Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mierzęcice
ul. Wolności 95
42-460 Mierzęcice
powiat: będziński
tel. 32 288 79 00 wew.227, wew.215
gmina@mierzecice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mierzęcice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 288 79 00 we
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na wykonanie zadania pn.: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w sołectwie
Mierzęcice II" realizowanego w ramach Marszałkowskiego Konkursu ,,Inicjatywa Sołecka"
w 2024 roku.
III.
Przedmiot Zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej
polegające na budowie zadaszonej altany z 2 kompletami stołów z 2 ławami i
podbudową z kostki brukowej; dostawie i montażu grilla betonowego z dwoma
ławkami i podbudową z kostki brukowej oraz budowa kręgu tanecznego.
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym postępowaniem jest określony
w Dokumentacji projektowej oraz Przedmiarze robót, które stanowią załączniki do
niniejszego zapytania ofertowego.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy przy sporządzaniu oferty i wyliczeniu ceny.

Składanie ofert:
IX.
Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 31.05.2024r. w jednym z trzech możliwych sposobów
określonych przez Zamawiającego:
a) listem/przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Gmina Mierzęcice
ul. Wolności 95, 42-460 Mierzęcice.
b) osobiście, w sekretariacie Urzędu Gminy Mierzęcice, pokój nr 22;
c) drogą elektroniczną na adres: gmina@mierzecice.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
V.
Termin realizacji zamówienia do dnia 30 sierpnia 2024 r.

Wymagania:
II.
Tryb udzielenia Zamówienia
Postępowanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo
Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - wartość zamówienia
nie przekracza kwoty 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy).
IV.
Wytyczne dla Oferentów
1. Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem, wiedzą oraz
doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego i terminowego realizowania
przedmiotu umowy.
2. Wskazana w ofercie cena ryczałtowa obejmuje wszystkie elementy zarówno
przewidziane w dokumentacji projektowej jak również nie ujęte, zaś niezbędne do
należytego wykonania całości zadania.
3. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w momencie
zawarcia umowy nie przewidział rozmiaru lub kosztów prac.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (materiały
i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5. Płatność nastąpi po zrealizowaniu całego zadania.6. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez
Zamawiającego.
7. Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek
bankowy w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury wraz z podpisanym protokołem końcowym odbioru robót.
VI.
Warunki udziału w postępowaniu ofertowym
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy:
1. Posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert co najmniej jednego zamówienia zbieżnego
w swoim zakresie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż
50.000 zł.
2. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta.
Powiązania osobowe lub kapitałowe polegają w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika;
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub
powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli;
o pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym,
że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia
Wykonawcy dołączone do oferty wg wzorów stanowiących załączniki do Zapytania
ofertowego: Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4.
Brak dołączenia niniejszych oświadczeń do oferty skutkować będzie odrzuceniem
oferty.
VII.
Kryteria oceny oferty
1) Ocenie przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które:
a) spełniają warunki dotyczące wzięcia udziału w postępowaniu opisane
w rozdziale. VI;
b) będą
kompletne,
podpisane
przez
osobę/osoby
upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy oraz będą zawierały wszystkie załączniki
wymienione w rozdziale VIII pkt. 6 niniejszego Zapytania ofertowego.
2) Oferty, o których mowa w pkt.1 zostaną poddane ocenie wg następujących
kryteriów- Cena 100%.VIII.
Opis sposobu przygotowania oferty
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu
ofertowym.
4. Zamawiający ma prawo żądać od Oferenta dokumentacji potwierdzającej informacje
zawarte w załącznikach przedkładanych celem spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz oceny poszczególnych kryteriów.
5. Jeżeli oferta składana będzie przez Wykonawcę w postaci elektronicznej, z uwagi na
konieczność opatrzenia jej niezbędnymi podpisami i pieczęciami, musi zostać złożona
w postaci skanu/skanów poszczególnych dokumentów wchodzących w jej skład.
Dokumenty powinny być załączone w formacie PDF- czytelny skan.
6. Kompletna oferta powinna zawierać:
a) Formularz ofertowy- zgodnie z załącznikiem nr 5;
b) Wykaz wykonanych robót - zgodnie z załącznikiem nr 3;
c) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
z Zamawiającym- załącznik nr 4
2. W każdym z trzech wymienionych w pkt. 1 sposobów, o przyjęciu oferty przez
Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data wpływu oferty do
Zamawiającego.
3. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane.
X.
1)
2)
3)
4)
5)
Przesłanki odrzucenia oferty
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;
Jest niekompletna;
Została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w
sprawie wyboru Wykonawcy przez Zamawiającego;
Została złożona na innych wzorach dokumentów niż określone jako załączniki do
niniejszego zapytania ofertowego;
Została złożona po terminie składania ofert.
Warunki zmiany umowy
Projekt umowy został przedstawiony w załączniku nr 6 do zapytania ofertowego. Akceptacja
treści umowy odbywa się przez złożenie stosownego oświadczenia w Formularzu ofertowym
(załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego).
W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian
w umowie, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość
dokonania zmian umowy.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Uwagi końcowe
XIV.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia postępowania
bez podania przyczyny.
2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego postępowania,
zostanie o tym fakcie poinformowany w sposób indywidualny.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych
ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się
od zawarcia umowy dot. realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego.
4. W sytuacji gdy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych
Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.5. Wykonawca przystępując do zapytania ofertowego wyraża zgodę na przetwarzanie
danych osobowych oraz danych zawartych w ofercie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja
2018 r. o Ochronie danych osobowych) na potrzeby związane z realizacją zadania pn.
,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w sołectwie Mierzęcice II".

Uwagi:
XIII.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95,
42- 460 Mierzęcice.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się
skontaktować w następujący sposób: adres poczty elektronicznej: iodo@mierzecice.pl
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja postępowania
administracyjnego zgodnie art. 6 ust. 1 lit a), lit c) lub lit. e) RODO, w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w
trybie zapytania ofertowego.
4. Dane mogą być przekazywane lub udostępniane podmiotom upoważnionym na
podstawie i w granicach prawa w celu prawidłowej realizacji zadań określonych w
przepisach prawa.
5. Dane nie będą przekazane do państwa trzeciego - poza Europejski Obszar
Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane będą przechowywane przez okres zgodny z terminami archiwizacji określonymi
przez ustawę o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7. Informuję o prawie do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia oraz wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu jest wyrażeniem zgody ma przetwarzanie
danych osobowych.
9. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, istnieje
prawo do cofnięcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie
danych do momentu jej wycofania.
10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.

Kontakt:
XI. Kontakt z Zamawiającym
Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są:
a) Dorota Kacprowicz e-mail: d.kacprowicz@mierzecice.pl tel. 32 288 79 00 wew.227
b) Sebastian Siudyka e-mail: s.siudyka@mierzecice.pl tel. 32 288 79 00 wew.215.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.