Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. Lompy 19
40-038 Katowice
powiat: Katowice
47-851-20-50
zamowienia@ka.policja.gov.pl
https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 47-851-20-50
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 42 Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego bez podziału na zadania (minimalne wymagania) w skład którego wchodzą;
o co najmniej 1 lampa zamocowana na obrotowej głowicy,
o siła światła na poziomie min. 5000 lumenów,
o minimum 2 tryby świecenia,
o klasa szczelności zestawu co najmniej IP-65
o akumulator z zasilaczem i prostownikiem umożliwiającym także doładowanie z instalacji samochodowej wraz z niezbędnymi przewodami zasilającymi,
o pojemność akumulatora (lub zestaw max. dwóch akumulatorów) powinna zapewnić co najmniej 6 godzin nieprzerwanego świecenia lampy, w trybie zapewniającym najjaśniejsze światło,
o maszt - statyw składany lub segmentowy, o wysokości min. 1900mm, posiadający trójnóg stabilizujący maszt,
o pojemnik/ torba transportowa
o waga całego zestawu maksymalnie do 15 kg.
o gwarancja na lampy i akumulatory minimum 24 miesiące.
o serwis w okresie gwarancji bezpłatny ( w tym bezpłatny odbiór i bezpłatna dostawa po naprawie).
o na czas naprawy powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający wymaga dostarczenia urządzenia zastępczego o tych samych parametrach.
2. CPV: 31520000-7 - lampy i oprawy oświetleniowe.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
o Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
o Załącznik nr 2 - projektowane postanowienia umowy
o Załączniki nr 3 - opis przedmiotu zamówienia
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I oraz spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w terminie nie dłuższym niż 35 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od dnia zawarcia umowy.
7. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty
związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca.
8. W okresie gwarancji zestawy oświetleniowe podlegające naprawie/wymianie, będą odbierane przez
Wykonawcę z miejsca dostawy i dostarczane z powrotem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
9. Na czas naprawy powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o tych samych parametrach bądź lepszych niż urządzenie będące przedmiotem zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 do SWZ).
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.

CPV: 31520000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00334613, ZP-2380-137/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania".
2. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce ,,Postępowania", ,,Lista postępowań otwartych" należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia ,,zgłoś się do udziału w postępowaniu" przejść do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Pytania/Informacje"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
5. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Pytania/Informacje", nie za pośrednictwem adresu email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w
Katowicach z siedzibą przy Ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w
Katowicach przy Ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. 2023r. poz. 1605 ze zm.), zwana w dalszej części ,,ustawą Pzp";
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp,
dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na
podstawie odrębnych przepisów;
6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami
prawa;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;
11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek
poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na
Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr
1 do SWZ - formularz ofertowy.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać za pomocą Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaskapolicja. eb2b.com.pl w zakładce ,,Załączniki"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-137/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 42 Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego bez podziału na zadania (minimalne wymagania) w skład którego wchodzą;
o co najmniej 1 lampa zamocowana na obrotowej głowicy,
o siła światła na poziomie min. 5000 lumenów,
o minimum 2 tryby świecenia,
o klasa szczelności zestawu co najmniej IP-65
o akumulator z zasilaczem i prostownikiem umożliwiającym także doładowanie z instalacji samochodowej wraz z niezbędnymi przewodami zasilającymi,
o pojemność akumulatora (lub zestaw max. dwóch akumulatorów) powinna zapewnić co najmniej 6 godzin nieprzerwanego świecenia lampy, w trybie zapewniającym najjaśniejsze światło,
o maszt - statyw składany lub segmentowy, o wysokości min. 1900mm, posiadający trójnóg stabilizujący maszt,
o pojemnik/ torba transportowa
o waga całego zestawu maksymalnie do 15 kg.
o gwarancja na lampy i akumulatory minimum 24 miesiące.
o serwis w okresie gwarancji bezpłatny ( w tym bezpłatny odbiór i bezpłatna dostawa po naprawie).
o na czas naprawy powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający wymaga dostarczenia urządzenia zastępczego o tych samych parametrach.
2. CPV: 31520000-7 - lampy i oprawy oświetleniowe.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
o Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
o Załącznik nr 2 - projektowane postanowienia umowy
o Załączniki nr 3 - opis przedmiotu zamówienia
5. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku I oraz spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga aby asortyment był dostarczony w terminie nie dłuższym niż 35 dni roboczych, zgodnie z oświadczeniem na formularzu ofertowym, licząc od dnia zawarcia umowy.
7. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty
związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca.
8. W okresie gwarancji zestawy oświetleniowe podlegające naprawie/wymianie, będą odbierane przez
Wykonawcę z miejsca dostawy i dostarczane z powrotem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
9. Na czas naprawy powyżej 7 dni kalendarzowych Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o tych samych parametrach bądź lepszych niż urządzenie będące przedmiotem zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 do SWZ).
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium
a. cena oferty brutto - 60 %
b. wydłużony termin gwarancji i termin ważności - 40%
2. Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B - wydłużony termin gwarancji - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
A = Cmin/ Cbad x 60 pkt
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wykonawca może wydłużyć gwarancję o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.
Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :
- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy - 40 pkt
- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy - 30 pkt
- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy - 20 pkt
- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące - 10 pkt
- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym - 0 pkt.
W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe
1.1 Wykonawca wraz z ofertą składa podmiotowe środki dowodowe:
1.1.1 oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
1.2 Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym składa podmiotowe środki dowodowe:
1.2.1 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp -odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Sekcji VIII pkt. 1.1.1 pkt. 1.2.1 składa każdy z Wykonawców.
1.4 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307 z późn. zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci aktualnych kart produktu, opisów produktu lub innych dokumentów potwierdzających wymagania określone w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe muszą zawierać wszystkie elementy możliwe do oceny czy oferowany produkt spełnia warunki zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ.
UWAGA: przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokument sporządzony w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski stanowi komplet. W przypadku braku jednego z dokumentów będącego częścią kompletu ma zastosowanie art. 107 ust. 2. Zamawiający nie wyraża zgody, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 ustawy (§ 5 rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Dz.U. z 2020 poz. 2452).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający w trybie art.107 ust.2 ustawy wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4. W przypadku nie złożenia przedmiotowych środków dowodowych na wezwanie, o którym mowa w pkt. 1, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy.
2. Formularz ofertowy oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postać elektroniczna podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Do oferty, gdy dotyczy, należy dołączyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP. Oświadczenie składa się zgodnie z wzorem zał. nr 4 do SWZ.
b) Oświadczenie dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ - jeżeli dotyczy)
c) Przedmiotowe środki dowodowe w postaci aktualnych kart produktu, opisów produktu lub innych dokumentów na potwierdzenie opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, które może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), składając każdy oddzielnie oświadczenie według wzoru Załącznik nr 4 do SWZ oraz Załącznik nr 4a do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1 oraz pkt. 1.2.1-1.2.2 składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryterium
a. cena oferty brutto - 60 %
b. wydłużony termin gwarancji i termin ważności - 40%
2. Sposób oceny ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne według następującego wzoru i punktacji
Y = A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej ważnej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B - wydłużony termin gwarancji - 40%, co odpowiada 40 pkt
co daje łącznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A- cena oferty brutto Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:
A = Cmin/ Cbad x 60 pkt
gdzie:
A - ilość pkt uzyskanych przez Wykonawcę
Cmin - najniższa cena oferty brutto
Cbad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2. kryterium B - wydłużony termin gwarancji. Ocena będzie dokonywana poprzez zastosowanie poniższych zasad spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wykonawca może wydłużyć gwarancję o wartość wskazaną poniżej tj. przedłużyć minimalną gwarancję oraz termin ważności wskazany dla każdej części w formularzu cenowym o okres wskazany poniżej.
Zamawiający przyzna wykonawcy następującą ilość punktów :
- w przypadku przedłużenia o 12 miesięcy - 40 pkt
- w przypadku przedłużenia o 9 miesięcy - 30 pkt
- w przypadku przedłużenia o 6 miesięcy - 20 pkt
- w przypadku przedłużenia o 3 miesiące - 10 pkt
- gwarancja podstawowa wskazana w formularzu cenowym - 0 pkt.
W przypadku zaoferowania innego okresu ( np. 6,5 miesiąca) niż wskazany powyżej oferta wykonawcy zostanie przeliczona z zaokrągleniem w dół (czyli 6 miesięcy). W przypadku braku deklaracji co do przedłużenia gwarancji Zmawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wymagany okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-02

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.