Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
381z dziś
6453z ostatnich 7 dni
23267z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach biurowych, toaletach i korytarzach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach biurowych, toaletach i korytarzach

Data zamieszczenia: 2024-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Lublinie
ul. Krakowskie Przemieście 43
20-076 Lublin
powiat: Lublin
tel. 081 46 01 241
zamowienia@lublin.so.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 081 46 01 241
Termin składania ofert: 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert:
Na wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach biurowych, toaletach i korytarzach byłej siedziby V Wydziału Karnego Odwoławczego Sądu Okręgowego w Lublinie
w budynku przy Ul. Krakowskie Przedmieście 78 oraz w pomieszczeniach biurowych
w budynku przy Ul. Krakowskie Przedmieście 43 a także w pomieszczeniach siedziby Ośrodka Kuratorskiego w Lubartowie

III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach biurowych, toaletach i korytarzach byłej siedziby V Wydziału Karnego Odwoławczego Sądu Okręgowego w Lublinie w budynku przy Ul. Krakowskie Przedmieście 78 oraz w pomieszczeniach biurowych w budynku przy Ul. Krakowskie Przedmieście 43, a także w pomieszczeniach biurowych i toalecie Ośrodka Kuratorskiego w Lubartowie przy Ul. Mickiewicza 3-5.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia/umowy.
2. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się z miejscem oraz zakresem pracy do wykonania.

Dokument nr: D.ZP.262.8.2024

Składanie ofert:
VII. Miejsce oraz termin składania.
1. Oferty należy składać na adres elektroniczny Zamawiającego: zamowienia@lublin.so.gov.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 20 maja 2024 r. o godz. 11:00.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu składania ofert.
4. Zamawiający zapozna się z treścią ofert, oceni ważność ofert pod względem formalnym
i przyjętych kryteriów oceny ofert na posiedzeniu niejawnym.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich Zadań.
Umowa zostanie wykonana w następujących terminach:
a) lokalizacja V Wydziału Karnego Odwoławczego (tj. Ul. Krakowskie Przedmieście 78 Lublin) pomalowana będzie maksymalnie do 15 dni od podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 29 maja 2024 roku,
b) lokalizacja Biura Obsługi Interesantów (tj. Ul. Krakowskie Przedmieście 43 Lublin) pomalowana zostanie w terminie do 30 czerwca 2024 r,
c) lokalizacja Ośrodka Kuratorskiego w Lubartowie (tj. Ul. Mickiewicza 3-5 Lubartów) zostanie pomalowana w terminie 22 czerwca - 27 czerwca 2024 roku.

Wymagania:
I. Tryb udzielania zamówienia.
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia z dnia 9 lutego 2024 roku
nr D.ZP.022.1.2024 Dyrektora Sądu Okręgowego w Lublinie w sprawie zasad gospodarowania środkami publicznymi o wartości szacunkowej netto mniejszej niż kwota 130.000 złotych netto, czyli poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany postanowień Zaproszenia przed terminem składania ofert,
b) unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny w każdym czasie
w całości lub w części bez prawa do odszkodowania przez wykonawcę.

IV. Opis sposobu przygotowania ofert i wymagane dokumenty (dla wszystkich zadań).
1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana (imieniem
i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie
z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) albo zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) - lub udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. Oferta może być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym
w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę, chyba że oferta zostanie podpisana podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz Ofertowo - Cenowy - w załączeniu formularz do wykorzystania- załącznik
nr 2 do Zaproszenia,
b) Oświadczenie Wykonawcy - w załączeniu formularz do wykorzystania - załącznik
nr 3 do Zaproszenia,
c) w przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim
i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczenia o wpisie do CEIDG (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.

V. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryterium ,,CENA ŁĄCZNA".
2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną łączną.
3. W toku postępowania Zamawiający może:
a) żądać od wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty na każdym etapie postępowania. Niezłożenie wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty.
b) poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające
na niezgodności oferty z Zaproszeniem do składania ofert, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że wyżej wymienione czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu i została oceniona (zgodnie
z postanowieniem ppkt 2) jako najkorzystniejsza.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone o takiej samej cenie i zajęłyby pozycję numer 1 w rankingu, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający może nie wzywać do złożenia ofert dodatkowych w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty z taką samą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
6. Zamawiający dokona rankingu ofert pozycjonując ofertę z najniższą ceną jako najkorzystniejszą (pozycja numer 1 w rankingu) - tzw. procedura odwrócona.
7. Oferta, która wpłynie po terminie i oferta niezgodna ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Zaproszenia) zostanie odrzucona.
8. Oferta najkorzystniejsza nie spełniająca wymogów określonych w postępowaniu będzie odrzucona po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia (dokumentów, oświadczeń), z zastrzeżeniem, że uzupełnieniu nie podlega oświadczenie wykonawcy,
o którym mowa w pkt IV. 3. lit. a).
9. W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zostanie odrzucona, za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta z pozycji numer 2 w rankingu. Postanowienia pkt 7-8 stosuje się odpowiednio.
10. W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym, w terminie przez niego wyznaczonym, Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uznana kolejną ofertę w rankingu. Postanowienia pkt 7-8 stosuje się odpowiednio.
Uwaga: Zamawiający we własnym zakresie, na podstawie danych wskazanych w ofercie zweryfikuje uprawnienia osoby składającej ofertę zgodnie z wpisem podmiotu do KRS lub CEiDG, a wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oświadczy zgodnie z wzorem Umowy, że wyżej wymienione dane nie uległy zmianie i są aktualne.

VI. Termin związania ofertą.
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Termin, do którego wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni licząc od dnia upływu ostatecznego terminu do składania ofert, z możliwością przedłużenia
na wniosek wykonawcy o kolejne 30 dni.

VIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści stosowne informacje na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, link do strony: https://www.lublin.so.gov.pl/zamowienia-do-130000
2. Zamawiający powiadomi wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie podpisania umowy drogą elektroniczną.
3. Umowa może zostać zawarta w formie elektronicznej, jednakże wówczas zgodnie
z przepisami Kodeksu cywilnego wymaga ona dla swojej ważności opatrzenia jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez obie strony.

X. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, a przekazanych przez wykonawców.
W związku z gromadzeniem przez Zamawiającego danych osobowych niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego, Zamawiający udostępnia wykonawcy informacje zgodnie
z art. 13 RODO na swojej stronie internetowej pod adresem: http://www.lublin.so.gov.pl
w zakładce: ,,Zamówienia publiczne".

XI. Postanowienia końcowe.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr D.ZP.022.1.2024 Dyrektora Sądu Okręgowego w Lublinie w sprawie zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa netto nie przekracza kwoty 130.000 złotych, czyli poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
2. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego postępowania jest Sąd Rejonowy lub Okręgowy w Zamościu w zależności od wartości przedmiotu sporu.

Kontakt:
IX. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Wszelkich informacji w kwestiach merytorycznych na temat postępowania udziela w dni robocze w godzinach od 8.00 - 15.00 Paweł Dąbrowski (81) 46 01 030 e-mail: pawel.dabrowski@lublin.so.gov.pl, a w kwestiach dotyczących procedury Specjalista
ds. Zamówień Publicznych tel. 81 46 01 241, e-mail: zamowienia@lublin.so.gov.pl
2. Wnioski o wyjaśnienie oraz propozycje ewentualnych zmian treści Szczegółowego Opisu Zamówienia należy składać najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem składania ofert.
3. Udzielone wyjaśnienia zamieszczone zostaną na stronie internetowej Sądu Okręgowego, link do strony: https://www.lublin.so.gov.pl/zamowienia-do-130000
4. Jeżeli wniosek wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 2, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrywania.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.