Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i przebudowa dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i przebudowa dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański
Wejhera 3
82-100 Nowy Dwór Gdański
powiat: Nowodworski
55 247 24 01, faks 55 247 24 05
urzad@miastonowydwor.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Nowy Dwór Gdański
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 55 247 24 01, faks 5
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część I: Przebudowa Ul. Bocznej, Chabrowej i Polnej w Nowym Dworze Gdańskim
Zakres prac obejmuje przebudowę drogi Ul. Polnej o nawierzchni z masy bitumicznej na długości ok. 65mb w obrębie skrzyżowania z Ul. Boczną wraz z wykonaniem wyniesionego przejścia dla pieszych. Przebudowę Ul. Bocznej na całym odcinku tj. ok 248mb. Przebudowa Ul. Chabrowej na długości ok. 226m do skrzyżowania z Ul. Okopową. Projektowane odcinki drogi Ul. Bocznej oraz Chabrowej przewidziano do wykonania z kostki betonowej. Na terenie objętym dokumentacją istniejące drogi posiadają nawierzchnię częściowo z masy bitumicznej, a częściowo z płyt betonowych oraz gruntową o szerokości zmiennej około 6,00m. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa) i energetyczna. Szerokość dróg z kostki betonowej wyniesie 6,00m.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych:
o przebudowę istniejących nawierzchni jezdni,
o przebudowę chodnika,
o przebudowa istniejących zjazdów,
o przebudowę podziemnego systemu odwodnienia-kanalizacji deszczowej,
o usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z przebudową drogi,
o przebudowę oświetlenia drogowego,
o doświetlenie przejść dla pieszych,
o wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
o wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
o budowa kanału technologicznego,
o pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
B. Część II: Budowa Ul. Łąkowej i Jaśminowej w Nowym Dworze Gdańskim.
Zakres prac obejmuje budowę drogi Ul. Łąkowej od skrzyżowania skanalizowanego z drogą wojewódzką DW502 o nawierzchni z masy bitumicznej do skrzyżowania z Ul. Jaśminową,
a na dalszym odcinku do dowiązania się z istniejącą nawierzchnią z kostki betonowej,
na długości około 115mb. Budowa Ul. Jaśminowej z masy bitumicznej od skrzyżowania
z Ul. Łąkową do istniejącej nawierzchni, na odcinku o długości ok. 74mb. Na terenie objętym dokumentacją istniejące drogi posiadają nawierzchnię z kruszywa, natomiast Ul. Jaśminowa w większości jest obszarem niezagospodarowanym, stanowiącym teren zielony. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, elektroenergetyczna, teletechniczna oraz kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa).
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych:
o wykonanie nawierzchni jezdni,
o wykonanie chodnika,
o wykonanie zjazdów,
o wykonanie przejść dla pieszych,
o regulacja istniejącego rowu,
o budowa przepustu wraz ze studniami,
o budowa oświetlenia drogowego,
o budowa kanału technologicznego,
o usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z istniejącą infrastrukturą techniczną,
o wycinka drzew,
o wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
o wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
o pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
C. Część III: Budowa Ul. Przemysłowej w Nowym Dworze Gdańskim
Zakres prac obejmuje budowę drogi Ul. Przemysłowej od skrzyżowania z Ul. Warszawską do skrzyżowania z Ul. Kochanowskiego, na długości około 1.076mb. Na terenie objętym dokumentacją istniejąca droga posiada nawierzchnię częściowo z masy bitumicznej oraz gruntową o szerokości zmiennej od około 3,50 do 6,00 m. W granicach realizacji inwestycji występuje sieć wodociągowa, gazowa, elektroenergetyczna, teletechniczna oraz kanalizacyjna (sanitarna, deszczowa). Szerokość jezdni z masy bitumicznej wyniesie 6,00m.
Wykonawca zobowiązany jest skoordynować wykonywanie robót budowlanych
z gestorami infrastruktury sanitarnej.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych:
o wykonanie nawierzchni jezdni z masy bitumicznej,
o wykonanie zatoki postojowej z kostki betonowej,
o wykonanie chodnika z kostki betonowej,
o wykonanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej,
o wykonanie ciągów pieszo-rowerowych z kostki betonowej,
o wykonanie zjazdów z masy bitumicznej,
o wykonanie przejść dla pieszych,
o przebudowa przepustów,
o wykonanie odwodnienia drogi,
o regulacja istniejącego rowu,
o wykonanie rowu,
o budowa oświetlenia drogowego,
o budowa kanału technologicznego,
o usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z istniejącą infrastrukturą techniczną,
o wycinka drzew,
o wykonanie oznakowania pionowego i poziomego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
o wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
o pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.

CPV: 45000000-7, 45233140-2,45100000-8,45111200-0,45112000-5,45233000-9, 45316110-9,45111300-1,45233290-8,45112700-2

Dokument nr: 2024/BZP 00325837, ZP.271.9.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Dworu Gdańskiego z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim, Ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.