małopolskie (Limanowa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace budowlano-remontowe w świetlicy wiejskiej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. H. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów powiat: miechowski tel. 41 388 2572 rsliwa@miechow.eu |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Miechów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 388 2572 |
Termin składania ofert: | 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Szanowni Państwo, Niniejszym zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto na: ,,Prace budowlano-remontowe w świetlicy wiejskiej w Kalinie Lisiniec". Zadanie współfinansowane ze środków finansowych Województwa Małopolskiego w ramach zadania pn.:,,Małopolskie świetlice wiejskie 2024". Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta w Miechowie nr 181/2022 w sprawie Regulaminu udzielania zamówień z dnia 25.05.2022 r. Zakres prac: 1. Remont łazienki 1) Roboty ogólnobudowlane a) ściany b) posadzki c) montaż urządzeń sanitarnych Szczegółowy zakres robót wynika z przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego oraz wynika ze wzoru umowy na wykonanie robót. Dokument nr: IOS.7011.19.2024 Składanie ofert: Ofertę cenową należy złożyć: w siedzibie Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy i Miasta, Dziennik Podawczy (parter), Ul. H. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, w nieprzekraczalnym terminie: 28.05.2024 r. do godz.10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zadania - rozpoczęcie po podpisaniu umowy - zakończenie do 30.08.2024 r. Wymagania: Kryteria wyboru i ich waga: - cena 100% Celem prawidłowej wyceny oferty zaleca się wizję w terenie.Obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca wszystkie roboty objęte umową wykona w terminie, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i technologicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami projektowymi i normami oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją; 2.Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy; 3.Wykonawca będzie przestrzegał obowiązujących norm i przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej; 4.W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne; 5.Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy Zamawiającemu oraz pracownikom organów Państwowego Nadzoru Budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą- Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą; 6. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie końcowego odbioru robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność: 1.Wobec osób trzecich za wszelkie szkody powstałe w związku i podczas wykonywania przedmiotu umowy; 2.Za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających na terenie prowadzonych robót i w jego okolicy; 3.Za szkody wynikające ze zniszczeń oraz z innych zdarzeń, w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego, związanych z prowadzeniem robót podczas wykonywania przedmiotu umowy. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają wszelkie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Od Wykonawcy wymagane jest, aby dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającą jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj.: jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Do Oferty należy dołączyć uprawnienia osób wraz z potwierdzeniem aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, spełniającej w/w wymagania stawiane przez Zamawiającego. Podstawy wykluczenia: Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który podlega wykluczeniu w oparciu o art 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.Warunki płatności: Termin płatności faktury/rachunku ustala się do 30 dni od dnia złożenia faktury wystawionej przez Wykonawcę. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest protokół odbioru robót objętych przedmiotem umowy oraz kosztorys powykonawczy wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy ma charakter kosztorysowy. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 m-cy od daty odbioru końcowego. Sposób porozumiewania się pomiędzy stronami: Informacja o możliwości unieważnienia postępowania: 1. Dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania np.: 1) w przypadku gdy nastąpiła zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, o której nie miał wiedzy w momencie wszczęcia postępowania 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do badania tylko najkorzystniejszej oferty. 3.W przypadku gdy oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru w zakresie ceny oraz w zakresie robót. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza powierzenia wykonania robót podwykonawcom. Badanie ofert: W toku badania ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dot. treści oferty, złożonych dokumentów. W przypadku braku złożenia wyjaśnień lub gdy wyjaśnienia potwierdzają że Wykonawca nie spełnia warunku udziału Zamawiający odrzuca ofertę. Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zapytaniem. 3. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej drogą mailową na adres wskazany w formularzu oferty. 4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. 5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem. Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. H. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów otwarciem kopercie(paczce).Oferta w postępowaniu na: ,,Prace budowlano-remontowe w świetlicy wiejskiej w Kalinie Lisiniec". NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 28.05.2024 r. do godz.10:00 Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Oferty, które wpłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane. Okres związania z ofertą wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i niezwłocznie zostanie zwrócona składającemu ją Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć: 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2 Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony o przedmiar robót załączony do niniejszego zapytania ofertowego 3 Zaparafowany wzór umowy. 4 Podpisaną klauzulę RODO - oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO. 5 Wypełniony i podpisany zał. nr 4 -Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. 6 Wypełniony i podpisany zał. nr 5 - Wykaz osób. 7 Uprawnienia osób wraz z potwierdzeniem aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, spełniającej w/w wymagania stawiane przez Zamawiającego. 8 Kserokopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktów jest Radosław Śliwa, adres mailowy: rsliwa@miechow.eu, nr tel. 41 388 2572 |
© eurobudowa.pl 2004-2024