Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6074z ostatnich 7 dni
24041z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Górze
ul. Poznańska 36
56-200 Góra
powiat: górowski
tel. 65/ 543 23 46, 65/ 544 16 58
zamowienia@piwgora.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 65/ 543 23 46,
Termin składania ofert: 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Górze zaprasza do złożenia oferty do zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji budowlanej ,,Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze."
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
2. Specyfikacja prac budowlanych:
o rozbiórka istniejącej nawierzchni oraz przesunięcie wpustu deszczowego w nową lokalizację,
o wykonanie nowej nawierzchni z użyciem kostki betonowej szarej
o wyznaczenie miejsc postojowych z użyciem kostki betonowej grafitowej,
o wysiew nasion na terenach zielonych z użyciem mieszanki traw,
o uporządkowanie terenu wraz z utylizacją odpadów
( przedmiar robót- załącznik nr 2)
III. Obowiązki wykonawcy:
1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót.
2. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.682 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane.
4. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje m.in.:
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów oraz urządzeń zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
- żądanie od wykonawcy robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,
- przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót,
- potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
- w razie wystąpienia konieczności napraw wynikających z gwarancji przez Wykonawcę robót budowlanych, uczestniczenie w celu weryfikacji, iż roboty są wykonywane należycie i zgodnie z prawem budowlanym oraz pisemne potwierdzenie prawidłowo zrealizowanych robót,
- wykonanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne do prawidłowej realizacji robót budowlanych,
- Zamawiający oczekuje obecności inspektora nadzoru na budowie min. 1 raz w tygodniu podczas prowadzonych prac budowlanych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco kontroli ilościowej i jakościowej wykonanych prac oraz kontrolę pod względem zgodności wykonania robót budowlanych z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznych.

Dokument nr: PIW.zam.2600.33.2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 maja 2024 r. godz. 11:30
3. Otwarcie ofert jest niejawne.

Składanie ofert:
1. Oferta powinna być złożona w terminie do dnia 20 maja 2024 r. do godz. 11:00
Oferty proszę składać:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - w zamkniętej kopercie z napisem ,,Oferta dot. pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji budowlanej ,,Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze" w sekretariacie Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze, Ul. Poznańska 36, 56-200 Góra lub
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zamowienia@piwgora.pl (format PDF)

Miejsce i termin realizacji:
Od daty zawarcia umowy do dnia zakończenia robót budowlanych i odbioru wszystkich robót budowlanych, zastrzeżeniem możliwości wydłużenia terminu, w przypadku wydłużenia czasu
wykonywania robót budowlanych oraz z obowiązkiem uczestnictwa podczas ewentualnych robót gwarancyjnych.

Wymagania:
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur określonych we wspomnianej ustawie.
II. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
- posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogowej,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy składać na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
2. Zgodnie z formularzem ofertowym należy wskazać cenę netto, stawkę podatku VAT oraz cenę brutto za całość zamówienia.
3. Oferta powinna być czytelna i kompletna.
4. Do oferty należy dołączyć wymagane załączniki: oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6), wykaz usług (załącznik nr 7) -- jeżeli Wykonawca posiada udokumentowane doświadczenie.
VI. Kryterium wyboru oferty:
- 70 % cena
- 30 % doświadczenie Przy czym 1%=1 pkt.
o Cena z zastosowaniem poniższego wzoru:
Liczba punktów = najniższa cena/cena oferty ocenianej x 70 % x 100 pkt Maksymalna ilość punktów za kryterium jakim jest cena to 70.
o Doświadczenie:
- 10 pkt - pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach budowlanych o wartości powyżej 130 tyś. zł min. 1 raz w ciągu ostatnich 5 lat
- 20 pkt - pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach budowlanych wartości powyżej 130 tyś. zł min. 2 razy w ciągu ostatnich 5 lat
- 30 pkt - pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach budowlanych wartości powyżej 130 tyś. zł min. 3 razy w ciągu ostatnich 5 lat
Maksymalna ilość punktów za kryterium jakim jest doświadczenie to 30.
Aby udokumentować doświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty załącznik nr 7 ,,wykaz usług".
Doświadczenie musi być potwierdzone stosownym dokumentem jakim są np. referencje. Jeśli wykonawca nie posiada dokumentów potwierdzających wykonanie usług, w kryterium oceniania doświadczenia otrzyma 0 pkt.
Jeśli wykonawca nie posiada doświadczenia, w kryterium oceniania za doświadczenie dostanie 0 pkt natomiast załącznika nr 7 ,,wykaz usług" nie musi dołączać do oferty.
Brak doświadczenia nie dyskwalifikuje wykonawcy.
o Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzymała największą ilość punktów (CENA+DOŚWIADCZENIE).
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
VIII. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, jeżeli:
1) Nie złożono żadnej oferty,
2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaka została przewidziana w budżecie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze na realizację przedmiotu zamówienia),
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy
5) Wystąpił inny ważny powód unieważnienia postępowania.
IX. Informacje dotyczące zawarcia umowy i warunków płatności:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej pod adresem: https://piwgora.pl/strona/zamowienia-publiczne
2. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu jest zobowiązany do podpisania umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
3. Płatność faktury/rachunku nastąpi po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej pod względem merytorycznym i finansowym faktury.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela Pani Dorota Klukas tel. 655432346 wew. 25

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.