Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie, restauratorskie i budowlane na terenie kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka Św. Wita, Modesta i Krescencji w Sońsku ul. Ciechanowska 3 06-430 Sońsk powiat: ciechanowski tel. 602-690-332, 23 671-38-18 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sońsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 602-690-332, 23 |
Termin składania ofert: | 2024-06-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ZAPYTANIE OFERTOWE zapraszamy do składania ofert w postępowaniu pn.: ,,Prace konserwatorskie, restauratorskie i budowlane na terenie kościoła parafii Św. Wita, Modesta i Krescencji w Sońsku II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO: Przedmiotem niniejszego zapytania są prace konserwatorskie, restauratorskie i budowlane na terenie kościoła parafii Św. Wita, Modesta i Krescencji w Sońsku. Prace należy wykonać zgodnie z: - Decyzją MWKZ nr 422/DC/2023 z dnia 24.07.2023 r. - Decyzją MWKZ nr 174/DC/2024 z dnia 19 marca 2024 r. - Decyzją MWKZ nr 203/DC/2024 z dnia 3 kwietnia 2024 r. - Programami prac konserwatorskich oraz dokumentacją techniczną. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszelkich wymogów określonych w powyższych dokumentach, w tym wymagań dotyczących spełnienia wymagań wynikających z art. 37a lub 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 840 ze zm.). Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/10231/PolskiLad. IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zadanie 1. Utwardzenie alejki procesyjnej wokół kościoła i bocznej bramy ppoż. oraz opaski wokół budynku kościoła. Zadanie 2. Remont i konserwacja instrumentu muzycznego - organów piszczałkowych mistrza L. Hartmana. Wykonawca wykona całkowity demontaż instrumentu. Zadanie 3. Konserwacja drewnianych elementów kościoła wraz z wymianą uszkodzonych elementów: prospekt organowy, wymiana części podłogi na chórze, konserwacja dwóch konfesjonałów, czterech ławek kolatorskich, dwóch konfesjonałów neogotyckich, głównych drzwi wejściowych do kościoła. Zadanie obejmuje następujące elementy: a) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej b) Demontaż i przewiezienie mebli do z-du stolarskiego c) Usunięcie drewnojadów d) Oczyszczenie z wtórnych przemalowań e) Ostrzyknięcie miejsc po drewnojadach paraloidem f) Naprawa i uzupełnienie ubytków g) Malowanie h) Przywiezienie mebli do kościoła Zadanie 4. Konserwacja dzieł sztuki: obrazu olejnego na płótnie patronów parafii, drewnianego krucyfiksu. Zadanie 5. Fumigacja wyposażenia kościoła parafialnego wraz z jego więźbą dachową i wieżą, w celu likwidacji szkodników drewna. Do zabiegu fumigacji należy użyć gazu - fosforowodoru PH3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania: uszczelnienia kościoła, zagazowania obiektu, kontrolnych elektrochemicznych pomiarów stężenia gazu i doRazowania obiektu, rozebrania uszczelnienia i odwietrzenia obiektu, ozonowania kościoła w niezbędnym zakresie. Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką konserwatorską, obowiązującymi przepisami prawa, załączonymi do niniejszego zaproszenia decyzjami MWKZ, programami prac konserwatorsko-restauratorskich oraz projektem budowlanym. Składanie ofert: VIII. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT. 1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszeni do składania ofert: 1) za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres: Parafia Rzymskokatolicka Św. Wita, Modesta i Krescencji w Sońsku, Ul. Ciechanowska 3 2) oferta musi wpłynąć do Zamawiającego do dnia 17 czerwca 2024 r. do godz. 9.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: zadania 1 oraz 4 do dnia 29 listopada 2024 r. zadania 2-3 oraz 5 do dnia 31 października 2025 r. Wymagania: III. TRYB ZAMÓWIENIA: 1. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WARUNKI SPORZĄDZANIA OFERT: Warunki obligatoryjne jakie musi spełnić Wykonawca, aby jego oferta podlegała ocenie: 1. Posiadane doświadczenie do realizacji zadania: Wykonawca winien wykazać, że spełnia wymogi określone w stosownych decyzjach MWKZ w zakresie poszczególnych zadań. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali z należytą starannością, w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót obejmujących prace budowlane lub konserwatorskie, wykonane w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, o wartości co najmniej: 1) dla zadania nr 1 - 250.000,00 zł, 2) dla zadania nr 2 - 120.000,00 zł, 3) dla zadania nr 3 - 80.000,00 zł, 4) dla zadania nr 4-30.000,00 zł 5) dla zadania nr 5 -150.000,00 zł. 2. Ponadto Zamawiający określa następujące wymagania obligatoryjne: 1) w odniesieniu do zadania 2: a) Wykonawca posiada co najmniej 3 lata sumarycznej pracy przy zabytkowych instrumentach pod nadzorem konserwatora zabytków, w tym 1,5 roku przy organach o mechanicznej trakturze, b) Wykonawca posiada uprawnienia mistrzowskie z zakresu organmistrzostwa, wydane przez izbę rzemieślniczą, a także wykształcenie w kierunku technologii drewna lub konserwacji zabytków drewnianych. 2) w odniesieniu do zadania 4: a) wykonawca posiada doświadczenie obejmujące konserwację minimum pięć dzieł zabytków ruchomych: malarstwo-obraz, rzeźba polichromowana, b) wykonawca posiada odpowiedni potencjał kadrowy do realizacji zadania i pracownię konserwatorską 3) w odniesieniu do zadania nr 5: a) wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania fumigacji fosforowodorem PH3, tj. posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin metodą fumigacji (kopię zaświadczenia należy dołączyć do oferty), b) wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej jednym miernikiem elektrochemicznym do pomiarów stężenia fosforowodoru PH3 powyżej 150 ppm (do oferty należy załączyć kopię certyfikatu kalibracji miernika z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz aktualny certyfikat kalibracji miernika), 3. Warunkiem koniecznym przy złożeniu oferty jest przesłanie przez Wykonawcę szczegółowego kosztorysu ofertowego, z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie składników cenotwórczych, który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego, a także kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań wskazanych w niniejszym zaproszeniu. 4. Minimalny okres gwarancji na realizowane prace wynosi 24 miesiące. W przypadku braku w/w dokumentacji oferta nie będzie rozpatrywana. Wnioskodawca może złożyć ofertę na każde zadanie lub tylko wybrane zadania. VII. ZASADY I TERMINY PŁATNOŚCI: Należność za realizację przedmiotu zamówienia płatna będzie po protokolarnym odbiorze końcowym zatwierdzonym przez MWKZ oraz wypłacie dofinansowania z Polskiego Ładu, w następujących terminach (bez względu na ewentualną wcześniejszą datę zakończenia realizacji zadania): 1) Zadanie 1 oraz zadanie 4 - płatność nastąpi w grudniu 2024 r. 2) Zadanie 2-3 oraz 5 - płatność nastąpi w listopadzie 2025 r. Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami - 80% cena, 20 % długość okresu gwarancji. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Kryteria oceny ofert: a) CENA - ocenie podlega cena całkowita brutto (80%) b) GWARANCJA - ocenie podlega okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia w ramach danego zadania w miesiącach (20%) Punkty za kryterium ,,Cena" zwane dalej ,,Pe" zostaną obliczone według wzoru: Pe = Cmin/Cwn x 100 pkt x waga kryterium Gdzie: Pe - liczba punktów w kryterium ,,Cena", Cmin - cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych, CWn - cena zaproponowana przez wykonawcę waga kryterium - 80 % W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Punkty za kryterium ,,Długość okresu gwarancji" zwane dalej ,,Pg" zostaną obliczone według wzoru: Pg = GWn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium Gdzie: Pg - liczba punktów w kryterium ,,Długość okresu gwarancji", Gmax-gwarancja maksymalna spośród zaproponowanych gwarancji ofertowych, Gwn - gwarancja zaproponowana przez wykonawcę waga kryterium - 20 % W kryterium ,,Długość okresu gwarancji", oferta z najdłuższą gwarancją otrzyma 20 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najdłuższej gwarancji odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Uwaga: Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 24 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 24 m-ce, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, otrzymując wówczas maksymalną liczbę punktów. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru: Po = Pe + Pg gdzie: Po - łączna ilość punktów oferty ocenianej, Pe - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena", Pg- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Gwarancja", 2. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data i godzina dotarcia przesyłki do Zamawiającego, a nie data złożenia przesyłki w urzędzie pocztowym lub innemu operatorowi. Ofertę złożoną po upływie terminu do składania ofert zwraca się bez otwierania bez względu na przyczyny opóźnienia. 3. W przypadku oferty składanej osobiście lub pocztą/kurierem - należy zamieścić ofertę w kopercie, która musi być zaadresowana na adres Zamawiającego i zawierać oznaczenie: ,,Oferta na prace konserwatorskie, restauratorskie i budowlane na terenie kościoła parafii Św. Wita, Modesta i Krescencji w Sońsku ". NIE OTWIERAĆ PRZED 17 CZERWCA 2024 R. GODZ. 9:00. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. IX. INNE POSTANOWIENIA: 1. W przypadku otrzymania dwóch identycznych i zarazem najkorzystniejszych ofert, Wykonawcy, którzy je złożyli zostaną poproszeni o przedstawienie dodatkowych ofert, bądź zaproszeni do dalszych negocjacji. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub podjęcia negocjacji z Wykonawcami w przypadku, gdy zaproponowane ceny ofertowe przekroczą kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od postępowania bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty i bez podawania przyczyn. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Umowa może ulec modyfikacji za zgodą obu stron. 6. O wyniku konkursu Zamawiający powiadomi wszystkich oferentów wiadomością e-mail, a z wyłonionym zwycięzcą podpisze umowę. Kontakt: 5. Osoba kontaktowa w spawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: kwestie merytoryczno-techniczne - ks. Krzysztof Jaroszewski tel. 602-690-332, kwestie proceduralne Iwona Szarlak, tel. 23 671-38-18, w godz. 08:00 - 16:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024