Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa z montażem systemu klimatyzacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa z montażem systemu klimatyzacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
powiat: Katowice
tel.: (32) 207 60 44
a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (32) 207 60 44
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA z montażem systemu klimatyzacyjnego (3 części)
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Szanowni Państwo, Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji
zamówienia pn. "DOSTAWA z montażem systemu klimatyzacyjnego (3 części)".
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
1 Dla części 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu
klimatyzacyjnego składającego się z 2 szt. fabrycznie nowych klimatyzatorów
naściennych typu Split pracujących w systemie redundantnym - za pomocą sterownika
pracy cyklicznej oraz demontaż i utylizacja wyeksploatowanego urządzenia
klimatyzacyjnego w serwerowni Urzędu Skarbowego w Cieszynie, Ul. Ignacego
Kraszewskiego 4, 43-400 Cieszyn,
2 Dla części 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu
klimatyzacyjnego składającego się z 2 szt. fabrycznie nowych klimatyzatorów
naściennych typu Split pracujących w systemie redundantnym - za pomocą sterownika
pracy cyklicznej oraz demontaż i utylizacja wyeksploatowanego urządzenia
klimatyzacyjnego w serwerowni Urzędu Skarbowego w Zabrzu, Ul. Bytomska 2, 41-800
Zabrze,
3 Dla części 3 przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu
klimatyzacyjnego składającego się z 2 szt. fabrycznie nowych klimatyzatorów
naściennych typu Split pracujących w systemie redundantnym - za pomocą sterownika
pracy cyklicznej oraz demontaż i utylizacja wyeksploatowanego urządzenia
klimatyzacyjnego w serwerowni Urzędu Skarbowego w Tychach, Al. Niepodległości 60,
43-100 Tychy,
zgodnie z zapisami Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia,
Opisami Przedmiotu Zamówienia stanowiącymi Załącznik nr 2/a, 2/b i 2/c do Zaproszenia
zawierającymi szczegółowy zakres zamówienia, w tym m.in. parametry techniczne
klimatyzatora i konieczny do wykonania zakres prac dla poszczególnych części, oraz projektem
Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

Dokument nr: 2401-24-113068, 2401-ILZ[1].261.27.2024

Składanie ofert:
VIII SKŁADANIE OFERT (TERMIN / SPOSÓB / WYMAGANE DOKUMENTY)
1 Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem oferty uprzejmie prosimy
o wypełnienie, i podpisanie przez osobę /-y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
2 TERMIN SKŁADANIA ofert: do 17 maja 2024 r.
3 Wymagane dokumenty można:
? wysłać pocztą/kurierem,
? wysłać pocztą elektroniczną w formie pliku ,,pdf" na adres: a-
zp.ias.katowice@mf.gov.pl
? złożyć osobiście w kancelarii w pokoju numer 2, w budynku ,,A" Izby Administracji
Skarbowej w Katowicach, Ul. Damrota 25.

Miejsce i termin realizacji:
II MIEJSCE REALIZACJI
2/8?
dla części 1 - Urząd Skarbowy w Cieszynie, przy Ul. Ignacego Kraszewskiego 4, 43-400
Cieszyn, tel.: (33) 852-63-00 sekretariat.us.cieszyn@mf.gov.pl w godz. pracy: pon.: 7:00-
18:00; wt. - pt.: 7:00 - 15:00
? dla części 2 - Urząd Skarbowy w Zabrzu, przy Ul. Ul. Bytomskiej 2, 41-800 Zabrze, tel.: (32)
277 76 00, sekretariat.us.zabrze@mf.gov.pl w godz. pracy: pon.: 7:00-18:00; wt. - pt.: 7:00
- 15:00
? dla części 3 - Urząd Skarbowy w Tychach, Al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, tel.: (32)
325 11 00, sekretariat.us.tychy@mf.gov.pl, w godz. pracy: pon.: 7:00-18:00; wt. - pt.: 7:00
- 15:00

III TERMIN REALIZACJI
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 60 dni kalendarzowych, licząc od
daty rozpoczęcia obowiązywania podpisanej dla danej części umowy (dotyczy wszystkich 3
części)
Uwaga:
Realizacja przedmiotu zlecenia zostanie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez
obie Strony.

Wymagania:
Uwaga:
Zamawiający nie ogranicza liczby części, dla których Wykonawca może złożyć oferty.
Wykonawca zostanie wyłoniony odrębnie dla każdej części i dla każdej części zawarta zostanie
odrębna umowa.
Na potwierdzenie zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty dokumenty charakteryzujące klimatyzator,
określające parametry techniczne jak np.: karty katalogowe, certyfikaty, atesty, świadectwa,
karty wyrobów, opisy techniczne i inne.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie oględzin i wizji lokalnej w celu
uzyskania niezbędnych informacji do sporządzenia prawidłowej wyceny w zakresie realizacji
przedmiotu zamówienia. Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną we własnym zakresie i na
własny koszt, uzgadniając telefonicznie termin jej dokonania z:
1 Panią Barbarą Bromnik, tel. (33) 852 63 16, e-mail: barbara.bromnik@mf.gov.pl - dla części
1-szej, US w Cieszynie,
2 Panią Mirellą Filipowską-Woźnica, tel. (32) 277 76 22, e-mail: mirella.filipowska-
woznica@mf.gov.pl oraz
Panem Krzysztofem Ziomek, tel. (32) 277 76 08, e-mail: krzysztof.ziomek@mf.gov.pl
- dla części 2-giej, US w Zabrzu,
3 Panią Bożeną Szojda, tel. (32) 325 11 68, e-mail: bozena.szojda@mf.gov.pl - dla części 3-
ciej, US w Tychach
Uwaga:
Zamawiający wymaga wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w sposób
kompletny, z najwyższą starannością, zgodnie z treścią umowy, opisem przedmiotu
zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie
przepisami powszechnie obowiązującego prawa, standardami i normami technicznymi
odnoszącymi się do przedmiotu zlecenia, zaleceniami producenta i wskazówkami
Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany z należytą starannością przez pracowników
Wykonawcy dysponujących odpowiednimi uprawnieniami, kwalifikacjami, umiejętnościami
oraz doświadczeniem, a po zakończeniu robót Wykonawca przekaże dokumentację
powykonawczą ze stosownymi pomiarami, kartami katalogowymi, atestami itp.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki, powstałe w wyniku
nienależytego wywiązania się z zamówienia, za działania i zaniechania swoich pracowników
oraz ich niewłaściwe zachowanie na terenie Urzędów w związku z realizacją przez nich
przedmiotu zamówienia, a w razie powstania szkody zobowiązany jest do jej naprawienia.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikającą z niewłaściwego wykonania usługi.
Wykonawca odpowiada także za szkody zaistniałe na skutek nienależytego wykonania
niniejszego zlecenia, poniesione przez osoby trzecie.
Na Wykonawcy spoczywają w całości obowiązki w zakresie wykonywania prac zgodnie
z przepisami BHP i przeciwpożarowymi.
Uwaga:
? Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą prowadzone w dni robocze tj.
od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Urzędów Skarbowych
? Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie, wobec czego Wykonawca musi uwzględnić
wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, w tym
w szczególności prowadzenie robót w taki sposób, aby nie zakłócały wykonywanej w
Urzędach pracy. Prace związane z przedmiotem zamówienia muszą być odpowiednio
zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych
? Prace porządkowe po prowadzonych robotach oraz wszelkie uszkodzenia powstałe w
trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jak np. uszkodzenia tynków i powierzchni
malarskich zostaną naprawione przez Wykonawcę na jego koszt.
? Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem mienia
znajdującego się na terenie wykonywanych prac, mienia przekazanego przez
Zamawiającego
IV
1
2
3
4
5
WARUNKI PŁATNOŚCI
Dostawę, montaż oraz demontaż, odbiór i utylizację urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze
wszystkimi ich elementami Wykonawca potwierdza protokołem odbioru podpisanym
przez obie Strony. Przygotowanie protokołu odbioru leży po stronie Wykonawcy.
Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez obie strony
protokół odbioru wykonania przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy. Zamówienie obejmuje
również inne, drobne prace, jeżeli ich potrzeba wyniknie w związku z realizowanym
zamówieniem. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie nie wymienione koszty,
niezbędne do realizacji usługi.
Należność za wykonanie przedmiotu umowy płatna będzie na podstawie faktury i
podpisanego przez obie strony protokołu przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy
wyszczególniony na fakturze, w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury..
Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3/86
W czasie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy nie
podlega zmianie i waloryzacji
7 Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może przenieść wierzytelności
wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie ani dokonywać kompensaty.
8 Zamawiający posiada konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania umożliwiającej
odbieranie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, zgodnie z ustawą z dnia 9
listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych,
koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.
U. z 2020 r., poz. 1666)
9 Wykonawca może wysyłać ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną do Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl, nr PEPPOL,
NIP 9541302993
10 Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Zapytanie w sprawie logowania na Platformie oraz
spraw technicznych należy kierować na Infolinię: +48 81 828 45 00 oraz +48 507 413 712
V
GWARANCJA I RĘKOJMIA
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na cały przedmiot
zamówienia, czyli zarówno na zainstalowane nowe urządzenia, jak i na wszystkie wykonane
prace. Wykonawca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wpisać na jaki okres udziela
gwarancji na wykonane prace oraz zainstalowane elementy.
W ramach udzielonego zamówienia, w czasie gwarancji Wykonawca wykona nieodpłatnie
kompleksowe przeglądy gwarancyjne. Przegląd winien być wykonywany nie rzadziej niż co 6
miesięcy. Czynności serwisowe kompleksowego przeglądu gwarancyjnego będą realizowane
według wymogów producenta urządzenia, zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową DTR
i zgodnie z zakresem i wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Opisie Przedmiotu
Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2/a, 2/b, 2/c do Zaproszenia.
Udzielona gwarancja na wykonane prace oraz zainstalowane nowe urządzenie będzie liczona
od dnia podpisania przez obie Strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia.
VII
INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE PROCEDURY
? Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert oraz do
wprowadzenia dodatkowych kryteriów oceny ofert.
? Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania
4/8?
?
przyczyny.
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawców,
którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w
okresie ostatnich 3 lat umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą
z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania,
albo w tym samym okresie z przyczyn leżących po ich stronie, po wyłonieniu Wykonawcy
nie doszło do podpisania z Zamawiającym umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Uwaga:
? Wykonawca swoją ofertę przesłaną tradycyjną pocztą lub dostarczoną osobiście do
siedziby Zamawiającego może przekazać w zamkniętej kopercie opisanej zastrzeżeniem:
,,Nie należy otwierać przed upływem terminu składania ofert". Koperta powinna być
opisana zgodnie z poniższym wzorem:
Wykonawca
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
2401-ILZ[1].261.27.2024 - ,,Dostawa z montażem systemu klimatyzacyjnego"
cześć 1 / 2 / 3
NIE OTWIERAĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT
?
?
?
IX
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w
przypadku nieprawidłowego oznaczenia oferty lub złożenia w innym miejscu niż wskazane
powyżej.
Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do siedziby Zamawiającego przed jego
upływem.
Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert zamieści na stronie
internetowej www.slaskie.kas.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne,
informację o złożonych ofertach. Po analizie ofert Zamawiający umieści na ww. stronie
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający
nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie.
UMOWA
5/81 Po wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej części zostanie podpisana z wyłonionym
Wykonawcą w terminie ustalonym przez Zamawiającego Umowa, której projekt stanowi
Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
2 W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem Umowy
Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii
umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami.
3 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do umowy musi być załączone
pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi
być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem
4 Podpisanie Umowy nastąpi w terminie ustalonym przez Zamawiającego w siedzibie
Zamawiającego tj. w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-
022 Katowice.
5 Zamawiający dopuszcza także możliwość zawarcia Umowy w postaci dokumentu
elektronicznego poprzez podpisanie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zamawiający prześle do Wykonawcy jednostronnie podpisaną Umowę e-mailem.
Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w następnym dniu roboczym od otrzymania
odesłać e-mailem Umowę podpisaną przez uprawnione osoby kwalifikowanym podpisem
elektronicznym do Zamawiającego. Datą zawarcia Umowy w tym przypadku będzie data
złożenia ostatniego z podpisów elektronicznych stosownie do wskazania znacznika czasu
ujawnionego w szczegółach dokumentu zawartego w postaci elektronicznej, będąca
jednocześnie datą rozpoczęcia obowiązywania Umowy, jeżeli w umowie nie wskazano
innego terminu rozpoczęcia jej obowiązywania.
6 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość wysłania
uzupełnionych papierowych egzemplarzy Umowy do Wykonawcy celem ich podpisania
przez uprawnione osoby. Najpóźniej w dniu wysłania papierowych egzemplarzy
Wykonawca otrzyma także skan podpisanej jednostronnie przez Zamawiającego Umowy.
Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania egzemplarzy Umowy
odesłać podpisaną Umowę do Zamawiającego, jednocześnie najpóźniej w dniu jej nadania
zobowiązany jest wysyłać Zamawiającemu mailem skan podpisanej przez obie strony
Umowy.
7 W sytuacji, o której mowa w ust. 6 datą zawarcia Umowy będzie data złożenia podpisu pod
Umową przez Zamawiającego, a datą rozpoczęcia jej obowiązywania, jeżeli w umowie nie
wskazano innego terminu rozpoczęcia jej obowiązywania będzie wpisana przez
Zamawiającego przed wysyłką formularza Umowy do Wykonawcy, data wysłania scanu
jednostronnie podpisanej Umowy.

XI
WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W
ZWIĄZKU Z PRZECIWDZIAŁANIEM WSPIERANIA AGRESJI NA UKRAINĘ
6/81. W związku z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego, dalej ,,ustawy" (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), Izba Administracji Skarbowej
w Katowicach - jako Zamawiający - na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy wykluczy z
postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o
wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy:
1 wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3
2 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022
r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3 wykonawcę oraz uczestnika, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1
pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120 ze
zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy.
2. Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ustawy - osoba lub podmioty podlegające wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają
karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 złotych.
Wszystkie wskazane powyżej załączniki do Zaproszenia do składania ofert są dostępne na
stronie internetowej Zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl
Podstawa prawna
Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023, poz. 1605
ze zm.).

Uwagi:
VI
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oferty brutto - waga 100%
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta z najniższą ceną.
Uwaga:
Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość
dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli
wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy. Cena obejmuje wszelkie
zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i zawiera wszystkie koszty
bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamówienie obejmuje również inne, drobne prace, jeżeli ich potrzeba wyniknie w związku z
realizowanym zamówieniem. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie nie wymienione
koszty, niezbędne do realizacji usługi.

X
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE WYNIKAJĄCE Z RODO
1 Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 4 do
Zaproszenia.
2 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych RODO
zawarte jest w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia.

Kontakt:
XII
OSOBY DO KONTAKTU:
W sprawach przedmiotu zamówienia:
Pan Jakub Galeja, tel. (32) 207 63 12, e-mail: jakub.galeja@mf.gov.pl
W sprawach formalnoprawnych:
Pan Piotr Kindler, tel. (32) 207 60 44, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
W sprawie wizji lokalnej oraz montażu urządzenia:
1 Pani Barbara Bromnik, tel. (33) 852 63 16, e-mail: barbara.bromnik@mf.gov.pl - dla części
1-szej, US w Cieszynie,
2 Pani Mirella Filipowska-Woźnica, tel. (32) 277 76 22, e-mail: mirella.filipowska-
woznica@mf.gov.pl oraz
Pan Krzysztof Ziomek, tel. (32) 277 76 08, e-mail: krzysztof.ziomek@mf.gov.pl
- dla części 2-giej, US w Zabrzu,
3 Pani Bożena Szojda, tel. (32) 325 11 68, e-mail: bozena.szojda@mf.gov.pl - dla części 3-
ciej, US w Tychach

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.