podkarpackie (Nisko)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Gliwice)
mazowieckie (Baboszewo)
łódzkie (Łowicz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynków magazynowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Saperska 2 59-726 Świętoszów powiat: bolesławiecki 43wog.szp@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowanie?postepowanie=67610376 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Świętoszów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont budynków magazynowych nr 93, 125, 131 w kompleksie 3096 w Potoku Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakresy robót przedstawiono w załączonych dokumentacjach i obejmuje miedzy innymi: 1. Remont dachu i elementów zewnętrznych: - Ścięcie drzew, pocięcie pni na odcinki, karczowanie pni i ich usunięcie z terenu kompleksu, usuniecie gałęzi i konarów, uporządkowanie terenu po robotach powstałych po wycince drzew, - Przewiezienie drewna do SOI Żagań, - Zdjęcie warstwy ziemi o średniej grubości 50 ? 60 cm z dachu magazynu, - Rozbiórka pokrycia dachowego z papy, - Uzupełnienie podłoża stropu, - Wykonanie izolacji powłokowej bitumicznej, - Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe - papa termozgrzewalna podkładowa gr. 4,7 mm - papa termozgrzewalna wierzchniego krycia gr. 5,3 mm, - Ułożenie warstwy betonowej (dociskowej) gr 5 cm - beton klasy C 25/30, - Wykonanie izolacji powłokowej bitumicznej powierzchni betonu, - Częściowa rozbiórka kominów wentylacyjnych, - Naprawa i uzupełnienie ścianek murowanych kominów wentylacyjnych, - Uzupełnienie tynków kominów wentylacyjnych, - Wykonanie obróbek z papy wierzchniego krycia, - Wykonanie i montaż krat na otworach wentylacyjnych kominów, - Rozbiórka i wykonanie nowych czap na kominach wentylacyjnych, - Malowanie elementów metalowych kominów wentylacyjnych - kraty zabezpieczające wloty, - Zasypanie ziemią o średniej grubości 50 ? 60 cm powierzchnię dachu budynku magazynowego, - Uporządkowanie terenu po robotach ziemnych. 2. Remont pomieszczenia magazynowego: - Demontaż sufitu podwieszanego z płyt typu ,,Suprema" na konstrukcji drewnianej, - Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian, - Wykonanie rusztu z łat drewnianych pod okładziny sufitów, - Okładziny sufitów z płyt z wełny drzewnej wiązanej cementem gr. 25 mm o reakcji na ogień A2, - Zmycie i zeskrobanie starej farby ze ścian, - Gruntowanie ścian pod wyprawy tynkarskie, - Wykonanie wypraw tynkarskich na ścianach, - Gruntowanie ścian pod malowanie, - Dwukrotne malowanie ścian, - Malowanie olejne wlotów wentylacyjnych, - Czyszczenie posadzki, - Odnowienie (malowanie) linii komunikacyjnych, 3. Remont wejść i podjazdów: - Wykucie z muru ościeżnicy stalowe wraz z drzwiami, - Montaż drzwi stalowych zewnętrznych ocieplonych dwuskrzydłowych wraz z ościeżnicą, zamkami oraz sztabą - zgodne z normą obronną, - Montaż drzwi stalowych wewnętrznych ocieplonych dwuskrzydłowych (podział 100x60 cm) wraz z ościeżnicą, klamką i zamkami - Uzupełnienie ścian cegłami klinkierowymi, - Uzupełnienie ścian z betonu, - Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitu, - Uzupełnienie tynków zewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży pod malowanie, - Dwukrotne malowanie ścian zewnętrznych, - Malowanie farbą olejną drzwi kratowych wietrzeniowych, - Malowanie oznakowań budynku - numeracja na drzwiach budynku, - Rozebranie podłoża z betonu żwirowego, - Wykonanie koryta pod podjazdy, - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego - Wykonanie nawierzchni betonowej - warstwa dolna, - Wykonanie nawierzchni betonowej - warstwa górna. Zakresy robót przedstawiono w załączonych dokumentacjach i obejmuje miedzy innymi: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż wywietrzaków dachowych - do powtórnego wbudowania, - demontaż instalacji odgromowej, - demontaż instalacji odgromowej wysokiej, - rozebranie pokrycia dachowego z papy, - rozebranie rynien i rur spustowych, - rozebranie obróbek blacharskich, - demontaż okien stalowych oraz krat okiennych, - demontaż kratek wentylacyjnych, - miejscowe skucie posadzek, - rozebranie elementów konstrukcji betonowych - opaska wkoło budynku, podjazdy. 2. Roboty budowlane: - montaż obróbek blacharskich, - montaż rynien i rur spustowych, - krycie dachu papą termozgrzewalną podkładową, - krycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, - montaż wywietrzaków dachowych uprzednio zdemontowanych, - wykonanie obróbek z papy wierzchniego krycia, - zamurowanie części okien, - montaż okien - okna zgodne z normą obronną, - czyszczenie i malowanie olejne bram wejściowych, - przyspawanie uchwytów do otwierania bram, - uzupełnienie posadzek betonowych, - czyszczenie i uzupełnienie szczelin dylatacyjnych, - malowanie na posadzce pasów farbą chlorokauczukową, - gruntowanie ścian, - założenie narożników na ścianach i słupach - wykonanie tynków na ścianach i słupach, - gruntowanie podłoży pod malowanie, - dwukrotne malowanie ścian, - założenie kratek wentylacyjnych z żaluzjami, - wykonanie tynków zewnętrznych, - gruntowanie ścian zewnętrznych, - przygotowanie i naprawa podłoża - ściany zewnętrzne, - zamocowanie siatki zbrojącej - ściany zewnętrzne, - wyprawy elewacyjne - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, - wyprawy elewacyjne - gruntowanie podłoża, - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego, - dwukrotne malowanie elewacji, - wykonanie i montaż kratek zabezpieczających otwory wentylacyjne, - wykonanie koryta pod opaskę wkoło budynku, - wykonanie opaski betonowej wkoło budynku, - wykonanie podjazdów do bram budynku, - czyszczenie odstojników na wodę deszczową, - montaż ścieków betonowych do odstojników, - osadzenie drabiny włazowej na dach. 3. Roboty elektryczne - instalacja odgromowa: - montaż instalacji odgromowej na dachu budynku, - ręczne wykopy pod ułożenie bednarki, - układanie bednarki (taśmy odgromowej) w wykopie, - montaż złączy, - zasypanie wykopów z ubiciem warstwami, - wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. Zakresy robót przedstawiono w załączonych dokumentacjach i obejmuje miedzy innymi: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż wywietrzaków dachowych - do powtórnego wbudowania, - demontaż instalacji odgromowej, - demontaż instalacji odgromowej wysokiej, - rozebranie pokrycia dachowego z papy, - rozebranie rynien i rur spustowych, - rozebranie obróbek blacharskich, - demontaż okien stalowych oraz krat okiennych, - demontaż kratek wentylacyjnych, - miejscowe skucie posadzek, - rozebranie elementów konstrukcji betonowych - opaska wkoło budynku, podjazdy. 2. Roboty budowlane: - montaż obróbek blacharskich, - montaż rynien i rur spustowych, - krycie dachu papą termozgrzewalną podkładową, - krycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, - montaż wywietrzaków dachowych uprzednio zdemontowanych, - wykonanie obróbek z papy wierzchniego krycia, - zamurowanie części okien, - montaż okien - okna zgodne z normą obronną, - czyszczenie i malowanie olejne bram wejściowych, - przyspawanie uchwytów do otwierania bram, - uzupełnienie posadzek betonowych, - czyszczenie i uzupełnienie szczelin dylatacyjnych, - malowanie na posadzce pasów farbą chlorokauczukową, - gruntowanie ścian, - założenie narożników na ścianach i słupach - wykonanie tynków na ścianach i słupach, - gruntowanie podłoży pod malowanie, - dwukrotne malowanie ścian, - założenie kratek wentylacyjnych z żaluzjami, - wykonanie tynków zewnętrznych, - gruntowanie ścian zewnętrznych, - przygotowanie i naprawa podłoża - ściany zewnętrzne, - zamocowanie siatki zbrojącej - ściany zewnętrzne, - wyprawy elewacyjne - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej, - wyprawy elewacyjne - gruntowanie podłoża, - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego, - dwukrotne malowanie elewacji, - wykonanie i montaż kratek zabezpieczających otwory wentylacyjne, - wykonanie koryta pod opaskę wkoło budynku, - wykonanie opaski betonowej wkoło budynku, - wykonanie podjazdów do bram budynku, - czyszczenie odstojników na wodę deszczową, - montaż ścieków betonowych do odstojników, - osadzenie drabiny włazowej na dach. 3. Roboty elektryczne - instalacja odgromowa: - montaż instalacji odgromowej na dachu budynku, - ręczne wykopy pod ułożenie bednarki, - układanie bednarki (taśmy odgromowej) w wykopie, - montaż złączy, - zasypanie wykopów z ubiciem warstwami, - wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00328452, 44/26/PN/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowaniepostepowanie=67610376 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowaniepostepowanie=67610376 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730) zapewnionych przez system Portal e-usług Smart PZP, zwany dalej Systemem elektronizacji. 2. System elektronizacji jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/43wog 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie elektronizacji, ani logowania do Systemu elektronizacji. 4. Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania odbywa się za pośrednictwem posiadanego konta Użytkownika Zewnętrznego. 5. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania odbywa się w Systemie elektronizacji. 6. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej o wielkości do 100 MB, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z 9. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych są: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 10. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy z siedzibą w Świętoszowie Ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: 43wog.iod@ron.mil.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pana) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowanie?postepowanie=67610376 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 08:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/43wog/public/postepowaniepostepowanie=67610376 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024