dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dźwigu osobowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków powiat: Kraków tel. 12 27 24 292, tel. 12 38 46 113, tel. 12 62 90 220 przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 12 27 24 292, t |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dźwigu osobowego w budynku Izby Administracji Skarbowej w Krakowie zlokalizowanego w Wadowicach przy ul. Legionów 22 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dźwigu osobowego, zamontowanego w budynku Urzędu Skarbowego w Wadowicach przy Ul. Legionów 22 w Wadowicach; 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Załącznik nr 2 do zapytania - Projektowane postanowienia umowy oraz Załącznik nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia; 3) Umowa z Wykonawcą wyłonionym w trakcie postępowania zostanie zawarta na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Dokument nr: 1201-ILL-2.261.30.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: Ofertę sporządzoną elektronicznie (wystarczający jest czytelny skan wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 oraz pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy) należy przesłać na adres: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do 17 maja 2024 r. Miejsce i termin realizacji: Termin i warunki realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zakończyć realizację przedmiotu Umowy w terminie 4 miesięcy od daty protokolarnego przekazania terenu wykonywania prac remontowych. Wymagania: Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: 1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl . 5. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę stanowią: a) uzupełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1, b) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 2) Ofertę należy przedstawić zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym; 3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; 4) Oferta powinna być wypełniona w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy; 5) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) Cena wskazana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie wymogi, o których mowa w zapytaniu ofertowym; w tym zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz obejmować należne opłaty i podatki jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. Nieuwzględnienie powyższego przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego cenie nie będzie stanowić podstawy do ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym; 2) Zamawiający wymaga określenia ceny w walucie polskiej (PLN); 3) Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert: 2/41) jedynym kryterium przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto realizacji całego zamówienia. Cena brutto - 100%; 2) w trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryterium według następujących zasad: najniższa cena brutto Ocena punktowa (C) = ------------------------------------------- x 100 pkt cena brutto badanej oferty Uwagi: Adres do korespondencji: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Zygmunta Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków. Informacje dodatkowe: 1) Dane do faktury: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, NIP: 6761773084 Fakturę należy przesłać na adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków 2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną brutto zawartą w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1. 3) Przedmiotowe postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej pzp. W związku z czym - ze względu na wartość przedmiotowego zamówienia - przepisy pzp nie będą stosowane; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. 5) Dane osobowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej RODO: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Wiślnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail: sekretariat.ias.krakow@mf.gov.pl); b) w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl lub listownie na adres: ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, z dopiskiem IOD na kopercie; c) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 1201-ILL-2.261.30.2024; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas 3/4trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do sprostowania danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania; g) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp; i) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak również nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO; j) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; k) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; l) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Kontakt: 2) Osoby do kontaktu w zakresie zamówienia a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Andrzej Malinowski, tel. 12 27 24 292, e-mail: andrzej.malinowski2@mf.gov.pl ; Maciej Krzętowski tel. 12 38 46 113, e-mail: maciej.krzetowski@mf.gov.pl ; b) w sprawach dot. procedury udzielania zamówienia: Dorota Sęp, tel. 12 62 90 220, e-mail: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl . |
© eurobudowa.pl 2004-2024