mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa kotew rozprężnych urabialnych iniekcyjnych oraz kotew rozprężnych urabialnych iniekcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A ul. Krucza 18 43-251 Pawłowice powiat: pszczyński tel. 32 7564113, fax. 32 4762671, (+48) 71 787 35 34, 32 756-2031, 32 756 2640, 32 756 2641 helpdesk@logintrade.net |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pawłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 7564113, fax |
Termin składania ofert: | 2024-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa aukcji: Zakup i dostawa kotew rozprężnych urabialnych iniekcyjnych L-2000 oraz kotew rozprężnych urabialnych iniekcyjnych L-3000 6. Lista produktów Lp.Nazwa produktu 1Zakup i dostawa kotew rozprężnych urabialnych iniekcyjnych L-2000 oraz kotew rozprężnych urabialnych iniekcyjnych L-3000 Dokument nr: PZ.260-166/24 Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji:23.05.2024 r. godz. 1000 Składanie ofert: 9. Terminy TERMIN SKŁADANIA ofert:21.05.2024 r. godz. 1200 Wykonawca składa ofertę w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim poprzez dostarczenie oferty wraz z załącznikami opisanymi powyżej w zamkniętej kopercie, z dopisanym numerem i nazwą aukcji, na adres: ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice, Kancelaria Główna pokój nr 10. JSW SA KWK Pniówek Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania Termin wykonania całości zadania: 7 dni od daty zawarcia umowy, 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna. Wymagania: (tryb postępowania - Aukcja elektroniczna) 1. Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" (uchwała Zarządu JSW SA nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r.) Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 2031. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla- kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. Nazwa kryterium 1. Cena IlośćJednostka miary 1Pakiet Uwagi8. Reguły Aukcja japońska Cena dotyczy całego kontraktu Czas na decyzję: 60 sekund 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych oferentów. 11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji (lub negocjacji) Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji (lub negocjacji). Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji (lub negocjacji). 14. Warunki płatności 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Zapłata nastąpi przelewem w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego. Podstawą do wystawiania faktury będzie pozytywny protokół odbioru robót podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót na adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa Centrum Usług Wspólnych 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Armii Krajowej 56. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 17. Warunki udziału 1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. 2. Złożenie przez Wykonawcę oferty, zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1. 2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem. 3. Dodatkowe wymagane dokumenty: a) Referencje lub inne dokumenty z okresu 3 ostatnich lat wystawione przez podmiot, na rzecz którego wskazane usługi były zrealizowane, potwierdzające ich należyte wykonanie, zgodność dostarczonych urządzeń ze stawianymi im wymaganiami technicznymi i jakościowymi oraz potwierdzające terminowość realizacji dostawy. b) Kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG (wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem. ,18. Prawa i obowiązki Zamawiającego 1.Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2.Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3.Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4.Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: przetargi@pniowek.jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 5.Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. 6.Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej - 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie ze Specyfikacją techniczną 21. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Zgodnie ze Specyfikacją techniczną 22. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie ze Specyfikacją techniczną Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów: Alina Dryja - tel. 32 756-2031, adryja@pniowek.jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Sebastian Siemieniuch, +48 32 756 2640, ssiemieniuch@pniowek.jsw.pl Piotr Franek, +48 32 756 2641, pfranek@pniowek.jsw.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024