Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa terenów rekreacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Opatówek Plac Wolności 14 62-860 Opatówek powiat: kaliski tel.: 62 7618 080 przetargi@opatowek.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Opatówek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 62 7618 080 |
Termin składania ofert: | 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące zamówienia o szacunkowej wartości przekraczającej 20 000 zł. netto oraz nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 PLN II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Gmina Opatówek zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu poniżej 130 000 PLN netto na: Wykonanie robót budowlanych pn. "Przebudowa terenów rekreacyjnych w m. Szałe - ,,Słoneczna Promenada" - Etap 2" polegających na wykonaniu przebudowy nawierzchni istniejącego ciągu komunikacyjnego. Wszystkie ww. prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją oraz przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami. Zadanie dofinansowane jest we współpracy z Lokalną Grupa Działania ,,Stowarzyszenie LGD7 - Kraina Nocy i Dni" w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020 na Przedsięwzięcie 1.1.1 ,,Budowa i przebudowa infrastruktury kulturalnej, turystycznej i rekreacyjnej wpływającej na rozwój kapitału społecznego. Dokument nr: Zp.In.271.3.130.2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13, do dnia 24.05.2024 r., do godz. 10.00 Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Urząd Miejski Gminy Opatówek 62- 860 Opatówek, Plac Wolności 14 oraz opisane Oferta na wykonanie robót budowlanych pn. "Przebudowa terenów rekreacyjnych w m. Szałe - ,,Słoneczna Promenada" - Etap 2" oraz nie otwierać przed 24.05.2024 r. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia do 14 czerwca 2024 r. IV. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA Miejscowość Szałe, działka nr 727/7 - obręb Szałe Wymagania: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY JE STAWIA 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, przestawił dokumenty, z których wynikać będzie, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów budowlanych (specjalność drogowa) lub dokumenty równoważne. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową ciągów komunikacyjnych (nawierzchnia z kostki brukowej) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto (zrealizowane w ramach jednej umowy). VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY POSTAWIŁ TAKIE WARUNKI 1. Wykaz osób wymienionych w pkt V niniejszego zapytania wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień odpowiadających wymienionym w pkt V niniejszego zapytania. 2. Wykaz robót wymienionych w pkt V niniejszego zapytania wraz z referencjami. VII. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ Cena: 100% VIII. SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIANIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW Ocena punktowa = cena minimalna x 100 punktów / cena badana. X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert. XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE W SPRAWIE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE LUB JEGO UNIEWAŻNIENIA 1. Termin płatności: do 14 dni od dnia przekazania faktury Zamawiającemu 2. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona na Formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia wraz z kosztorysem ofertowym. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich. 3. Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty wymienione w pkt VI. 4. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy. 5. Postępowanie będzie prowadzone na podstawie regulaminu Gminy Opatówek udzielania zamówień o szacunkowej wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 PLN. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniać warunki określone przez Zamawiającego oraz przedstawiać najniższą cenę. 7. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach gdy: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, 2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. 8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli w trakcie jej sprawdzenia stwierdzi, że: 1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert, 2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3) zawiera, błędy w obliczeniu ceny oferty. W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazywać będą sobie pisemnie, e-mail. W przypadku przekazywania sobie dokumentów e-mail, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania XIII. OKRESLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY O ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ TAKIEJ ZMIANY Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych postanowień umowy. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w zaproszeniu do składania ofert pomimo zachowania należytej staranności. Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia terminu wykonania całego zakresu umowy z powodu: - działania tzw. ,,siły wyższej", - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - w przypadku zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Kontakt: Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami następujące osoby: Wojciech Woźniak - Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych, Inwestycji - tel. (62) 7618080, wew. 58 - sprawy formalne |
© eurobudowa.pl 2004-2024