mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Łowicz)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg rolniczych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LIMANOWA ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B 34-600 Limanowa powiat: limanowski 18/2630047, faks 18/3371337 sekretariat@gminalimanowa.pl https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/9d5041ca-a42f-4a59-89a7-16e9d02e18a6 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Limanowa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 18/2630047, faks 18/ |
Termin składania ofert: | 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg rolniczych (bis) Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Przebudowa drogi dojazdowej w miejscowości Męcina Przebudowa drogi dojazdowej (wewnętrznej) na dz. ew. nr 931, 1196/2, 1195/5, 1195/2, 1198/1, 1195/3 w miejscowości Męcina na odcinku o długości 1340 m. Zakres robót: Roboty ziemne, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, pobocza, zjazdy, przepusty, odwodnienie. Przebudowa sieci gazowej zgodnie z załączonymi warunkami PSG. Część 2 - Przebudowa drogi dojazdowej w miejscowości Siekierczyna Przebudowa drogi dojazdowej (wewnętrznej) na dz. ew. nr 101 w miejscowości Siekierczyna na odcinku o długości 450 m. Zakres robót: Roboty ziemne, stabilizacja podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, pobocza, zjazdy, odwodnienie. Przebudowa sieci gazowej zgodnie z załączonymi warunkami PSG. CPV: 45233140-2, 45111200-0,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00334203, ZP.271.15.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/9d5041ca-a42f-4a59-89a7-16e9d02e18a6 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/9d5041ca-a42f-4a59-89a7-16e9d02e18a6 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych (Platforma ZP) który dostępny jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl. szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale VIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Limanowa z siedzibą w Urzędzie Gminy Limanowa o następujących danych kontaktowych: 34-600 Limanowa, sekretariat@gminalimanowa.pl, tel. 18 263-00-45 administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: : iod@gminalimanowa.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 11:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/9d5041ca-a42f-4a59-89a7-16e9d02e18a6 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024