warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
świętokrzyskie (Górno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Budowa sieci wodociągowej " |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wielka Wieś pl. Wspólnoty 1 32-085 Szyce powiat: krakowski j.krzton@wielka-wies.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Szyce |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa sieci wodociągowej Modlnica-Modlniczka - Etap III" Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia: Sieć wodociągowa pkt. 28-75 (rurociąg od pkt. nr 28 równolegle wzdłuż dk 94 zaprojektowany głównie przez działki prywatne a także pod gminną publiczną drogą (ul. Krakowska), gminną wewnętrzną drogą Ul. Zielna czy działką będącą w zarządzie PGW ,,Wody Polskie". Inwestycja kończy się na pkt. 75 znajdującym się na działce nr 642/2. Rurociąg ciśnieniowy z polietylenu PE - PN 10, klasa 100 szereg SDR 17, DN 250x14,8mm - odcinek 28-52 - długość 687,25 mb. Rurociąg ciśnieniowy z polietylenu PE - PN 16, klasa 100 szereg SDR 11, DN 250x22,7mm - odcinek 52-75 - długość 807,95 mb. Armatura: - Hydrant żeliwny podziemny DN80 - 1 kpl. - Hydrant żeliwny nadziemny DN80 - 3 kpl. Podejścia dopływowe do hydrantów należy wykonać z rur: PE - PN 16, klasa 100 szereg SDR11, DN90x8,2mm - Zasuwa żeliwna, kołnierzowa z miękko uszczelniającym klinem, obudową teleskopową oraz żeliwną skrzynką uliczną zamocowaną na betonowej płycie zbrojonej pod skrzynki do zasuw - 9 szt. - Rura ochronna PE-RC DN 400mm - dł. 5,0mb. - Rura ochronna przewiertowa PE-RC DN 400mm - 14,0mb; 27,0mb; 18,0mb; 10,0mb; 12,0mb; - Trójniki, kołnierze zaciskowe, kolana, redukcje, hydranty - żeliwne z żeliwa sferoidalnego z zewnętrzną i wewnętrzną powłoką epoksydową. Nieosłonięte elementy stalowe należy zabezpieczyć taśmą antykorozyjną. Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowy i uporządkowanie terenu działek Wykonawca po zakończonych pracach doprowadzi teren działek do stanu pierwotnego. Potwierdzeniem uporządkowania terenu będą bezusterkowy protokół odbioru pasa drogowego, działek będących w zarządzie PGW ,,Wody Polskie" oraz oświadczenia mieszkańców o uporządkowaniu terenu działek, których są właścicielami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Projekty budowlane, profile podłużne, dokumentacja geotechniczna, operat wodnoprawny. 2) Przedmiar robót (jedynie jako podstawa informacyjna), 3) Zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzgodnienia CPV: 45231300-8, 45000000-7,45231000-5, 45112710-5,45233200-1 Dokument nr: 2024/BZP 00334561, ZP.271.11.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3731c21e-1807-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy . 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1,tel.12 419-17-01 e-mail: ug.@wielka-wies.pl 2.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Michał Skowron, e-mail: skarbnik.audyt@onet.pl. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 4.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1) ustawa z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych; 2) ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych; 3) ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5.Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów, w szczególności z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy. Szczegóły w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 09:30 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące Wymagania: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie 10 000,00 zł.( dziesięć tysięcy złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj.6.06.2024r., godz. 09:30, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 3.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: 57859100070040059187860094 z adnotacją: ,,Budowa sieci wodociągowej Modlnica-Modlniczka - Etap III" Wadium - Nr sprawy: ZP.271.11.2024 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia: Sieć wodociągowa pkt. 28-75 (rurociąg od pkt. nr 28 równolegle wzdłuż dk 94 zaprojektowany głównie przez działki prywatne a także pod gminną publiczną drogą (ul. Krakowska), gminną wewnętrzną drogą ul. Zielna czy działką będącą w zarządzie PGW ,,Wody Polskie". Inwestycja kończy się na pkt. 75 znajdującym się na działce nr 642/2. Rurociąg ciśnieniowy z polietylenu PE - PN 10, klasa 100 szereg SDR 17, DN 250x14,8mm - odcinek 28-52 - długość 687,25 mb. Rurociąg ciśnieniowy z polietylenu PE - PN 16, klasa 100 szereg SDR 11, DN 250x22,7mm - odcinek 52-75 - długość 807,95 mb. Armatura: - Hydrant żeliwny podziemny DN80 - 1 kpl. - Hydrant żeliwny nadziemny DN80 - 3 kpl. Podejścia dopływowe do hydrantów należy wykonać z rur: PE - PN 16, klasa 100 szereg SDR11, DN90x8,2mm - Zasuwa żeliwna, kołnierzowa z miękko uszczelniającym klinem, obudową teleskopową oraz żeliwną skrzynką uliczną zamocowaną na betonowej płycie zbrojonej pod skrzynki do zasuw - 9 szt. - Rura ochronna PE-RC DN 400mm - dł. 5,0mb. - Rura ochronna przewiertowa PE-RC DN 400mm - 14,0mb; 27,0mb; 18,0mb; 10,0mb; 12,0mb; - Trójniki, kołnierze zaciskowe, kolana, redukcje, hydranty - żeliwne z żeliwa sferoidalnego z zewnętrzną i wewnętrzną powłoką epoksydową. Nieosłonięte elementy stalowe należy zabezpieczyć taśmą antykorozyjną. Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowy i uporządkowanie terenu działek Wykonawca po zakończonych pracach doprowadzi teren działek do stanu pierwotnego. Potwierdzeniem uporządkowania terenu będą bezusterkowy protokół odbioru pasa drogowego, działek będących w zarządzie PGW ,,Wody Polskie" oraz oświadczenia mieszkańców o uporządkowaniu terenu działek, których są właścicielami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Projekty budowlane, profile podłużne, dokumentacja geotechniczna, operat wodnoprawny. 2) Przedmiar robót (jedynie jako podstawa informacyjna), 3) Zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzgodnienia 4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP do równowartości 20 % zamówienia podstawowego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotą budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę lub przebudowę lub rozbudowę sieci wodociągowej o długości minimum 300 mb. oraz b) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 1 kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a). oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Zał. Nr 6 do SWZ. b). odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Zał. Nr 4 do SWZ. b). Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - Zał. Nr 5 do SWZ c). Dowody określające, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa pod lit. a, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie 10 000,00 zł.( dziesięć tysięcy złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj.6.06.2024r., godz. 09:30, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 3.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku: 57859100070040059187860094 z adnotacją: ,,Budowa sieci wodociągowej Modlnica-Modlniczka - Etap III" Wadium - Nr sprawy: ZP.271.11.2024 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i/lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie - zał. Nr 8 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Szczegóły w SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umownych, które zostały wprowadzone do umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024