Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22432z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont Domu Działkowca

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont Domu Działkowca

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd ROD "Działkowiec Opolski" w Opolu
ul. Sosnkowskiego 29A
45-271 Opole
powiat: Opole
kontakt: 608 433 332
dzialkowiec.opolski1@gmail.com
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: kontakt: 608 433 332
Termin składania ofert: 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem przetargu jest remont Domu Działkowca w PZD ROD "Działkowiec Opolski",
45-271 Opole Ul. Sosnkowskiego 29A.
Zakres prac do wykonania:

roboty ogólnobudowlane zg. z przedmiarem,
wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w remontowanych pomieszczeniach wraz
z wymianą rozdzielni elektrycznej.
Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem przetargu dostarcza Wykonawca.
Inwestor udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni pomieszczenie dla pracowników z dostępem do WC.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 20.05.2024 r. o godz. 18.00 w siedzibie Inwestora, 45-271 Opole Ul. Sosnkowskiego 29A.

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w siedzibie Inwestora: PZD ROD "Działkowiec Opolski" w Opolu, 45-271 Opole Ul. Sosnkowskiego 29A.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 20.05.2024 o godz. 17.00
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływ oferty do Inwestora w w/w miejsce, a nie data jej wysłania.
W toku badania i oceny ofert Inwestor może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU PRZETARGU

Termin wykonania przedmiotu przetargu: do 31.10.2024 r.
45-271 Opole Ul. Sosnkowskiego 29A.

Wymagania:
Inwestor dopuszcza możliwość wizji lokalnej ( kontakt: 608 433 332).
Wymagana gwarancja - Wykonawca udzieli 5. letniej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem przetargu, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze robót.
Wymagane posiadanie przez Wykonawcę polisy OC z tytułu prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną minimum 500 000,00 zł.
Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady nadające się do usunięcia, to Inwestor może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę
i umiejętności w danym zakresie.
Inwestor nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Inwestor może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Inwestora. Inwestor zastrzega sobie także prawo anulowania przetargu bez podania przyczyny.
Płatność za wykonane roboty nastąpi po ich zakończeniu i protokolarnym odbiorze robót, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 14 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Inwestora.
W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące wymagania:
Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie i w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto za każde zamówienie.
Wykonawca nie jest w stanie upadłości ani likwidacji, co potwierdza dostarczając aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Ocenę spełnienia warunków udziału w przetargu przeprowadza się zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia". Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy złożą dokumenty określone w części IV ogłoszenia o przetargu potwierdzające ich spełnienie.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do ogłoszenia o przetargu.
VI. OCENA OFERT

Inwestor dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

Kryterium oceny ofert:

50% cena, do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto,
50% termin wykonania.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Inwestor zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej pod adresem:https://dzialkowiecopolski.wixsite.com/strona.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy, Inwestor wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego ogłoszenia przetargu.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Wioletta Jurajda, tel.: 608 433 332, e-mail: dzialkowiec.opolski1@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.