Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i rozbudowa istniejących systemów klimatyzacji i wentylacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i rozbudowa istniejących systemów klimatyzacji i wentylacji

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: ,,Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego"
ul. Nowowiejska 28 A
02-010 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 261-874-328, fax. 261-874-329
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 261-874-328, fa
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE O CHĘĆ UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Nazwa nadana postępowaniu:
Przebudowa i rozbudowa istniejących systemów klimatyzacji i wentylacji w obiektach typu
Radio Site (w 7 lokalizacjach) dla potrzeb realizacji systemu GAG.
Rozdział 3)
Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejących systemów klimatyzacji
i wentylacji, w tym wykonanie robót budowlano-montażowych oraz doposażenie o nowe sieci,
instalacje i urządzenia, a także opracowanie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej
dla potrzeb realizacji systemu GAG w obiektach typu Radio Site, w siedmiu nw. lokalizacjach:
1) 360. prdz Brzoskwinia (Część 1 Przedmiotu Umowy);
2) 341. krt Chojnice (Część 2 Przedmiotu Umowy);
3) 211. prdz Chruściel (Część 3 Przedmiotu Umowy);
4) 110. prdz Łabunie (Część 4 Przedmiotu Umowy);
5) 144. prdz Roskosz (Część 5 Przedmiotu Umowy);
6) 184. prdz Szypliszki (Część 6 Przedmiotu Umowy);
7) 170. prdz Wronowice (Część 7 Przedmiotu Umowy).
1.2. Zakres rzeczowy zadania, został określony w załączniku nr 1 do zapytania o chęć udziału
w postępowaniu.
Przedmiot Umowy będzie realizowany oddzielnie dla każdej z lokalizacji w następujących
podziałach:
1) Faza 1 - czynności związane z przygotowaniem i wykonaniem robót budowlano
-montażowych oraz dostawa i montaż systemu klimatyzacji i wentylacji;
2) Faza 2 - rozruch, czynności związane z odbiorami, przekazanie zadania do użytkowania
i eksploatacji oraz odbiór końcowy.
1.4. Szczegółowy zakres robót budowlano-montażowych w ramach Przedmiotowego Zamówienia,
poza Umową, określać będą:
1) projekt architektoniczno - budowlany, oddzielne opracowanie dla każdej lokalizacji
(łącznie 7 szt. opracowań);
2) projekt Wykonawczy, oddzielne opracowanie dla każdej lokalizacji (łącznie 7 szt.
opracowań);
3) przedmiar Robót - oddzielne opracowanie dla każdej lokalizacji z podziałem na branże
(łącznie 27 szt. opracowań);
4) specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
- oddzielne opracowanie dla każdej lokalizacji z podziałem na branże (łącznie 27 szt.
opracowań);
5) wyciąg z umowy z Wykonawcą Dokumentacji (w zakresie nadzoru autorskiego);
zwane dalej łącznie ,,dokumentami referencyjnymi", które zostaną przekazane Wykonawcom
zaproszonym do składania ofert wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej
,,SWZ".
1.5. Pełen zakres obowiązków określać będą Ogólne Warunki Umowy, stanowiące załącznik
do SWZ.
4.3 Terminy realizacji Faz 1 i Faz 2, o których mowa w ust. 4.2 powyżej , obejmują już czynności
odbiorowe, co GW powinien uwzględnić w ramach realizacji Umowy i planowania kolejnych
prac na rzecz Zamawiającego.

Dokument nr: NCB/R/5/2024

Składanie ofert:
Termin złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do siedziby Zakładu
Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Warszawie upływa w dniu
03.06.2024 r. godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
4.1 Wykonawca będzie realizował Przedmiot Zamówienia w okresie do 9 miesięcy od dnia
zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 4.2 poniżej. Strony przyjmują, że po upływie terminu
realizacji Umowy, Zamawiający zachowuje wszelkie uprawnienia umowne względem GW
ustalone na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania przez GW jakiegokolwiek
obowiązku określonego lub wynikającego z Umowy.
4.2 Strony ustalają następujące terminy realizacji Przedmiotu Umowy przez GW:
1) Część 1 Przedmiotu Umowy - 360. prdz Brzoskwinia;
a) Faza 1 - do 45 dni od dnia przekazania terenu budowy, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej,
b) Faza 2 - do 35 dni od dnia odbioru Fazy 1, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej;
2) Część 2 Przedmiotu Umowy - 341. krt Chojnice;
a) Faza 1 - do 45 dni od dnia przekazania terenu budowy, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej,
b) Faza 2 - do 35 dni od dnia odbioru Fazy 1, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej;
3) Część 3 Przedmiotu Umowy - 211. prdz Chruściel:
a) Faza 1 - do 45 dni od dnia przekazania terenu budowy, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej,
b) Faza 2 - do 35 dni od dnia odbioru Fazy 1, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej;
4) Część 4 Przedmiotu Umowy - 110. prdz Łabunie;
a) Faza 1 - do 45 dni od dnia przekazania terenu budowy, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej,
b) Faza 2 - do 35 dni od dnia odbioru Fazy 1, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej;
5) Część 5 Przedmiotu Umowy - 144. prdz Roskosz;
a) Faza 1 - do 45 dni od dnia przekazania terenu budowy, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej,
b) Faza 2 - 35 dni od dnia odbioru Fazy 1, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej;
6) Część 6 Przedmiotu Umowy - 184. prdz Szypliszki:
a) Faza 1 - do 45 dni od dnia przekazania placu budowy, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej,
b) Faza 2 - do 35 dni od dnia odbioru Fazy 1, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej;
7) Część 6 Przedmiotu Umowy - 170. prdz Wronowice:
a) Faza 1 - do 45 dni od dnia przekazania placu budowy, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej,
b) Faza 2 - do 35 dni od dnia odbioru Fazy 1, z zastrzeżeniem ust. 4.3 poniżej.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia:
Przedmiotowe zamówienie udzielane jest w trybie ,,przetarg", zgodnie z § 21 Regulaminu
udzielania przez instytucję gospodarki budżetowej pod nazwą Zakład Inwestycji Organizacji
Traktatu Północnoatlantyckiego zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, których
wartość jest niższa od progu unijnego, zwanego dalej ,,Regulaminem", który dostępny jest na stronie
www.ziotp.wp.mil.pl
4.4 W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających GW realizację Przedmiotu Umowy
całkowicie lub w określonym terminie, GW zobowiązuje się do powiadomienia
Zamawiającego o przyczynie opóźnienia lub przyczynie uniemożliwiającej świadczenie
Przedmiotu Umowy lub wykonywanie prac niezwłocznie po jej wystąpieniu, pod rygorem
uznania, że przeszkody takie nie zachodzą i rygorem wyłączenia prawa powoływania się na
takie
okoliczności
w
przyszłości.
Obowiązek
powiadomienia
o przyczynie opóźnienia lub przyczynie uniemożliwiającej świadczenie Przedmiotu Umowy
lub wykonywanie prac niezwłocznie po jej ustąpieniu nie zwalnia GW
z odpowiedzialności odszkodowawczej i powstałej konieczności zapłaty kar umownych.
Miejsce i termin złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
6.1. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu składa wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w postaci papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem
- oryginał, bezpośrednio w siedzibie Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu
Północnoatlantyckiego w Warszawie, ul. Nowowiejska 28A, 02-010 Warszawa, Kancelaria
Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty, bądź firmy kurierskiej.
6.2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z dokumentami
i oświadczeniami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie). Opakowanie
należy zaadresować według następującego wzoru:
SKARB PAŃSTWA - MINISTER OBRONY NARODOWEJ
reprezentowany przez: gen. bryg. Dariusza MENDRALĘ Dyrektora Zakładu Inwestycji
Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego
ul. Nowowiejska 28A, 02-010 Warszawa
Numer postępowania: NCB/R/5/2024
z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED 03.06.2024 r. godz. 11:15
OTWIERA KOMISJA PRZETARGOWA
Na opakowaniu poza oznaczeniem jak wyżej, należy podać w lewym górnym rogu nazwę
i adres (pieczęć) Wykonawcy.
6.4. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wysłany pocztą lub za pośrednictwem
firmy kurierskiej będzie skuteczny pod warunkiem jego doręczenia do siedziby Zakładu
Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Warszawie przed upływem
terminu, o którym mowa w ust. 6.3. powyżej.
6.5. W ZIOTP obowiązuje system kontroli dostępu. W związku z powyższym w celu terminowego
złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w Kancelarii Zamawiającego
należy uwzględnić czas niezbędny pracownikowi Kancelarii do odbioru wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z Biura Przepustek. Jeżeli Wykonawca chce
otrzymać potwierdzenie złożenia wniosku winien posiadać kserokopię koperty,
na której pracownik Kancelarii może potwierdzić złożenie wniosku.
Zamawiający odrzuci wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jeżeli zachodzi
jedna z przesłanek, o których mowa w § 23 ust. 5 Regulaminu.
Rozdział 7)
Opis warunków udziału w postępowaniu
7.1.
O udzielnie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający siedzibę
albo miejsce zamieszkania w jednym z państw członkowskich NATO, którzy:
7.1.1.
nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z Rozdziałem 8
Zapytania o chęć udziału w postępowaniu;
7.1.2.
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
7.1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania
warunków w tym zakresie,
7.1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny
spełniania warunków w tym zakresie,
7.1.2.3 wymagań w zakresie ochrony informacji niejawnych:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania zdolności do ochrony
informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE z wyłączeniem
możliwości przetwarzania takich informacji we własnych akredytowanych
systemach teleinformatycznych oraz obiektach użytkowanych przez
Wykonawcę.
7.1.2.4 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub
zdolność kredytową, co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion
złotych i 00/100).
7.1.2.5 zdolności technicznej lub zawodowej:
7.1.2.5.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) posiadał odpowiednie doświadczenie zawodowe tj.:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył)
co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na realizacji
robót budowlanych wraz z dostawą, montażem
i wdrożeniem systemu klimatyzacji i wentylacji o wartości
nie mniejszej niż 600 000,00 zł netto dla każdego
zamówienia;
7.1.2.5.2 dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, posiadającymi odpowiednią wiedzę fachową,
doświadczenie oraz kwalifikacje, tj. co najmniej:
1) minimum 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych.
Niniejsza osoba winna posiadać:
a) aktualne uprawnienia budowalne bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych;
b) minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych,
gazowych,
wodociągowych
i kanalizacyjnych, licząc od dnia uzyskania ww.
uprawnień;
2) minimum 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Niniejsza osoba winna posiadać:
a) aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych;
b) minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, licząc od dnia uzyskania ww.
uprawnień;
3) minimum 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń telekomunikacyjnych.
Niniejsza osoba winna posiadać:
a) aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
telekomunikacyjnych;
b) minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
licząc od dnia uzyskania ww. uprawnień;
4) minimum 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Niniejsza osoba winna posiadać:
a) aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej;
b) minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
w kierowaniu robotami w specjalności konstrukcyjno
-budowlanej, licząc od dnia uzyskania ww.
uprawnień.
Zamawiający wymaga aby osoby wskazane w ust 7.1.2.5.2 pkt. 1 - 4 oraz wszystkie
pozostałe, w tym personel przydzielony do wykonywania prac budowlano-montażowych,
posiadały poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie kierownika jednostki
organizacyjnej, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli
ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym zaświadczeniem o przeszkoleniu z zakresu ochrony
informacji niejawnych.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wskazanych wyżej funkcji kierowników
robót przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia wymagań określonych powyżej.
Zamawiający wymaga, aby każda z osób, o których mowa w ust. 7.1.2.5.2. pkt. 1 - 4,
była członkiem właściwej izby inżynierów samorządu zawodowego oraz posiadała
aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Zamawiający wyklucza możliwość polegania na zdolnościach innych podmiotów
w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem prawa spełniania
warunków w postępowaniu wspólnie z innym wykonawcą w ramach wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienia.
Rozdział 8)
Podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu:
8.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku
do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa § 11 ust.1 i ust. 2 pkt
1, 4 i 11 Regulaminu.
8.2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w § 11 ust. 1
pkt 1-2 Regulaminu lub w § 11 ust. 2 pkt 4 Regulaminu, jeżeli udowodni Zamawiającemu,
że spełnił łącznie przesłanki zawarte w § 11 ust. 6 Regulaminu.
8.3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
8.4. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z §11 ust. 8 Regulaminu.
Rozdział 9)
Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie zobowiązany jest złożyć Wykonawca wraz
z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu wykazania spełniania
warunków udziału w postepowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia:
9.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie
podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, następujących dokumentów i oświadczeń:
1) aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - wzór
druku nr 1 - określony we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- każdy z Wykonawców oraz osobno każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia;
2) aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór druku nr 2
- określony we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zastosowanie mają:
a) wzór druku nr 2A - określony we Wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu;
b) wzór druku nr 2B - określony we Wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu;
3) oświadczenie o ponoszeniu solidarnej odpowiedzialności - wzór druku nr 3
- określony we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - dotyczy
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
str. 7/12§ 11 ust. 1 pkt 1 i 2 Regulaminu (odpowiednio art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy
z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ,,ustawą Pzp"),
b) § 11 ust. 1 pkt 4 Regulaminu (odpowiednio art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp),
odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem
środka karnego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 11 ust. 2 pkt 4 Regulaminu
(odpowiednio art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp), sporządzone nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji;
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie §11 ust. 2 pkt 1
Regulaminu (odpowiednio art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca dokonał płatności
należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki
terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
i zdrowotne, w zakresie §11 ust. 2 pkt 1 Regulaminu (odpowiednio art. 109 ust. 1 pkt
1 ustawy Pzp) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda
złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat
tych należności;
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby
czynności razem z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór
druku nr 4 - określony we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, porównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane - wzór druku nr 5 - określony we Wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
str. 8/12są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
- inne odpowiednie dokumenty;
10) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych i 00/100),
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
11) oświadczenie o dysponowaniu personelem posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa
lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu
do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym
zaświadczeniem o odbyciu szkolenia z ochrony informacji niejawnych - wzór
druku nr 6 lub jeśli posiada - kopię świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego
trzeciego stopnia do klauzuli POUFNE lub wyższe;
12) oświadczenie, o którym mowa w § 10 ust. 5 Regulaminu - wzór druku nr 7
- określony we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - dotyczy
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
13) dokument pełnomocnictwa (jeżeli jest wymagane lub niezbędne dla wykazania
umocowania).
Rozdział 10)
Opis sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
10.1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu:
1) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ? w postaci papierowej,
opatrzony własnoręcznym podpisem ? oryginał;
2) pełnomocnictwa sporządzone:
a) w formie pisemnej i opatrzone własnoręcznym podpisem - oryginał lub kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu1, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym,
b) w postaci elektronicznej - oryginał lub uwierzytelniony wydruk wizualizacji
treści tego dokumentu;
3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 9 Zapytania o chęć udziału
w postępowaniu, sporządzone:
a) w formie pisemnej i opatrzone własnoręcznym podpisem - oryginał lub kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem lub cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym,
b) w postaci elektronicznej - oryginał lub uwierzytelniony wydruk wizualizacji
treści tego dokumentu.
10.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem, o którym mowa w ust. 10.1 powyżej, dokonuje
odpowiednio notariusz, pełnomocnik, Wykonawca lub Wykonawca ubiegający
się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia. Poświadczenie za zgodność z oryginałem
następuje przez opatrzenie kopii sporządzonej w postaci papierowej, oświadczeniem
o zgodności z oryginałem i własnoręcznym podpisem.
10.3. Uwierzytelniony wydruk wizualizacji treści dokumentu, o którym mowa w ust. 10.1
powyżej, zawiera w szczególności identyfikator dokumentu lub datę wydruku, a także
1
cyfrowe odwzorowanie - dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej,
umożlwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
własnoręczny podpis, potwierdzający zgodność wydruku z treścią dokumentu
elektronicznego zgodnie z ust. 10.2 powyżej. Przepisy ust. 10.2. i 10.3 stosuje się
odpowiednio do wydruku dokumentów dostępnych w postaci elektronicznej pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
W przypadku, gdy dokumenty wymagane od wykonawcy, w tym dokumenty
potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione
podmioty jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument na informatycznym
nośniku danych.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej
prawdziwości.
Dokumenty, wymagane przez Zamawiającego, sporządzone w postaci elektronicznej
wykonawca przekazuje osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres wskazany
przez Zamawiającego na informatycznym nośniku danych.
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, sporządzone w języku obcym przekazuje
się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli
Zamawiający wyraził zgodę na powyższe.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwych organów kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących tego dokumentu.
Rozdział 11)
Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
11.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy:
1) najpóźniej w terminie do dnia składania ofert zawierają umowę regulującą warunki
i zakres udziału w realizacji Przedmiotu zamówienia;
2) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy;
3) muszą złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 9.1 pkt 1, 2, 3 - osobno każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 9.1 pkt 4, 5, 6, 7 - osobno każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 9.1 pkt 8, 9, 10 - odpowiednio tak,
aby wspólnie spełniać warunki udziału w postępowaniu;
d) dokumenty, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 9.1 pkt 11 - co najmniej Lider
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie
z wymogami określonymi w Rozdziale 5.3);
e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 9.1 pkt 12 - jedno oświadczenie
dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
f) dokument, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 9.1 pkt 13 - odpowiednio tak,
aby wykazać umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
Rozdział 12)
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych
w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
podlega odrzuceniu albo konieczne jest unieważnienie postępowania.
12.2. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie na podstawie Regulaminu
udostępnionego wykonawcom.
12.3. Niniejsze Zapytanie o chęć udziału w postępowaniu nie stanowi ogłoszenia
w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
12.4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym
etapie bez podania przyczyny.
12.5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami. Wykonawca
ma obowiązek uwzględnienia otrzymanych wyjaśnień w przygotowywanym wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub wprowadzenia w nim zmian przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
z zastrzeżeniem, że Zamawiający jednocześnie przekaże treść pytań i wyjaśnień
wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Zapytanie o chęć udziału
w postępowaniu, bez ujawniania źródła zapytania.
12.6. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zmienić zapytanie o chęć udziału
w postępowaniu, przy czym dokonaną w ten sposób zmianę przekaże niezwłocznie
wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie o chęć udziału
w postępowaniu.
12.7. Zamawiający przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu może wyznaczyć późniejszy termin ich składania, o czym
niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano zapytanie
o chęć udziału w postępowaniu.
12.8. W przypadku braku zainteresowania udziałem w postępowaniu, wszystkie dokumenty
i materiały otrzymane od Zamawiającego podlegają zwrotowi.
12.9. Specyfikacja Warunków Zamówienia zostanie udostępniona Wykonawcom zaproszonym
do składania ofert.
12.10. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca może zastrzec
wyłącznie zgodnie z postanowieniami art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913), z zastrzeżeniem,
że informacje te podlegają udostępnieniu, w wymaganym zakresie, na potrzeby
Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych lub instytucji uprawnionych do kontroli
Zamawiającego.
12.11. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być
one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa.

Uwagi:
Klauzula tajności informacji niejawnych:
5.1. Realizacja zamówienia wymaga od Wykonawcy posiadania zdolności do ochrony
informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, z wyłączeniem możliwości przetwarzania
takich informacji we własnych akredytowanych systemach teleinformatycznych oraz
obiektach użytkowanych przez Wykonawcę.
5.2. Wykonawca przez cały okres trwania umowy, zobowiązany jest do dysponowania
personelem posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie kierownika
jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli
ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia z ochrony
informacji niejawnych.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania wymagań, o których mowa w ust. 5.1. i 5.2, Wykonawca
zobowiązany jest wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożyć
oświadczenie, że dysponuje personelem posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa lub
upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji
niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu
szkolenia z ochrony informacji niejawnych lub jeśli posiada, kopię świadectwa
bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia do klauzuli POUFNE lub wyższe.
5.4. W przypadku Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia,
co najmniej od lidera konsorcjum oraz podmiotu innego niż lider, jeżeli zakres jego udziału
w realizacji przedmiotu umowy wymagać będzie przetwarzania materiałów niejawnych
o klauzuli ZASTRZEŻONE, Zamawiający wymaga posiadania zdolności do ochrony
informacji niejawnych, o której mowa w ust. 5.1. i 5.2. powyżej. Pozostałe podmioty
wspólnie ubiegające się o udział w postępowaniu, powinny wykazać się posiadaniem
zdolności do ochrony informacji niejawnych na poziomie i w zakresie, w jakim będą mieć
do nich dostęp w ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia.
Oznacza to, że:
1) członek konsorcjum, który będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli
ZASTRZEŻONE bez konieczności ich przetwarzania w użytkowanych przez niego
obiektach oraz we własnych akredytowanych systemach teleinformatycznych - musi
wykazać, że dysponuje personelem posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa lub
upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji
niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu
szkolenia z ochrony informacji niejawnych;
2) jeżeli zakres udziału w realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie wymagał
od podmiotu - członka konsorcjum - przetwarzania informacji niejawnych, nie musi
on spełniać wymagań w zakresie dostępu do takich informacji. Wykonawca jest
zobowiązany wówczas złożyć oświadczenie, z którego treści będzie wynikało,
iż podmiot wchodzący w skład konsorcjum nie będzie miał dostępu do informacji
niejawnych. W takim przypadku za zapewnienie bezpieczeństwa informacji niejawnych
związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przed ich nieuprawnionym ujawnieniem
odpowiada lider konsorcjum. To na liderze spoczywać będzie obowiązek limitowania
dostępu do informacji niejawnych poszczególnych podmiotów oraz osób zaangażowanych
w realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą wiedzy niezbędnej.
5.5. Szczegółowe zasady ochrony informacji niejawnych określa ,,Instrukcja Bezpieczeństwa
Przemysłowego", stanowiąca załącznik do Ogólnych Warunków Umowy, które zostaną
przekazane wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
Rozdział 6)
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
tel.: 261-874-328
ziotp@ron.mil.pl
www.ziotp.ron.mil.pl
ul Nowowiejska 28A
02-010 Warszawa
str. 11/1295/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego, z siedzibą w Warszawie,
przy ul. Nowowiejskiej 28A;
2) kontakt z inspektorem danych osobowych poprzez adres e-mail: ziotp.rodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Sprawowanie
kompleksowego nadzoru inwestorskiego i weryfikację dokumentacji projektowej dla potrzeb
realizacji zadania pn. Przebudowa i rozbudowa istniejących systemów klimatyzacji
i wentylacji w obiektach typu Radio Site (w 7 lokalizacjach) dla potrzeb realizacji
systemu GAG, prowadzonym w trybie ,,przetarg";
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji zadania;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO3;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b
RODO.
Załączniki 3 na 99 stronach - a/a:
zał. nr 1 - JAWNE -
Zakres rzeczowy zadania - na 15 str.;
zał. nr 2 - JAWNE -
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wzór - na 15 str.;
zał. nr 3 - JAWNE - Regulamin udzielania przez instytucję gospodarki budżetowej pod nazwą
,,Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego" zamówień
w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, których wartość jest niższa
od progu unijnego ze zm. - na 69 str.
Załączniki dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego - www.ziotp.wp.mil.pl.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani niedopuszczalną zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.