaszowskie Centrum Zdrowia Spółka z o.o ul. Jana Pawła II 35 97-200 Tomaszów Mazowiecki powiat: tomaszowski (mazowiecki) Tel. (44) 725 72 30 azielinska@tcz.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Tomaszów Mazowiecki |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | Tel. (44) 725 72 30 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zapraszamy do złożenia oferty do postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł, którego przedmiotem jest świadczenie usług konserwacyjnych oraz usług poza konserwacyjnych w celu utrzymania w ruchu dźwigów towarowych, osobowych i towarowo- osobowych, znajdujących się w obiektach Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przy ul. Jana Pawła II 35 w Tomaszowie Mazowieckim oraz Niskiej 14. III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacyjnych oraz usług poza konserwacyjnych w celu utrzymania w ruchu dźwigów towarowych, osobowych i towarowo-osobowych n/w, znajdujących się w budynkach Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. przy Ul. Jana Pawła II w Tomaszowie Mazowieckim oraz w budynku przy Ul. Niskiej 14. 1. W ramach usług konserwacyjnych Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: 1) prace konserwacyjne w maszynowni 2) sprawdzenie stanu technicznego dźwigu; 3) sprawdzenie czy luzownik pewnie otwiera szczęki hamulcowe; 4) sprawdzenie wartości napięcia fazowego i przewodowego; 5) sprawdzenie działania kontaktu ogranicznika prędkości; 6) smarowanie ogranicznika prędkości; 7) sprawdzenie stanu, lin nośnych i linki ogranicznika prędkości; 8) sprawdzanie stanu kół liniowych, szczególnie rowków koła ciernego; 9) sprawdzenie pracy i regulacji układu hamulcowego; 10) sprawdzenie stanu technicznego drzwi szybowych i kabinowych; 11) sprawdzenie urządzeń dźwigowych pod kątem bezpieczeństwa użytkowania oraz inne czynności konserwacyjne zgodnie z UDT. 2. W ramach usług poza konserwacyjnych Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: 1) 2) 3) 4) 5) naprawa urządzeń w celu usunięcia awarii; wymiana uszkodzonych elementów, części dźwigu; usuwanie skutków dewastacji lub kradzieży; pomiary elektryczne; badania doraźne określone przepisami Dozoru Technicznego po wymianie części i zespołów.3. Umowa nie obejmuje świadczenia następujących usług i ponoszenia Wykonawcę następujących kosztów: 1) 2) 3) prac stolarskich; prac murarskich; prac malarskich; WYKAZ DŹWIGÓW 1. Dźwig towarowy udźwig 100 kg dwuprzystankowy Ul. Jana Pawła II 35 udźwig 100 kg nr ewidencyjny 3120150185 ( Apteka) 2. Dźwig szpitalny drzwi automatyczne ul. Jana Pawła II 35 udźwig 1600 kg, czteroprzystankowy, nr ewidencyjny 3120000288 ( Laryngologia) 3. Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych - Platforma przy schodowa dla osób niepełnosprawnych, na zewnątrz przy SOR Ul. Jana Pawła II 35 udźwig 230 kg, dwuprzystankowy nr ewidencyjny 3020000061 4. Urządzenie dźwigowe typ OE 15100, nr fabryczny: 564, udźwig 1500 kg, pięć przystanków nr ewidencyjny 3120000707 w budynku szpitalnym Ul. Jana Pawła II 35 5.Urządzenie dźwigowe typ osobowy, numer fabryczny WEO-20174 udźwig 1600 kg, cztery przystanki, nr ewidencyjny 3120001022 Ul. Niska 14 Realizacja umowy- czas reakcji na zgłoszoną awarię: 1. Nie może przekroczyć 30 minut od jej zgłoszenia. 2. Wymagany czas usunięcia awarii wynosi maksymalnie 3 godz. od jej zgłoszenia w przypadku konieczności usunięcia awarii nie wymagającej stosowania części zamiennych oraz 24 godz. od jej zgłoszenia w przypadku konieczności usunięcia awarii wymagającej stosowania części zamiennych. 3. Wykonawca każdorazowo udziela Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę. Awarie urządzeń w okresie gwarancyjnym Wykonawca usuwa nieodpłatnie chyba, że przedstawi dowody, że awaria nie wynika z przyczyn konserwacyjnych lub usunięcia poprzedniej usterki. Dokument nr: 43/2024/KO Otwarcie ofert: Otwarcie nastąpi w dniu 17.05.2024r. o godz. 10.00 Składanie ofert: 3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej , na adres e-mail: azielinska@tcz.com.pl . Oferty należy składać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 17.05.2024r. do godz. 09:00, na adres poczty e mail wskazany w pkt. 3. W tytule wiadomości należy wpisać: " Usługi konserwacyjne dźwigów "- Znak sprawy: 43/2024/KO. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin obwiązywania umowy - 24 miesiące Wymagania: II. Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe. V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. Posiadanie przez Wykonawcę kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, w tym zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego odnośnie kwalifikacji do konserwacji urządzeń transportu bliskiego w kategorii III: dźwigi ( osobowe i towarowe) jedno- lub dwubiegowe z systemem sterowania zewnętrznym, wewnętrznym i przestawnym oraz urządzenia dla osób niepełnosprawnych: platformowe i kabinowepionowe, platformowe i krzesełkowe ukośne, rodzaj napędu: elektryczny, hydrauliczny; świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną. VI. Na ofertę Wykonawcy składają się niżej wymienione dokumenty : 1. 2. 3. 4. 5. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1A do Zapytania ofertowego, Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika). Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego odnośnie kwalifikacji do konserwacji urządzeń transportu bliskiego w kategorii III: dźwigi ( osobowe i towarowe) jedno- lub dwubiegowe z systemem sterowania zewnętrznym, wewnętrznym i przestawnym oraz urządzenia dla osób niepełnosprawnych: platformowe i kabinowe pionowe, platformowe i krzesełkowe ukośne, rodzaj napędu: elektryczny, hydrauliczny; świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną VII. Dodatkowe informacje, Złożenie oferty Za wykonawcę uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 1) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty w języku polskim w formie elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Zaproszeniu. 2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3) Oferta (wszystkie dokumenty i oświadczenia) winna być podpisana przez wykonawcę lub upoważnionego Pełnomocnika. 4) W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do składanej oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo. 2. ZŁOŻENIE OFERTY Oferta dla swojej ważności musi zawierać: 1. 2. 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1A do Zapytania ofertowego, Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika).4. 5. 6. Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zaświadczenie z Urzędu Dozoru Technicznego odnośnie kwalifikacji do konserwacji urządzeń transportu bliskiego w kategorii III: dźwigi ( osobowe i towarowe) jedno- lub dwubiegowe z systemem sterowania zewnętrznym, wewnętrznym i przestawnym oraz urządzenia dla osób niepełnosprawnych: platformowe i kabinowe pionowe, platformowe i krzesełkowe ukośne, rodzaj napędu: elektryczny, hydrauliczny; świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną. Oferta musi zostać złożona na załączonych do zaproszenia wzorach dokumentów. Oferty nie należy składać poprzez platformę ePUAP. Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej opatrzonej zgodnie z wyborem: a) podpisem zaufanym, b) podpisem osobistym, c) podpisem kwalifikowanym, d) przesyła podpisaną i zeskanowaną ofertę elektronicznie na adres e-mail, o którym mowa wyżej. 4. Oferty otrzymane po terminie, o którym mowa w pkt. 3 - nie będą rozpatrywane. 5. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Zamawiający w toku prowadzonego zapytania może zwracać się do Wykonawcy o wyjaśnienia dotyczące złożonej oferty oraz żądać uzupełnienia brakujących dokumentów. 7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia w terminie do dnia 15.05.2024r. do godz. 09:00. Zapytania otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Ewentualne zapytania składane będą w formie elektronicznej na adres poczty e-mail wskazany w pkt. 3. 8. Zamawiający w każdym czasie może dokonać zmiany treści zaproszenia do składania ofert. Jeżeli niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian przez wykonawców Zamawiający przedłuża termin składania ofert - jeżeli jest to konieczne 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty lub zakończyć postępowanie na każdym jego etapie jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. 10. Zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w postępowaniu, który spełnia warunki udziału postawione w niniejszym Zaproszeniu.11. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni od terminu przewidzianego na jej złożenie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VIII. Opis sposobu porozumiewania się 1) W niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2) Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania korespondencji przy użyciu komunikacji elektronicznej przesyłając informację zwrotną. 3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na adres poczty elektronicznej wykonawcy zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią. IX. Sposób rozliczeń Termin płatności 30 lub 60 dni X. Sposób oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej 1. Zamawiający będzie oceniał, każdą z ofert, spełniającą warunki techniczne opisane przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów: Lp.KryteriumRanga 1.Cena100% Maksymalna liczba punktów za kryterium 100 pkt. 2. Sposób obliczenia wartości punktowej kryteriów: W kryterium CENA (C) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: C = CMIN/CB x 100 x 100% C - wartość punktowa ceny CMIN - cena najniższa spośród wszystkich ofert CB - cena badanej oferty Cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku.Maksymalna liczba punktów jaką można otrzymać w kryterium ,,CENA" wynosi 100 pkt. Zamawiający przyzna punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub zapytania ofertowego, b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania, c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, d) zawiera inny sposób wykonania zamówienia, niż ten, który został opisany przez zamawiającego w zamówieniu lub zaproszeniu. 5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. XI. Rażąco niska cena 1) W przypadku, gdy cena oferty wydaje się zbyt niska i budzi wątpliwości, co do możliwości prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający może zwrócić się do wykonawcy z żądaniem podania szczegółów dotyczących zaproponowanej ceny. 2) Dokonując analizy złożonych wyjaśnień zamawiający będzie miał w szczególności na uwadze możliwość uzyskania przez wykonawcę osiągnięcia zysku, rozwiązania techniczne i funkcjonalne, metody realizacji, koszty materiałowe, koszty personelu. 3) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie wykazują możliwości wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu lub zaproszeniu do składania ofert. XII. Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. XIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XIV. Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego: 1) Zamawiający niezwłocznie poinformuje jednocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, odrzuceniu ofert lub wykluczeniu wykonawców.2) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. XV. Unieważnienie postępowania 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej ważnej oferty - w przypadku publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego, b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie zamawiającego, d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając wykonawców. XVI.Zawarcie umowy - wzór umowy stanowi Załącznik Nr 2. Kontakt: 4) Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, od poniedziałku do piątku są: w sprawach formalnych: A. Zielińska e - mail : azielinska@tcz.com.pl . |
© eurobudowa.pl 2004-2024