zachodniopomorskie (Stargard)
zachodniopomorskie (Stargard)
dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Górze ul. Poznańska 36 56-200 Góra powiat: górowski tel. 65/ 543 23 46, 65/ 544 16 58 zamowienia@piwgora.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 65/ 543 23 46, |
Termin składania ofert: | 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Górze zaprasza do złożenia oferty do zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji budowlanej ,,Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze." I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego 2. Specyfikacja prac budowlanych: o rozbiórka istniejącej nawierzchni oraz przesunięcie wpustu deszczowego w nową lokalizację, o wykonanie nowej nawierzchni z użyciem kostki betonowej szarej o wyznaczenie miejsc postojowych z użyciem kostki betonowej grafitowej, o wysiew nasion na terenach zielonych z użyciem mieszanki traw, o uporządkowanie terenu wraz z utylizacją odpadów ( przedmiar robót- załącznik nr 2) III. Obowiązki wykonawcy: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót. 2. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.682 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane. 4. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje m.in.: - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów oraz urządzeń zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, - żądanie od wykonawcy robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, - przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót, - potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, - w razie wystąpienia konieczności napraw wynikających z gwarancji przez Wykonawcę robót budowlanych, uczestniczenie w celu weryfikacji, iż roboty są wykonywane należycie i zgodnie z prawem budowlanym oraz pisemne potwierdzenie prawidłowo zrealizowanych robót, - wykonanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne do prawidłowej realizacji robót budowlanych, - Zamawiający oczekuje obecności inspektora nadzoru na budowie min. 1 raz w tygodniu podczas prowadzonych prac budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco kontroli ilościowej i jakościowej wykonanych prac oraz kontrolę pod względem zgodności wykonania robót budowlanych z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznych. Dokument nr: PIW.zam.2600.33.2024 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 maja 2024 r. godz. 11:30 3. Otwarcie ofert jest niejawne. Składanie ofert: 1. Oferta powinna być złożona w terminie do dnia 20 maja 2024 r. do godz. 11:00 Oferty proszę składać: 1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - w zamkniętej kopercie z napisem ,,Oferta dot. pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji budowlanej ,,Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze" w sekretariacie Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze, Ul. Poznańska 36, 56-200 Góra lub 2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zamowienia@piwgora.pl (format PDF) Miejsce i termin realizacji: Od daty zawarcia umowy do dnia zakończenia robót budowlanych i odbioru wszystkich robót budowlanych, zastrzeżeniem możliwości wydłużenia terminu, w przypadku wydłużenia czasu wykonywania robót budowlanych oraz z obowiązkiem uczestnictwa podczas ewentualnych robót gwarancyjnych. Wymagania: W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur określonych we wspomnianej ustawie. II. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: - posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót. V. Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę należy składać na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) 2. Zgodnie z formularzem ofertowym należy wskazać cenę netto, stawkę podatku VAT oraz cenę brutto za całość zamówienia. 3. Oferta powinna być czytelna i kompletna. 4. Do oferty należy dołączyć wymagane załączniki: oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6), wykaz usług (załącznik nr 7) -- jeżeli Wykonawca posiada udokumentowane doświadczenie. VI. Kryterium wyboru oferty: - 70 % cena - 30 % doświadczenie Przy czym 1%=1 pkt. o Cena z zastosowaniem poniższego wzoru: Liczba punktów = najniższa cena/cena oferty ocenianej x 70 % x 100 pkt Maksymalna ilość punktów za kryterium jakim jest cena to 70. o Doświadczenie: - 10 pkt - pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach budowlanych o wartości powyżej 130 tyś. zł min. 1 raz w ciągu ostatnich 5 lat - 20 pkt - pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach budowlanych wartości powyżej 130 tyś. zł min. 2 razy w ciągu ostatnich 5 lat - 30 pkt - pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach budowlanych wartości powyżej 130 tyś. zł min. 3 razy w ciągu ostatnich 5 lat Maksymalna ilość punktów za kryterium jakim jest doświadczenie to 30. Aby udokumentować doświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty załącznik nr 7 ,,wykaz usług". Doświadczenie musi być potwierdzone stosownym dokumentem jakim są np. referencje. Jeśli wykonawca nie posiada dokumentów potwierdzających wykonanie usług, w kryterium oceniania doświadczenia otrzyma 0 pkt. Jeśli wykonawca nie posiada doświadczenia, w kryterium oceniania za doświadczenie dostanie 0 pkt natomiast załącznika nr 7 ,,wykaz usług" nie musi dołączać do oferty. Brak doświadczenia nie dyskwalifikuje wykonawcy. o Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzymała największą ilość punktów (CENA+DOŚWIADCZENIE). 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. VIII. Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) Nie złożono żadnej oferty, 2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaka została przewidziana w budżecie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze na realizację przedmiotu zamówienia), 3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4) Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy 5) Wystąpił inny ważny powód unieważnienia postępowania. IX. Informacje dotyczące zawarcia umowy i warunków płatności: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej pod adresem: https://piwgora.pl/strona/zamowienia-publiczne 2. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu jest zobowiązany do podpisania umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 3. Płatność faktury/rachunku nastąpi po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej pod względem merytorycznym i finansowym faktury. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela Pani Dorota Klukas tel. 655432346 wew. 25 |
© eurobudowa.pl 2004-2024