Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
683z dziś
6921z ostatnich 7 dni
26134z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa nowego obiektu produkcyjnego, dedykowanego rozpoczęciu produkcji innowacyjnych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa nowego obiektu produkcyjnego, dedykowanego rozpoczęciu produkcji innowacyjnych mikrorurek

Data zamieszczenia: 2024-05-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: SPYRA PRIME sp. z o.o
Przelotowa 33
43-190 Mikołów
powiat: mikołowski
+32 330 09 30
biuro@spyraprimo.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190071
Województwo: śląskie
Miasto: Mikołów
Wadium: ---
Nr telefonu: +32 330 09 30
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ nr FESL - 01/2024
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-01GF/23 - Transformacja przedsiębiorstwa poprzez zwiększenie mocy przerobowych, inwestycję w budowę hali oraz zakup maszyn i urządzeń.

Część 1
Budowa nowego obiektu produkcyjnego

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem Zamówienia jest budowa nowego obiektu produkcyjnego, dedykowanego rozpoczęciu produkcji innowacyjnych mikrorurek. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Roboty ziemne
2. Płyta żelbetowa na podbudowie
3. Fundamenty budynku socjalnego, fundamenty nawijarek
4. Izolacje fundamentów budynku socjalnego
5. Konstrukcja stalowa
6. Dach hali
7. Obudowa hali i budynku socjalnego płytami warstwowymi
8. Stolarka
9. Bramy
10. Kanalizacja podposadzkowa
11. Wykonanie projektu wykonawczo warsztatowego konstrukcji stalowej
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa hali do produkcji rur z tworzyw sztucznych wraz z niezbędną infrastrukturą w Mikołowie przy Ul. Przelotowa 33, dz.nr.259/71,285/68,193/69, 286/70, 262/70, 270/72, 260/70 Obręb Paniowy. Inwestycja posiada niezbędne decyzje administracyjne w postaci pozwolenia na budowę: Nr decyzji: RDPB-0107/2024.
Budynek parterowy, niepodpiwniczony w formie wydłużonego leżącego prostopadłościanu z dołożonym mniejszym prostopadłościanem. Dachy hali i przybudówki z poziomu podejść i podjazdów niewidoczne - osłnięte attyką. Do budynku hali produkcyjnej długości 159,86m, szerokości 24,16 m i wysokości ( do góry attyki ) 8,45m w środkowej części południowo-zachodniej elewacji , dołożono przybudówkę, mieszczącą zaplecze techniczne i socjalne hali o długości 37m, szerokości 5,50m i wysokości 4,95m.
Dach hali symetryczny, dwuspadowy o nachyleniu 6,25% ; w osi podłużnej dachu świetliki kalenicowe łukowe. Wysokość budynku od poziomu terenu przed wejściem, do góry świetlika dachu 8,69m. Dach przybudówki pulpitowy, jednospadowy o nachyleniu 6,25%. Ściany całości wykonane z poziomo ułożonych płyt warstwowych w kolorze srebrnym RAL 9006, cokół żelbetowy ocieplony styropianem wodoodpornym w systemie etics , w kolorze elewacje rury spustowe, tworzące na elewacji powtarzalny rytm pionowych elementów. Kolor rur spustowych RAL 9006. Stolarka aluminiowa okienna i drzwiowa oraz bramy z drzwiami ewakuacyjnym również w kolorze RAL 9006.
Charakterystyka obiektu budowlanego:
Kubatura : 31111,27 m3
Powierzchnia użytkowa 3988,43m2
Powierzchnia zabudowy: 4066,06 m2,
Długość: 159,865m
Szerokość: 24,16 m
Wysokość budynku: 8,69m
Kondygnacje: 1
Budynek nie zawiera lokali mieszkalnych.
Zestawienie pomieszczeń:
1. Hala produkcyjna 3792,72 m2
2. Wyłącznik główny prądu 4,00 m2
3. Pomieszczenie techniczne 1- pompy systemu chłodzenia 23,25 m2
4. Pomieszczenie techniczne 2- zespół pomp ciepła 31,46 m2
5. Pomieszczenie techniczne 3- rezerwa 15,38 m2
6. Jadalnia 17,27 m2
7. Zaplecze szatniowe 32,10 m2
8. Umywalnia 13,37 m2
9. Warsztat i magazyn podręczny mechaniczny 53,59 m2
10. WC przystosowany dla osób niepełnosprawnych 5,29 m2
RAZEM: 3988,43m2
Zapytanie realizowane będzie na podstawie załączonej dokumentacji technicznej oraz załączników w szczególności:
1.Projekt architektoniczno-budowlany z załącznikami;
2. Projekt zagospodarowania terenu z załącznikami;
3. Decyzja Burmistrza Miasta Łaziska Górne o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia z dnia 31.01.2024 r.
4. Pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Mikołowskiego nr RDPB-0107/2024 z dnia 04.03.2024 r.
5. Przedmiar inwestorski z dnia 09.05.2024 r.
6. Opinie geotechniczne nr U - 2864/20 oraz U - 2936/21 z załącznikami
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
a) warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu,
b) projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, projektami technicznymi i dokumentacją wykonawczą
c) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej
Szczegółowy i pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45261210-9, 45262210-6, 45262300-4, 45262400-5, 45262500-6, 45300000-0, 45330000-9, 45400000-1, 45410000-4

Dokument nr: 2024-64759-190071, FESL - 01/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-03

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
mikołowski
Gmina
Mikołów
Miejscowość
Mikołów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji:
1) Wystąpienia okoliczności opisanych w sekcji 3.2.4. pkt 4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
2) konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu robót ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, niezależne od niego, dotyczące np. braku przygotowania /możliwości przekazania miejsca realizacji zamówienia z uwagi na istotne czynniki uniemożliwiające podjęcie robót budowlanych,
3) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem Umowy;
c) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy;
d) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron Umowy;
e) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
f) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
g) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
- w przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego.
4) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy,
7) zmiany cen w sytuacji, zgodnie z zasadami określonymi w paragrafie 6 pkt 4-10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania - na pisemny wniosek jednej ze Stron,
8) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, że zmiany nie powodują zwiększenia ceny. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę.
9) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego).
2. Dopuszcza się wykonanie robót zamiennych w miejsce robót wynikających z oferty Wykonawcy w sytuacji gdy zajdzie co najmniej jeden z nw. przypadków:
a) roboty zamienne zapewnią lepsze rozwiązanie techniczne niż roboty wynikające z oferty Wykonawcy;
b) roboty zamienne są korzystniejsze dla Zamawiającego niż roboty wynikające z oferty Wykonawcy;
c) pomimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego przy opisywaniu przedmiotu Umowy zajdą okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i których następstwa wymagają wykonania robót zamiennych;
d) w toku realizacji Umowy zostanie wydana decyzja organu administracji publicznej w wyniku, której zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, a roboty wynikające z oferty Wykonawcy staną się zbędne do wykonania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Nie dotyczy
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty zostały wykonane - zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w każda z realizacji/zamówień o wartości brutto minimum 7 000 000,00 złotych.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Nie dotyczy
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji Inwestycji:
Osoba uprawniona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) bądź ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego uprawniające do kierowania robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczona od OC. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w formularzu ofertowym. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia budowlane najpóźniej do dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Nie dotyczy
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę polisy OC o sumie gwarancyjnej minimum 3 000 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć polisę wraz z potwierdzeniem zapłaty najpóźniej do dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
3. Informacje o zasadach przetwarzania danych (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
4. Wykaz wykonanych robót (Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-17
Data ostatniej zmiany
2024-05-17 13:50:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena oferty -(netto) 80%
Szczegółowy opis kryteriów oceny znajduje się w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji robót budowlanych liczony od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - 20%
Szczegółowy opis kryteriów oceny znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Pietrzyk
tel.: +32 330 09 30
e-mail: biuro@spyraprimo.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.