Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług porządkowych i pralniczych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego pl. Dominikański 6 50-159 Wrocław powiat: Wrocław tel. +48 71 77 24 900 aleksandra.szczerba@wcrs.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 71 77 24 90 |
Termin składania ofert: | 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE ,,dot. usług porządkowych i pralniczych dla posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora" II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych i pralniczych dla mieszkańców Wrocławia posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora mających 90 lat lub więcej. Planowana ilość usług w okresie obowiązywania umowy wynosi: 50. 3. Usługa będzie świadczona w granicach administracyjnych Wrocławia. Dojazd Wykonawcy do klienta w granicach administracyjnych Wrocławia należy wliczyć w cenę usługi. 4. Usługi będą zlecane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem seniorów, jednak ich ilość nie może przekroczyć łącznie 50 usług w okresie obowiązywania umowy. 5. Usługa porządkowa i pralnicza wykonywana będzie w następującym zakresie: a. kompleksowe sprzątanie wraz z myciem lodówki, piekarnika; b. wycieranie kurzu, mycie podłóg, odkurzanie, mycie drzwi, kaloryferów, usunięcie pajęczyn; c. mycie okien - 4-5 sztuk jednorazowo (mycie dwustronne standardowych okien); d. pranie koców, pledów, zasłon, firan - odbiór i przywiezienie do 3 dni roboczych; e. ściągnięcie brudnych zasłon, firan i zawieszenie czystych. 6. Wykonawca zobowiązuje się do telefonicznego potwierdzenia umówionej wizyty z Seniorem w dniu poprzedzającym ustalony wcześniej termin. 7. W ramach realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia bazy danych osób (imię, adres zamieszkania, numer telefonu) korzystających z usług zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, niezbędnych do realizacji umowy. 8. Zapłata wynagrodzenia nastąpi za faktycznie zrealizowane usługi porządkowe i pralnicze w danym miesiącu wg. ceny jednostkowej podanej w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1. 9. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowywanie okresowych raportów z liczby wykonanych usług oraz kontrola ilości wykonanych wizyt, tak aby nie przekroczyć limitu 50 wizyt w okresie wykonywania umowy. 10. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się także do odpowiedniej dezynfekcji narzędzi, którymi posługuje się w czasie pracy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP oraz posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Składanie ofert: VI. Miejsce i termin składania ofert TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 22.05.2024 r. godz. 15.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać: ? mailowo na adres: aleksandra.szczerba@wcrs.pl lub info@wcrs.pl. ? listownie na adres: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego, pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław ? osobiście w sekretariacie WCRS, II p., pokój 214. Sekretariat WCRS jest czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 08.00-15.00. Miejsce i termin realizacji: 2. Planowany termin realizacji usług porządkowych i pralniczych rozpoczyna się od 24 maja do 30.06.2024 r. Wymagania: 2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz.1605 z późn. zm.). 3. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. III. Warunki niezbędne do realizacji zamówienia 1. Wykonawca (personel wykonujący umowę) powinien posiadać doświadczenie i umiejętności, do wykonania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, w szczególności predyspozycje do pracy z osobami starszymi oraz możliwości organizacyjne oraz narzędzia do należytego wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia. Pożądane jest posiadanie kompetencji w zakresie nawiązywania i podtrzymywania pozytywnych relacji z osobami starszymi, chorymi, niesamodzielnymi, życzliwe i empatyczne podejście do osób w wieku 90+. 2. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania polisy OC z tytułu świadczonych usług, w tym odpowiedzialności z tytułu nienależytego wykonania zamówienia, które doprowadziło do poniesienia szkody ze strony klienta (seniora). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych w punkcie 1-2 w postępowaniu Wykonawca/Oferent złoży oświadczenie w Formularzu ofertowym. 2IV. INFORMACJE O WYKLUCZENIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). V. Sposób przygotowania oferty Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Sposób składania oferty: Forma pisemna oferty: Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta, należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis "Świadczenie usług porządkowych i pralniczych dla posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora". Oferty będą przyjmowane w sekretariacie Zamawiającego w pok. 214 (czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00) bądź przesłane listownie na adres: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego, pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław (decyduje data wpływu). Forma elektroniczna: Oferta w formie elektronicznej winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione należy przesłać na adres mailowy: aleksandra.szczerba@wcrs.pl lub info@wcrs.pl. Temat e-maila: ,,Świadczenie usług porządkowych ipralniczych dla posiadaczy Szmaragdowej Wrocławskiej Karty Seniora". W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. Oferta wybranego oferenta, która była przesłana w formie elektronicznej, musi zostać załączona do umowy w oryginale, chyba, że została podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym. 3Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy) należy do obowiązków oferenta. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT. V. Kryteria wyboru oferty Przy wyborze i ocenie ofert uznanych za ważne i złożone przez Wykonawców uznanych za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) Cena - waga 90 %. W kryterium ceny, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: najniższa oferowana cena brutto CENA = ------------------------------------------------------ x 90% x 100 pkt cena badanej oferty brutto Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (usługa podologiczna + koszt dojazdu do klienta). b) Kryterium społeczne - waga 10 %. Punkty za to kryterium przyznawane będą na podstawie oświadczenia Wykonawcy o realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem przynajmniej jednej nowozatrudnionej osoby, która należy do przynajmniej jednej z niżej wymienionych grup: ? osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44); ? bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 735); ? osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia. Wymagane jest zatrudnienie co najmniej jednego pracownika na podstawie umowy o pracę w wymiarze adekwatnym do wykonywania usługi będącej przedmiotem zapytania (minimum ? etatu) na czas realizacji umowy. Na etapie oceny ofert spełnianie kryterium badane jest na podstawie oświadczenia Wykonawcy ,,Oświadczenie o spełnianiu kryterium społecznego" - w treści Formularza ofertowego (zał. nr 1). 4W okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu w każdym czasie dokumentacji niezbędnej do weryfikacji spełnienia kryterium społecznego (tj. dokumentów poświadczających zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę oraz poświadczających status osoby zatrudnionej). Punkty za kryterium społeczne zostaną przyznane w następujący sposób: - spełnienie wymogu określonego jako kryterium społeczne - 10 punktów; - brak spełnienie wymogu określonego jako kryterium społeczne - 0 punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium jest równa 10 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę wynikającą z przyjętych w/w kryteriów. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. VIII. Pozostałe postanowienia 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania z poniższych powodów: a. nie złożono żadnej oferty; b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; c. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a Zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert; d. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 3. Cena ma być wyrażona w złotych polskich z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr). 54. Cena oferty powinna obejmować pełny zakres prac określonych w zapytaniu oraz uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych świadczeń. 6. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 7. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zapytania ofertowego, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty z należytą starannością. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny oraz możliwość negocjacji przedstawionych warunków współpracy. 9. Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.). |
© eurobudowa.pl 2004-2024