mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku poprzez realizację robót dociepleniowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Lubliniecki Paderewskiego 7 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z termomodernizacją Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu przy Ul. Grunwaldzkiej 48, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in. modernizacja dachu poprzez wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej i docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz wymiana instalacji c.o. obejmująca montaż projektowanych rurociągów wraz z montażem grzejników, armatury odcinającej, regulacyjnej oraz roboty budowlane towarzyszące. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt zagospodarowania terenu wraz z Projektem architektoniczno- budowlanym - branża budowlana b) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt techniczny - branża budowlana c) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt techniczny - branża sanitarna d) Załącznik nr 5 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana e) Załącznik nr 6 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna f) Załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót - branża budowlana g) Załącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - branża sanitarna h) Załącznik nr 9 do SWZ - Tabela równoważności - branża sanitarna 4) Opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót określony został w dokumentach opisanych w pkt. 3). Wszystkie ww. dokumenty stanowią dokumentację techniczną dla niniejszego zadania pn. ,,Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych". CPV: 45111300-1, 45000000-7,45321000-3,45260000-7,45261000-4,45261900-3,45261910-6,45331100-7 Dokument nr: 2024/BZP 00326264, RZP.272.11.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostępnego pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/. 2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ 3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 08:00 Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.11.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z termomodernizacją Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu przy ul. Grunwaldzkiej 48, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in. modernizacja dachu poprzez wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej i docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją oraz wymiana instalacji c.o. obejmująca montaż projektowanych rurociągów wraz z montażem grzejników, armatury odcinającej, regulacyjnej oraz roboty budowlane towarzyszące. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt zagospodarowania terenu wraz z Projektem architektoniczno- budowlanym - branża budowlana b) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt techniczny - branża budowlana c) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt techniczny - branża sanitarna d) Załącznik nr 5 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana e) Załącznik nr 6 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna f) Załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót - branża budowlana g) Załącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - branża sanitarna h) Załącznik nr 9 do SWZ - Tabela równoważności - branża sanitarna 4) Opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót określony został w dokumentach opisanych w pkt. 3). Wszystkie ww. dokumenty stanowią dokumentację techniczną dla niniejszego zadania pn. ,,Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu poprzez realizację robót dociepleniowych". 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45321000-3 - Izolacja cieplna 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów 45261910-6 - Naprawa dachów 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Opis kryterium oceny Waga (%) 1) Cena (P1) 60 % 2) Okres gwarancji i rękojmi (P2) 40 % Razem (P) 100% Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,1) Cena" - (P1) Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt. Waga 60% Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga Cena (brutto) badanej oferty Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,2) Okres gwarancji i rękojmi" - (P2) Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt. Waga 40% Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy. Dla kryterium ,, Okres gwarancji i rękojmi" punkty zostaną przyznane w następujący sposób: a) wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 36 miesięcznym okresie gwarancji i rękojmi, otrzyma 0 pkt. b) wykonawca, który zadeklaruje wydłużony 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi otrzyma 20 pkt. c) wykonawca, który zadeklaruje wydłużony 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi otrzyma 40 pkt. Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi", będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego. UWAGA: Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji i rękojmi, wskazanie innego okresu gwarancji i rękojmi niż 36, 48 lub 60 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji i rękojmi, tj. 36 miesięcy. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: P = wartość punktowa (Cena - P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji i rękojmi - P2). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wyżej wymieniona osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo budowlane. b) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje że: A) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania, o wartości roboty nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. Zamawiający za jedną robotę budowlaną uzna robotę wykonywaną w ramach jednego budynku. Definicje budowy, przebudowy i remontu należy rozumieć zgodnie z definicją ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 15 do SWZ); Z wykazu musi wynikać, że wykonawca dysponuje: A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wyżej wymieniona osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo budowlane. (W przypadku oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz) Uwaga! Wykonawca musi wykazać doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na podstawie konkretnych zadań. b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, zgodnie z (zgodnie z załącznikiem nr 16 do SWZ) Z wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania, o wartości roboty nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. Zamawiający za jedną robotę budowlaną uzna robotę wykonywaną w ramach jednego budynku. Definicje budowy, przebudowy i remontu należy rozumieć zgodnie z definicją ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych. Zamawiający za jedną robotę budowlaną uzna robotę wykonywaną w ramach jednego budynku. (W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów dotyczących doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z postanowieniami SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z postanowieniami Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 17 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Opis kryterium oceny Waga (%) 1) Cena (P1) 60 % 2) Okres gwarancji i rękojmi (P2) 40 % Razem (P) 100% Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,1) Cena" - (P1) Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt. Waga 60% Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga Cena (brutto) badanej oferty Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,2) Okres gwarancji i rękojmi" - (P2) Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt. Waga 40% Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji i rękojmi na 36 miesięcy. Dla kryterium ,, Okres gwarancji i rękojmi" punkty zostaną przyznane w następujący sposób: a) wykonawca, który pozostanie przy minimalnym 36 miesięcznym okresie gwarancji i rękojmi, otrzyma 0 pkt. b) wykonawca, który zadeklaruje wydłużony 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi otrzyma 20 pkt. c) wykonawca, który zadeklaruje wydłużony 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi otrzyma 40 pkt. Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi", będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego. UWAGA: Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek okresu gwarancji i rękojmi, wskazanie innego okresu gwarancji i rękojmi niż 36, 48 lub 60 miesięcy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę minimalnego okresu gwarancji i rękojmi, tj. 36 miesięcy. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: P = wartość punktowa (Cena - P1) + wartość punktowa (Okres gwarancji i rękojmi - P2). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2024