dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie robót konserwacyjnych elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o ul. Jagiellończyka 16 14-200 Iława powiat: iławski 3. Telefon/fax 89/ 648-45-35 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Iława |
Wadium: | 2.000,00 zł |
Nr telefonu: | 3. Telefon/fax 89/ 6 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W POSTĘPOWANIU BEZ ZASTOSOWANIA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł) II. Przedmiot zamówienia: ,,Wykonywanie robót konserwacyjnych elektrycznych w budynkach gminnych administrowanych przez ITBS - ZGL Sp. z o.o. w Iławie". Zaproszenie dostępne jest na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce PRZETARGI. Oferent w ramach wykonywania w/w obowiązków konserwacyjnych jest zobowiązany do pełnienia ,,pogotowia technicznego" tj. usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych po godz.ch pracy w dni powszednie oraz całodobowo w dni wolne, niedziele i święta Oferowany koszt musi zawierać cały n/w zakres czynności i obowiązków, łącznie z kosztem dojazdu na miejsce wykonywania usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres czynności i obowiązków /będący załącznikiem do Umowy/. Roboty konserwacyjne elektryczne: ? wymiana osprzętu (wyłączników, przycisków, gniazd wtykowych, pierścieni rozgałęźnych, puszek); ? wymiana zabezpieczeń; ? wymiana i uzupełnienie źródeł światła i wymiana żarówek, kloszy lub całych opraw; ? wymiana odcinków przewodów; ? sprawdzenie zgodności instalacji z aktualizacją zmian schematem szkicowym jednokreskowym oraz podanie do działu technicznego; ? sprawdzenie instalacji odbiorczych w lokalach mieszkalnych; ? konserwacja i utrzymanie bieżące WLZ tablic elektrycznych i bezpiecznikowych oraz instalacji w budynkach; ? wymiana lub naprawa niesprawnych elementów w instalacji elektrycznej; ? wymiana instalacj i i osprzętu według zaleceń działu technicznego; ? sprawdzenie prawidłowości działania zabezpieczenia liczników administracyjnych oraz zużycia energii; ? utrzymanie ciągów instalacji administracyjnych w należytej sprawności; ? reagowanie na zgłoszenia o awarii instalacji elektrycznej, gdzie działania muszą doprowadzić do usunięcia skutków awarii, zabezpieczenia lub odcięcia wyłączenia dopływu energii w przypadku zagrożenia; ? realizacja innych zgłoszeń konserwacyjnych i remontowych dokonywanych przez pracowników działu technicznego; ? bieżąca konserwacja i utrzymanie sprawności technicznej instalacji, urządzeń w hydroforniach oraz węzłach cieplnych; ? bieżąca konserwacja i utrzymanie sprawności technicznej instalacji domofonowej. Dokument nr: 4/ZC/24 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie kopert z ofertami nastąpi w siedzibie Zamawiającego, przy Ul. Jagiellończyka 16, w dniu 17.05.2024 r. o godz. 10:15. Składanie ofert: VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego-Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o. 14-200 Iława, przy Ul. Jagiellończyka 16, w Sekretariacie (pokój nr 103) w zamkniętej kopercie do dnia 17.05.2024 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: V. Termin wykonania zamówienia oraz termin płatności Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.06.2024 r. do dnia 31.05.2025 r. Termin płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury. Miejsce wykonywania robót: teren miasta Iławy. Wymagania: III. Warunki wykonania zamówienia: 1. Rodzaj robót: a) roboty awaryjne - zgłoszenie robót awaryjnych następuje poprzez powiadomienie telefoniczne bądź osobiste przez najemcę, właściciela, pracownika zarządcy nieruchomości lub odpowiednie służby ratownicze potwierdzone przez kierownika działu technicznego. W przypadku braku możliwości powiadomienia bezpośrednio kierownika działu technicznego przed rozpoczęciem wykonania robót awaryjnych należy zgłosić powyższe po usunięciu awarii najpóźniej następnego dnia roboczego w godzinach rannych (telefonicznie bądź osobiście). Roboty awaryjne winny być wpisane niezależnie do książki zgłoszeń; b) roboty niewymagające natychmiastowego wykonania -- to roboty wpisane do książki zgłoszeń, które nie są awariami i nie wymagają natychmiastowego wykonania lub zabezpieczenia miejsca awarii, nie wymagają powiadamiania bezpośrednio kierownika działu technicznego o zaistniałej konieczności usunięcia awarii. 2. Warunki serwisu: maksymalnie 2 godz. Warunki serwisu należy rozumieć poprzez czas reakcji od momentu powzięcia zgłoszenia potrzeby wykonania robót do chwili przybycia na miejsce realizacji robót i rozpoczęcia zleconych robót lub w razie potrzeby, zabezpieczenia w/w miejsca. Z uwagi na konieczność prowadzenia przez Wykonawcę ,,pogotowia technicznego" maksymalny czas reakcji wynosi 2 godz. Czas reakcji max 2 godziny dotyczy robót awaryjnych. Przy robotach niewymagających natychmiastowego wykonania w ramach ,,pogotowia technicznego" maksymalny czas reakcji określa się jako następny dzień roboczy lub wg indywidualnych ustaleń z pracownikiem działu technicznego. 3. Sposób rozliczeń oraz gwarancja utrzymania ceny ofertowej: Sposób rozliczenia zostanie ustalony przez pracownika działu technicznego przed rozpoczęciem wykonywania robót lub w czasie ich trwania wg następujących metod: ? rozliczenie na podstawie faktycznego czasu pracy przy wykonywaniu zadania do kwoty 2.000,00 zł netto ? rozliczenie za pomocą kosztorysu powykonawczego przy zastosowaniu norm określonych w katalogach norm: KNR, KNNR, KNP powyżej kwoty 2.000,00 zł netto Stawka roboczogodziny zostaje określona na podstawie ceny ofertowej przedstawionej w przetargu i pozostaje niezmienna przez okres trwania umowy. Do wykonania robót wykonawca będzie stosował materiały własne lub zakupione przez siebie. Ceny materiałów i sprzętu stosowane przez wykonawcę na zadanie będące przedmiotem realizacji -- rynkowe (na podstawie załączonych do rozliczenia faktur zakupu), jednak nie wyższe od średniego poziomu cen w SEKOCENBUD z okresu wbudowania. Koszty zakupu materiałów nie mogą być wyższe niż 6 %. Koszty zakupu należy doliczać jedynie do materiałów zakupionych wyłącznie na zleconą robotę potwierdzonych fakturą zakupu. Rozliczenie nastąpi po wykonaniu całego zakresu robót zleconych jednostkowo, potwierdzonych przez upoważnione osoby: ? w budynkach gminnych-- przez najemcę tj. zgłaszającego usterkę; Wykonane roboty zaakceptowane przez w/w osoby muszą być odebrane i zatwierdzone pod względem ilościowym i jakościowym przez pracownika działu technicznego IV. Warunki gwarancji: Wykonawca gwarantuje wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą Prawo Budowlane, aktami wykonawczymi. Okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia -- 12 m-cy. 3. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. 4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej www.itbs-ilawa.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty Wykonawca przedstawia cenę ofertową jednostkową za r-g oraz wskaźniki cenotwórcze (koszty pośrednie od R i S; zysk od R, S i Kp), razem stawkę netto r-g wraz z narzutami, podatek VAT, stawkę r-g brutto wraz z narzutami - zgodnie z wzorem na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do Zaproszenia Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, łącznie z kosztami dojazdu na miejsca wykonywania usług. VIII. Sposób przygotowania oferty: Oferta winna zawierać niżej wymienione dokumenty: 1. wypełniony ,,Formularz ofertowy" wg wzoru - Załącznik Nr 1 do Zaproszenia 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Oferent prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. aktualne oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, ZUS 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sporządzony wg. wzoru -Załącznik Nr 2 do Zaproszenia wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia. Oferent musi wykazać, że dysponuje osobą pełniącą obowiązki kierownika posiadająca uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności oraz uprawnienia typu ,,D" w zakresie instalacji elektrycznych oraz dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia typu ,,E" w zakresie instalacji elektrycznych. Należy załączyć kserokopie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz aktualne kserokopie zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. kserokopia aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej o wartości min. 50.000,00 zł Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: ,,Oferta na wykonywanie robót konserwacyjnych elektrycznych w budynkach gminnych administrowanych przez ITBS - ZGL Sp. z o.o. w Iławie. IX. Wzór umowy. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy. 4 Załącznikiem do umowy będzie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres czynności i obowiązków oraz wykaz budynków gminnych. Cena jednostkowa nie ulega zmianie przez cały okres realizacji umowy, dopuszcza się jedynie zmianę wartości umowy wynikającą ze zmian ilości budynków w trakcie realizacji umowy lub wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT od towarów i usług. Zmiany te zostaną wprowadzone w formie aneksu do umowy. X. Wadium. 1. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNW11): 1. Zamawiający przed podpisaniem umowy żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Zabezpieczenie należy wpłacić na konto bankowe Zamawiającego Nr 84116022020000000061921958 w Banku Miellennium o/Iława. 2. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w dwóch częściach: o 70% kwoty zabezpieczenia - w ciągu 30 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia tj. terminu zakończenia określonego w § 2, o 30% kwoty zabezpieczenia - w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości (licząc od terminu upływu okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości za wszystkie wykonane roboty w ramach umowy). |
© eurobudowa.pl 2004-2024