dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa z montażem systemu klimatyzacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice powiat: Katowice tel.: (32) 207 60 44 a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (32) 207 60 44 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA z montażem systemu klimatyzacyjnego (3 części) ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Szanowni Państwo, Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia pn. "DOSTAWA z montażem systemu klimatyzacyjnego (3 części)". PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 1 Dla części 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu klimatyzacyjnego składającego się z 2 szt. fabrycznie nowych klimatyzatorów naściennych typu Split pracujących w systemie redundantnym - za pomocą sterownika pracy cyklicznej oraz demontaż i utylizacja wyeksploatowanego urządzenia klimatyzacyjnego w serwerowni Urzędu Skarbowego w Cieszynie, Ul. Ignacego Kraszewskiego 4, 43-400 Cieszyn, 2 Dla części 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu klimatyzacyjnego składającego się z 2 szt. fabrycznie nowych klimatyzatorów naściennych typu Split pracujących w systemie redundantnym - za pomocą sterownika pracy cyklicznej oraz demontaż i utylizacja wyeksploatowanego urządzenia klimatyzacyjnego w serwerowni Urzędu Skarbowego w Zabrzu, Ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, 3 Dla części 3 przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu klimatyzacyjnego składającego się z 2 szt. fabrycznie nowych klimatyzatorów naściennych typu Split pracujących w systemie redundantnym - za pomocą sterownika pracy cyklicznej oraz demontaż i utylizacja wyeksploatowanego urządzenia klimatyzacyjnego w serwerowni Urzędu Skarbowego w Tychach, Al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, zgodnie z zapisami Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia, Opisami Przedmiotu Zamówienia stanowiącymi Załącznik nr 2/a, 2/b i 2/c do Zaproszenia zawierającymi szczegółowy zakres zamówienia, w tym m.in. parametry techniczne klimatyzatora i konieczny do wykonania zakres prac dla poszczególnych części, oraz projektem Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia. Dokument nr: 2401-24-113068, 2401-ILZ[1].261.27.2024 Składanie ofert: VIII SKŁADANIE OFERT (TERMIN / SPOSÓB / WYMAGANE DOKUMENTY) 1 Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem oferty uprzejmie prosimy o wypełnienie, i podpisanie przez osobę /-y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 2 TERMIN SKŁADANIA ofert: do 17 maja 2024 r. 3 Wymagane dokumenty można: ? wysłać pocztą/kurierem, ? wysłać pocztą elektroniczną w formie pliku ,,pdf" na adres: a- zp.ias.katowice@mf.gov.pl ? złożyć osobiście w kancelarii w pokoju numer 2, w budynku ,,A" Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, Ul. Damrota 25. Miejsce i termin realizacji: II MIEJSCE REALIZACJI 2/8? dla części 1 - Urząd Skarbowy w Cieszynie, przy Ul. Ignacego Kraszewskiego 4, 43-400 Cieszyn, tel.: (33) 852-63-00 sekretariat.us.cieszyn@mf.gov.pl w godz. pracy: pon.: 7:00- 18:00; wt. - pt.: 7:00 - 15:00 ? dla części 2 - Urząd Skarbowy w Zabrzu, przy Ul. Ul. Bytomskiej 2, 41-800 Zabrze, tel.: (32) 277 76 00, sekretariat.us.zabrze@mf.gov.pl w godz. pracy: pon.: 7:00-18:00; wt. - pt.: 7:00 - 15:00 ? dla części 3 - Urząd Skarbowy w Tychach, Al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, tel.: (32) 325 11 00, sekretariat.us.tychy@mf.gov.pl, w godz. pracy: pon.: 7:00-18:00; wt. - pt.: 7:00 - 15:00 III TERMIN REALIZACJI Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 60 dni kalendarzowych, licząc od daty rozpoczęcia obowiązywania podpisanej dla danej części umowy (dotyczy wszystkich 3 części) Uwaga: Realizacja przedmiotu zlecenia zostanie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez obie Strony. Wymagania: Uwaga: Zamawiający nie ogranicza liczby części, dla których Wykonawca może złożyć oferty. Wykonawca zostanie wyłoniony odrębnie dla każdej części i dla każdej części zawarta zostanie odrębna umowa. Na potwierdzenie zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty dokumenty charakteryzujące klimatyzator, określające parametry techniczne jak np.: karty katalogowe, certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobów, opisy techniczne i inne. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie oględzin i wizji lokalnej w celu uzyskania niezbędnych informacji do sporządzenia prawidłowej wyceny w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną we własnym zakresie i na własny koszt, uzgadniając telefonicznie termin jej dokonania z: 1 Panią Barbarą Bromnik, tel. (33) 852 63 16, e-mail: barbara.bromnik@mf.gov.pl - dla części 1-szej, US w Cieszynie, 2 Panią Mirellą Filipowską-Woźnica, tel. (32) 277 76 22, e-mail: mirella.filipowska- woznica@mf.gov.pl oraz Panem Krzysztofem Ziomek, tel. (32) 277 76 08, e-mail: krzysztof.ziomek@mf.gov.pl - dla części 2-giej, US w Zabrzu, 3 Panią Bożeną Szojda, tel. (32) 325 11 68, e-mail: bozena.szojda@mf.gov.pl - dla części 3- ciej, US w Tychach Uwaga: Zamawiający wymaga wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w sposób kompletny, z najwyższą starannością, zgodnie z treścią umowy, opisem przedmiotu zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami powszechnie obowiązującego prawa, standardami i normami technicznymi odnoszącymi się do przedmiotu zlecenia, zaleceniami producenta i wskazówkami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany z należytą starannością przez pracowników Wykonawcy dysponujących odpowiednimi uprawnieniami, kwalifikacjami, umiejętnościami oraz doświadczeniem, a po zakończeniu robót Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą ze stosownymi pomiarami, kartami katalogowymi, atestami itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki, powstałe w wyniku nienależytego wywiązania się z zamówienia, za działania i zaniechania swoich pracowników oraz ich niewłaściwe zachowanie na terenie Urzędów w związku z realizacją przez nich przedmiotu zamówienia, a w razie powstania szkody zobowiązany jest do jej naprawienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikającą z niewłaściwego wykonania usługi. Wykonawca odpowiada także za szkody zaistniałe na skutek nienależytego wykonania niniejszego zlecenia, poniesione przez osoby trzecie. Na Wykonawcy spoczywają w całości obowiązki w zakresie wykonywania prac zgodnie z przepisami BHP i przeciwpożarowymi. Uwaga: ? Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą prowadzone w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Urzędów Skarbowych ? Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie, wobec czego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, w tym w szczególności prowadzenie robót w taki sposób, aby nie zakłócały wykonywanej w Urzędach pracy. Prace związane z przedmiotem zamówienia muszą być odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych ? Prace porządkowe po prowadzonych robotach oraz wszelkie uszkodzenia powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jak np. uszkodzenia tynków i powierzchni malarskich zostaną naprawione przez Wykonawcę na jego koszt. ? Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem mienia znajdującego się na terenie wykonywanych prac, mienia przekazanego przez Zamawiającego IV 1 2 3 4 5 WARUNKI PŁATNOŚCI Dostawę, montaż oraz demontaż, odbiór i utylizację urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze wszystkimi ich elementami Wykonawca potwierdza protokołem odbioru podpisanym przez obie Strony. Przygotowanie protokołu odbioru leży po stronie Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru wykonania przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy. Zamówienie obejmuje również inne, drobne prace, jeżeli ich potrzeba wyniknie w związku z realizowanym zamówieniem. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie nie wymienione koszty, niezbędne do realizacji usługi. Należność za wykonanie przedmiotu umowy płatna będzie na podstawie faktury i podpisanego przez obie strony protokołu przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wyszczególniony na fakturze, w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3/86 W czasie trwania umowy wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy nie podlega zmianie i waloryzacji 7 Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie ani dokonywać kompensaty. 8 Zamawiający posiada konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania umożliwiającej odbieranie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666) 9 Wykonawca może wysyłać ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl, nr PEPPOL, NIP 9541302993 10 Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Zapytanie w sprawie logowania na Platformie oraz spraw technicznych należy kierować na Infolinię: +48 81 828 45 00 oraz +48 507 413 712 V GWARANCJA I RĘKOJMIA Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, czyli zarówno na zainstalowane nowe urządzenia, jak i na wszystkie wykonane prace. Wykonawca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wpisać na jaki okres udziela gwarancji na wykonane prace oraz zainstalowane elementy. W ramach udzielonego zamówienia, w czasie gwarancji Wykonawca wykona nieodpłatnie kompleksowe przeglądy gwarancyjne. Przegląd winien być wykonywany nie rzadziej niż co 6 miesięcy. Czynności serwisowe kompleksowego przeglądu gwarancyjnego będą realizowane według wymogów producenta urządzenia, zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową DTR i zgodnie z zakresem i wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2/a, 2/b, 2/c do Zaproszenia. Udzielona gwarancja na wykonane prace oraz zainstalowane nowe urządzenie będzie liczona od dnia podpisania przez obie Strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia. VII INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE PROCEDURY ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert oraz do wprowadzenia dodatkowych kryteriów oceny ofert. ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania 4/8? ? przyczyny. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat umowę w sprawie zamówienia publicznego, zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, albo w tym samym okresie z przyczyn leżących po ich stronie, po wyłonieniu Wykonawcy nie doszło do podpisania z Zamawiającym umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Uwaga: ? Wykonawca swoją ofertę przesłaną tradycyjną pocztą lub dostarczoną osobiście do siedziby Zamawiającego może przekazać w zamkniętej kopercie opisanej zastrzeżeniem: ,,Nie należy otwierać przed upływem terminu składania ofert". Koperta powinna być opisana zgodnie z poniższym wzorem: Wykonawca Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice 2401-ILZ[1].261.27.2024 - ,,Dostawa z montażem systemu klimatyzacyjnego" cześć 1 / 2 / 3 NIE OTWIERAĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT ? ? ? IX Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypadku nieprawidłowego oznaczenia oferty lub złożenia w innym miejscu niż wskazane powyżej. Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do siedziby Zamawiającego przed jego upływem. Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert zamieści na stronie internetowej www.slaskie.kas.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne, informację o złożonych ofertach. Po analizie ofert Zamawiający umieści na ww. stronie zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie. UMOWA 5/81 Po wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej części zostanie podpisana z wyłonionym Wykonawcą w terminie ustalonym przez Zamawiającego Umowa, której projekt stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 2 W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem Umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami. 3 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do umowy musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem 4 Podpisanie Umowy nastąpi w terminie ustalonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego tj. w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40- 022 Katowice. 5 Zamawiający dopuszcza także możliwość zawarcia Umowy w postaci dokumentu elektronicznego poprzez podpisanie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający prześle do Wykonawcy jednostronnie podpisaną Umowę e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w następnym dniu roboczym od otrzymania odesłać e-mailem Umowę podpisaną przez uprawnione osoby kwalifikowanym podpisem elektronicznym do Zamawiającego. Datą zawarcia Umowy w tym przypadku będzie data złożenia ostatniego z podpisów elektronicznych stosownie do wskazania znacznika czasu ujawnionego w szczegółach dokumentu zawartego w postaci elektronicznej, będąca jednocześnie datą rozpoczęcia obowiązywania Umowy, jeżeli w umowie nie wskazano innego terminu rozpoczęcia jej obowiązywania. 6 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość wysłania uzupełnionych papierowych egzemplarzy Umowy do Wykonawcy celem ich podpisania przez uprawnione osoby. Najpóźniej w dniu wysłania papierowych egzemplarzy Wykonawca otrzyma także skan podpisanej jednostronnie przez Zamawiającego Umowy. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania egzemplarzy Umowy odesłać podpisaną Umowę do Zamawiającego, jednocześnie najpóźniej w dniu jej nadania zobowiązany jest wysyłać Zamawiającemu mailem skan podpisanej przez obie strony Umowy. 7 W sytuacji, o której mowa w ust. 6 datą zawarcia Umowy będzie data złożenia podpisu pod Umową przez Zamawiającego, a datą rozpoczęcia jej obowiązywania, jeżeli w umowie nie wskazano innego terminu rozpoczęcia jej obowiązywania będzie wpisana przez Zamawiającego przed wysyłką formularza Umowy do Wykonawcy, data wysłania scanu jednostronnie podpisanej Umowy. XI WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W ZWIĄZKU Z PRZECIWDZIAŁANIEM WSPIERANIA AGRESJI NA UKRAINĘ 6/81. W związku z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawy" (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), Izba Administracji Skarbowej w Katowicach - jako Zamawiający - na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy wykluczy z postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy: 1 wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 2 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3 wykonawcę oraz uczestnika, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 2. Na podstawie art. 7 ust. 6 i 7 ustawy - osoba lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 złotych. Wszystkie wskazane powyżej załączniki do Zaproszenia do składania ofert są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl Podstawa prawna Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.). Uwagi: VI KRYTERIA OCENY OFERT Cena oferty brutto - waga 100% Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta z najniższą ceną. Uwaga: Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy. Cena obejmuje wszelkie zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i zawiera wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje również inne, drobne prace, jeżeli ich potrzeba wyniknie w związku z realizowanym zamówieniem. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie nie wymienione koszty, niezbędne do realizacji usługi. X OBOWIĄZKI INFORMACYJNE WYNIKAJĄCE Z RODO 1 Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia. 2 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych RODO zawarte jest w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Kontakt: XII OSOBY DO KONTAKTU: W sprawach przedmiotu zamówienia: Pan Jakub Galeja, tel. (32) 207 63 12, e-mail: jakub.galeja@mf.gov.pl W sprawach formalnoprawnych: Pan Piotr Kindler, tel. (32) 207 60 44, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl W sprawie wizji lokalnej oraz montażu urządzenia: 1 Pani Barbara Bromnik, tel. (33) 852 63 16, e-mail: barbara.bromnik@mf.gov.pl - dla części 1-szej, US w Cieszynie, 2 Pani Mirella Filipowska-Woźnica, tel. (32) 277 76 22, e-mail: mirella.filipowska- woznica@mf.gov.pl oraz Pan Krzysztof Ziomek, tel. (32) 277 76 08, e-mail: krzysztof.ziomek@mf.gov.pl - dla części 2-giej, US w Zabrzu, 3 Pani Bożena Szojda, tel. (32) 325 11 68, e-mail: bozena.szojda@mf.gov.pl - dla części 3- ciej, US w Tychach |
© eurobudowa.pl 2004-2024