Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1228z dziś
6710z ostatnich 7 dni
26236z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej

Data zamieszczenia: 2024-05-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
ul. Przemysłowa 3C
28-400 Pińczów
powiat: pińczowski
tel/fax : 41/3576129
skobus@pzd.plnczow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pińczów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax : 41/3576129
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie zaprasza do złożenia oferty na:
,,DOSTAWA emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC według normy PN-EN13808:2010 do Powiatowego Zarządu Dróg z siedzibą w Pińczowie"
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Pińczowie emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC według normy PN-EN13808:2010. Powyższa emulsja asfaltowa będzie wykorzystana do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych.
2. Szczegółowy asortyment i ilości zawiera załącznik nr 2 ,,Formularz cenowy"
2. Zasady realizacji dostaw.
2.1. DOSTAWA będzie realizowana jednorazowo. Wykonawca poinformuje pocztą elektroniczną lub telefonicznie Zamawiającego o terminie dostawy.
2.2. Dostarczenie i rozładunek emulsji objętej dostawą do siedziby Zamawiającego, może odbywać się tylko w dni robocze w godz.ch od 7:30 do 15:00 przy obecności przedstawiciela Zamawiającego.

CPV: 44113600-1

Dokument nr: 2620.16.2024

Składanie ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 17.05.2024 r. w siedzibie Zamawiającego w Powiatowym Zarządzie Dróg w Pińczowie (28-400 Pińczów Ul. Przemysłowa 3C) do godz. 15:30 (godz. pracy Urzędu 7:30 - 15:30) lub drogą elektroniczną na adres
skobus@pzd.plnczow.pl

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia - 30 dni po podpisaniu umowy.

Wymagania:
III. Przygotowanie oferty
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Cenę oferty należy podać w ,,Formularzu oferty,, tj: załączniku nr 1.
3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym również koszty dostawy oraz rozładunku emulsji asfaltowej objętego realizowaną dostawą do siedziby PZD w Pińczowie.
4. Cenę należy wyliczyć w formularzu cenowym - załącznik nr 2, gdzie Wykonawca poda ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz obliczy cenę za całość zamówienia. Suma wartości wszystkich pozycji stanowi cenę netto. Następnie do wyliczonej ceny netto należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT w obowiązującej wysokości. Wyliczona w oparciu o ,,formularz cenowy" cena winna być przeniesiona wprost do Formularza oferty - załącznik nr 1.
5. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (np. Krajowy Rejestr Sądowy, ewidencja działalności gospodarczej) lub innym dokumencie.
6. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa,
to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie określać zasady umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej zgodność z oryginałem (kopia powinna być poświadczona notarialnie).
7. Do ofert należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w przypadku Wykonawcy będącego przedsiębiorcą, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru.
8. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie obowiązują na czas trwania umowy i nie będą podlegały zmianie.
9. Formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.
V. Tryb udzielania zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 1 1 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019. poz. 2019 z późn. zm.) - ,,Ustawa" nie podlega przepisom Ustawy.
2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego (www.pzd.plnczow.pl)
VI. Warunki płatności:
Należność za wykonanie w/w dostawy będzie płatna przelewem w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
VII. Ocena ofert:
Kryterium oceny ofert będzie cena za w/w dostawę.
VIII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia całości postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyn.

Uwagi:
INFORMACJA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ..RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie (28-400 Pińczów ul. Przemysłowa 3C);
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr PZD.2620.16.2024 pn.: ,,Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC według normy PN-EN13808:2010 do Powiatowego Zarządu Dróg z siedzibą w Pińczowie", prowadzonym poza ustawą Prawo zamówień publicznych;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.