podkarpackie (Mielec)
podkarpackie (Sanok)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Legnica)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług asenizacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o Nowohucka 1 31-580 Kraków powiat: Kraków +48 12 64 62 202, faks +48 12 64 62 350 beata.wolnik@mpo.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 12 64 62 202, fa |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług asenizacyjnych w Centrum Ekologicznym Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40 w Krakowie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asenizacyjnych dla obiektów i instalacji na terenie Centrum Ekologicznego Barycz przy ulicy Krzemienieckiej w Krakowie w zakresie wypompowywania ścieków ze studzienek kanalizacyjnych, rowów, zastoisk, zbiorników wybieralnych przy obiektach socjalnych i innych zbiorników wraz z ich odwozem i spustem do studzienki miejskiej kanalizacji sanitarnej znajdującej się w odległości około 1 km od Centrum Ekologicznego Barycz lub do najbliższej miejskiej zlewni w przypadku ścieków sanitarnych. Zamawiający wskazuje miejsce wprowadzenia ścieków do kanalizacji. Opłaty z tytułu wprowadzenia ścieków do kanalizacji miejskiej ponosi Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ. 2. Miejscem świadczenia usługi: Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40, 30-694 Kraków 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy - z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w § 7 ust. 5 załącznika nr 3 do SWZ CPV: 90430000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00332050, TZ/EG/6/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://mpo krakow.logintrade.net 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpo krakow.logintrade.net. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Zamawiający informuje, iż komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Przetargowej pzp24.pl dostępnej pod adresem: https://mpo-krakow.logintrade.net. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań sprzętowych dla ww. Platformy Przetargowej znajdują się pod link: https://mpo-krakow.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html. b) Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert. c) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania. d) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach.txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w pkt. 9 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. e) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: - drogą elektroniczną: beata.wolnik@mpo.krakow.pl; - poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://mpo-krakow.logintrade.net. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., Ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, tel. +48 12 64 62 202, e-mail: mpo@mpo.krakow.pl. b) Osobą kontaktową we wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Oczyszczania Sp. z o.o. jest Inspektor Ochrony Danych dostępny pod adresem: iod@mpo.krakow.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Świadczenie usług asenizacyjnych w Centrum Ekologicznym Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40 w Krakowie" nr sprawy: TZ/EG/6/2024, prowadzonym w trybie podstawowym; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-29 10:30 Miejsce składania ofert: https://mpo-krakow.logintrade.net Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: TZ/EG/6/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asenizacyjnych dla obiektów i instalacji na terenie Centrum Ekologicznego Barycz przy ulicy Krzemienieckiej w Krakowie w zakresie wypompowywania ścieków ze studzienek kanalizacyjnych, rowów, zastoisk, zbiorników wybieralnych przy obiektach socjalnych i innych zbiorników wraz z ich odwozem i spustem do studzienki miejskiej kanalizacji sanitarnej znajdującej się w odległości około 1 km od Centrum Ekologicznego Barycz lub do najbliższej miejskiej zlewni w przypadku ścieków sanitarnych. Zamawiający wskazuje miejsce wprowadzenia ścieków do kanalizacji. Opłaty z tytułu wprowadzenia ścieków do kanalizacji miejskiej ponosi Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ. 2. Miejscem świadczenia usługi: Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40, 30-694 Kraków 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy - z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w § 7 ust. 5 załącznika nr 3 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 90430000-0 - Usługi likwidacji ścieków 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium Cena - w skali 100 pkt. C=C_min/C_b *100pkt gdzie: C - ilość punktów w kryterium cena oferty brutto Cmin - najniższa cena oferty brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena oferty brutto badanej oferty niepodlegających odrzuceniu Wykonawca który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 pkt. natomiast pozostali Wykonawcy - odpowiednio mniej punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym jednakże Zamawiający nie precyzuje warunku uczestnictwa w tym zakresie, b) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, jednakże Zamawiający nie precyzuje warunku uczestnictwa w tym zakresie, c) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej jednakże Zamawiający nie precyzuje warunku uczestnictwa w tym zakresie d) posiadają odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową tj.: dysponują co najmniej jednym pojazdem asenizacyjnym o pojemności nie mniejszej niż 12 m3, umożliwiającym wypompowywanie ścieków ze studzienek kanalizacyjnych, rowów, zastoisk, zbiorników wybieralnych oraz ich odwóz i spust do studzienki miejskiej kanalizacji sanitarnej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania oferty oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 a) oraz 2 b) do SWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w lit. a) stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w lit. a) składa każdy z Wykonawców. d) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 7 SWZ, w postaci: - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający zaleca sporządzenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 a) do SWZ. - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, - oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9 a) SWZ, w zakresie postaw wykluczenia z postępowania. Zamawiający zaleca sporządzenie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 b) do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8 SWZ, zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, iż dysponuje urządzeniami, o których mowa w pkt 8 d), zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 c) do SWZ; b) Oświadczenie, o którym mowa w lit. a) stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcą do oferty przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty należy dołączyć: - oświadczenia, o których mowa w pkt. 9 a) oraz b) SWZ, - wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 5 do SWZ, - wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty - zał. nr 6 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: - Warunek uczestnictwa w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w pkt. 8 lit. d) musi spełniać jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiotowe zamówienie publiczne (warunek ten nie podlega łączeniu). - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Powyższy obowiązek dotyczy także Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie usług zobowiązany jest podać jedynie te usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający stosowanie do treści art. 455 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie i na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 3 do SWZ tj. w zakresie : 1) zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy. 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy (do 70 % maksymalnej, przewidzianej, ilości godzin) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium Cena - w skali 100 pkt. C=C_min/C_b *100pkt gdzie: C - ilość punktów w kryterium cena oferty brutto Cmin - najniższa cena oferty brutto ze wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena oferty brutto badanej oferty niepodlegających odrzuceniu Wykonawca który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 pkt. natomiast pozostali Wykonawcy - odpowiednio mniej punktów. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2024