Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1120z dziś
6088z ostatnich 7 dni
23547z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, demontaż i montaż dźwigów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, demontaż i montaż dźwigów

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,PIAST" WE WROCŁAWIU
Bulwar Ikara 10B
54-130 Wrocław
powiat: Wrocław
Tel: 713257230, telefon 71 32 57 201
sekretariat@smpiast.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: 30 000,00zł
Nr telefonu: Tel: 713257230, tele
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRES ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z wymianą 2 sztuk dźwigów w budynku mieszkalnym znajdującym się w zasobach Spółdzielni we Wrocławiu, wraz z elementami robót koniecznych do wykonania zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę robót związanych z wymianą dźwigów (Demontaż starych dźwigów wraz z ich utylizacją, Montaż nowych dźwigów wraz z wykonaniem niezbędnych prac dodatkowych koniecznych do zrealizowania w ramach zadania) w budynku mieszkalnym:
Lp. DŹWIG/LOKALIZACJA Udźwig /przystanki
1 Benedyktyńska 3 500/12 osobowy
2 Benedyktyńska 3 500/12 osobowy
Razem 2 sztuk dźwigów.
UWAGA!
Każdy z oferentów jest zobligowany do zweryfikowania ww. urządzeń dźwigowych pod względem przeprowadzonych do tej pory napraw oraz wymienionych podzespołów bądź urządzeń, celem ewentualnego skoirygowania ceny o przeprowadzone modernizacje i naprawy.
3. Parametry techniczne istniejących dźwigów zgodnych z tabelą w punkcie 2:
3.1. Dźwigi osobowe:
- Typ ODA,
- liczba przystanków - 12
- Wymiały szybów: 1400 x 1700 mm,
4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
4.1. Opracowanie dokumentacji techniczno-ruchowej dźwigów osobowych i dźwigów towarowo-osobowych oraz uzgodnienie jej ze Spółdzielnią Mieszkaniową, certyfikacje instalacji w UDT-CERT, udział przy rejestracji dźwigów
4.2. Demontaż elementów istniejących dźwigów z ewentualnym pozostawieniem elementów do ponownego wykorzystania, bez pogorszenia jakości przedmiotu zamówienia.
Oferent zobowiązany jest złożyć opcjonalny kosztorys ofertowy na wymianę wszystkich prowadnic. Na etapie wymiany dźwigu Wykonawca dokona oceny stanu technicznego prowadnic i w formie oświadczenia dopuści pozostawienie prowadnic do dalszego użytkowania na określony czas (nie krótszy jednak niż 20 lat) albo, z powodu ich nadmiernego zużycia, dokona wymiany prowadnic zgodnie z opcjonalnym kosztorysem ofertowym przedłożonym przy składaniu oferty przetargowej. Pozostawione prowadnice i prace wykonane przy ich przeniesieniu podlegają gwarancji Wykonawcy na warunkach jak dla remontowanego dźwigu. Dopuszcza się częściową wymianę prowadnic. Wymiana prowadnic (pełna lub częściowa) zostanie rozliczona jako roboty dodatkowe w oparciu o ceny opcjonalnego kosztorysu ofertowego na prowadnice j.w.
4.3. Zabezpieczenie otworów drzwiowych powstałych po demontażu drzwi przystankowych,
4.4. Montaż nowego dźwigu wg uzgodnionej dokumentacji, wraz z dostawą podzespołów i elementów zgodnych z charakterystyką urządzenia dźwigowego,
4.5. Wykonanie prac elektrycznych i budowlanych,
4.6. Wykonanie wymaganych badan i pomiarów.
4.6. Odbiór techniczny dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego,
5. Technologia
5.1. Stan istniejący:
- budynek istniejący, wykonane w technologii wielkopłytowej Wr-70;
6.1. Dźwigi:
dźwig osobowy z napędem elektrycznym -środkiem trakcyjnym w postaci lin stalowych (Zamawiający nie dopuszcza rozwiązania z pasami, linami w otulinie poliuretanowej)
udźwig 500 kg (5 osób) dla dźwigów typu ODA
ilość przystanków 12
ilość dojść 12 - rozmieszczone jednostronnie
prędkość nominalna 1,0 m/s - regulowana falownikowo enkoderem
maszynownia Górna - istniejąca,
drzwi kabinowe - osobowego o wym.: 750 x 2000 mm automatyczne teleskopowe 2 AT, wykonanie: ze stali nierdzewnej ..wzorkowanej" o grubości 1.2 mm. napęd falownikowy VVVF. wvpo-sażone w kurtynę świetlną,
drzwi szybowe - osobowego o wym.: 750 x 2000 mm automatyczne teleskopowe 2 AT, wykonanie: ze stali malowanej proszkowo ( kolor do uzgodnienia np. RAL 7001 itp.)
kabina dźwigu metalowa wykonana ze stali nierdzewnej ,,wzorkowanej" o grubości 1,2 mm, wyklucza się obkładanie kabiny blachą o mniejszej grubości, kabina maksymalnie dopasowana do istniejących wymiarów szybu. Wska-
zane przełożenie przeciwwagi na ścianę boczną.
kabina nieprzelotowa wyposażenie kabiny: ? panel dyspozycji na ścianie bocznej (wykonany ze stali nierdzewnej - ,,wzorkowanej", o wysokiej odporności na uszkodzenia (typu ,,antywandal") - wyposażony w : ? elektroniczny cyfrowy wyświetlacz pięter i strzałki kierunku jazdy, podświetlane przyciski ,,dyspozycji" z grafiką ,,Braille'a" ,,otwórz drzwi", ,,załącz wentylator", ,,ALARM", w wykonaniu ,,antywandalowym", ze stali nierdzewnej, (potwierdzające zapaleniem się przyjęcie dyspozycji), ? świetlną i dźwiękową sygnalizację przeciążenia kabiny, ? wyświetlanie usterek w języku polskim na piętrowskazywaczu, * grawerowane logo Zamawiającego na panelu dyspozycji, - oświetlenie podstawowe -LED, wzór do ustalenia z Zamawiającym sufit - wykonany ze stali nierdzewnej ,,wzorkowanej", - oświetlenie awaryjne - min. 2 godz., gong - sygnalizacja dojazdu do przystanku docelowego, 5 tonów do wyboru, K - poręcz - ze stali nierdzewnej - na ścianie tylnej, - odbojnice- listwy przy podłodze o wysokości uwzględniającej wózki inwalidzkie - wentylator - umieszczony w suficie, - lustro - na ścianie tylnej kabiny, 1/2 wysokości, - system informacji głosowej w kabinie, - podłoga - wyłożona wykładzina przeciwpoślizgowa niepalna, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym instrukcja użytkowania dźwigu osobowego
kasety wezwań w wykonaniu antywandalowym - stal nierdzewna ,,satyna" - wyposażone w podświetlane strzałki wskazujące dalszy kierunek jazdy, umieszczone dla dźwigów pracujących samodzielnie - w ościeżnicy
napęd silnik elektryczny reduktorowy Sassi umieszczony w maszynowi górnej - istniejącej, regulowany falownikowo enkoderem {płynna regulacja prędkości) zjazd awaryjny na najbliższy przystanek UPS, koła cierne utwardzane
sterowanie System komunikacji głosowej ze służbami ratowniczymi za pomocą modułu GSM, przystosowanie sterowania do podłączenia kamer IP w kabinie dźwigu, z wyprowadzeniem przewodów w maszynowni,
monitoring należy przewidzieć możliwość zainstalowania kamer w kabinach, wykonać instalację połączoną z maszynownią dodatkowym specjalnym kablem zwisowym, należy przewidzieć w schematach możliwość połączenia instalacji monitoringu.
Zakres dostawy elementów:
- zespół napędowy reduktorowy Sassi lub równoważny - jednobiegowy regulowany falownikowo - płynna regulacja prędkości, środek trakcyjny w postaci lin stalowych, (Zamawiający nie dopuszcza rozwiązania z pasami, linami w otulinie poliuretanowej), osłona koła ciernego,
- urządzenie do kompensacji energii biernej zespołu napędowego dźwigu wraz z kompletem odpowiednich wibroizolatorów zapobiegających przenoszeniu drgań na konstrukcję budynku
- rama wyrównawcza pod zespół napędowy,
- liny nośne,
- koło zdawcze,
- sterowanie mikroprocesorowe LS 2020 przystosowane do napędu lub równoważne,
- panel dyspozycji na ścianie bocznej (wykonany ze stali nierdzewnej o wysokiej odporności na o uszkodzenia typ ,,antywandal") - wyposażony w:
- elektroniczny cyfrowy wyświetlacz pięter i strzałki kierunku jazdy, podświetlane przyciski ,,dyspozycji", ,,otw. drzwi", ,,zał. wentylator", ,,ALARM", w wykonaniu ,,antywandalowym", ze stali nierdzewnej, (potwierdzające zaświeceniem się przyjęcie dyspozycji),
- świetlną i dźwiękową sygnalizację przeciążenia kabiny,
- Kasety wezwań w wykonaniu antywandalowym - stal nierdzewna ,,satyna",
- piętrowskazywacz na przystanku podstawowym - szt. 1. wyświetlanie usterek w języku polskim na piętrowskazywaczu
- szafa sterową - do mieszczenia w maszynowni górnej,
- tablicę wstępną zasilania
- komplet odwzorowania magnetycznego
- kaseta jazd rewizyjnych
- instalacja Lift Can, łącząca moduły elektroniki w kasetach i piętrowskazywaczu lub równoważna bez kodowania dostępu do oprogramowania;
- przewody i aparaty do wykonania instalacji obwodu bezpieczeństwa w szybie,
- przewody zwisowe,
- system komunikacji głosowej ze służbami ratowniczymi za pomocą urządzenia opartego na technologii GSM - karta Użytkownika,
- rama przeciwwagi,
- kompletne prowadnice kabinowe - opcja- tylko w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że obecne nie nadają się do dalszej (min. 20-letniej) eksploatacji
- - kompletne prowadnice kabinowe - opcja-tylko w przypadku j.w.
- wsporniki prowadnic kabinowych i przeciwwagowych,
- rama kabiny i kabina,
- drzwi kabinowe,
- drzwi szybowe - ilość równa ilości przystanków,
- zderzaki kabinowe i przeciwwagowe,
- ogranicznik prędkości i obciążki,
- kable zwisowe płaskie, z dodatkowymi przewodami do kamer IP z wypuszczeniem przewodów w maszynowni dźwigów,
Prace elektryczne:
- montaż nowej instalacji oświetleniowej szybu - opraw oświetleniowych,
- montaż nowej instalacji oświetleniowej maszynowni - opraw oświetleniowych,
- przewody związane z połączeniami kaset wezwań z elementami szaty sterowej,
- montaż tablicy TWZ w maszynowni - doprowadzenie lub wymiana linii zasilającej do maszynowni - jeśli wymagane,
- montaż gniazda elektrycznego 230V AC 50Hz w maszynowni (może być elementem tablicy sterowej),
- montaż gniazda elektrycznego 230V AC 50 HZ w podszybiu.
- wykonanie pomiarów elektrycznych
Elementy istniejącego dźwigu przewidziane do wykorzystania:
- klocki przeciwwagi - do odnowienia i osadzenia w nowej ramie przeciwwagi (dociążenie wykonać nowymi klockami)
- prowadnice - pod warunkiem dokonania przez Wykonawcę pozytywnej oceny technicznej i złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że mogą być one eksploatowane przez min. 20 lat i udzieleniu na nie gwarancji takiej samej, jak na przedmiot zamówienia.

Otwarcie ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert, tj. 31.05.2024 r. w siedzibie Spółdzielni przy Bulwarze Ikara 10B, o godz. 11:00.

Składanie ofert:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w terminie do dnia 31.05.2024 r. do godz. 9.00 w sekretariacie Spółdzielni.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA.
Zamówienie musi być realizowane w terminie od 01.06.2024 r. do 26.08.2024 r.

Wymagania:
Postępowanie w sprawie udzjelenia poniższego zamówienia prowadzone będzie na podstawie regulaminu organizowania przetargów obowiązującego w SM PIAST, w formie przetargu nieograniczonego. Procedura przetargowa nie jest oparta o ustawę o zamówieniach publicznych.
ROZDZIAŁ III. MATERIAŁY PRZETARGOWE.
o skład dokumentacji przetargowej udostępnianej Wykonawcom wchodzą:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
2. Formularz ofertowy,
3. Wzór umowy, która zostanie zawarta z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą zamówienia,
Każdy Wykonawca jest zobligowany przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej w budynkach i ich otoczeniu celem dokładnego zweryfikowania zakresów i ilości prac do wykonania zadania.
ROZDZIAŁ IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu.
2. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki niniejszej specyfikacji.
Ponadto z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia lub wykonali je z nienależytą starannością.
b) Wykonawców w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
d) Wykonawców - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
e) Osoby prawne, których urzędujących członków władz prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzjelenia zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
f) Przedsiębiorców, na których w ciągu ostatnich trzech lat została nałożona kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcję publiczną.
g) Wykonawców, którzy nie złożyli stosownych oświadczeń wymaganych w SIWZ lub nie spełniają warunków wyszczególnionych w oświadczeniach.
Oferta wykonawcy, który został wykluczony z postępowania nie jest rozpatrywana.
ROZDZIAŁ V. MATERIAŁY DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wszystkie materiały, niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca.
ROZDZIAŁ VI. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW.
1) Wykonawca powinien przewidzieć montaż dźwigów wg. harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym.
2) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich uzgodnień projektów dźwigów z UDT, przeprowadzić procedury odbiorowe i dopuszczające dźwigi do eksploatacji z udziałem UDT, a także uzyskać stosowne zaświadczenia i pozwolenia wymagane przez UDT (także opinie i ekspertyzy o charakterze budowlanym, jeśli będą konieczne- np. z uwagi na bezpieczeństwo konstrukcji).
3) Wszystkie dźwigi musza być skompletowane w oparciu o taki sam projekt i takie same podzespoły, za wyjątkiem tych podzespołów, które wynikają a warunków budowlanych (liczba przystanków, wymiary szybów lub maszynowni itp.) i innych cech indywidulanych, wynikających z lokalizacji dźwigu.
4) Zamawiający dopuszcza wyłącznie systemy sterowania produkowane i serwisowane w Polsce, których naprawa lub zakup są możliwe w krótkim czasie, umożliwiające modyfikacje oprogramowania.
5) Systemy sterowania musza być otwarte i dostępne bez ograniczeń dla Zamawiającego.
6) Zespól napędowy dźwigu musi być skompensowany pod względem energii elektrycznej biernej tak, aby nie powodować naliczania przez dostawcę energii elektrycznej opłat za energie bierną.
7) Dźwigi musza być wyposażone w funkcję zjazdu awaryjnego do najbliższego przystanku po zaniku napięcia zasilającego.
8) Dźwigi muszą być przystosowane do współpracy z centralka pożarową.
9) Emisja hałasu każdego wyremontowanego dźwigu musi spełniać wymogi PN-B02151-2:2018-01 Akustyka budowlana- Ochrona przed hałasem w budynkach - Część 2.
10) Wykonanie ilościowego zakresu prac musi być potwierdzone stosownym protokołem odbioru prac podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
11) Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych powiadomi wszystkie zainteresowane strony o terminie rozpoczęcia robót.
12) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie protokolarne przejęcie terenu budowy od zarządcy na czas wykonywania robót, oraz załatwianie wszystkich spraw formalnoprawnych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ewentualne koszty związane z zajęciem terenu przyjmuje na siebie Wykonawca.
13) Każdy Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie dokonać przedmiaru prac oraz zweryfikować zakresy i technologie robót.
14) Przed rozpoczęciem budowy Kierownik Budowy jest zobowiązany zapewnić sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003
r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126).
15) Wykonawca razem z ofertą zobowiązany jest do udokumentowania Zamawiającemu posiadanego potencjału kadrowego i sprzętowego.
16) Wykonawca udzieli co najmniej pięcioletniej gwarancji i rękojmi na wykonane przez siebie zadanie, gwarancja rozpoczyna bieg po uzyskaniu przez Wykonawcę protokołu odbioru końcowego robót dla każdego z dźwigów oddzielnie podpisanego przez Zamawiającego.
10) Zakazuje się cesji wierzytelności wynikających z niniejszej specyfikacji bez pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności.".
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji cenowych z wybranymi oferentami,
12) Przedmiot niniejszej specyfikacji Wykonawca wykona samodzielnie.
13) Wykonawca po zakończeniu prac jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierała niezbędne informacje i zalecenia wynikające z obowiązujących przepisów i norm. Dokumentacja powykonawcza musi być opracowana oddzielnie dla każdego urządzenia dźwigowego.
ROZDZIAŁ VII. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY.
1-. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestrowych firmy lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które powinno być wówczas dołączone do oferty. Każda zapisana strona oferty oraz załączone dokumenty (nie dotyczy oryginałów dokumentów) powinna być zaparafowana przez ww. upoważnione osoby.
4. Oferta musi zawierać dokumenty, informacje, oświadczenia wymienione poniżej:
a) zaświadczenie lub oświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płatności należności publicznoprawnych - wystawiony nie wcześniej niż miesiąc przed ogłoszeniem zamówienia
b) oświadczenie Wykonawcy o niekaralności za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych
c) wypełniony formularz ofertowy
d) dowód wpłacenia wadium
e) zaakceptowany (parafowany) wzór umowy
f) kserokopię polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie analogicznym do przedmiotu zamówienia wraz z deklaracją jej przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia, w przypadku gdy termin ważności polisy wygasa przed upływem terminu realizacji zamówienia, o wartości min. 3 000 000,00 zł.
g) dowód zawarcia umowy od odpowiedzialności cywilnej.
h) uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prac wskazanych w SIWZ.
i) opinię banku o płynności przepływu gotówki wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przez upływem składania ofert.
j) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
k) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Do wykazu należy dołączyć:
-- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne do wykonywania prac,
l) oświadczenie, że wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązuje się do sporządzenia i zawarcia umowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ,
m) referencje potwierdzające wykonywanie robót w przedmiocie zamówienia tj. dostawa oraz
dostawa i montaż za lata kalendarzowe 2018 -2023, (oryginały lub kopie potwierdzone własnoręcznie przez oferenta ,,za zgodność z oryginałem"),
n) kserokopię stosownych uprawnień budowlanych (dotyczy instalacji dźwigowych) do kierowania robotami ujętymi w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia osoby, której Oferent zamierza powierzyć obowiązki prowadzenia robót wraz z kserokopią ważnego zaświadczenia o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5. Wykonawca składając ofertę ma prawo zastrzec niejawność części informacji w niej podanych, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Należy taki dokument oznaczyć klauzulą: ,,Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr 47 z 1993 r. póz. 211 z późniejszymi zmianami)". Zastrzeżone dokumenty należy załączyć do oferty jako odrębną część nie związaną z ofertą w sposób trwały (w odrębnej kopercie). Zastrzeżone informacje nie będą udostępniane innym uczestnikom postępowania.
ROZDZIAŁ VIII. SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ.
1. Wykonawca żądający wyjaśnień dotyczących SIWZ powinien zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, kierując pytanie na adres wskazany w ogłoszeniu o przetargu. Zamawiający odpowie na wszystkie pytania, które otrzymał najpóźniej na 3 dni przed terminem otwarcia ofert. Kopie odpowiedzi wraz z treścią pytania zostaną przesłane do wszystkich Wykonawców, którzy otrzymali materiały przetargowe oraz zostaną umieszczone na stronie www.smpiast.com.pl w zakładce przetargu, którego temat dotyczy,
2. Przed ostatecznym terminem składania ofert, tj. 3 dni przed otwarciem ofert, Zamawiający może zmodyfikować materiały przetargowe wydając uzupełnienie. Każde w ten sposób wydane uzupełnienie stanie się częścią dokumentacji przetargowej i będzie przesłane do wszystkich firm, które otrzymały materiały przetargowe, a także umieszczona zostanie informacja na stronie internetowej odpowiednio w zakładce przetargu, którego informacja dotyczy.
ROZDZIAŁ IX. CENA OFERTOWA
1. Wykonawca zobowiązany jest do podania kwoty netto i brutto odnosząc się do formularza ofertowego niniejszej specyfikacji.
2. W celu określenia ceny ofertowej Wykonawca winien wziąć pod uwagę informacje zawarte w SIWZ, zaleceń branżowych oraz dokonać własnym staraniem wizji lokalnej i pomiarów z natury na terenie budynku celem sprawdzenia stanu istniejącego i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny i prawidłowego wykonania prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny, pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zadania. Oferowana cena realizacji powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym postanowienia roz. VI.
3. W przypadku stwierdzenia oczywistych pomyłek i błędów w obliczeniu ceny i warunków realizacji zamówienia Wykonawca, w którego ofercie te błędy zostały stwierdzone, będzie zobligowany do ich wyjaśnienia. W przypadku braku wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Oferent, którego będzie dotyczyła niniejsza procedura zostanie wykluczony z postępowania.
4. Każdy Oferent jest zobowiązany przed przystąpieniem do oględzin istniejących urządzeń dźwigowych, przewidzianych do wymiany bądź modernizacji, powiadomić Spółdzielnię o tym fakcie. Wgląd do urządzeń i maszynowni dozwolony jest tylko i wyłącznie w obecności osoby do tego uprawnionej ze strony Spółdzielni Mieszkaniowej PIAST.
ROZDZIAŁ XI. KRYTERIA WYBORU OFERENTA.
UWAGA!
Oferty niespełniające zapisów niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostaną odrzucone z procedury przetargowej.
Komisja dokona wyboru Wykonawcy z pośród zgłoszonych ofert biorąc pod uwagę:
o cena wykonania przedmiotu zamówienia
o termin wykonania robót
o doświadczenie oferenta w wykonywaniu zadań tożsamych z SIWZ o referencje
o czas wyłączenia dźwigów z eksploatacji w okresie remontu
ROZDZIAŁ XII. WADIUM.
1. Wykonawca składający ofertę wpłaci wadium w kwocie: 30 000,00zł, na rachunek bankowy Zamawiającego nr 55 1020 5242 0000 2702 0018 0521. Wadium musi być zaksięgowane na rachunku zamawiającego do dnia 30.05.2024 do godz. 15:00.
2. Oferentom, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający zwróci wadium w terminie do 14 dni
roboczych od daty rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia lub unieważnienia postępowania.
3. Po podpisaniu umowy z uczestnikiem przetargu, który wygrał przetarg, wadium na jego pisemny wniosek na podstawie decyzji Zarządu, może być w ramach zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamienione na gwarancję ubezpieczeniową lub bankową na okres do zakończenia umowy oraz upływu gwarancji przedmiotu zamówienia.
4. Wadium przepada w całości, w przypadku gdy oferent:
a) wygrał przetarg i odmówił podpisania umowy, bądź nie podpisał umowy we wskazanym przez Spółdzielnię terminie,
bjodmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli takie było wymagane.
ROZDZIAŁ XII. UMOWA. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
Umowa zawierać będzie istotne postanowienia zawarte w specyfikacji:
- ustalenie przedmiotu umowy,
- ustalenie wynagrodzenia wykonawcy,
- ustalenie terminu wykonania całości zadania,
- określenie przypadków, w których zmiana wynagrodzenia wykonawcy może być uznana za uzasadnioną,
- ustalenie sposobu rozliczania się z wykonawcą: z każdej faktury inwestor zatrzyma 5 % kwoty na zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
- postanowienie o stosowaniu kar umownych:
1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za: o odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 15% wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 umowy:
o opóźnienie w przystąpieniu do odbioru robót w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto z § 5 ust. 1 umowy za każdy kalendarzowy dzień opóźnienia.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: o odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 15% wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 umowy; o za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto z § 5 ust. 1 umowy za każdy kalendarzowy dzień opóźnienia;
o za opóźnienie w usunięciu stwierdzonych wad przy odbiorze w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto z § 5 ust. 1 umowy za każdy kalendarzowy dzień opóźnienia, liczone od dnia wyznaczonego na usunięcie wad i usterek.
o za opóźnienie w usunięciu stwierdzonych wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto z § 5 ust.l za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia, liczony od upływu terminu przewidzianego dla usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi (§ 10 ust. 3 umowy);
o brak przedłożenia przez Wykonawcę, w terminie 7 dni od wezwania, dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnej polisy ubezpieczeniowej w wysokości 500 zł za każdy kalendarzowy dzień opóźnienia.
ROZDZIAŁ XIII. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ.
Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wniesienie protestu wstrzymuje bieg terminu związania ofertą.
2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty oraz dokumenty, informacje i oświadczenia zgodnie z wykazem wymienionym w Rozdziale VII SIWZ.
3. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach, oznakowanych w następujący sposób :
- ,,Oferta na dostawę i montaż dźwigów osobowych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej PIAST we Wrocławiu"
- nazwa i adres Zamawiającego
- nazwa i adres Wykonawcy.
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom nie otwarte bez względu na przyczynę spóźnienia po upływie terminu przewidzianego na składanie protestów.
Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 30 dni od otwarcia ofert poprzez zawiadomienie uczestników przetargu drogą pisemną.
ROZDZIAŁ XVII. PROCEDURA WNOSZENIA I ROZSTRZYGANIA PROTESTÓW.
Wykonawcom przysługuje możliwość wniesienia protestu do Zamawiającego w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników przetargu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu w każdym momencie bez podania przyczyn.

Kontakt:
Osoby do kontaktu: Witold Barański Tel: 713257230 e-mail: sekretariat@smpiast.com.pl
Osoba prowadząca postępowanie ze strony Zamawiającego:
Pan Witold Barański, tel. 71 32 57 230, adres e mail: sekretariat@smpiast.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.