Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wielostanowiskowej pracowni badawczo -dydaktycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wielostanowiskowej pracowni badawczo -dydaktycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich Wydział Inżynierii Mechanicznej
Aleje Prof. Sylwestra Kaliskiego 7
85-796 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
tel.606722815
jerzy.kaszkowiak@pbs.edu.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.606722815
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wraz z montażem i uruchomieniem wielostanowiskowej pracowni badawczo -dydaktycznej do wyznaczania charakterystyk podstawowych elementów elektronicznych i elektrycznych.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wielostanowiskowej pracowni badawczo-dydaktycznej do wyznaczania charakterystyk podstawowych elementów elektronicznych i elektrycznych (przedmiot/nazwa postepowania)
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wielostanowiskowej pracowni badawczo-dydaktycznej dydaktycznej do wyznaczania charakterystyk podstawowych elementów elektronicznych i elektrycznych. Udzielenie gwarancji na 12 miesięcy

Wyposażenie pracowni składać powinno się z czterech samodzielnych stanowisk, których blaty nie przewodzącą prądu, z nadstawkami pionowymi, z zamocowanymi do nich na płycie izolacyjnej zacisków i gniazd wyposażonych w podstawowe elementy zainstalowane na stałe. Ponadto wyposażenie powinno zawierać wspólną część złożoną z dwóch stołów z powierzchnią antypoślizgową. Stanowiska pozwalającą na wstępne kompletowanie elementów. Powierzchnia blatów powinno zabezpieczać montowane elementy przed uszkodzeniem i poślizgiem.
Stanowiska mają mieć możliwość bezpiecznego przechowywania urządzeń do alternatywnego instalowania. Konstrukcja stanowisk ma umożliwiać wymienne instalowanie urządzeń wymienionych w specyfikacji poniżej, w oparciu o zamontowane na stałe elementy.
Każde ze stanowisk ma posiadać wyłącznik bezpieczeństwa (STOP) odcinający dopływ prądu do każdego ze stanowisk, system zabezpieczeń przepięciowych i anty porażeniowych. Na stanowisku mają być dostępne zaciski bananowe dla zasilania trójfazowego wg obowiązujących standardów bezpieczeństwa (instalacja pięcioprzewodowa), Linie zasilające mają posiadać sygnalizację napięcia na linii.
Urządzenia zamontowane na stałe to: autotransformator, silnik bez szczotkowy ze sterownikiem, wyłącznik silnika, zasilacz laboratoryjny, transformator regulowany, falownik, komplet gniazd jedno i trójfazowych z zabezpieczeniem. Falownik ma mieć możliwość programowania pracy za pomocą komputera oraz być wyposażonym w interface umożliwiający bezpośrednią współpracę z komputerem. Wraz z falownikiem wykonawca dostarczy i zainstaluje na czterech komputerach zleceniodawcy oprogramowanie pozwalające na takie działania.
Montaż elementów na stałe zamocowanych zrealizowany ma być w siedzibie zamawiającego, zgodnie z zaleceniami przedstawiciela PBS.
Usługa obejmuje ponadto przygotowanie instrukcji do przeprowadzenia pięciu przykładowych ćwiczeń z wykorzystaniem wyposażenia stanowiska. Ponadto po zakończeniu montażu wykonawca przeprowadzi w siedzibie zamawiającego szkolenie osób mających bezpośrednio pracować w pracowni (6 osób),
Dostawca zapewni w okresie gwarancji naprawę ewentualnych awarii i usterek w czasie nie dłuższym niż dwa dni robocze.
Termin realizacji zamówienia 14 dni od daty podpisania umowy dostawy.
Parametry wykorzystanych elementów podano w oddzielnej specyfikacji.
Minimalne wymogi wyposażenia:
1. Przewód bezpieczny, kabel H05VV-F OWY 3x2,5mm2, 50mb
2. Przewód bezpieczny, kabel H05VV-F OWY 5x2,5mm wzmocniony 50mb
3. Rozdzielnica elektryczna, zabezpieczona 32A 16A, 4*230V przeciw porażeniowo, przeciw przeciążeniowo, 4 szt.
4. Gniazdo PKI 10A 60 V 35 A 4 szt.
5. Zaciski PKI 10 A 930 103-105 4 szt.
6. Zaciski PKI 10 A 930 103-106 4 szt.
7. Gniazdo bananowe montażowe SKS 10 A, izolowane, O 4 mm, 35 A, niebieskie 4 szt.
8. Gniazdo bananowe montażowe SKS 10 A, izolowane, O 4 mm, 35 A, brązowe 4 szt.
9. Gniazdo bananowe montażowe SKS 10 A, izolowane, O 4 mm, 35 A, żółtozielone 4 szt.
10. Gniazdo bananowe montażowe SKS 10 A, izolowane, O 4 mm, 35 A, czarne 4 szt.
11. Płyta tekstolit, rezotex, bakelit 4mm 250x500mm, 4 szt.
12. Zestaw stacja lutownicza 878D groty, cyna, topnik, uchwyt, cążki, pinceta, odsysacz 5 szt
13. Przycisk awaryjny stop kaseta sterownicza grzybek 4 szt.
14. Zestaw narzędzi serwisowych profesjonalne, wkrętaki, min 47 elementów 2 szt
15. Wyłącznik silnika 5.5 kW 4 szt.
16. Lampka sygnalizacyjna kontrolka wskaźnik 3 fazy 4 szt.
17. Stół warsztatowy, podgumowany z szafką i nadstawkami Wymiary stołu (W x S x G): 840 x 2000 x 730 mm, stół wyposażony w zamykaną szafkę, minimalne wymiary wewnętrzne szafki (W x S x G): 630 x 607 x 582 mm, konstrukcja z profili metalowych o grubości min. 2 mm, blat stołu wykonany z lakierowanej sklejki o grubości 35 mm, nakładka z gumy ryflowanej o grubości 3 mm, nadstawka na całej długości stołu, perforowana wykonana z profili metalowych, wymiary: 530 x 2000 mm, kolor konstrukcji szary, front niebieski, szafka z prawej strony, 4 szt.
18. Stół warsztatowy Wymiary (W x S x G): 840 x 2000 x 730 mm, konstrukcja z profili metalowych o grubości min. 2 mm, szary, blat stołu wykonany z lakierowanej sklejki o grubości 35 mm nakładka z gumy ryflowanej o grubości 3 mm 2 szt.
19. FALOWNIK programowalny (P: 0.4KW, U: 3X400V, I: 1.3A) 4 szt.
20. REGULOWANY TRANSFORMATOR ZMIENNY AC 0-300V 2KW 4 szt.
21. Zasilacz laboratoryjny 0-30V 5A 4 szt.
22. Silnik elektryczny 3-fazowy 1,1kW 380V 140 4 szt.
23. Silnik bezszczotkowy BLDC 235W 24VDC 4 szt.
24. Sterownik silnika bezszczotkowego BLDC BLD-120A 8A 12-30 VDC 4 szt.
25. Autotransformator reg. M10-3522LCD-09 430V/12A 3x3000VA 3-faz MCP 4 szt.
26. Stół Wymiary (W x S x G): 840 x 1355 x 730 mm- konstrukcja z profili metalowych o grubości 2 mm, malowany proszkowo, blat stołu wykonany z lakierowanej sklejki o grubości 35 mm - opcjonalnie można wyposażyć blat wózka w nakładkę z gumy ryflowanej o grubości 3 mm lub nakładkę z blachy ocynkowanej o grubości 1,5 mm, nośność stołu 400-kg szt 1.
27. Szafa metalowa, z drzwiami pełnymi, Ilość półek: 4, Nośność półki: 50 kg, Zamek: ryglowany + 2 klucze, Wymiary: 1950x950x490 mm (wys. x szer. x gł.) kolor szary lub czarny, fronty pomarańczowe szt. 2

CPV: 39162110-9

Dokument nr: D-01348/2024

Składanie ofert:
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ofertę należy przesłać na adres -e-mail jerzy.kaszkowiak@pbs.edu.pl

TERMIN SKŁADANIA ofert: do 17.05.2024 r., do godz. 11.00

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Usługa musi zostać wykonana w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy

Wymagania:
IV. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Zamówienie nie może być udzielone:
1) osobom zatrudnionym jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego (którego dotyczy ww. projekt) na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (jeżeli dotyczy);
2) osobom/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo. Przez powiązania osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a wykonawcą, polegające w szczególności na pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
3) osobom/podmiotom podlegającym wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
z dnia 13.04.2022 r.
Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2
do zaproszenia.

V. PODSTAWY ODRZUCENIA OFERT
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
2) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert.
VI. PODSTAWY UNIEWAŻNIENIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym etapie do czasu zawarcia umowy, bez podania przyczyny.

VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Okres związania ofertą wynosi 14 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

X. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert jest cena (100%). Liczba punktów w kryterium cena oferty zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena
Pc = ------------------------------- x 100
cena badanej oferty

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania Zamawiającego.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z uwagi na taką samą ocenę w ww. kryterium, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

XI. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI I SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim/angielskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail zamawiającego: jerzy.kaszkowiak@pbs.edu.pl.
2. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria Internetu, problemy techniczne, związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.

Uwagi:
XII. Klauzula informacyjna w sprawie ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych (,,ADO") jest Politechnika Bydgoska
im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich, Aleje prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest dostępny za pomocą e-maila: iod@pbs.edu.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 6 ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publiczne;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy o dostępie do informacji publicznej, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.