dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu serwisowego instalacji odpylania spalin |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ - Dział Zamówień i Umów ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg powiat: Elbląg tel. 22 101 02 02 https://platformazakupowa.pl/transakcja/925609 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Elbląg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 101 02 02 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
295/05/2024/W Wykonanie przeglądu serwisowego instalacji odpylania spalin trzech kotłów w Ciepłowni przy Ul. Dojazdowej 22 w Elblągu Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Przegląd serwisowy instalacji odpylania spalin trzech kotłów w Ciepłowni przy Ul. Dojazdowej 22 w Elblągu. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 925609, 295/05/2024/W Otwarcie ofert: Otwarcia : 17-05-2024 11:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/925609 Składania : 17-05-2024 11:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Wykonanie przeglądu serwisowego instalacji odpylania spalin trzech kotłów WR-5 nr 1, WR-10 nr 2 i WR-10 nr 3 (dwóch instalacji cyklofiltrów MF-8x710 i jednej MFx-4x710) w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu. 1. Przegląd obejmuje swoim zakresem dla każdej z instalacji: a) Przegląd głównego urządzenia filtracyjnego cyklofiltra: o Sprawdzenie szczelności połączeń całego układu filtracyjnego. o Wizualny przegląd stanu zewnętrznego, powłok malarskich, poszycia, konstrukcji wsporczej, komór filtracyjnych, barierek i podestów itp. o Przegląd komór gazów oczyszczonych oraz komór gazów brudnych. b) Sprawdzenie układu regeneracji worków filtracyjnych i instalacji sprężonego powietrza: o Sprawdzenie aktualnych nastaw. o Sprawdzenie działania urządzeń wchodzących w skład układu w tym między innymi: elektrozaworów, przetwornika różnicy ciśnień, presostatu, filtr regulatora, zbiorników sprężonego powietrza, zaworu bezpieczeństwa, czujnika temperatury itp. o Sprawdzenie poprawności pracy skrzynki sterowniczej. o Ewentualne wykonanie poprawnych nastaw układu regeneracji. c) Przegląd stanu wentylatorów wyciągowego, wspomagającego. d) Przegląd odpylacza wstępnego typu MOS-15. e) Przegląd stanu instalacji kanałowej. f) Przegląd stanu przepustnic regulacyjnych okrągłych typu DN oraz prostokątnych typu AxB wraz z napędami. g) Przegląd stanu układu odbioru pyłów w tym przenośników ślimakowych, zaworów dozujących, wibratorów elektrycznych itp. h) Przekazanie raportu z przeglądu w formie ,,Karty z Przeglądu Serwisowego". 2. Przegląd może zostać przeprowadzony dla wszystkich trzech instalacji podczas jednego wyjazdu serwisowego. 3. Po dokonaniu przeglądu w zależności od jego wyników Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnych prac do wykonania oraz części zalecanych do wymiany. 4. Na podstawie ,,Karty Przeglądu Serwisowego" Wykonawca przedstawi ofertę na wykonanie zalecanych prac i dostawę części. 5. Zaakceptowana przez Zamawiającego oferta będzie podstawą do wykonania usługi przez Wykonawcę. 6. Podstawą do wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany Protokół odbioru robót. 7. Układ odbioru pyłu przed wizytą serwisu będzie przygotowany do przeglądu poprzez opróżnienie zalegającego pyłu. 8. Na czas przeglądu instalacja będzie wyłączona z pracy. 9. Wykonawca musi posiadać: - Certyfikat PN-ISO 45001:2018 - Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 i PN-EN ISO 14001:2015 10. Termin wykonania: serwis - od 01.07.2024 do 31.07.2024 r. naprawa (jeśli będzie potrzebna) - do 31.08.2024 r. 11. Płatność - 30 dni od otrzymania faktury VAT po podpisaniu protokołu odbioru prac. 12. Gwarancja - 24 miesiące licząc od daty odbioru prac. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania faktury VAT po podpisaniu protokołu odbioru prac. (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM Klauzula RODO platfo [...].pdf (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Umowa - Akceptacja wzoru Umowy, proszę potwierdzić. Wzór umowy.docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 5 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę potwierdzić. (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 6 Certyfikat PN-ISO 45001:2018, Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 i PN-EN ISO 14001:2015 - Proszę załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 7 Termin wykonania - serwis - od 01.07.2024 r. do 31.07.2024 r. naprawa (jeśli będzie potrzebna) - do 31.08.2024 r. Proszę potwierdzić. (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ - Dział Zamówień i Umów ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024