Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynków magazynowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynków magazynowych

Data zamieszczenia: 2024-05-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Saperska 2
59-726 Świętoszów
powiat: bolesławiecki
43wog.szp@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowanie?postepowanie=67610376
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świętoszów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont budynków magazynowych nr 93, 125, 131 w kompleksie 3096 w Potoku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakresy robót przedstawiono w załączonych dokumentacjach i obejmuje miedzy innymi:
1. Remont dachu i elementów zewnętrznych:
- Ścięcie drzew, pocięcie pni na odcinki, karczowanie pni i ich usunięcie z terenu kompleksu, usuniecie gałęzi i konarów, uporządkowanie terenu po robotach powstałych po wycince drzew,
- Przewiezienie drewna do SOI Żagań,
- Zdjęcie warstwy ziemi o średniej grubości 50 ? 60 cm z dachu magazynu,
- Rozbiórka pokrycia dachowego z papy,
- Uzupełnienie podłoża stropu,
- Wykonanie izolacji powłokowej bitumicznej,
- Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe
- papa termozgrzewalna podkładowa gr. 4,7 mm
- papa termozgrzewalna wierzchniego krycia gr. 5,3 mm,
- Ułożenie warstwy betonowej (dociskowej) gr 5 cm - beton klasy C 25/30,
- Wykonanie izolacji powłokowej bitumicznej powierzchni betonu,
- Częściowa rozbiórka kominów wentylacyjnych,
- Naprawa i uzupełnienie ścianek murowanych kominów wentylacyjnych,
- Uzupełnienie tynków kominów wentylacyjnych,
- Wykonanie obróbek z papy wierzchniego krycia,
- Wykonanie i montaż krat na otworach wentylacyjnych kominów,
- Rozbiórka i wykonanie nowych czap na kominach wentylacyjnych,
- Malowanie elementów metalowych kominów wentylacyjnych - kraty zabezpieczające wloty,
- Zasypanie ziemią o średniej grubości 50 ? 60 cm powierzchnię dachu budynku magazynowego,
- Uporządkowanie terenu po robotach ziemnych.
2. Remont pomieszczenia magazynowego:
- Demontaż sufitu podwieszanego z płyt typu ,,Suprema" na konstrukcji drewnianej, - Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian,
- Wykonanie rusztu z łat drewnianych pod okładziny sufitów,
- Okładziny sufitów z płyt z wełny drzewnej wiązanej cementem gr. 25 mm o reakcji na ogień A2,
- Zmycie i zeskrobanie starej farby ze ścian,
- Gruntowanie ścian pod wyprawy tynkarskie, - Wykonanie wypraw tynkarskich na ścianach,
- Gruntowanie ścian pod malowanie,
- Dwukrotne malowanie ścian,
- Malowanie olejne wlotów wentylacyjnych,
- Czyszczenie posadzki,
- Odnowienie (malowanie) linii komunikacyjnych,
3. Remont wejść i podjazdów:
- Wykucie z muru ościeżnicy stalowe wraz z drzwiami,
- Montaż drzwi stalowych zewnętrznych ocieplonych dwuskrzydłowych wraz z ościeżnicą, zamkami oraz sztabą - zgodne z normą obronną,
- Montaż drzwi stalowych wewnętrznych ocieplonych dwuskrzydłowych (podział 100x60 cm) wraz z ościeżnicą, klamką i zamkami
- Uzupełnienie ścian cegłami klinkierowymi,
- Uzupełnienie ścian z betonu,
- Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitu,
- Uzupełnienie tynków zewnętrznych ścian,
- Gruntowanie podłoży pod malowanie,
- Dwukrotne malowanie ścian zewnętrznych,
- Malowanie farbą olejną drzwi kratowych wietrzeniowych,
- Malowanie oznakowań budynku - numeracja na drzwiach budynku,
- Rozebranie podłoża z betonu żwirowego,
- Wykonanie koryta pod podjazdy,
- Wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego
- Wykonanie nawierzchni betonowej - warstwa dolna,
- Wykonanie nawierzchni betonowej - warstwa górna.
Zakresy robót przedstawiono w załączonych dokumentacjach i obejmuje miedzy innymi:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- demontaż wywietrzaków dachowych - do powtórnego wbudowania,
- demontaż instalacji odgromowej,
- demontaż instalacji odgromowej wysokiej,
- rozebranie pokrycia dachowego z papy,
- rozebranie rynien i rur spustowych,
- rozebranie obróbek blacharskich,
- demontaż okien stalowych oraz krat okiennych,
- demontaż kratek wentylacyjnych,
- miejscowe skucie posadzek,
- rozebranie elementów konstrukcji betonowych - opaska wkoło budynku, podjazdy.
2. Roboty budowlane:
- montaż obróbek blacharskich,
- montaż rynien i rur spustowych, - krycie dachu papą termozgrzewalną podkładową,
- krycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia,
- montaż wywietrzaków dachowych uprzednio zdemontowanych,
- wykonanie obróbek z papy wierzchniego krycia,
- zamurowanie części okien,
- montaż okien - okna zgodne z normą obronną,
- czyszczenie i malowanie olejne bram wejściowych,
- przyspawanie uchwytów do otwierania bram,
- uzupełnienie posadzek betonowych,
- czyszczenie i uzupełnienie szczelin dylatacyjnych,
- malowanie na posadzce pasów farbą chlorokauczukową,
- gruntowanie ścian,
- założenie narożników na ścianach i słupach
- wykonanie tynków na ścianach i słupach,
- gruntowanie podłoży pod malowanie,
- dwukrotne malowanie ścian,
- założenie kratek wentylacyjnych z żaluzjami,
- wykonanie tynków zewnętrznych,
- gruntowanie ścian zewnętrznych,
- przygotowanie i naprawa podłoża - ściany zewnętrzne,
- zamocowanie siatki zbrojącej - ściany zewnętrzne,
- wyprawy elewacyjne - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej,
- wyprawy elewacyjne - gruntowanie podłoża,
- wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego,
- dwukrotne malowanie elewacji,
- wykonanie i montaż kratek zabezpieczających otwory wentylacyjne,
- wykonanie koryta pod opaskę wkoło budynku,
- wykonanie opaski betonowej wkoło budynku,
- wykonanie podjazdów do bram budynku,
- czyszczenie odstojników na wodę deszczową,
- montaż ścieków betonowych do odstojników,
- osadzenie drabiny włazowej na dach.
3. Roboty elektryczne - instalacja odgromowa:
- montaż instalacji odgromowej na dachu budynku,
- ręczne wykopy pod ułożenie bednarki,
- układanie bednarki (taśmy odgromowej) w wykopie,
- montaż złączy,
- zasypanie wykopów z ubiciem warstwami,
- wykonanie pomiarów instalacji odgromowej.
Zakresy robót przedstawiono w załączonych dokumentacjach i obejmuje miedzy innymi:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- demontaż wywietrzaków dachowych - do powtórnego wbudowania,
- demontaż instalacji odgromowej,
- demontaż instalacji odgromowej wysokiej,
- rozebranie pokrycia dachowego z papy,
- rozebranie rynien i rur spustowych,
- rozebranie obróbek blacharskich,
- demontaż okien stalowych oraz krat okiennych,
- demontaż kratek wentylacyjnych,
- miejscowe skucie posadzek,
- rozebranie elementów konstrukcji betonowych - opaska wkoło budynku, podjazdy.
2. Roboty budowlane:
- montaż obróbek blacharskich,
- montaż rynien i rur spustowych, - krycie dachu papą termozgrzewalną podkładową,
- krycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia,
- montaż wywietrzaków dachowych uprzednio zdemontowanych,
- wykonanie obróbek z papy wierzchniego krycia,
- zamurowanie części okien,
- montaż okien - okna zgodne z normą obronną,
- czyszczenie i malowanie olejne bram wejściowych,
- przyspawanie uchwytów do otwierania bram,
- uzupełnienie posadzek betonowych,
- czyszczenie i uzupełnienie szczelin dylatacyjnych,
- malowanie na posadzce pasów farbą chlorokauczukową,
- gruntowanie ścian,
- założenie narożników na ścianach i słupach
- wykonanie tynków na ścianach i słupach,
- gruntowanie podłoży pod malowanie,
- dwukrotne malowanie ścian,
- założenie kratek wentylacyjnych z żaluzjami,
- wykonanie tynków zewnętrznych,
- gruntowanie ścian zewnętrznych,
- przygotowanie i naprawa podłoża - ściany zewnętrzne,
- zamocowanie siatki zbrojącej - ściany zewnętrzne,
- wyprawy elewacyjne - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej,
- wyprawy elewacyjne - gruntowanie podłoża,
- wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego,
- dwukrotne malowanie elewacji,
- wykonanie i montaż kratek zabezpieczających otwory wentylacyjne,
- wykonanie koryta pod opaskę wkoło budynku,
- wykonanie opaski betonowej wkoło budynku,
- wykonanie podjazdów do bram budynku,
- czyszczenie odstojników na wodę deszczową,
- montaż ścieków betonowych do odstojników,
- osadzenie drabiny włazowej na dach.
3. Roboty elektryczne - instalacja odgromowa:
- montaż instalacji odgromowej na dachu budynku,
- ręczne wykopy pod ułożenie bednarki,
- układanie bednarki (taśmy odgromowej) w wykopie,
- montaż złączy,
- zasypanie wykopów z ubiciem warstwami,
- wykonanie pomiarów instalacji odgromowej.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00328452, 44/26/PN/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowaniepostepowanie=67610376
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowaniepostepowanie=67610376
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730) zapewnionych przez system Portal e-usług Smart PZP, zwany dalej Systemem
elektronizacji.
2. System elektronizacji jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/43wog
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie elektronizacji,
ani logowania do Systemu elektronizacji.
4. Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń,
informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania odbywa się za pośrednictwem posiadanego konta Użytkownika Zewnętrznego.
5. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji,
odpowiedzi na pytania odbywa się w Systemie elektronizacji.
6. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej o wielkości do 100 MB, w ogólnie dostępnych formatach
danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc
.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
9. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych są: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone
w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
10. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy z siedzibą w Świętoszowie Ul. Saperska 2, 59-726
Świętoszów2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: 43wog.iod@ron.mil.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8)
posiada Pani/Pana) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy
skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa
do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowanie?postepowanie=67610376
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 08:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowaniepostepowanie=67610376

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.