śląskie (Ruda Śląska)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Siemianowice Śląskie)
łódzkie (Wieruszów)
łódzkie (Łask)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sceny wraz z transportem i montażem oraz przeszkolenie z montażu i użytkowania |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WARSZTATY KULTURY w Lublinie ul. Grodzka 5a 20-112 Lublin powiat: Lublin Nr tel./fax (81) 533 08 18 sekretariat@warsztatykultury.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Nr tel./fax (81) 533 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę sceny wraz z transportem i montażem na patio kamienicy przy Ul. Grodzkiej 7 w Lublinie oraz przeszkoleniem z montażu i użytkowania sceny 3 pracowników Warsztatów Kultury III. Opis przedmiotu zamówienia Scena wraz z transportem i montażem na patio kamienicy przy Ul. Grodzkiej 7 w Lublinie oraz przeszkoleniem z montażu i użytkowania sceny 3 pracowników Warsztatów Kultury 1. Założenia konstrukcji scenicznej - zadaszenia - zadaszenie dwuspadowe - wymiarach wewnętrznych 6 x 4 m - ilość podpór (nóg) - 4 - wysokość wewnętrzna od podłoża 4m - kolor kratownicy - aluminiowy - siatki zabezpieczające z 3 stron - wingi 0,5 m do nagłośnienia (do przodu)- dodatkowa belka na wysokości obwiedni, możliwością przesuwania, lub demontażu 2. Założenia podestów scenicznych - podesty modułowe o wymiarach 6 x 4 m - wysokość sceny 0,6 m - schody stałe, dwustopniowe 0,5 m - czarna wysłona podestów 3. Inne sprawy zamówienia: - wysokość rozstawienia podpór zadaszenia należy dostosować do istniejącego otoczenia. Różni się od siebie o wysokość ok 1 m - do budowy szerokości obwiedni należy zastosować: 3 elementy o długości 2m - do budowy głębokości obwiedni należy zastosować: 2 elementy o długości 2m - do budowy jednej podpory zadaszenia należy zastosować: 1 elementy o długości 2m, 2 elementy o długości 1 m - do budowy dodatkowej belki, należy zastosować: 3 elementy o długości 2m - do budowy kalenicy, należy zastosować: 2 elementy o długości 2m - dodatkowe kratownice do zamówienia - 2 elementy o długości 0,5 m (nie dotyczy wingów) 4. Specyfikacja konstrukcji: - kratownica typu QUADRO system o wymiarach 290x290 mm, wykonane z aluminiowej rury o przekroju 50 mm, grubości ściany 3mm oraz lamelek 20x2mm, stężone aluminiowymi wzmocnieniami - każdy element konstrukcji musi posiadać gniazdo do łączenia kompatybilne ze sobą, za pomocą łącznik do kratownic (beczek), oraz trzpień do łączników (pin-ów), zabezpieczonych zawleczkami - każdy element typu kratownica, box corner, podstawa, musi posiadać stałą etykietę z numerem seryjny, modelem, datą produkcji, oraz wagą elementu 5. Specyfikacja podestów scenicznych - modułowy podest sceniczny o wymiarach 2 x 1 m, - zastosowana wodoodporna, antypoślizgowa sklejka hexa o grubości 12 mm - zastosowany profil aluminiowy z 4 stron, oraz wzdłużnego wzmocnienia - kolor sklejki - czarny - nośność sceny do 750 kg na 1m2 - maksymalna waga 1 moduły 2x1m - 33 kg - 4 x mocowania na nogi o profili 40x40 mm - nogi teleskopowe z płynna regulacją zakresu wysokość pracy od 40-60cm i 60-100 cm - wszystkie nogi wyposażona w miarkę, wskazującą poziom rozsunięcia - każda noga wyposażona w stopę z gumowego tworzywa 6. Specyfikacja poszycia - plandeki: - kolor plandeki - przezroczysty - wykonanie z trudnopalnego materiału 7. Specyfikacja poszycia - plandeki: - siatki sceniczne wysłaniające boki oraz horyzont sceny od poziomu sceny do wysokości dachu - wykonane z trudnopalnego, materiału w kolorze czarnym - gęstość siatki pozwalająca zapewnić ochronę przed warunkami atmosferycznymi8. Razem technika: - 19 x kratownica 2 m (kratownica 290x290 mm, rura 50x3mm) - 8 x kratownica 1 m (kratownica 290x290 mm, rura 50x3mm) - 4 x kratownica 0,5 m (kratownica 290x290 mm, rura 50x3mm) - 84 x łącznik do kratownic (beczka) - 264 x trzpień do łączników (pin) - 264 x zawleczka do trzpieni - 6 x box corner 290x290 mm - 72 x półbeczki do box corner - 72 x śruba do półbeczki box corner - 4 x wzmocniona podstawa, z 4 regulowanymi stopami w zakresie +/- 20cm - 8 x dystansów do kratownic 10 mm + śruba do box cornera - 2 x systemy hakowe do kratownicy umożlwiający montaż na wysokości obwiedni sceny, z możliwością zamocowania na dowolnej głębokości sceny - 4 x półłacznik z śrubą + obejmą do rury 50x3mm (aliskaf) - 4 x wspornik kratownica duo-system z rur 50x3mm o długości 300 - 350 cm zakończony z dwóch storn szybkozłączem do rury 50 mm - 4 x wspornik -rury 50x3mm o długości 300 - 350 cm zakończony z dwóch storn szybkozłączem do rury 50 mm - 1 x plandeka dopasowana na konstrukcje dwuspadową - 3 z siatki sceniczne 13 x podestów scenicznych 200x100 cm 48 x nóg teleskopowych 40-60 cm 4 x nogi teleskopowych 60-100 cm 8 x nóg stałych 40 cm 36 x samopoziomujących kostek 36 x klamer łączących blaty 1 x schody stałe, dwustopniowe 20 cm oraz 40 cm Wykonawca do oferty załączy opis techniczny/foldery/katalogi potwierdzające, oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. Dokument nr: WK-II.271.2.2024 Składanie ofert: VI. Miejsce oraz termin składania ofert Skan podpisanej oferty wraz z załącznikami należy przesłać na adrese-mail: sekretariat@warsztatykultury.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: Dnia 29 maja 2024 r., godz. 13.00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji: 24 i 25 czerwca 2024 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia 1. Do niniejszego postępowania ma zastosowanie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm. - dalej ustawa). 2. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi poniżej 130 000 zł. 3. Zamawiający informuje, iż przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn.: ,,Zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej'' dofinansowanie ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2024 z Funduszu Promocji Kultury. VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 1. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe (brutto). Cenę należy podać w złotych polskich. 2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszej dokumentacji jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonywać zamówienia, w szczególności: koszt transportu, montażu oraz przeprowadzenie instruktażu personelu Zamawiającego. VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert. Cena oferty (brutto): 100 % Punktacja: Liczba punktów = (najniższa cena : cena badanej oferty) x 100 pkt x 100 % VIII. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY. IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą w celu doprecyzowania warunków realizacji zamówienia we wszystkich aspektach. X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana ustawowej stawki podatku VAT 2) istotne zmiany prawa powszechnie obowiązującego, wpływających na zasady realizacji niniejszego zamówienia, 3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym; 4) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek istotnych zmian w zakresie zrealizowanego przedmiotu zamówienia; 5) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanego zamówienia i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie poszczególnego montowanego urządzenia, z których Zamawiający rezygnuje; 6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego (tzw. rażąca strata); 7) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym; 8) W przypadku pkt 4, zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do zmienionej umowy lub nowych zasad dotyczących realizacji umowy. W przypadku pkt 5, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych usług i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie usług, z których Zamawiający rezygnuje.9) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1) w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w OPZ, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; d) konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w OPZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; e) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia; 2) w zakresie terminu w przypadku: a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia. 3) w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; b) gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia; pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia; 4) zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych usług, od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. 4. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz podczas jego realizacji, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 5. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie Aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. Uwagi: XI. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych są Warsztaty Kultury w Lublinie [ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin] ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego]; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego]; ? ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: V. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344) na poniższy adres: e-mail: sekretariat@warsztatykultury.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024