Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
616z dziś
5586z ostatnich 7 dni
23044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI
ul. Józefa Marka 9
34-600 Limanowa
powiat: limanowski
18 33 37 800
zamowienia@powiat.limanowski.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Limanowa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 18 33 37 800
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych przy obiektach Powiatu Limanowskiego realizowanych formule zaprojektuj i wybuduj
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1 - ,,Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja obiektu krytej pływalni w Limanowej" realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj".
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja obiektu krytej pływalni w Limanowej" realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej (technologia basenowa) i elektrycznej. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Umowa o roboty budowlane dla w/w zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności wykonanie przez Wykonawcę:
1) Czynności projektowych wykonanych na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby uzyskał w imieniu Zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w ramach zadania dokumenty pozwalające na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: prawa budowlanego.
2) Robót budowalnych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i odpowiednimi przepisami prawa wraz z nadzorem autorskim.
Zakres robót budowlanych będzie obejmował m.in.:
a) PARTER
- przebudowa strefy wejściowej (nowa aranżacja holu wejściowego i strefy wejściowej do szatni wraz z wyposażeniem),
- remont, rozbudowa i wyposażenie tarasu zewnętrznego wraz z budową niecki rekreacyjnej, dwóch wanien jacuzzi i sauny zewnętrznej z przedsionkiem wraz z kompletnym ich wyposażeniem na tarasie,
b) PODBASENIE
- rozbudowa podbasenia o gabaryt rozbudowanego tarasu wraz z przeniesieniem magazynów chemii basenowej oraz z kompletnym ich wyposażeniem,
c) INFRASTRUKTURA
- przebudowa i rozbudowa wszystkich instalacji wewnętrznych w przebudowywanych strefach i zewnętrznych kolidujących z rozbudową,
3) Czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby w przypadku istniejącego obowiązku prawnego uzyskał w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokumenty pozwalające na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego.
3. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy - Inspektorat nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:
1) koordynacja i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności ustawą Prawo budowlane oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich zgłoszeń, decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy,
2) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego,
3) zapewnienie harmonijnego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a w przypadku wystąpienia zakłóceń związanych z realizacją prac - niezwłoczne informowanie o nich Zamawiającego,
4) w przypadku niezadowalającego postępu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o wszystkich środkach naprawczych, które należy zastosować w celu zniwelowania zaistniałego opóźnienia i doprowadzenia do wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane,
5) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego,
6) przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z rękojmią za wady.
4. W ramach umowy Wykonawca - Inspektor nadzoru inwestorskiego jest także upoważniony i zobowiązany do pełnego nadzoru nad pracami projektowymi w tym: terminowością, weryfikowania prawidłowości zaproponowanych rozwiązań projektowych w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
5. Szczegółowy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik do SWZ
Zadanie częściowe nr 2 - ,,Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa obiektu administracyjno - usługowego przy Ul. Józefa Marka 9 w Limanowej realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj".
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa obiektu administracyjno - usługowego przy Ul. Józefa Marka 9 w Limanowej" realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Umowa o roboty budowlane dla w/w zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności wykonanie przez Wykonawcę:
1) Czynności projektowych wykonanych na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby uzyskał w imieniu Zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w ramach zadania dokumenty pozwalające na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: prawa budowlanego.
2) Robót budowalnych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i odpowiednimi przepisami prawa wraz z nadzorem autorskim.
3) Czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby w przypadku istniejącego obowiązku prawnego uzyskał w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokumenty pozwalające na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego.
3. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy - Inspektorat nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:
1) koordynacja i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności ustawą Prawo budowlane oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich zgłoszeń, decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy,
2) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego,
3) zapewnienie harmonijnego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a w przypadku wystąpienia zakłóceń związanych z realizacją prac - niezwłoczne informowanie o nich Zamawiającego,
4) w przypadku niezadowalającego postępu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o wszystkich środkach naprawczych, które należy zastosować w celu zniwelowania zaistniałego opóźnienia i doprowadzenia do wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane,
5) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego,
6) przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z rękojmią za wady.
4. W ramach umowy Wykonawca - Inspektor nadzoru inwestorskiego jest także upoważniony i zobowiązany do pełnego nadzoru nad pracami projektowymi w tym: terminowością, weryfikowania prawidłowości zaproponowanych rozwiązań projektowych w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
5. Szczegółowy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące załącznik do SWZ

CPV: 71247000-1, 71520000-9,71248000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00332644, BZ.272.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl zwanej dalej ,,Platformą".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne
2.Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie
4.Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego
5.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
a)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES
b)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES
c)do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego)
d)w przypadku podpisywanie pliku przez kilka osób, zalecamy stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików
e)w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie w szczególności jednego z formatów .zip, .7z.
f)ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. W przypadku podpisywania oświadczeń lub dokumentów sporządzonych w formacie innym niż .pdf - w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym - zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie wewnętrznym. W przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie
zewnętrznym, należy pamiętać aby przekazać zarówno podpisywane oświadczenie lub dokument oraz plik podpisu zewnętrznego
6. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy
a)stały dostęp do sieci Internet
b)posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail)
c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux
d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera)
e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies
7.Zamawiający dopuszcza pliki o wielkości do 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx., .rtf, .odt, .xls, .xlsx.
8.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych
a)załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert
b)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas, widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ,,Data przesłania"
c)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie
9.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta: ,,Zapytania/Wyjaśnienia", ,,Wiadomości", ,,Dokumenty na wezwanie"). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie
10.Podpis musi zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na ,,paczce" dokumentów elektronicznych zawierających ofertę Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl;
b) osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych, zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień zwartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-29 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma: https://e-propublico.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.