Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja kompleksu sportowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KORSZE ul. Adama Mickiewicza 13 11-430 Korsze powiat: kętrzyński 89 754 1828 ugim_korsze@korsze.pl https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,163957,cb6087de708c85b99ddccea7660b7d53.html |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Korsze |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 89 754 1828 |
Termin składania ofert: | 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2023 w Korszach" Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy o wym. 62,1 m x 30,1 m. Zakres prac obejmuje: 1) usunięcie i utylizacja wypełnienia, 2) usunięcie i utylizacja starej trawy syntetycznej, 3) wyrównanie warstwy wyrównawczej, 4) równomierne zagęszczenie warstwy wyrównawczej, 5) ułożenie nowej nawierzchni ze sztuczna trawą, 6) wklejenie linii boiska, 7) wyczyszczenie instalacji drenażowej. Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wym. 32,15 m x 19,0 m Zakres prac obejmuje: 1) umycie całej nawierzchni boiska wraz ze strefami wybiegu specjalnymi środkami chemicznymi, 2) uzupełnienie ubytków, poprzez wycięcie miejsc uszkodzonych i odtworzeniu warstw nawierzchni w zależności od głębokości uszkodzenia, 3) zabezpieczenie całego ogrodzenia boiska i elementów wyposażenia przed etapem natrysku warstwy EPDM poprzez montaż plandek, folii do wysokości 2 m, 4) zaimpregnowanie całej powierzchni boiska gruntem na bazie żywic poliuretanowych, celem wzmocnienia wierzchniej warstwy oraz zapewnieniu lepszej przyczepności warstwy EPDM, 5) dwukrotne naniesienie metodą natryskową warstw EPDM w kolorze czerwonym o łącznej grubości do 2 mm, 6) wyznaczenie i namalowanie linii wydzielających boiska do koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego i ich strefy. 1. Przedmiot robót W zakresie zadania jest modernizacja oświetlenia zespołu boisk ,,Orlik" w skład którego wchodzą dwa boiska: boisko piłkarskie ze sztuczną trawą i boisko wielofunkcyjne o nawierzchni z poliuretanu. Zakres robót obejmuje demontaż istniejących projektorów i montaż w ich miejsce lamp typu LED. Zakłada się, że zostaną wykorzystane istniejące słupy oświetleniowe oraz okablowanie. 2. Stan istniejący Boiska oświetlone są naświetlaczami MVP 506 zamontowanymi do stalowych poprzeczek na słupach stalowych o wysokości 9,0 m. Ogółem na obiekcie znajduje się 8 słupów, w tym dwa służą równocześnie do oświetlania boiska wielofunkcyjnego i boiska piłkarskiego. Na tych słupach znajdują się po dwie lampy skierowane na boisko piłkarskie i po dwie skierowane na boisko wielofunkcyjne. Na pozostałych słupach zamontowane są po dwa naświetlacze. Łącznie zainstalowanych jest 20 naświetlaczy. 3. Montaż nowego oświetlenia Wymagane jest zastąpienie istniejących naświetlaczy nowymi lampami w takiej samej ilości o parametrach zapewniających właściwe doświetlenie obiektu. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych zobowiązany jest do przedstawienia symulacji natężenia oświetlenia w poszczególnych częściach obiektu. Symulacja musi wykazać spełnienie minimalnych wymagań dla tego typu obiektów wynikających z przepisów. 4. Wymagania techniczne dla nowych lamp Oprawa i źródło światła powinno posiadać co najmniej 5 letnią gwarancję producenta. Mocowanie opraw oświetleniowych musi zapobiegać olśnieniu zawodników. Boisko do piłki nożnej ze sztuczną nawierzchnią: 1) Ilość słupów - 6 szt. - w tym 2 wspólne dla boiska wielofunkcyjnego 2) Ilość lamp na słupie - 2 szt. Boisko wielofunkcyjne: 1) Ilość słupów - 4 szt. - w tym 2 wspólne dla boiska do piłki nożnej 2) Ilość lamp na słupie - 2 szt. Zadanie polega na naprawie dolnej części ogrodzenia (do wysokości około 1 m) polegające na wymianie dolnego drutu napinającego, ocynkowanego w kolorze ciemnozielonym (RAL 6005) o grubości co najmniej 3,5 mm oraz wprowadzeniu dodatkowych 2 drutów napinających wraz z napinaczami na wysokości 0,4 m i 0,8 m oraz usunięciu nadmiaru wyciągniętej siatki w dolnej części ogrodzenia. Długość ogrodzenia do naprawy - 215 mb. CPV: 45000000-7, 45212290-5,45236119-7,45212140-9,45233200-1,39293300-5, 45212290-5,45236119-7,45212140-9,45233200-1 Dokument nr: 2024/BZP 00326294, GT.271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-31 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,163957,cb6087de708c85b99ddccea7660b7d53.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) Administrator Danych Osobowych: Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Korsze z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Korszach przy ulicy Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, reprezentowana przez Burmistrza Korsz. Z Administratorem Danych Osobowych (ADO) można skontaktować się pisząc pod wskazany adres e-mail: ugim_korsze@korsze.pl lub telefonując pod numer: (89) 7541828. 2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych: W trosce o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możecie się Państwo skontaktować w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i realizacji praw z tym związanych, pisząc na adres e- mail: iod@korsze.pl 3) Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym. 4) Informacja o wymogu/ dobrowolności podania danych osobowych: Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. 5) Okres przechowywania danych osobowych: Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna treść znajduje się w SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Nie przysługujące prawa związane z ochroną danych osobowych: Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,163957,cb6087de708c85b99ddccea7660b7d53.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-31 10:00 Miejsce składania ofert: https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024