mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Stół spawalniczy wraz z oprzyrządowaniem |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
BATO Sp. z o.o ul. Fabryczna 5-5a 43-100 Tychy powiat: Tychy 600 280 972 violetta.stanik@rrobotics.co https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189863 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 600 280 972 |
Termin składania ofert: | 2024-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego stołu spawalniczego wraz z oprzyrządowaniem Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-021E/23 - Rozwój produkcji zautomatyzowanych urządzeń nadawczo-odbiorczych odpowiedzią na międzynarodowe zapotrzebowanie na polskie automaty pocztowe ze Śląska Część 1 Stół spawalniczy wraz z oprzyrządowaniem Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Stół spawalniczy wraz z oprzyrządowaniem. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego stołu spawalniczego wraz z oprzyrządowaniem, o poniższych parametrach technicznych. Kluczowe parametry: a. jeden stół spawalniczy o wymiarach: - długość w zakresie od 2900 do 3100 mm; - szerokość w zakresie od 1450 do 1520 mm; b. system otworów o średnicy 28mm (tolerancja średnicy otworów w przedziale 0-0,18mm) w siatce 100mm x 100mm; c. nogi wykonane z profilu min. 100x100x4mm (każda noga na regulowanej stopie); d. tolerancja płaskości stołu (na całości blatu) - min. +/- 0,3 mm; e. min. 3 rzędy otworów w ścianie bocznej; f. min. grubość blatu stołu 15mm; g. min. tolerancja odległości pomiędzy otworami +/- 0,05 mm; h. materiał wykonania blatu: stal S355J2+N (wymagany certyfikat potwierdzający wykonanie blatu ze stali S355J2+N, który należy dostarczyć na etapie podpisania protokołu odbioru, zgodnie z pkt VII.4 zapytania ofertowego nr 1/05/2024); i. zgodność z normą ISO 2768-1 lub normą równoważną; j. regulacja wysokości w zakresie min. od 890 do 920 mm; k. stół powinien być wyposażony w dodatkowe wzmocnienie wzdłużne zapewniające zwiększoną sztywność; l. oprzyrządowanie stołu obejmujące min. 126 szt. narzędzi, w tym: - zacisk mocujący min. 10 szt., - zacisk mocujący z dźwignią min. 10 szt., - zacisk mocujący z regulowanym wysięgnikiem min. 5 szt., - zacisk mocujący z dźwignią i regulowanym wysięgnikiem min. 5 szt., - trzpień mocujący szybkiego montażu min. 40 szt., - krążek średnicy 100 mm min. 8 szt., - stoper 150 mm min. 8 szt., - stoper 225 mm min. 4 szt., - stoper 500 mm min. 4 szt., - kątomierz min. 2 szt., - winkiel płaski 320x150 min. 4 szt., - winkiel płaski 350x250 min. 2 szt., - kątownik 185x175 min. 8 szt., - kątownik 200x200 min. 2 szt., - kątownik 300x190 min. 4 szt., - kątownik 450x250 min. 4 szt., - przedłużenie 1000x100 min. 2 szt., - przedłużenie 1000x200 min. 2 szt., - uchwyt do palnika min. 1 szt. - wózek narzędziowy na ww narzędzia 1 szt. Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia potwierdzającą spełnienie wszystkich parametrów technicznych opisanych w pkt od a do k wyżej (każdy z wymienionych parametrów technicznych od a do k musi znajdować się w przesłanej specyfikacji). Okres gwarancji Minimalna długość gwarancji na przedmiot zamówienia: 60 miesięcy liczone od dnia dostawy przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru. CPV: 42662000-4 Dokument nr: 2024-61883-189863, 1/05/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-06-14 3. Oferta powinna zostać dostarczona pisemnie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Tychy Gmina Tychy Miejscowość Tychy Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2024-06-17 Koniec realizacji 2024-07-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Termin realizacji umowy: do 31.07.2024r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy: 1. W zakresie terminu wykonania umowy, w przypadkach gdy: a. wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy, b. wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (przedłużające się złe warunki atmosferyczne, klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, wprowadzone restrykcje w prowadzeniu działalności przez instytucje państwowe czy samorządowe, itp., konsekwencje pandemii) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. W przypadkach wskazanych w ,,Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, skutkuje tym, iż termin wykonania umowy ulega odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Dostawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O realizację zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot: a. wobec którego nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo - Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 1/05/2024, c. który nie podlega sankcjom wobec podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne - zgodnie z punktem X.2-3 zapytania nr 1/05/2024. 2. Termin ważności ofert ujęto w pkt VI zapytania nr 1/05/2024. 3. Minimalny zakres umowy z Dostawcą ujęto w pkt VII zapytania nr 1/05/2024. 4. Wykluczenia ujęto w pkt X zapytania nr 1/05/2024. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta musi zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania nr 1/05/2024. 2. Oferta powinna: a. zawierać datę sporządzenia, b. zawierać adres Oferenta, NIP (lub nr równoważny w kraju siedziby Oferenta), c. zawierać dane kontaktowe Oferenta (imię i nazwisko osoby wyznaczonej do kontaktu, nr tel., adres e-mail), d. być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania oferenta, 4. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu oferty w Bazie Konkurencyjności. 5. Oferty złożone po terminie lub w inny sposób niż w pkt 3 powyżej (np. pocztą, czy osobiście) nie będą podlegały ocenie. 6. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: a. oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 1/05/2024, b. specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia potwierdzającą spełnienie wszystkich wymaganych parametrów technicznych i elementów opisanych w pkt III.a-III.k zapytania nr 1/05/2024, c. upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta przez osobę podpisującą Ofertę, o ile nie wynika to z dokumentu rejestrowego Oferenta (jeżeli dotyczy). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-05-15 Data ostatniej zmiany 2024-05-15 21:08:54 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa: cena netto za przedmiot zamówienia Metodologia przyznawania punktów: cena najtańszej spośród złożonych i prawidłowych pod względem formalnym ofert zostanie podzielona przez cenę netto każdej oferty i pomnożona przez 100 punktów. Waga: 70%. Czy kryterium cenowe NIE Opis Nazwa: długość gwarancji (w miesiącach) na przedmiot zamówienia. Metodologia przyznawania punktów: szczegóły opisano w zapytaniu ofertowym nr 1/05/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia). Waga: 20%. Czy kryterium cenowe NIE Opis Nazwa: recyklowalność stołu spawalniczego po zużyciu. Metodologia przyznawania punktów: szczegóły opisano w zapytaniu ofertowym nr 1/05/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia). Waga: 10%. Kontakt: Osoby do kontaktu Violetta Stanik tel.: 600 280 972 e-mail: violetta.stanik@rrobotics.co |
© eurobudowa.pl 2004-2024