Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Obrazów
Obrazów 84
27-641 Obrazów
powiat: sandomierski
tel. (15) 836 51 62 fax(15) 836 55 51
inwestycje@obrazow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Obrazów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (15) 836 51 62
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem przy Publicznej Szkole Podstawowej w Obrazowie".
III. Opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem przy Publicznej Szkole Podstawowej w Obrazowie".
W/w zadanie obejmuje ułożenie na istniejącej betonowej płycie boiska do gry w koszykówkę o wymiarach 26,00 m x 10,70 m płyty bezpiecznej, elastyczna płyta gumowa SBR tzw. puzzli o grubości 45mm w kolorze szarym wraz z kołkami montażowymi. Przed ułożeniem płyty bezpiecznej nadać odpowiednie spadki poprzez podsypanie kruszywa tzw. wysiewki. Ponadto planowane jest montaż urządzeń zabawowych z robinii akacjowej, ławek robinii akacjowej, regulaminu placu zabaw robinii akacjowej oraz montaż ogrodzenia ocynkowanego panelowego z trzema przetłoczeniami 3D. Wysokość ogrodzenia l,15m. W ogrodzeniu planowany jest montaż dwóch furtek o szerokości 1,1 Om. Furtka wyposażona w zamek na klucz. Słupki stalowe ocynkowane o wymiarach 4cx6cm zabetonowane w fundamencie. Słupki od góry zabezpieczone zatyczką pvc.
Wzdłuż chodnika prowadzącego do wejścia do szkoły planowany jest demontaż obrzeży betonowych oraz kostki brukowej. W miejsce rozebranej kostki przewidziane jest ułożenie korytek betonowych.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Funduszu Europejskiego dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego z Krajowego Planu na Rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+.
3. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności:
1) Pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane.
2) Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.

CPV: 7152000-9

Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2024-05-29, o godz. 12:05 w siedzibie zamawiającego Gmina Obrazów, Obrazów 84, 27-641 Obrazów, pokój nr: 13

Składanie ofert:
5) Ofertę należy złożyć na załączonym do niniejszego zapytania ofertowego formularzu -załącznik nr 1 (wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami nr 2, nr 3, nr 4 oraz referencjami).
6) Ofertę cenową należy złożyć do dnia 29.05.2024 roku do godz. 1200 w Sekretariacie Urzędu Gminy w Obrazowie, Obrazów 84, 27-641 Obrazów, pok. 8 w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Dostawcy (pieczęć firmowa) oraz napisem: oferta na pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Zakup i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem przy Publicznej Szkole Podstawowej w Obrazowie" nie otwierać do dnia 29.05.2024 do godz. 12:05.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia.
Od dnia zawarcia umowy w okresie realizacji inwestycji do dnia zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, ich odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia robót, a także w okresie rękojmi, gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Wykonawcę robót. Realizacja prac nastąpi w ciągu 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023.1605 z późn. zm.).
V. Warunki udziału w postępowaniu
1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nadzorował wykonanie co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową obiektów małej architektury, boisk wielofunkcyjnych w ramach jednej umowy/kontraktu o wartości inwestycji nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
2). Wykonawcy są wpisani na listę Inżynierów Budownictwa oraz mają opłaconą polisę, od odpowiedzialności cywilnej.
3) Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane do pełnienia nadzoru nad zleconymi pracami.
VI. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu.
1) ,,Wykaz osób" według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2) ,,Oświadczenia o uprawnieniach osób wykonujących zamówienie" według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Wykaz wykonanych usług w zakresie wykonania nadzorów budowlanych według druku, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Referencje potwierdzające należyte wykonanie zleconych prac określone w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
5) Kserokopia decyzji uprawnień budowlanych, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz polisy od odpowiedzialności cywilnej
VII. Sposób przygotowania oferty.
1) Dostawca w formularzu ofertowym określi ryczałtową cenę jednostkową brutto za zamówienie.
2) Zamawiający wybierze ofertę cenową dostawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia.
3) Zamawiający wybierze ofertę Dostawcy, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę.
7) Oferta cenowa złożona po terminie składania ofert podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
8) Usługodawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę cenową przed upływem terminu składania ofert.
9) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
10) Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu.
11) Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie stanowi podstawy do roszczenia praw ze strony wykonawcy do zawarcia umowy
12) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, dla której inwestycji ma być pełniony nadzór oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do skalkulowania wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu

zamówienia.
13) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji oferenta.
14) Zapytanie ofertowe wraz z formularzem ofertowym dostępne jest na stronie internetowej www.obrazow.4bip.pl w zakładce Zamówienia publiczne/zamówienia publiczne poniżej 130 000 złotych
15) Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.obrazow.4bip.pl w zakładce Zamówienia publiczne/Zamówienia publiczne poniżej 130 000 złotych
VIII. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena - waga 100 % Sposób oceny ofert:
C(cena oferty) = najniższa cena łączna spośród złożonych ofert: cena łączna oferty badanej x 100 pkt
Najwięcej punktów otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałe proporcjonalnie mniej.
IX. Warunki płatności:
Przelew na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze lub w rachunku w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

Uwagi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Obrazów, Obrazów 84, 27-641 Obrazów;
? inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Obrazów, Obrazów 84, 27-641 Obrazów
jest Pani Tomasz Przewłocki, kontakt: email: tprzewlocki@obrazow.pl tel. 15 8365162;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.);
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
-- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
4) W sprawach dotyczących zapytania cenowego informacji udziela:
Teter Piotr w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30- 15.30, tel. (15) 836 51 62, e-mail: inwestycje@obrazow.pl
pytania można kierować również pisemnie na adres: Urząd Gminy w Obrazowie, Obrazów 84, 27-641 Obrazów.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.