Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd RTBS "Administrator" Sp. z o.o
ul. Waryńskiego 16A
26-600 Radom
powiat: Radom
tel: 48 384 65 07 / 48 384 65 08 / 48 384 65 09 tel/fax: 48 362 73 02
sekretariat@rtbs.eu
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 48 384 65 07 /
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego ,,Administrator" sp. z o. o. w Radomiu przy ulicy Waryńskiego 16A działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości Wspólnej przy ulicy:

Okulickiego 82

zaprasza do złożenia oferty na:

Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości

INWESTOR

Wspólnota Mieszkaniowa przy Ul. Okulickiego 82 w Radomiu,

Przedmiot zamówienia:

Budynek pięciokondygnacyjny, pięcioklatkowy, podpiwniczony.

Zakres obejmuje czynności wykonane:

Codziennie ( poniedziałek - piątek ) w godz.ch od 07:00 do 12:00

zamiatanie i zmywanie klatek schodowych w wiatrołapie i na parterze każdej klatki,

mycie drzwi wejściowych do budynku (szyby, ramy),

odkurzanie mat wejściowych,

czyszczenie kratek przed wejściami do klatek,

opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się przed klatkami.

Jeden raz w tygodniu, każdy piątek lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

mycie całych klatek schodowych,

Dwa razy w tygodniu lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

zamiatanie całych klatek schodowych,

usuwanie kurzu i pajęczyn z parapetów, grzejników, skrzynek pocztowych oraz gablot,

mycie balustrad.

Dwa razy w miesiącu lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

1. mycie drzwi do piwnicy, suszarni, wózkowni oraz innych pomieszczeń gospodarczych,

Raz w miesiącu ( ostatni tydzień miesiąca ) w godz.ch od 07:00 do 12:00 lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

1. usuwanie z klatek schodowych, korytarzy piwnicznych i pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańców porzuconych mebli, sprzętów i innych odpadów niepodlegających gromadzeniu w pojemnikach na odpady po uzgodnieniu z ADM-1,

2. zamiatanie posadzki w korytarzach piwnicznych.

Dwa razy w roku lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba.

mycie okien na klatkach schodowych oraz w pomieszczeniach wspólnych,

mycie lamperii.

Sprzątanie obejmuje także wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu po wykonanym remoncie, usunięciu awarii i malowaniu.

Według potrzeb.

doręczanie właścicielom/lokatorom lokali zawiadomień seryjnych (np. informacji o podwyżkach, rozliczeniach),

wywieszanie i zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień w budynkach po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków itp. wywieszonych bez zgody Zamawiającego,

wywieszanie flag,

dokonywanie w razie potrzeby dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w częściach wspólnych budynku,

usuwanie ulotek i naklejek z części wspólnych nieruchomości ( drzwi, okna, parapety, korytarze, rury spustowe itp. ) wywieszonych bez zgody Zamawiającego lub po upływie okresu, na który zostały wywieszone.

Opieka i serwisowanie dekoracji roślinnej:

przycinka drzew i krzewów (dwa razy w roku),

koszenie trawy 7 razy w sezonie,

na bieżąco wyrywanie chwastów z rabat kwiatowych, żywopłotów, ciągów pieszych wokół budynku, opasek betonowych,

usuwanie z terenów zielonych skoszonej trawy oraz innych zanieczyszczeń powstałych
w wyniku zniszczenia lub wyschnięcia roślin,

zasilanie trawą (uzupełnianie ubytków trawy) materiałem dostarczanym przez Zamawiającego.

Śmietniki, place postojowe kontenerów i pojemników:

zamiatanie raz dziennie,

sprzątanie obejmujące wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu.

Na bieżąco:

zamiatanie chodników oraz usuwanie z chodników błota i odpadów oraz gromadzenie odpadów w miejscu do tego przeznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami,

utrzymywanie czystości i porządku na trawnikach, miejscach do parkowania, dojeździe do parkingu, chodnikach, poprzez zamiatanie i grabienie nieczystości, w tym usuwanie odpadów podlegających gromadzeniu w pojemnikach na odpady,

usuwanie chwastów i traw ze ścieżek oraz terenów wybrukowanych,

w okresie jesieni i wiosny grabienie i usuwanie zgrabionych liści,

w okresie opadów śniegu i występowania gołoledzi, także w soboty, niedziele i święta:

odśnieżanie chodników, dojść do klatek schodowych i lokali użytkowych, usuwanie na tych terenach śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie ich piaskiem w zależności od warunków atmosferycznych w sposób całkowicie zabezpieczający przed poślizgiem (sól i piach wykonawca dostarcza we własnym zakresie),

usuwanie lodu ze wszystkich schodów,

6. uprzątnięcie terenów po zimie,

Niezwłocznie:

uporządkowanie na żądanie Zamawiającego wskazanych pomieszczeń wspólnych, poprzez usunięcie z tych pomieszczeń odpadów, w tym odpadów niepodlegających gromadzeniu w pojemnikach na odpady,

zgłaszanie do administratora budynku nt.:

zaistniałych usterek, awarii, dewastacji (np. uszkodzeń pojemników na odpady), kradzieży, itp. mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo zdrowia i życia ludzi i zwierząt,

stwierdzenia faktu niewykonania obowiązków przez jednostki (przedsiębiorstwa) zajmujące się konserwacją, oczyszczaniem i wywozem nieczystości stałych i płynnych,

naruszania przez mieszkańców regulaminu porządkowego domowego.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferty należy składać w siedzibie RTBS"Administrator"Sp. z o.o. w Radomiu przy

ul. Starowolskiej 11A, parter Biuro Obsługi Klienta do dnia 31.05.2024r. z dopiskiem:

,,SPRZĄTANIE -Okulickiego 82"

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:

Na czas nieokreślony od 01.08.2024r.

Wymagania:
Zakres i warunki robót objętych niniejszym zapytaniem

Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia.

2.2.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na wykonania zamówienia.

Kontakt:
osoba do kontaktów Monika Kozłowska - Administrator Nieruchomości.

tel. (48) 384-65-86 wew 310

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.