Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Koszenie poboczy dróg gminnych i lokalnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bieliny ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny powiat: kielecki tel./fax. (041)30-25-094/(41) 30-26-107 bieliny@bieliny.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Bieliny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax. (041)30-25 |
Termin składania ofert: | 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWYCH Zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.) Przedmiotem zamówienia jest ,,Koszenie poboczy dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bieliny" tj.: mechaniczne koszenie, poboczy przy około 46,628 km dróg gminnych lokalnych na terenie gminy Bieliny o zmiennej szerokości pobocza od 0,5 m do 1,0 m. 2.) Całkowita długość poboczy przeznaczonych do koszenia 93 256 mb (obustronne koszenie). 3.) Szczegółowe lokalizacje koszenia w przedstawiają załączniki nr 2, 3 oraz 4. IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.) Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego telefonicznego informowania Zamawiającego o miejscu wykonywania usługi. 2.) Pojazdy wykonujące roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. 3.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robot. 4.) Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, zarówno w trakcie ich realizacji, jak i w wyniku zaniechania prac lub niewłaściwego ich wykonania. 5.) Za stan sprzętu w trakcie wykonywania robot odpowiedzialny jest Wykonawca. Dokument nr: 20/2024 Składanie ofert: Oferty prosimy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Bielinach, Ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny (I piętro pok. Nr 14 - Sekretariat) lub wysłać pocztą na adres Zamawiającego. 2.) Oferty należy składać do dnia 20.05.2024 r. do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykaszania: 14 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: III. INFORMACJĘ DODATKOWE 1.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu oraz zakresu wykonania usługi w uzgodnieniu z Wykonawcą usługi. 2.) Wiążąca dla stron jest cena jednostkowa oferowanych przez Wykonawcy usług, w związku z tym rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez faktycznie wykonaną usługę. 3.) Cena oferowana winna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia. Ogólna cena ofertowa musi obejmować wszelkie koszty wykonania usługi oraz koszty w niej nie ujęte, a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania zakresu umowy. 4.) Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu i powrotu sprzętu z bazy Wykonawcy do wyznaczonych przez Zamawiającego odcinków dróg. V. OCENA ZŁOŻONYCH OFERT CENOWYCH Podstawowym kryterium oceny i wyboru ofert cenowych będzie najniższa cena. Cena zaoferowana przez Wykonawcy za wykoszenie 1 mb pobocza, nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zadania. VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1.) Oferta należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2.) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3.) Oferty należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim i w walucie polskiej. 4.) Wszelkie poprawki, skreślenia i zmiany we wpisywanej przez Wykonawcy treści winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, w przeciwnym razie nie będą uwzględnione. 5.) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6.) Oferty należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem: Oferta na: ,,Koszenie poboczy dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bieliny" Nie otwierać przed dniem 20.05.2024r. do godz. 12.00 7.) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. 8.) W przypadku gdy Wykonawcy reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.) O dotrzymaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. 4.) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VIII. INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY Informacja o wyborze oferty zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego bieliny.biuletyn.net (zakładka Zamówienia do 130 000 zł) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Bieliny. Uwagi: IX. RODO 1.) Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że; o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Bieliny, 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów 17; o administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje dane osobowe można skontaktować się pisząc na adres e-mail: iod^abi-net.pl; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Koszenie poboczy dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bieliny" odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: -- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 2.) Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, wjakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W związku z powyższym Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie. Kontakt: OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI Wioletta Winiarska - tel.: 41 30-25-094 w. 227, e-mail: wioletta.winiarska@bieliny.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024