Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22432z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Żelazna 59a
00-848 Warszawa
powiat: Warszawa
krakow@wody.gov.pl
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19394,Roboty-budowlane-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-Nowym-Saczu-NW-Grybow.html?sid=b7549816ef3305072178ae333cb31112
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu - NW Grybów
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Uzupełnienie ubytków istniejącej zabudowy na pot. Sudoł w km 1+550 -1+ 650 oraz 2+350-2+450 w M. Grybów
a) Celem wykonania prac utrzymaniowych jest:
1. zasyp wyrwy brzegowej kamiennym łamanym na prawym brzegu potoku Sudoł w km 2 + 350 - 2 + 450 w m. Grybów. Wyrwa zostanie zasypana kamieniem łamanych dowiezionym z kamieniołomu na wcześniej uformowanej skarpie. Roboty ziemne prowadzone będą jako wykop na okład ( pod budowlę ). Całość robót obejmie odcinek na dł. 30 m. W celu dowiezienia kamienia łamanego w rejon km 2 + 350 zostanie wykonana droga dojazdowa dł. L = 150 m przy szer. min 5,0 m ( materiał na drogę dostarczy i sfinansuje Wykonawca)
2. zabudowę wyrwy brzegowej (remont istniejącej budowli) gabionami stalowymi i koszami siatkowo kamiennymi wraz z zasypem materiałem ziemno-żwirowym za budowlą siatkowo kamienną na lewym brzegu potoku Sudoł w km 1 + 550 - 1 + 650 w m. Grybów. Materiał ziemno-żwirowy pozyskany będzie z udrożnienia koryta potoku Sudoł w obrębie planowanego remontu na dł. 100 m. Zabudowa wyrwy odbędzie się poprzez rozbiórkę fragmentu starej zniszczonej budowli siatkowej i wykonanie nowej w tym samym miejscu. Całość robót obejmie odcinek na dł. 25 m
b) Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
1. Wykop na odkład w gr. kat. III na brzegu lewym i prawym w km 1 + 550 - 1 + 650 na potoku Sudoł na dł. 100 m z wbudowaniem pozyskanego materiał w zasyp na brzegu lewym oraz wykop pod budowlę w km 2 + 350 - 2 + 450 z wbudowaniem pozyskanego materiału w zasyp na brzegu prawym na dł. 30 m. Całość robót ziemnych w ilości V = 100 m3 .
2. W celu wykonania ww. robót utrzymaniowych w km 2 + 350 - 2 + 450 należy wykonać drogę technologiczną dojazdową z własnego dowiezionego przez Wykonawcę materiału na dł. L = 150 m przy szer. min 4,0 m .
3. W km 2 + 350 - 2 + 450 wykonanie zasypu wyrwy brzegowej kamieniem naturalnym dowiezionym z kamieniołomu do h = 2,5m i szer. kor. 0,5m - 0,8 m i przy D > 0,5 - 0,8 m na dł. 30 m.
4. W km 1 + 550 - 1 + 650 należy wykonać remont budowli siatkowo kamiennych oraz remont gabionów stalowych. Remont polegać będzie na rozbiórce starych zniszczonych koszy siatkowo- kamiennych w dwóch warstwach ( I i II warstwa dolna na dł. 25 m kosze siatkowo-kamienne 5,0 x 1,0m x 0,5m) oraz strych zniszczonych gabionów stalowych na dł. 24 m w wym. 3,0 m x 1,5 m x 1,2m. W km 1 + 550 - 1 + 650 w miejsce starych budowli siatkowo-kamiennych i gabionów należy obudować nowe o tych samych wymiarach w ilości - kosze siatkowo kamienne 10 szt. przy V = 25,00 m3 i gabiony stalowe 8 szt. przy V = 43,20 m3
Część nr 2. Odcinkowy zasyp wyrwy wraz z udrożnieniem koryta pot. Ostruszanka w km 4+970 - 6+225 w m. Ostrusza, gm. Ciężkowice
a) Celem wykonania prac utrzymaniowych jest zasyp wyrw na prawym i lewym brzegu potoku Ostruszanka w km 4 + 970 do 6 + 225, a w szczególności w km 4 + 970 - 5 + 040 ( odcinek dolny) , w km 5 + 600 - 5 + 620 (odcinek środkowy), w km 6 + 165 - 6 + 225 (odcinek górny) w m. Ostrusza, kamieniem naturalnym przywiezionym z kamieniołomu na wcześniej uformowanym zasypie zimno-żwirowym. Materiał ziemno-żwirowy do zasypu zostanie pozyskany o obrębie koryta potoku - udrożnienie. Część jako wykop na odkład z wbudowaniem w zasyp na wszystkich trzech odcinkach ( odcinek I dolny z brzegu lewego i prawego na odkład, odcinek II środkowy z brzegu prawego na brzeg lewy i odcinek III górny z brzegu lewego na brzeg prawy).
Zasyp wyrwy kamieniem łamanym na odcinkach I, II i III nastąpi po wcześniejszym udrożnieniu koryta potoku i zasypie wyrw materiałem ziemno-żwirowym na odkład.
Na odcinku I roboty będą prowadzone na czterech odcinkach L = 15m, L = 25m, L = 10m, L = 20 m razem na dł. L = 70 m. Na odcinku II (środkowym) zostanie wykonany zasyp wyrwy materiałem ziemno-żwirowym i kamiennym na dł. L = 20 m. Na odcinku III (górnym) zostanie wykonany zasyp wyrwy brzegowej na skarpie brzegu prawego w obrębie budynku mieszkalnego na dł. około 60 m.
W obrębie prowadzonych prac utrzymaniowych nie będzie prowadzona wycinka drzew. Z uwagi na małą szerokość cieku około 1,5 - 2,0 m roboty zostaną wykonane z brzegu bez konieczności wjazdu sprzętem do koryta potoku.
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego - koparki kołowej podsiębiernej, ładowarki kołowej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia kamienia łamanego przeznaczonego do zasypu wyrw.
b) Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
1) Wykop ręczny na odkład w gr. kat III z wbudowaniem w nasyp na brzegu prawym i lewym potoku Ostruszanka koryta potoku na dł. 27 m ( roboty w obrębie zabudowań ) w km 4 + 970 - 5 + 040 jako wykop na odkład z wbudowaniem w zasyp z uformowaniem skarpy brzegu do nachylenia 1 : 1 w ilości V = 27 m3
2) Wykop mechaniczny na odkład w gr. kat III z wbudowaniem w nasyp na brzegu prawym i lewym potoku Ostruszanka z równoczesnym udrożnieniem koryta potoku w rejonie odcinka I, II i III
3) km 4 + 970 do 6 + 225- jako wykop na odkład z wbudowaniem w zasyp z uformowaniem skarpy brzegu na odcinkach L = 70 m, L = 20m, L = 60 m do nachylenia 1 : 1 na w ilości V = 161 m3
4) Zasypanie wyrw brzegowych w km 4 + 970 - 5 + 040 ( odcinek dolny) , 5 + 600 - 5 + 620 (odcinek środkowy), 6 + 165 - 6 + 225 (odcinek górny) w m. Ostrusza na dł. (70m+20m+60m) do nachylenia skarpy 1 : 1,5 na brzegu prawym i lewym potoku kamieniem naturalnym dowiezionym z kamieniołomu, kamień o D > 50 - 80 cm w ilości V = 300 m3
5) W przedmiotowym zadaniu należy uwzględnić nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi robotami.
6) Po zakończeniu robót teren należy uporządkować i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego, zlikwidować tymczasowe dojazd do miejsca wyrw.

CPV: 45240000-1, 45100000-8,45110000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00319496, K.ROZ.2710.43.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-28 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp - komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 2 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Regulamin dostępny jest w zakładce ,,Regulamin". Korzystanie z Platformy oznacza akceptację regulaminu oraz Instrukcji.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 - 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ"), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zapytaj" (na etapie składania ofert) lub ,,Wiadomości" (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
2. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
4. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Marzena.Pomorska@wody.gov.pl służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii Platformy, przy czym - bez względu na przyczynę - poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy Ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania K.ROZ.2710.43.2024 prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-28 10:00
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie poprzez Platformę zakupową Zamawiającego www.przetargi.wody.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.