Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Rybno
ul. Lubawska 15
13-220 Rybno
powiat: działdowski
tel. 23 696 60 55 wew. 10, fax. (23) 696 68 11
zamowienia@gminarybno.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Rybno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 23 696 60 55 we
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Rybno"

Realizacja zadania inwestycyjnego dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

II. Zakres rzeczowy zadania:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Rybno", w oparciu o pozwolenia na budowę oraz dokumentację projektową i przedmiary robót znajdujące się na stronie Zamawiającego https://bip.gminarybno.pl/ w zakładce zamówienia publiczne.

2. Zakres projektu obejmuje:

I Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnej Ul. Lubawska w Rybnie:
a) Długość sieci kanalizacyjnej ok. 1140 m, w tym
b) Studnie kanalizacji sanitarnej fi 1000 - 21 szt.
c) Studnie kanalizacji sanitarnej fi 800 - 14 szt.
d) Studnie kanalizacji sanitarnej fi 500 - 8 szt.
e) Przepompownia sieciowa - 1 sztuka
f) Przebudowa istniejącej studni rozprężnej
g) Długość sieci wodociągowej ok. 900 m, w tym
h) Hydranty p.poż nadziemne 4 szt.

II Rozbudowa sieci wodno - kanalizacyjnej Ul. Stary Młyn w Rybnie:
a) Długość sieci kanalizacyjnej ok. 1130 m, w tym
b) Studnie kanalizacji sanitarnej fi 1000 - 20 szt.
c) Studnie kanalizacji sanitarnej fi 800 - 18 szt.
d) Studnie kanalizacji sanitarnej fi 500 - 26 szt.
e) Przepompownia sieciowa - 1 sztuka
f) Długość sieci wodociągowej ok. 550 m, w tym
g) Hydranty p.poż nadziemne 4 szt.
h) Przyłącza wodociągowe o długości ok. 40 m

III Rozbudowa sieci kanalizacyjnej wraz z budową publicznej toalety w Koszelewach:
a) Długość sieci kanalizacyjnej ok. 1475 m, w tym
b) Studnie kanalizacji sanitarnej fi 1200 - 3 szt.
c) Studnia rozprężna - 1 sztuka
d) Przepompownia sieciowa - 1 sztuka
e) Przepompownia przydomowa - 1 sztuka
f) Budowa publicznej toalety wolnostojącej o pow. zabudowy ok. 12,5 m2

CPV: 45231300-8, 45330000-9, 45215500-8

Dokument nr: PGN.7013.10.2024

Otwarcie ofert: VII. Termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.05.2024 r. o godz. 14:15.

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę, w formie pisemnej lub za pośrednictwem e-mail/ ePuap należy dostarczyć do Urzędu Gminy Rybno Ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, pokój nr 13 Sekretariat do dnia 28.05.2024 r. do godz. 14:00 z oznaczeniem: Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Rybno". Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub na adres e-mail: zamowienia@gminarybno.pl Za ofertę złożoną w terminie uznaje się ofertę, która fizycznie zostanie dostarczona w wyznaczone miejsce i w określonym wyżej terminie. Oferta złożona po wyznaczonym terminie do składania ofert niezwłocznie zostanie zwrócona Nadawcy.
Wszelką korespondencję, można składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail: zamowienia@gminarybno.pl.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
1. Przedmiotowa inwestycja możliwa jest do realizacji w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2026r., z możliwością przedłużenia terminu w przypadku przesunięcia realizacji zadania przez Wykonawcę prac budowlanych.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca musi wykazać doświadczenie, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
1) 1 (jednej) usługi dot. świadczenia nadzoru inwestorskiego nad robotą polegającą na budowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o łącznej długości co najmniej 600 mb, (dopuszcza się sumowanie zadań inwestycyjnych)
2) 1 (jednej) usługi dot. świadczenia nadzoru inwestorskiego nad robotą polegającą na budowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o łącznej długości co najmniej 1500 mb, (dopuszcza się sumowanie zadań inwestycyjnych)
3) łączna wartość nadzorowanych inwestycji w w pkt. 1 i 2 nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł brutto.
2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobą/osobami zdolną/zdolnym, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3. Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunków (w zakresie doświadczenia wykaz wykonanych usług wraz z referencjami, a w zakresie dysponowania osobami oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) - załącznik nr 4,

4. Wykonawca zapewni kadrę w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia oraz stałą dyspozycyjność w okresie realizacji umowy.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,
w oparciu o informacje zawarte w założonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty:
1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę i odrzuca jego ofertę, gdy:
1) Wykonawca posiada powiązania, w tym osobowe lub kapitałowe, z Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy,
2) Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu,
3) Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2. Z postępowania Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca potwierdza spełnianie w/w warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego element formularza ofertowego.
VIII. Kryterium oceny:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w oparciu o najkorzystniejszy bilans kryteriów: Ceny oraz Czas stawiania się na budowie.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
a. Cena - 95%
b. Czas stawienia się na budowie - 5%
3. Sposób oceny ofert:
a. Ocena kryterium cena - łączna waga kryterium wyboru oferty wynosi 95% - wskaźnik Kc
Ocena zostanie dokonana wg wzoru: Kc= Cmin/ Cb x 100 x 95%
Gdzie:
Kc - ocena wg. kryterium cena oferty,
Cmin- oferta z najniższą ceną,
Cb- cena oferty badanej,
95% - waga kryterium oceny

b. Ocena kryterium Czas stawienia się na budowie - łączna waga kryterium wyboru oferty wynosi 5% - wskaźnik Ks
Ocena zostanie dokonana wg wzoru: Ks = Smin / Sb x 100 x 5 %
Gdzie:
Ks - ocena wg. kryterium Czas stawienia się na budowie
Smin- najkrótszy okres stawienia się na budowie spośród ocenianych ofert [godz.],
Sb - czas stawienia się na budowie oferty badanej [godz.],
5% - waga kryterium oceny

Minimalny okres wynosi 3 godz., natomiast maksymalny dopuszczalny okres wynosi 24 godz.
c. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Suma punktów przyznanych danej ofercie zostanie obliczona wg wzoru:
Sko= Kc + Ks
Gdzie:
Sko- suma przyznanych punktów wg kryteriów oceny
Kc - ocena wg. kryterium Cena oferty,
Ks - ocena wg. Czas stawienia się na budowie

Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ oferty przestawiają taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną, a w przypadku złożenia przez kilku Wykonawców ofert o tej samej cenie, zostaną oni wezwani do złożenia oferty dodatkowej z zastrzeżeniem, że oferta dodatkowa nie może mieć cenę wyższą niż pierwotnie złożona.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym z Zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryteria wyboru.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę, w formie pisemnej, należy złożyć na Formularzu Oferty. Treść złożonej Oferty musi odpowiadać warunkom Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Wykonawca zobowiązany jest określić w formularzy oferty okres [godz.], w którym Wykonawca zobowiązuje się do stawienia na budowie na każde telefoniczne wezwanie przedstawiciela Zleceniodawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie budowy. Uwaga okres wpisany
w formularzu oferty stanowi kryterium w ocenie ofert. Minimalny okres wynosi 3 godz., natomiast maksymalny dopuszczalny okres wynosi 24 godz.
4. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien uzyskać informacje niezbędne do sporządzenia oferty i mające wpływ na wartość zamówienia oraz dokładnie i szczegółowo zapoznać się z warunkami wykonania zamówienia, w tym z ogólnymi warunkami umowy oraz dokumentacją przetargową dla inwestycji w celu wyboru wykonawcy robót, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gminarybno.pl
5. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz oferty i określić w nim wartość netto
w PLN, wartość podatku VAT oraz cenę brutto w PLN, za realizację całego przedmiotu zamówienia, wynikającego z zapytania ofertowego. Podana cena stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia.
6. Oferta powinna być napisana w jeżyku polskim, na maszynie do pisma, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
7. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
X. Oferta winna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu - zał. 2
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego,
- wykaz wykonanych wymaganych usług,
- pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Forma składanych dokumentów:

- oferta oraz oświadczenia - oryginał dokumentu,
- dokumenty inne niż oświadczenia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność
z oryginałem.

XI. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego:
Wykonawca może zwracać się pisemnie lub drogą elektroniczną (email: zamowienia@gminarybno.pl) do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
XII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamieści informację na swojej stronie internetowej.

Kontakt:
2. Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela Artur Żyłka pod nr tel. 23 696 60 55 wew. 10 w godzinach urzędowania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.