Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z hydrofornią w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z hydrofornią w budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: OŚRODEK EDUKACJI INFORMATYCZNEJ I ZASTOSOWAŃ KOMPUTERÓW W WARSZAWIE
ul. Raszyńska 8/10
02-026 Warszawa
powiat: Warszawa
22 57 94 100
zp@oeiizk.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 22 57 94 100
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z hydrofornią w budynku przy Ul. Nowogrodzkiej 73 w Warszawie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: budowa instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z hydrofornią w budynku przy Ul. Nowogrodzkiej 73 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i odbiór nowej instalacji hydrantowej. Szczegółowe informacje ujęte są w Rozdziale IV SWZ i OPZ

CPV: 45000000-7, 45310000-3,45311100-1,45311200-2,45316000-5,45314310-7,45332000-3,45332200-5,45232150-8,45210000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00334714, DO.260.44.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74a9a357-181c-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Cała komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania wniosków/ ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze do komunikacji".
Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy (np. w przypadku awarii Platformy), Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@oeiizk.waw.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale XII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (zwanej dalej ,,Platforma") i pod nazwą postępowania wskazaną w SWZ.
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w ,,r.d.e".
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust. 1 ,,r.p.ś.d." sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale XII i XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie (dalej: OEIiZK), z siedzibą główną przy Ul. Raszyńskiej 8/10, 02-026 Warszawa oraz siedzibą przy Ul. Nowogrodzkiej 73, 02-006 Warszawa. W przypadku żądań i pytań prosimy o kontakt z Działem Organizacyjnym nr telefonu: 22 579 41 46 lub z Inspektorem Ochrony Danych: (a) email: iod@oeiizk.waw.pl, (b) telefon nr: 22 626 83 90, (c) listownie na adres siedziby głównej administratora.
o Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
o W przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną, wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt OEIiZK, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.) został przygotowany w porozumieniu z Dyrektorem Archiwum Państwowego w Warszawie.
o Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy Ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której OEiZK prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/;
o Państwa dane osobowe mogą także zostać przekazane (udostępniane) osobom lub podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umów zawartych przez administratora.
Posiadają Państwo:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) lub uzupełniania swoich danych osobowych; przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): o prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
o prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę (Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamowienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1 990,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, Oddział w W-wie nr 71 1020 1026 0000 1002 0179 5996 z dopiskiem: Wadium SYGNATURA POSTĘPOWANIA - DO.260.44.2024
Szczegółowe informacje opisane są w Rozdziale XV SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.260.44.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: budowa instalacji hydrantowej wewnętrznej wraz z hydrofornią w budynku przy ul. Nowogrodzkiej 73 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i odbiór nowej instalacji hydrantowej. Szczegółowe informacje ujęte są w Rozdziale IV SWZ i OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty podlegać będą ocenie wg określonych kryteriów: ceny, wydłużenia okresu gwarancji i terminu realizacji zamówienia. Cena wyrażona powinna być w złotych polskich i uwzględniać wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami opisanymi w SWZ w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami umowy określonymi w projektowanych postanowieniach umowy. Cena łączna powinna również uwzględniać wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalną stawkę godzinową za czas realizacji zamówienia zarówno od dnia 1 stycznia 2024 r., jak również od dnia 1 lipca 2024 r. Szczegółowe informacje opisane są w Rozdziale XIV i XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Szczegółowe informacje opisane są w Rozdziale VII SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca w celu stwierdzenia czy nie podlega wykluczeniu składa oświadczenie dotyczące przesłane określonych w: art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedłożenie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Przedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500 000,00 zł.
Wykaz 2 udokumentowanych prawidłowe wykonanie prac instalacji hydrantowej o wartości co najmniej 150 tys. zł każda
Dysponowanie osobą/ osobami o odpowiednich kwalifikacjach określonych w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 4 SWZ do kierowania robotami budowlanymi.
Szczegółowe informacje opisane są w Rozdziale VII SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1 990,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, Oddział w W-wie nr 71 1020 1026 0000 1002 0179 5996 z dopiskiem: Wadium SYGNATURA POSTĘPOWANIA - DO.260.44.2024
Szczegółowe informacje opisane są w Rozdziale XV SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez pełnomocnika.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu zgodnym z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ), które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie powinno zostać złożone wraz z ofertą
6. W przypadku gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (art. 59 ustawy Pzp).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącymi Załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty podlegać będą ocenie wg określonych kryteriów: ceny, wydłużenia okresu gwarancji i terminu realizacji zamówienia. Cena wyrażona powinna być w złotych polskich i uwzględniać wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami opisanymi w SWZ w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami umowy określonymi w projektowanych postanowieniach umowy. Cena łączna powinna również uwzględniać wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalną stawkę godzinową za czas realizacji zamówienia zarówno od dnia 1 stycznia 2024 r., jak również od dnia 1 lipca 2024 r. Szczegółowe informacje opisane są w Rozdziale XIV i XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.