Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA BRENNA
UL. WYZWOLENIA 77
43-438 BRENNA
powiat: cieszyński
tel. (0-33) 8536397, 8536222 wew. 222 wew. 226, fax. (0-33) 8536370
zp@brenna.org.pl
Województwo: śląskie
Miasto: BRENNA
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. (0-33) 8536397,
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE DLA WYKONAWCÓW
dotyczące:
Budowa oświetlenia ulicznego przy Ul. Barujec w Brennej
Niniejsze zapytanie ofertowe określa:
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Zamówienie polega na budowie oświetlenia ulicznego przy Ul. Barujec w Brennej na odcinku około 430
metrów, zgodnie z projektami budowlano - wykonawczymi, STWiOR oraz przedmiarami opracowanymi przez
firmę: PROJEKTOWANIE I NADZORY MARIAN BABIARZ Ul. Zofii Kossak - Szatkowskiej 12/33, 43-400 Cieszyn,
które stanowi integralną część niniejszego zapytania ofertowego.
1.2 Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- wykonanie linii oświetleniowej, przewodem napowietrznym typu AsXSn 2x25mm2, o długości całkowitej 405 m
oraz kablem YAKXS 4x35 m2,
- dostawę i montaż słupów: 4 szt. typu E-10,5/4,3,
- dostawę i montaż wysięgników w ilości 11 sztuk
- dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED 100 Philips (lub równoważne) w ilości 2 sztuki,
- dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED 60 Philips (lub równoważne) w ilości 9 sztuk,
- montaż wszystkich pozostałych elementów i materiałów oraz materiałów pomocniczych wykazanych w
zestawieniu zbiorczym będącym integralną częścią ww. projektu budowlano - wykonawczego.
1.3 Standard i zakres wykonania zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
ofertowego.
1.4 Gwarancja:
1.4.1 Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji na całość przedmiotu
zamówienia wynosi 36 miesięcy począwszy od dnia podpisania bezusterkowe protokołu odbioru końcowego,
natomiast maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy począwszy od daty podpisania bezusterkowego
protokołu odbioru końcowego.
1.4.2 Wykonawca zadeklaruje w Formularzu Oferty proponowany okres gwarancji. Okres gwarancji należy
zadeklarować w pełnych miesiącach od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych
objętych zamówieniem.
1.4.3 Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie
przez Zamawiającego terminie, Zamawiający, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie
osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez konieczności uzyskania uprzedniej zgody Sądu - tzw. wykonanie
zastępcze.

CPV: 45231400-9, 45111200-0, 45310000-3, 45315300-1, 45310000-3

Dokument nr: Zp.271.2.7.2024

Otwarcie ofert: 10.4 Otwarcie ofert nie jest jawne.

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin składania ofert
5.1 Ofertę, ważną 30 dni, należy złożyć w terminie do dnia 10-06-2024 r. godz. 10:00, w Biurze Podawczym
Urzędu Gminy Brenna, Ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna.
a) osobiście lub za pośrednictwem posłańca,
b) za pośrednictwem operatora pocztowego.

Miejsce i termin realizacji:
1.5. Termin realizacji zamówienia i termin płatności faktury:
1.5.1 Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia: w ciągu
90 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy.

Wymagania:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Opis sposobu przygotowania oferty
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełniania
4. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punkowych przypisanych do poszczególnych kryteriów
5. Miejsce i termin składania ofert
6. Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności
7. Niezbędne dokumenty stanowiące integralną część oferty
8. Termin związania ofertą
9. Podwykonawstwo
10. Pozostałe informacje dotyczące procedury wyboru najkorzystniejszej
1.5.2 Termin płatności faktury - 30 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury na dziennik podawczy
Zamawiającego wraz protokołem odbioru robót.
2. Opis sposobu przygotowania oferty.
2.1. Oferta musi zostać sporządzona pisemnie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego zapytania
ofertowego.
2.2 Do oferty muszą zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu 7 niniejszego
zapytania ofertowego.
str. 3Zp.271.2.7.2024
2.3 W przypadku, gdyby Wykonawca, jako załącznik do oferty, dołączył kopię dokumentu, kopia ta winna być
potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę podpisującą ofertę. Dokument wielostronicowy przedłożony
w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie.
2.4 Formularz oferty wraz z załącznikami musi zostać podpisany przez upoważnionego przedstawiciela do
reprezentowania Wykonawcy.
2.5 Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez Wykonawcę.
2.6 Wykonawca winien umieścić ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami w kopercie posiadającej
oznaczenia określone w ogłoszeniu o zamówieniu.
2.7 Oferty niekompletne i/lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcy po
wyborze oferty najkorzystniejszej.
2.8 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2.10 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2.11 Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że
Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie przed terminem składania ofert.
2.12 Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty powinno zostać złożone w sposób i formie
przewidzianej dla oferty, z tym, że koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem ,,ZMIANA" lub
,,WYCOFANIE". Oświadczenia te powinny być jednoznaczne i nie powodować wątpliwości Zamawiającego co do
ich treści i zamiarów Wykonawcy.
2.13 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
2.12 Koszty przygotowania oferty - Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełniania
3.1 Sytuacja finansowa - w celu terminowego wykonania zadania Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do
środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż cena oferty.
3.2 Wykonawca winien posiadać zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
3.3 Wykonawca, złoży w formularzu oferty oświadczenie, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki
wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t. j. Dz. U. 2024 poz. 507)1.
3.4 W celu spełnienia ww. warunków udziału w postępowania Wykonawca, jest zobowiązany złożyć stosowne
oświadczenie w formularzu oferty.
Niespełnienie ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty.
1
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany
na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
str. 4Zp.271.2.7.2024
4. Kryterium oceny ofert
4.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie pkt. 10.2 niniejszego
zapytania ofertowego. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami:
4.1.1 Cena (C) - 95 % - określona przez Wykonawcę cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
zawarta w formularzu ofertowym:
Liczonym według wzoru:
Najniższa cena brutto z rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
Cena = -------------------------------------------------------------------------------------------x 95 pkt.
Cena brutto badanej oferty
4.1.2 Gwarancja (G) - 5% - będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji udzielanej na całość przedmiotu
zamówienia, której długość Wykonawca wskazuje w Formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Najdłuższy możliwy okres
gwarancji jaki będzie uwzględniony przez Zamawiającego przy wyborze oferty to 60 miesięcy. Wykonawca winien
zaproponować termin gwarancji w pełnych miesiącach.
Zamawiający w kryterium Gwarancja będzie przyznawał punkty wg wzoru:
Gwarancja badanej oferty
Gwarancja = ----------------------------------------------------------------------------- x 5 pkt.
Najdłuższa gwarancja z rozpatrywanych ofert
Gwarancja badanej oferty, tj. długość okresu oferowanej gwarancji na warunkach określonych w ofercie badanej.
Najdłuższa gwarancja z rozpatrywanych ofert, tj. długość okresu oferowanej gwarancji na warunkach określonych
w ofercie w której zaoferowano najdłuższy okres gwarancji (maksymalnie 60 miesięcy).
Uwaga: w przypadku nie wpisania w formularzu oferty terminu gwarancji albo wpisania krótszego niż minimalny,
tj. 36 miesięcy, albo dłuższego niż maksymalny, tj. 60 miesięcy, albo wpisania okresu gwarancji w niepełnych
miesiącach, Zamawiający uzna, że zachodzi niezgodność treści oferty z treścią zapytania ofertowego. Powyższe
będzie obligowało Zamawiającego do odrzucenia oferty, w myśl regulacji zawartej w pkt. 10.2.1 zapytania
ofertowego.
4.2 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punków obliczoną wg.
poniższego wzoru:
P=C+G
P - suma punktów uzyskanych w kryterium cena, gwarancja,
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium gwarancja
Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3 W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi lub odmówi podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
5.2 W przypadku oferty przesłanej za pośrednictwem operatora pocztowego winna ona wpłynąć do
Zamawiającego we wskazanym wyżej terminie. Oferta, która zostanie doręczona po wskazanym terminie, zostanie
niezwłocznie zwrócona Wykonawcy, bez dokonywania jej oceny przez Zamawiającego.
6. Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności
6.1 Wykonawca określi cenę na podstawie sporządzonego przez siebie kosztorysu uproszczonego lub
szczegółowego, zgodnego z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
Podana cena będzie ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 § 1 kodeksu cywilnego i powinna uwzględniać wszelkie
niezbędne koszty wykonania przedmiotu zamówienia.
6.2 Cena winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia oraz inne koszty wynikające
z zapytania ofertowego i projektu umowy.
6.3 Przed obliczeniem ceny Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się przedmiarem robót
(który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty) oraz elementami projektu budowlanego wraz ze
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zwracając szczególną uwagę czy zawierają
w swej treści wszystkie niezbędne rozwiązania do wykonania przedmiotu zamówienia.
6.4 Wykonawca przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego może stosować dowolne podstawy wyceny.
Zamawiający dopuszcza również, zastosowanie przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym, przy wycenie pozycji
przedmiaru robót, własnych współczynników oraz przyjęcie indywidualnych nakładów rzeczowych RMS.
6.5 Nie przewiduje się waloryzacji ceny.
6.6 Cenę oferty należy podać netto i brutto z obowiązującym podatkiem VAT. Za cenę oferty przyjmuje się łączną
cenę brutto (tj. z podatkiem VAT w wysokości 23 %). Do porównania ofert będzie przyjmowana cena brutto.
6.6 Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
6.7 Z uwagi na formułę wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawcy są zwolnieni z obowiązku załączenia
kosztorysu ofertowego do oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający
zastrzega jednak, że przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał przedłożenia
dokumentu w postaci kosztorysu ofertowego (sporządzonego w oparciu o przedmiar robót - zał. nr 3 do zapytania
ofertowego) wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Nieprzedłożenie
przez wybranego Wykonawcę kosztorysu ofertowego - pomimo wezwania Zamawiającego - będzie równoznaczne
z odmową Wykonawcy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych lub pisarskich w
ofercie, informując o tym pisemnie Wykonawcę, którego oferta podlega poprawie.
7. Niezbędne dokumenty stanowiące integralną część oferty
7.1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
7.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę -dotyczy również ,,spółki cywilnej"- . Zamiast pełnomocnictwa przy
spółce cywilnej można przedłożyć uchwałę wspólników, wskazującą jednego ze wspólników jako umocowanego
do reprezentowania ,,spółki- wszystkich wspólników"
7.3 Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
str. 6Zp.271.2.7.2024
8. Termin związania ofertą
8.1 Składający ofertę pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Podwykonawcy
9.1 Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są oni znani w momencie składania oferty.
9.2 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy,
w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizowanych zobowiązań
wynikających z umów o podwykonawstwo. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców
(dalszych podwykonawców) do realizacji przedmiotu umowy - zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie
Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania robót przez podwykonawcę. Zawiadomienie musi
zawierać dane podwykonawcy oraz szczegółowy zakres robót, które wykona podwykonawca, wartość jego
wynagrodzenia i termin płatności.
9.3 Zamawiający ma prawo w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w ust. 2, zgłosić
Wykonawcy i podwykonawcy sprzeciw wobec wykonywania robót przez podwykonawcę. Zgłoszenie sprzeciwu
ma ten skutek, że Zamawiający nie odpowiada solidarnie wraz z Wykonawcą za zapłatę wynagrodzenia należnego
podwykonawcy.
9.4 Postanowienia pkt. 9.2-9.3 stosuje się odpowiednio do dalszych podwykonawców.
9.5 Każde zawiadomienie o podwykonawcy lub dalszym podwykonawcy, a także ewentualny sprzeciw
Zamawiającego, będą stanowić załączniki do niniejszej umowy.
9.6 Postanowienia pkt. 9.2-9.5 stosuje się odpowiednio do ewentualnych zmian zakresu robót wykonywanych
przez podwykonawców i dalszych podwykonawców.
9.7 Pozostałe warunki regulujące współpracę z udziałem podwykonawcy są określone we wzorze umowy.
10. Pozostałe informacje dotyczące procedury wyboru najkorzystniejszej oferty
10.1 Sposób porozumiewania się wyjaśniania dokumentacji - zapytania ofertowego:
10.1.1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentacji zapytania ofertowego.
Pytania powinny być sformułowane na piśmie (list pod wskazany adres Zamawiającego, fax - 338536397, lub e-
mail - zp@brenna.org.pl) opatrzoną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
10.1.2 Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, wpłynął
do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentacji konkursowej wpłynął po upływie terminu wskazanego w zdaniu
poprzednim, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek
bez rozpoznania.
10.1.3 Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający prześle Wykonawcom, którym przekazał zaproszenie do
udziału w zapytaniu ofertowym, bez ujawniania źródła zapytania; treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
umieszczona zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.4 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść
dokumentacji zapytania ofertowego; dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie
wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do udziału w postępowaniu, oraz zamieści na stronie
internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.5 Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, jeżeli w
wyniku zmiany treści zapytania ofertowego, niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
str. 7Zp.271.2.7.2024
10.1.6 O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców,
którym przekazano zaproszenie do udziału w zapytaniu ofertowym; zawiadomienie to umieszcza również na
stronie internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.8 Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w
treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10.1.9 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień do treści oferty lub dołączonych do niej
dokumentów.
10.2 Odrzucenie oferty.
10.2.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jest niezgodna z zapytaniem ofertowym.
10.2.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy:
a)
nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 niniejszego zapytania
ofertowego,
b)
złożyli nieprawidłowe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
c)
złożyli ofertę po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub w innej formie niż wskazana
w niniejszym zapytaniu ofertowym,
10.2.3 Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego.
10.3 Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
10.5 Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona poprzez zamieszczenie informację na stronie
internetowej: https://bip.brenna.org.pl/ . Niezależnie od powyższego o wyborze oferty powiadomieni będą wszyscy
Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
10.6 Unieważnienie postępowania:
10.6.1 Zamawiający unieważnia postępowanie gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zdecyduje się zwiększyć tą kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty;
c) nie dojdzie do zawarcia umowy z Wykonawcą.
10.6.2 O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy
złożyli oferty oraz zamieszcza informację na stronie internetowej: https://bip.brenna.org.pl/

Uwagi:
1.7 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
? administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Brenna będący kierownikiem Urzędu
Gminy Brenna z siedzibą władz przy ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, tel. 33-8536222 fax. 338536370, e-
mail: poczta@brenna.org.pl;
? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Brenna jest Pan Paweł Lis, tel. 33-497999, e-mail:
plis@volvox.pl;
? dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.2.7.2024 w trybie zapytania ofertowego;
? odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późn. zm.), ;
? dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub czas archiwizacji dokumentów przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub obowiązku archiwizowania dokumentów;
? w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? Wykonawca posiada :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Wykonawcy nie przysługuje:
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zapytaniem ofertowym oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
10.1.7 Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są :
- w sprawach merytorycznych - Waldemar Ornowski, tel. 33-8536-222 wew. 222, e-mail:
w.ornowski@brenna.org.pl
- w sprawach procedury - Barbara Stec - Czyż tel. 8536222 wew. 226, e-mail: zp@brenna.org.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.