Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i przebudowa dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nowy Dwór Gdański Wejhera 3 82-100 Nowy Dwór Gdański powiat: Nowodworski 55 247 24 01, faks 55 247 24 05 urzad@miastonowydwor.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Nowy Dwór Gdański |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 55 247 24 01, faks 5 |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg Krótki opis przedmiotu zamówienia A. Część I: Przebudowa Ul. Bocznej, Chabrowej i Polnej w Nowym Dworze Gdańskim Zakres prac obejmuje przebudowę drogi Ul. Polnej o nawierzchni z masy bitumicznej na długości ok. 65mb w obrębie skrzyżowania z Ul. Boczną wraz z wykonaniem wyniesionego przejścia dla pieszych. Przebudowę Ul. Bocznej na całym odcinku tj. ok 248mb. Przebudowa Ul. Chabrowej na długości ok. 226m do skrzyżowania z Ul. Okopową. Projektowane odcinki drogi Ul. Bocznej oraz Chabrowej przewidziano do wykonania z kostki betonowej. Na terenie objętym dokumentacją istniejące drogi posiadają nawierzchnię częściowo z masy bitumicznej, a częściowo z płyt betonowych oraz gruntową o szerokości zmiennej około 6,00m. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa) i energetyczna. Szerokość dróg z kostki betonowej wyniesie 6,00m. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych: o przebudowę istniejących nawierzchni jezdni, o przebudowę chodnika, o przebudowa istniejących zjazdów, o przebudowę podziemnego systemu odwodnienia-kanalizacji deszczowej, o usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z przebudową drogi, o przebudowę oświetlenia drogowego, o doświetlenie przejść dla pieszych, o wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, o wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym, o budowa kanału technologicznego, o pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej. B. Część II: Budowa Ul. Łąkowej i Jaśminowej w Nowym Dworze Gdańskim. Zakres prac obejmuje budowę drogi Ul. Łąkowej od skrzyżowania skanalizowanego z drogą wojewódzką DW502 o nawierzchni z masy bitumicznej do skrzyżowania z Ul. Jaśminową, a na dalszym odcinku do dowiązania się z istniejącą nawierzchnią z kostki betonowej, na długości około 115mb. Budowa Ul. Jaśminowej z masy bitumicznej od skrzyżowania z Ul. Łąkową do istniejącej nawierzchni, na odcinku o długości ok. 74mb. Na terenie objętym dokumentacją istniejące drogi posiadają nawierzchnię z kruszywa, natomiast Ul. Jaśminowa w większości jest obszarem niezagospodarowanym, stanowiącym teren zielony. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, elektroenergetyczna, teletechniczna oraz kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa). W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych: o wykonanie nawierzchni jezdni, o wykonanie chodnika, o wykonanie zjazdów, o wykonanie przejść dla pieszych, o regulacja istniejącego rowu, o budowa przepustu wraz ze studniami, o budowa oświetlenia drogowego, o budowa kanału technologicznego, o usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z istniejącą infrastrukturą techniczną, o wycinka drzew, o wykonanie oznakowania pionowego i poziomego o wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym, o pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej. C. Część III: Budowa Ul. Przemysłowej w Nowym Dworze Gdańskim Zakres prac obejmuje budowę drogi Ul. Przemysłowej od skrzyżowania z Ul. Warszawską do skrzyżowania z Ul. Kochanowskiego, na długości około 1.076mb. Na terenie objętym dokumentacją istniejąca droga posiada nawierzchnię częściowo z masy bitumicznej oraz gruntową o szerokości zmiennej od około 3,50 do 6,00 m. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, elektroenergetyczna, teletechniczna oraz kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa). Szerokość jezdni z masy bitumicznej wyniesie 6,00m. Wykonawca zobowiązany jest skoordynować wykonywanie robót budowlanych z gestorami infrastruktury sanitarnej. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych: o wykonanie nawierzchni jezdni z masy bitumicznej, o wykonanie zatoki postojowej z kostki betonowej, o wykonanie chodnika z kostki betonowej, o wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej, o wykonanie ciągów pieszo-rowerowych z kostki betonowej, o wykonanie zjazdów z masy bitumicznej, o wykonanie przejść dla pieszych, o przebudowa przepustów, o wykonanie odwodnienia drogi, o regulacja istniejącego rowu, o wykonanie rowu, o budowa oświetlenia drogowego, o budowa kanału technologicznego, o usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z istniejącą infrastrukturą techniczną, o wycinka drzew, o wykonanie oznakowania pionowego i poziomego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, o wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym, o pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej. CPV: 45000000-7, 45233140-2,45100000-8,45111200-0,45112000-5,45233000-9, 45316110-9,45111300-1,45233290-8,45112700-2 Dokument nr: 2024/BZP 00325837, ZP.271.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Dworu Gdańskiego z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim, Ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024