mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozwój infrastruktury drogowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Goraj ul. Bednarska 1 23-450 Goraj powiat: biłgorajski 846858002, faks 846858118 poczta@goraj.eurzad.eu |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Goraj |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 846858002, faks 8468 |
Termin składania ofert: | 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Goraj Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie robót budowlanych na drogach o nawierzchni asfaltowej. Zakres tej części obejmuje wykonanie 12 zadań: Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej nr 109162L w miejscowości Bononia. Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 527,07 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - mijanka, - regulacja zjazdów, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 109147L w miejscowościach Goraj i Zagrody. Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 804,25 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - poszerzenia + zjazdy, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 3: Przebudowa dróg gminnych nr 109179L i 109181L w miejscowości Goraj. Przebudową objęty jest odcinek dróg o długości 285,89 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - regulacja zjazdów, - poszerzenia - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 4: Przebudowa drogi gminnej nr 113332L w miejscowości Hosznia Abramowska. Przebudową objęty jest odcinek dróg o długości 242,65 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 5: Przebudowa drogi gminnej nr 109155L w miejscowości Hosznia Ordynacka. Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 731,97 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - regulacja zjazdów, - poszerzenia, - poszerzenia na mijankach, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 6: Przebudowa drogi gminnej nr 109123L w miejscowości Kondrat. Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 990,00 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - regulacja zjazdów, - wzmocnienie konstrukcji nad przepustami, - mijanka - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 7: Przebudowa drogi gminnej nr 109172L w miejscowościach Jędrzejówka i Majdan Abramowski. Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 970,48 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 8: Przebudowa drogi gminnej nr 109157L w miejscowości Majdan Abramowski Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 990,00 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - regulacja zjazdów, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 9: Przebudowa drogi gminnej nr 109159L w miejscowości Średniówka. Przebudową objęte są dwa odcinki drogi o łącznej długości 990,00 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - regulacja zjazdów, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie, - roboty wykończeniowe; Zadanie 10: Przebudowa drogi gminnej nr 109162L w miejscowości Wólka Abramowska Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 990,00 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - regulacja zjazdów, - wzmocnienie konstrukcji nad przepustami, - remont przepustu - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe; Zadanie 11: Przebudowa drogi gminnej 113312L w miejscowości Goraj. Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 63,37 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - dowiązanie do ulic przyległych, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi. - oznakowanie pionowe, Zadanie 12: Przebudowa drogi gminnej nr 109161L w miejscowości Abramów Przebudową objęty jest odcinek drogi o długości 990 m. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe. Wykonanie robót budowlanych na drogach o nawierzchni z betonu cementowego. Zakres tej części obejmuje wykonanie 5 zadań: Zadanie 1: Utwardzenie drogi gminnej nr 113307L w miejscowości Gilów. Zadanie obejmuje utwardzenie odcinka drogi gminnej o długości 0,300 km. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - podbudowa, - wykonanie nawierzchni z betonu cementowego klasy C 25/30, - pobocze, - roboty wykończeniowe; Zadanie 2: Utwardzenie drogi gminnej nr 113310L w miejscowościach Gilów i Hosznia Ordynacka. Zadanie obejmuje utwardzenie dwóch odcinków drogi o łącznej długości 0,950 km. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót:: - roboty przygotowawcze, - podbudowa, - wykonanie nawierzchni z betonu cementowego klasy C 25/30, - pobocze, - roboty wykończeniowe; Zadanie 3: Utwardzenie drogi gminnej nr 113338L w miejscowości Wólka Abramowska. Zadanie obejmuje utwardzenie odcinka drogi gminnej o długości 0,360 km. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - podbudowa, - wykonanie nawierzchni z betonu cementowego klasy C 25/30, - pobocze, - roboty wykończeniowe; Zadanie 4: Utwardzenie drogi gminnej nr 113347L w miejscowości Zastawie Zadanie obejmuje utwardzenie odcinka drogi gminnej o długości 0,535 km. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - podbudowa, - wykonanie nawierzchni z betonu cementowego klasy C 25/30, - pobocze, - roboty wykończeniowe; Zadanie 5: Przebudowa drogi gminnej nr 113320L w miejscowości Hosznia Ordynacka i Kondratach. Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej o długości 0,990 km. Zakres tego zadania obejmuje następujący asortyment robót: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - podbudowa, - wykonanie nawierzchni z betonu cementowego klasy C 25/30, - roboty wykończeniowe, - remont przepustu. CPV: 45233140-2, 45111200-0,45233220-7, 45233220-7,45111200-0 Dokument nr: 2024/BZP 00326432, OR.271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-31 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2395ca9a-1352-11ef-9381-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: poczta@goraj.eurzad.eu (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający uprzejmie informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Goraja, Ul. Bednarska 1, 23-450 Goraj, tel.: (84) 685-80-02, faks: (84) 685-81-18, e-mail: poczta@goraj.eurzad.eu ; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Goraj, prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605); 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca udostępniający dane posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy udostępniającego dane nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-31 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024