zachodniopomorskie (Stargard)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Podwyższenie biostabilizatorów |
Data zamieszczenia: | 2024-05-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"ZAKŁAD ODZYSKU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH" W LEŚNIE GÓRNYM Leśno Górne 12 72-004 Leśno Górne powiat: policki zoisok@zoisok.pl https://zoisok.logintrade.net/zapytania_email,165170,49af32d3b75d94178520df284206cb39.html |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Leśno Górne |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Podwyższenie biostabilizatorów " Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach postępowania prowadzonego pn.: ,,Podwyższenie biostabilizatorów" Przedmiotem inwestycji jest modernizacja węzła kompostowania A2/2 polegająca na pod-wyższeniu biostabilizatorów S5-S8 . Celem inwestycji jest dostosowanie istniejącej kompostowni do wymogów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, w warunkach uniemożliwiających przedostawanie się nieoczyszczonego powietrza procesowego do atmosfery oraz spełnienie warunków na-łożonych na ZOiSOK w decyzji PINB w Policach z dnia 8 .09.2022 r. CPV: 45111000-8, 45262311-4,45223100-7,45260000-7,45442200-9,45311000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00322476, Z.281.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https:// zoisok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( tj. Dz. U. z 2020r. poz. 344). Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZOISOK https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11 o Google Chrome 31 o Mozilla Firefox 26 o Opera 18 2) pozostałe wymagania techniczne: o dostęp do sieci Internet o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax o włączona obsługa JavaScript o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s o zainstalowany Acrobat Reader o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy 3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elek-tronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na pod-stawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocze-śnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Adrianna Głuchowska; 2. Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w formie elektronicznej: e-mail: auditor@auditorsecurity.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych po-siada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat); 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zoisok.logintrade.net/zapytania_email,165170,49af32d3b75d94178520df284206cb39.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-29 08:30 Miejsce składania ofert: https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: Z.281.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach postępowania prowadzonego pn.: ,,Podwyższenie biostabilizatorów" Przedmiotem inwestycji jest modernizacja węzła kompostowania A2/2 polegająca na pod-wyższeniu biostabilizatorów S5-S8 . Celem inwestycji jest dostosowanie istniejącej kompostowni do wymogów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, w warunkach uniemożliwiających przedostawanie się nieoczyszczonego powietrza procesowego do atmosfery oraz spełnienie warunków na-łożonych na ZOiSOK w decyzji PINB w Policach z dnia 8 .09.2022 r. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę należy wyliczyć na podstawie wszystkich informacji zawartych w SWZ, jej załączników i jeśli wystąpią wyjaśnień czy zmian SWZ dokonanych przez zamawiającego przed terminem składania ofert. Cena oferty ma charakter ryczałtowy. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia kosztorysów ofertowych oraz przedłożenia ich Zamawiającemu na 3 dni przed dniem podpisania umowy. Kosztorysy ofertowe z rozbiciem na branże muszą obejmować cały przedmiot zamówienia opisany w SWZ. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1) cena oferty (C) 60% 60 punktów 2) wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G) 40% 40 punktów Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt. W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób: ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C): Cmin Wartość punktowa ,,C" = -------------------------------- x Max(C) Cbad gdzie: Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt) Ad 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G): Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt. Gbad Wartość punktowa (G) = -------------------------------- x Max (G) Gmax gdzie: Gmax - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert Gbad - okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie badanej Max(G) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (tj. 40 pkt) Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: Łączna wartość punktowa = wartość punktowa ,,C" (cena oferty) + wartość punktowa ,,G" (wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 12 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ. 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ. 4. zdolności technicznej lub zawodowej 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 500 000 zł łącznie z podatkiem VAT. Wyżej wymienione roboty mogły być wykonane w trakcie jednej umowy. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych dla jednej z w/w branż. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Kierownik budowy - minimalne wymagania: o kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 poz.682) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania: o kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 poz.682z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; - dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę należy wyliczyć na podstawie wszystkich informacji zawartych w SWZ, jej załączników i jeśli wystąpią wyjaśnień czy zmian SWZ dokonanych przez zamawiającego przed terminem składania ofert. Cena oferty ma charakter ryczałtowy. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia kosztorysów ofertowych oraz przedłożenia ich Zamawiającemu na 3 dni przed dniem podpisania umowy. Kosztorysy ofertowe z rozbiciem na branże muszą obejmować cały przedmiot zamówienia opisany w SWZ. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1) cena oferty (C) 60% 60 punktów 2) wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G) 40% 40 punktów Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt. W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób: ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C): Cmin Wartość punktowa ,,C" = -------------------------------- x Max(C) Cbad gdzie: Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt) Ad 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G): Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt. Gbad Wartość punktowa (G) = -------------------------------- x Max (G) Gmax gdzie: Gmax - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert Gbad - okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie badanej Max(G) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (tj. 40 pkt) Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: Łączna wartość punktowa = wartość punktowa ,,C" (cena oferty) + wartość punktowa ,,G" (wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G) 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2024