Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6074z ostatnich 7 dni
24041z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja oświetlenia LED

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja oświetlenia LED

Data zamieszczenia: 2024-05-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: EUROCASH S A
Wiśniowa
62-052 Komorniki
powiat: poznański
adrianna.andersohn@eurocash.pl
https://app.nextbuy24.com/#!appm/publicrfx/join/366cec948b22aee
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Komorniki
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2290_Modernizacja oświetlenia LED na 5 hurtowniach ECCC_etap 1

III. OPIS PRZEDMIOTU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Przedmiotem postępowania ofertowego jest remodernizacja oświetlenia LED w poniższych lokalizacjach:

C457 Ząbki: Ul. Piłsudskiego 176 hala C3; 05-091 Ząbki
C228 Sosnowiec: Ul. Cmentarna 2, 41-200 Sosnowiec
C334 Zawiercie: Ul. Ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 111, 42-400 Zawiercie
C261 Gliwice: Ul. Łużycka 16; 44-100 Gliwice
C360 Jastrzębie Zdrój: Ul. Niepodległości 1A; 44-330 Jastrzębie Zdrój

Remodernizacja oświetlenia LED na hurtowniach C&C będzie polegać na wymianie istniejącego oświetlenia LED, które z racji wyeksploatowania nie utrzymuje założonych parametrów w zakresie natężenia i równomierności oświetlenia oraz w niektórych przypadkach zaawansowanej dewastacji.
Remodernizacja LED co do zasady ma spowodować spełnienie wymogów podstawowych dla miejsca pracy a przy okazji wygeneruje oszczędności w zakresie zużycia energii elektrycznej (nowsza generacja diod LED).
W załączeniu do zgłoszenia znajduje się szczegółowa specyfikacja zawierające wymagania co do planowanych prac wraz z niezbędnymi szkicami oraz dokumentacją - inwentaryzacją obiektów objętych zgłoszeniem.

Ofertę należy przygotować uwzględniając następujące założenia/dokumentacje:

a) Specyfikację remodernizacji w której jasno opisano wytyczne jakie należy spełnić przygotowująć ofertę per lokalizacja (załącznik nr 1_Wytyczne). Załącznikiem do wytycznych (załącznik nr2)jest rysunek z rzutem przykładowego obiektu z typowym dla poprzedniej technologii oświetlenia rozmieszczeniem opraw oświetleniowych. Układ architektoniczny obiektów Eurocash C&C może się między sobą znacząco różnić.
b) Dla każdego obiektu należy przygotować projekt oświetlenia po remodernizacji- w tym zakresie udostępniono projekty każdego z obiektów w formacie pdf jak i dwg
c) Dla każdego obiektu należy przygotować projekt w Dialux, aby móc na tej podstawie zweryfikować natężenie oświetlenia
d) Prace, które nie zakłócają działalność hurtowni można wykonywać w trakcie pracy hurtownii tzw. prace drobne- mamy tu na myśli prace, które nie zagrażają biezpieczeństwu pracowników hurtowni jak i klientów. Wszystkie pozostałe należy wykonywać po zamknięciu hali. Za prace po zamknięciu hurtowni należy uwzględnić wynagrodzenie dla pracowników Eurocash ( 2 pracowników)
e) Gwarancja na oprawy: min 7 lat, na usługi: min 3 lata
f) Załącznik nr 4_Umowa - wzór umowy
g) Warunkiem niezbędnym do przedstawienia kompletnej oferty jest wizytacja na każdym z obiektów- w tym celu proszę o kontakt z kierownikiem technicznym bądź bezpośrednio z kierownikami danej hurtowni:

C457 Ząbki p. Cezary Rosłon tel. 508 317 688
C228 Sosnowiec p. Sylwia Niedzielska tel. 507 010 228
C334 Zawiercie p. Agnieszka Lubasińska tel. 507 010 334
C261 Gliwice p. Paweł Kossowski tel. 519 036 003
C360 Jastrzębie Zdrój p. Ewa Mazur tel. 507 010 360
Kieronik techniczny: p. Maciej Wełnitz. 507 010 453

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://app.nextbuy24.com/#!appm/publicrfx/join/366cec948b22aee
Terminy składania ofert
Czas rozpoczęcia
15.05.24 10:00
Czas zakończenia
27.05.24 12:00

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin zakończenia prac: koniec lipca 2024

Wymagania:
II. WARUNKI OFERTOWANIA

Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Grupy Eurocash wynikających z podjęcia decyzji i działań w procesie ofertowania przez Oferenta.
Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Grupę Eurocash.
Odpowiedź potencjalnego dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Grupy Eurocash do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
Eurocash zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Grupy Eurocash w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa między Grupą Eurocash a Dostawcą, z tym zastrzeżeniem, że jeśli przed podpisaniem umowy handlowej strony przystąpią do realizacji przedmiotu przetargu, odbywać się to będzie na zasadach i warunkach ustalonych w niniejszym przetargu, a umowa handlowa swoim zakresem obejmować będzie także realizację przedmiotu przetargu w tej części.
Wszystkie dokumenty i informacje dostarczone przez Grupę Eurocash w związku z zapytaniem ofertowym pozostają własnością Grupy Eurocash i powinny być traktowane, jako poufne oraz nie powinny być rozpowszechniane osobom trzecim za wyjątkiem, gdy konieczne jest to w celu poprawnej odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
W przypadku udostępniania dokumentów z zapytania ofertowego wymagana jest klauzula o zachowaniu poufności, która może być przygotowana po uzgodnieniu z Grupą Eurocash.
Zapytanie ofertowe przygotowane przez Grupę Eurocash ani żadna odpowiedź do niniejszego dokumentu nie mogą być publikowane. Wszystkie działania i zdarzenia podejmowane przed ogłoszeniem zapytania ofertowego nie będą rozpatrywane przy podejmowaniu decyzji dotyczącej wyboru najlepszego Dostawcy.
Wszystkie dokumenty związane z odpowiedzią na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim.
Zapewniamy, że wszyscy Uczestnicy zapytania mają taki sam czas na przygotowanie oferty.
Tylko oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty będą rozpatrywane w dalszej części postępowania.
Grupa Eurocash ma prawo zakończyć niniejsze postępowanie ofertowe w formie aukcji internetowej.
UWAGA! Dopuszczamy możliwość podziału lokalizacji per dostawca. Prosimy mieć to na uwadzę składając ofertę.
V. WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY

Złożona oferta powinna zawierać następujące elementy:

Koszt total wykonania usługi dla każdej z lokalizacji w formie excela w którym wyszczególnione będą ilości wycenionych materiałów jak i szczegółowy zakres prac.
Skan podpisanej oferty.
Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej (do akceptacji Eurocash S.A.) dla każdej z lokalizacji.
Projekt natężenia światła w formie Dialux dla każdej z lokalizacji.
Specyfikację techniczą/kartę produktu zaproponowanynych opraw jak i sterowania (czujniki ruchu)
Termin płatności
Gwarancja: długość (na sprzęt jak i na usługę), zakres gwarancji, czas reakcji na naprawy.
Termin realizacji dla każdej z lokalizacji wraz z informacją ile wcześniej dostawca musi mieć informację o zleceniu prac
Informację czy dostawca akceptuje wzór umowy (załącznik nr 4) oraz dokument OWW.
Referencje z lat 2021-2024
Termin ważności oferty
Dokumenty rejestrowe
Polisę OC
Podpisany załącznik minimalne gwarancje

VI. WYMAGANIA FORMALNE
Oferta musi być złożona w wersji elektronicznej .xls oraz w formie skanu podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS).
Oferta musi spełniać wszystkie kryteria wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Oferta dodatkowo powinna zawierać następujące informacje:
nazwę firmy,
adres siedziby,
numer rejestracji w KRS/CDEIG,
numer REGON,
numer NIP,
telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowaną ofertę.
Dostawca, którego oferta zostanie wybrana po pierwszej rundzie do uczestnictwa w kolejnych rundach przetargu jest zobligowany do podpisania Ogólnych Warunkow Współpracy (OWW) - stanowiących załącznik nr 3 do niniejszego dokumentu i załączenie tego podpisanego dokumentu wraz z ofertą w drugiej rundzie przetargu.

Warunki płatności:
płatność po zrealizowaniu zamówienia, podpisaniu obustronnym protokołu potwierdzającego dostawę przyjętą bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury,
termin płatności - nie krótszy niż 45 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury wraz z załączonym obustronnie podpisanym protokołem przyjętej dostawy/ zrealizowanej usługi, bez zastrzeżeń,
podpisanie porozumienia w sprawie dostarczania faktur w drodze elektronicznej,
dostarczanie faktur tylko drogą elektroniczną,
Do oferty należy dołączyć dokumentacje:
referencje od 3 firm współpracujących w ciągu ostatnich 2 lat,
pisemne oświadczenie Oferenta o niezaleganiu z ZUS i US,
aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
sprawozdanie finansowe za ostatni rok (jeśli dotyczy),
oświadczenie o m.in. obrotach, które będą pozwalały na ustalenie statusu (micro, małe, średnie, czy też duże przedsiębiorstwo) Dostawcy,
podpisane porozumienie w sprawie dostarczania faktur w drodze elektronicznej,
oświadczenie o spełnieniu minimalnych gwarancji (na wzorze z załączenia) - oświadczenie jest ważne 12 msc od dnia złożenia.
Dostawca, którego oferta zostanie wybrana może być zobowiązany do dostarczenia dokumentacji o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego i ZUS.
Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, muszą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą upoważnienie przez Zarząd do reprezentowania Spółki (nie starsze niż miesiąc). Upoważnienie to należy wysłać razem z ofertą.
VII. OBOWIĄZKI DOSTAWCY PO WYKONANIU USŁUGI

Po wykonaniu usługi dostawca jest zobowiązany do dostarczenia obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
VIII. KLAUZULA POUFNOŚCI

ND

IX. TERMIN WAŻNOŚCI OFERTY

Termin ważności oferty musi wynosić minimum 6 miesięcy.
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT

Rozpatrywane będą tylko oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej zgodnie z wyznaczonym terminem.
Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Wszelkie pytania do przedmiotu zapytania należy przesyłać korzystając z komunikatora dostępnego w formularzu odpowiedzi na zapytania ofertowe.

W ramach zapytania każdy dostawca może złożyć ofertę lub wiele ofert do momentu osiągnięcia terminu składania ofert. Wiążąca jest ostatnia (najbardziej aktualna) złożona oferta. Po przyjęciu oferty przez Organizatora zapytania nie będzie możliwe dalsze składanie ofert.

Uwagi:
IV. NIEZBĘDNE KRYTERIA PRODUKTU/ USŁUGI

Głównymi kryteriami wyboru dostawcy będą:
a) cena: 70 %
b) termin realizacji: 15%
c) doświadczenie i komepetencja: 15%.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.