zachodniopomorskie (Dziwnów)
dolnośląskie (Wrocław)
zachodniopomorskie (Stargard)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont Domu Działkowca |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd ROD "Działkowiec Opolski" w Opolu ul. Sosnkowskiego 29A 45-271 Opole powiat: Opole kontakt: 608 433 332 dzialkowiec.opolski1@gmail.com |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | kontakt: 608 433 332 |
Termin składania ofert: | 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem przetargu jest remont Domu Działkowca w PZD ROD "Działkowiec Opolski", 45-271 Opole Ul. Sosnkowskiego 29A. Zakres prac do wykonania: roboty ogólnobudowlane zg. z przedmiarem, wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w remontowanych pomieszczeniach wraz z wymianą rozdzielni elektrycznej. Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem przetargu dostarcza Wykonawca. Inwestor udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni pomieszczenie dla pracowników z dostępem do WC. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 20.05.2024 r. o godz. 18.00 w siedzibie Inwestora, 45-271 Opole Ul. Sosnkowskiego 29A. Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać w siedzibie Inwestora: PZD ROD "Działkowiec Opolski" w Opolu, 45-271 Opole Ul. Sosnkowskiego 29A. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 20.05.2024 o godz. 17.00 Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływ oferty do Inwestora w w/w miejsce, a nie data jej wysłania. W toku badania i oceny ofert Inwestor może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU PRZETARGU Termin wykonania przedmiotu przetargu: do 31.10.2024 r. 45-271 Opole Ul. Sosnkowskiego 29A. Wymagania: Inwestor dopuszcza możliwość wizji lokalnej ( kontakt: 608 433 332). Wymagana gwarancja - Wykonawca udzieli 5. letniej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem przetargu, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze robót. Wymagane posiadanie przez Wykonawcę polisy OC z tytułu prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną minimum 500 000,00 zł. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady nadające się do usunięcia, to Inwestor może żądać od Wykonawcy ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP. Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i umiejętności w danym zakresie. Inwestor nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. Inwestor może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Inwestora. Inwestor zastrzega sobie także prawo anulowania przetargu bez podania przyczyny. Płatność za wykonane roboty nastąpi po ich zakończeniu i protokolarnym odbiorze robót, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 14 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Inwestora. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące wymagania: Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie i w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto za każde zamówienie. Wykonawca nie jest w stanie upadłości ani likwidacji, co potwierdza dostarczając aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Ocenę spełnienia warunków udziału w przetargu przeprowadza się zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia". Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy złożą dokumenty określone w części IV ogłoszenia o przetargu potwierdzające ich spełnienie. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do ogłoszenia o przetargu. VI. OCENA OFERT Inwestor dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Kryterium oceny ofert: 50% cena, do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto, 50% termin wykonania. VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY O wyborze najkorzystniejszej oferty Inwestor zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej pod adresem:https://dzialkowiecopolski.wixsite.com/strona. VIII. DODATKOWE INFORMACJE Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy, Inwestor wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego ogłoszenia przetargu. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Wioletta Jurajda, tel.: 608 433 332, e-mail: dzialkowiec.opolski1@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024