Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku poprzez realizację robót dociepleniowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku poprzez realizację robót dociepleniowych

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Lubliniecki
Paderewskiego 7
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z termomodernizacją Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu przy Ul. Grunwaldzkiej 48, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in. modernizacja dachu poprzez wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej i docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz wymiana instalacji c.o. obejmująca montaż projektowanych rurociągów wraz z montażem grzejników, armatury odcinającej, regulacyjnej oraz roboty budowlane towarzyszące.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt zagospodarowania terenu wraz z Projektem architektoniczno- budowlanym - branża budowlana
b) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt techniczny - branża budowlana
c) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt techniczny - branża sanitarna
d) Załącznik nr 5 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana
e) Załącznik nr 6 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna
f) Załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót - branża budowlana
g) Załącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - branża sanitarna
h) Załącznik nr 9 do SWZ - Tabela równoważności - branża sanitarna
4) Opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót określony został w dokumentach opisanych w pkt. 3). Wszystkie ww. dokumenty stanowią dokumentację techniczną dla niniejszego zadania pn. ,,Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych".

CPV: 45111300-1, 45000000-7,45321000-3,45260000-7,45261000-4,45261900-3,45261910-6,45331100-7

Dokument nr: 2024/BZP 00326264, RZP.272.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostępnego pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/.
2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 08:00
Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z termomodernizacją Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu przy ul. Grunwaldzkiej 48, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in. modernizacja dachu poprzez wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej i docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz wymiana instalacji c.o. obejmująca montaż projektowanych rurociągów wraz z montażem grzejników, armatury odcinającej, regulacyjnej oraz roboty budowlane towarzyszące.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt zagospodarowania terenu wraz z Projektem architektoniczno- budowlanym - branża budowlana
b) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt techniczny - branża budowlana
c) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt techniczny - branża sanitarna
d) Załącznik nr 5 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana
e) Załącznik nr 6 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna
f) Załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót - branża budowlana
g) Załącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - branża sanitarna
h) Załącznik nr 9 do SWZ - Tabela równoważności - branża sanitarna
4) Opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót określony został w dokumentach opisanych w pkt. 3). Wszystkie ww. dokumenty stanowią dokumentację techniczną dla niniejszego zadania pn. ,,Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych".
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45321000-3 - Izolacja cieplna
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 - Naprawa dachów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1)
Cena (P1)
60 %
2)
Okres gwarancji i rękojmi (P2)
40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,1) Cena" - (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
60,00 pkt.
Waga 60%
Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych
Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,2) Okres gwarancji i rękojmi" - (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
40,00 pkt.
Waga 40%
Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy.
Dla kryterium ,, Okres gwarancji i rękojmi" punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 36 miesięcznym okresie gwarancji i rękojmi, otrzyma
0 pkt.
b) wykonawca, który zadeklaruje wydłużony 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi otrzyma 20 pkt.
c) wykonawca, który zadeklaruje wydłużony 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi otrzyma 40 pkt.
Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi", będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego.
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji i rękojmi, wskazanie innego okresu gwarancji i rękojmi niż 36, 48 lub 60 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji i rękojmi, tj. 36 miesięcy.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena - P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji i rękojmi - P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu
dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wyżej wymieniona osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo budowlane.
b) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje że:
A) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania, o wartości roboty nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) łącznie z podatkiem VAT.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. Zamawiający za jedną robotę budowlaną uzna robotę wykonywaną w ramach jednego budynku.
Definicje budowy, przebudowy i remontu należy rozumieć zgodnie z definicją ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 15 do SWZ);
Z wykazu musi wynikać, że wykonawca dysponuje:
A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wyżej wymieniona osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo budowlane.
(W przypadku oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz)
Uwaga! Wykonawca musi wykazać doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na podstawie konkretnych zadań.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, zgodnie z (zgodnie z załącznikiem nr 16 do SWZ)
Z wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania, o wartości roboty nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) łącznie z podatkiem VAT.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. Zamawiający za jedną robotę budowlaną uzna robotę wykonywaną w ramach jednego budynku.
Definicje budowy, przebudowy i remontu należy rozumieć zgodnie z definicją ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. Zamawiający za jedną robotę budowlaną uzna robotę wykonywaną w ramach jednego budynku.
(W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów dotyczących doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 17 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1)
Cena (P1)
60 %
2)
Okres gwarancji i rękojmi (P2)
40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,1) Cena" - (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
60,00 pkt.
Waga 60%
Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych
Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,2) Okres gwarancji i rękojmi" - (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
40,00 pkt.
Waga 40%
Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy.
Dla kryterium ,, Okres gwarancji i rękojmi" punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 36 miesięcznym okresie gwarancji i rękojmi, otrzyma
0 pkt.
b) wykonawca, który zadeklaruje wydłużony 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi otrzyma 20 pkt.
c) wykonawca, który zadeklaruje wydłużony 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi otrzyma 40 pkt.
Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi", będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego.
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji i rękojmi, wskazanie innego okresu gwarancji i rękojmi niż 36, 48 lub 60 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji i rękojmi, tj. 36 miesięcy.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena - P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji i rękojmi - P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-03

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.